Appartement Villa Daphne

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Villa Daphne

• 8Bert05-06-2015

Fantastisch uitzicht !

Leuk appartement in het centrum van Molyvos. Het is een behoorlijke klim er naar toe, maar het is de moeite waard. Wij verbleven in het vier-kamerappartement ( de bovenste van de 2 app) en hebben het prima naar ons zin gehad. Er is meer dan voldoende apparatuur, kopjes, borden e.d. aanwezig ( waterkoker, koeffiezetapp., tosti-ijzer). Het enige verbeterpuntje is dat je maar 1 setje handoekenkrijgt en daar een hele week mee moet doen. Ook staat op de site van reisorganisatie dat er 1x per week wordt schoongemaakt, maar dit klopt niet. Wij verbleven hier 2 weken en op de wisseldag is er schoongemaakt, dus 1x per 2 weken. Voor on geen groot probleem, maar het moet wel aangegeven worden vinden wij. Met de eigenaren krijg je geen contact als je geen Grieks spreekt. Het zijn heel vriendelijke mensen, maar communiceren gaat moeizaam.

Gereisd in mei 2015

• 9juliabrat31-05-2015

Geweldig!

Heel fijn appartement, zoveel leuker dan de dertien-in-een-dozijn complexen met zwembad. Je zit midden tussen de locals, loopt zo het dorpje in, restaurantjes/supermarkt/bakker op steenworp afstand. Verhuurders zijn een oud echtpaar, spreken alleen Grieks maar zijn erg vriendelijk. Appartement is erg ruim, veel ruimer dan de foto's op de diverse boekingssites laten zien. Wel zelf extra (bad)handdoeken meenemen, want zoals hier al eerder vermeld is er maar 1 x per week wissel en dan is 2 handdoeken per persoon (een grote en een kleine) wel wat karig. Heerlijk balkon met uitzicht op het landje van de eigenaren en verderop de zee. Het is wel handig als je van katten houdt (zoals eigenlijk overal op Lesbos) want huiskatten zijn gratis bijgeleverd :-)

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 7Shi did it30-10-2013

Ruim appartement voor 5 personen

Schitterend uitzicht ! Boven op een heuvel , links het kasteel ( s avonds mooi verlicht) en rechts de zee. "Oma en Opa " spreken alleen Grieks, maar verwelkomen je hartelijk en houden alles mooi schoon. Warme bakker met elke dag heerlijk brood, winkeltjes, de haven alles op loopafstand, wel goed ter been zijn !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Litde03-09-2011

Fantastisch uitzicht, niet geschikt voor ouderen

Villa Daphne is erg mooi en ruim appartement, wel hoog gelegen in het dorp dus wel elke dag een stuk naar boven wandelen maar zeker goed te doen en het uitzicht meer dan dubbel en dwars waard.

Molivos is een absolute aanrader. Ga naar molivos en niet naar een van de omliggende dorpen! Behalve als je alleen een beetje op het strand wil liggen. Molivos biedt meer gezelligheid en is een veel mooier stadje. Vanuit molivos gaat dagelijks een aantal maal een pendelbus naar de andere dorpjes. Voor wandelaars is er ook voldoende vermaak, ook het boekje van Sigrid van der Zee erg veel leuke afwisselende wandelingen. Ga 's avonds naar bar sunset voor een heerlijk drankje bij zonsondergang. Eten kan goed of bij Betty's of bij Galliano pizzeria aan begin van de haven.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8H.J.O. Bussum16-02-2009

Sportieve uitdaging.

Het was me een avontuur, die hele klim naar de upperside van de stad! maar de menesn waren erg lief, vooral onze kinderen (Bart en Madelief, ieder 5 jaar oud) waren meer dan content!

Dus wij (Mariette en Hans) raden het jullie meer dan eens aan! Fijne Vlucht!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 10Matthijs Udo22-09-2008

FANTASTISCH

een geweldig apartement dat boven in Molyvos ligt. Met een warme bakker om de hoek en om de andere hoek bevind zich de oude markt. Daar kan je lekker eten en er is een winkel voor de dage-lijkse boodschappen. Het enige waar je aan wennen moet is dat als je door de straten van dit geweldige stadje loopt je constant klimt of daalt kuitenwerk dus . Als je dus niet goed te been bent moet je zeker dit apartement niet kiezen en dat is hartstikke jammer want het is er ruim en schoon en het uitzicht is er fantastisch. Het echtpaar tevens eigenaren zijn erg vriendelijk. Zij spreken alleen grieks maar ze zijn zo aardig en proberen toch contact te maken. Ga ook eens een scooter of auto huren. Deze wordt op de parkeerplaats op 1 minuut van het apartement afgeleverd ( dat is nog eens service ). En dan ga je het eiland over. Geweldig mooi en rustig, zelfs in de kleinste dorpjes word je gastvij ontvangen en doen de mensen hun uiterste best om het jou naar de zin te maken. Ga naar een site en boek

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Koos & Monique & Elaine & Jan30-07-2007

Geweldig appartement met een geweldig uitzicht op de baai. Heerlijk rustig vertoeven. Jammer dat er geen airco aanwezig is. Zeker voor warme en broeierige nachten is dat wel een noodzaak. Verder is het een aanrader en de mensen zijn super vriendelijk. Midden in de Griekse cultuur. Wat wil je nog meer. Na een overheerlijke maaltijd in het dorp met bijbehorend drankje is het wel weer een stevige klim terug naar het appartement. Je moet dus wel goed ter been zijn en een beetje conditie bezitten. Tip: de bakker, op 3 minuten afstand lopen, verkoopt geweldig lekker en goedkoop brood. Nadeel: vonden wij dat de schoonmaak niet echt goed gedaan werd, en het bedlinnen en handdoeken (2st.) maar 1x p/w werden verschoond. Dus zelf handdoeken meenemen. Verder hebben wij geweldig genoten van de natuur en omgeving. Heerlijk.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Flip en Roos19-10-2006

Wij zijn 3 weken in Villa Daphne geweest en het is ons uitstekend bevallen. Het uitzicht is schitterend en bij een heldere avond een prachtige zonsondergang. De griekse eigenaren zijn erg vriendelijk en het app. is een compleet huis. Molyvos is een heel gezellig plaatsje en je kunt er heerlijk vis eten in de haven. Wij vonden het fantastisch!!!!

Gereisd in oktober 2006

• 8Bernadette16-08-2005

Mooi appartement, met byzonder uitzicht over zee en Molyvos. Heerlijk balkon. Wij vonden de eigenaar nors, en hij kwam alles rechtzetten als je wegwas.Geen schoonmaak, of schone handdoeken!

Gereisd in augustus 2005

• 9Gerrie10-08-2004

Echt Grieks huis met veel aandacht voor de details. Boven in het dorp; je moet dus goed ter been zijn zonder auto. Zeer ruim en schoon in rustige woonwijk. Fantastisch appartement!

Gereisd in augustus 2004

Appartement Villa Daphne info