Géén boekingskosten

Meer appartement info

25 Reviews over Time to Smile Meraki

• 9Esther10-08-2021

Fantastische accomodatie

Het verblijf was fantastisch! Prachtige appartementen, en helemaal compleet met alles wat je thuis ook gewend bent.. 2 weken een scooter gehuurd en je bent overal zo. Een heerlijk eiland met vriendelijke mensen.volgend jaar zijn we er weer voor een heerlijke vakantie!

• 9Hanneke Berghoef15-08-2020

Heerlijke plek!

Wij zijn dit jaar met onze kinderen van 6, 8 en 10 jaar een weekje hier geweest en hebben genoten! Ruime en schone appartementen, mooi zwembad, lekker ontbijt en lieve mensen. Normaal verblijf ik in hotel Aphrodite in Molyvos (ook zeker een aanrader), maar alleen het uitzicht op zee is daar eigenlijk mooier. Al kijk je bij Meraki weer heel mooi op de burcht. Molyvos zelf is trouwens ook goed lopend bereikbaar!

• 7F. K06-08-2020

Goed prima hotel mooie omgeving

Als je van natuur en een prachtige omgeving houd, is dit echt een aanrader. Let wel huurauto aan te raden. Hotel is prima schoon, netjes en personeel aardig. Lekker eten in nabijgelegen stadje Molyvos. Lekker en goedkoop broodje giros bij restaurant Friendz. Luchthaven - accomodatie is wel behoorlijk lang.

• 9Sander V25-07-2020

Idyllisch Plekje op een mooi Eiland - Juli 2020

Zeer goed verzorgd appartementencomplex in een mooie rustige omgeving. Op korte afstand van het haventje (2.5 km) en stadje vol met restaurants en (toeristen) winkeltjes. Met zeer mooie -fotogenieke- straatjes richting het Kasteel bovenop de heuvel. Het appartement is strak, schoon en van alle gemakken voorzien om zelf te koken of een tosti te maken als je zou willen. Bij het restaurant/receptiegebouw kun je ook verschillende lekkere dingen bestellen. En aan het zwembad relaxen met een biertje. (Zelf bij supermarkt gekochte drankjes zul je op je balkon moeten nuttigen) Het complex wordt strak onderhouden, regelmatig gemaaid, zwembad water gechecked. De mensen zijn supervriendelijk en staan altijd klaar voor duidelijke uitleg in goed Engels. (en corona proof :) Je kunt met een huurauto rustige afgelegen strandjes of dorpjes in de buurt checken of wat meer drukte opzoeken. Erg genoten van deze week en komen graag nog eens terug.

• 10Saskia Terpstra26-07-2019

Top vakantie op een geweldig mooi eiland !!

Super mooi appartementencomplex, alles schoon en netjes. We hebben hier een hele mooie vakantie gehad. Molyvos is wat ons betreft het mooiste stukje van Lesbos. Elke avond kun je er kiezen uit talrijke restaurantjes. Hoewel het zwembad van het complex prachtig is, hebben wij bijna elke dag een uitstapje gemaakt. Je kunt talrijke strandjes opzoeken, op sommige vind je helemaal geen toeristen. Met een auto kun je het hele eiland verkennen. Het is erg jammer dat het eiland zo negatief in de publiciteit is geweest, het is namelijk een heel mooi eiland De mensen zijn super vriendelijk en alles is er erg schoon. Bij elk strand is wel een taveerne te vinden, waar je lekker kunt lunchen of eten. Wat ook niet onbelangrijk is dat overal waar je komt alles schoon is en er altijd wel een toilet aanwezig is. Op veel stranden zijn douches en hokjes om je om te kleden. Wij hebben er samen met onze kinderen van 12 en 10 enorm van genoten !!

• 10Rene28-06-2019

Gastvrij en prachtig complex.

Wat een lieve familie die dit complex runt. Mooie appartementen, schoon en groot. De familie doet er alles aan om aan je wensen te voldoen. Zo hebben wij gevraagd om een keer stifado te kunnen eten, moeders maakt het klaar. Ontbijt prima en zoals gezegd enorm gastvrij. Molyvos op loopafstand. Zwembad is heerlijk van temperatuur.

• 10m05-06-2019

Fantastische plek om te relaxen.

Heel mooi luxe appartementencomplex. Schoon, goede bedden, mooie badkamer met inloopdouche en geweldig zwembad. Wij genoten van het grote balkon met prachtig uitzicht. Niets meer te wensen!

• 10Renee Zwanink09-05-2019

Heerlijke ontspannen vakantie!

Een onwijs leuke vakantie gehad. Door een enorm drukke periode op het werk waren we echt even toe aan ontspanning en geen verplichtingen. Dat zit bij Meraki wel goed!

We hadden een auto gehuurd. De appartementen zijn echt top. Meer luxe dan we thuis in ons huurappartementje gewend zijn! De eerste 2 dagen hadden we geen huurauto, dat was best even afzien met 30 graden. Het is ongeveer een kwartier tot 20 minuten lopen naar de dichtsbijzijnde supermarkt.

Toen wij er waren was er altijd voldoende ruimte aan het zwembad. Geen last gehad van gasten van het nabij gelegen hotel die kwamen zwemmen oid. De man van het restaurant komt af en toe vragen of je iets te drinken wilt bestellen. Wil je dit niet, ook helemaal prima! Het team staat altijd voor je klaar als je een vraag hebt.

Wij gaan hier zeker nog eens naartoe!

• 6Fokke09-03-2019

Overbevolkte zwembaden

Let op voordat je hier boekt; het complex is prachtig maar de 2 zwembaden worden gedeeld met het naastgelegen appartementencomplex (Elea Houses) wat neerkomt op 's ochtends handdoekje leggen op de ligstoelen en drukte in en rond de zwembaden. De zwembaden zijn volgens touroperator exclusief voor de 22 appartementen van Meraki maar er is zelfs een speciale trap vanaf Elea Houses naar de zwembaden aangelegd...wij hebben hierover na thuiskomst geklaagd bij touroperator en ze zouden direct actie ondernemen. Wij kregen als doekje voor het bloeden een waardebon van € 100. Op recentie Zoover recensies ( verblijf oktober 2018) over Elea Houses lees je nog steeds dat er gratis gebruik gemaakt mag worden van de zwembaden van het naastgelegen Meraki complex.... Vraag je voordat je boekt dus af of je als gezin € 3400 per week wilt betalen om "exclusief" te recreëren temidden van vakantie-gangers uit een low budget (2 sterren) complex !

• 9Adri25-07-2018

Heerlijk genieten van Griekse gastvrijheid

Hele vriendelijke mensen die goed voor je zorgen, mooie verblijf, goed onderhouden en prachtige zwembaden. Iedere dag schoonmaak behalve op zondag. Zeker de moeite waard om hier te komen. Een auto huren is een must als je wat van het eiland wilt zien.

De Grieken zijn zulke vriendelijke en hartelijke mensen. Het was echt genieten.

Appartement Time to Smile Meraki info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden