Hotel Sunrise

89 reviews over Hotel Sunrise

• 2019
    9VdWorp11-08-2019

Een dikke 9

Het is een geweldig hotel. Zeer schoon. Zeer vriendelijk. Mooie locatie. Bufetten zeer goed. Ben je niet tevreden ligt het echt aan jezelf. Gewoon top.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7Roland Moens04-07-2018

goed, maar......

Wij verbleven in Sunrise hotel van 22 juni 2018 tot 29 juni.2018

Het hotel heeft een fantastische ligging, als je van een mooi zeezicht houdt. Daarvoor moet je wel de bovenste kamers boeken, de trappen neem je er graag bij. (die zijn zoals aangegeven in de brochure). Het morgenbuffet is goed, maar mag je niet vergelijken met de buffetten op de Canarische eilanden. s' Middags kan je héél lekker eten aan het zwembad. Bij het avondbuffet had de kok echter héél de week elke dag opnieuw een off-day.

Lauwe stoofschotels en verlepte groenten, een aanslag op de hygiëne. Is er dan geen voedsel controle agentschap in Griekenland. Deze buffetten zijn een kweekvijver van bacteriën. Een massale voedselvergiftiging is niet ver af bij zulke toestanden. Hier dient dringend aan gewerkt.

Tip voor de kattenliefhebbers: Kattenbrokjes kun je in de lokale supermarktjes kopen voor 1€ per kg. Geef elke ochtend en avond wat brokjes, aan de zwerfkatjes die zich in het hotel ophouden, dan komen ze niet meer schooien aan tafel, en gedragen zich nog zo lief.

Zonder de tegenslag van het avondbuffet toch een fijne vakantie gehad in het hotel.

Als ze dit belangrijk minpunt oplossen, is het hotel een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Peter en Ria13-09-2017

Fantastisch mooi hotel

Heel veel trappen lopen maar absoluut de moeite waard! Heerlijk ontbijt en diner, beide in buffetvorm.zeer vriendelijk personeel.alles schoon. Kortom......super!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Kees31-08-2017

Topper van Griekenland

Na vele ervaringen in Griekse hotels en appartementen is dit toch wel één, zo niet hét mooiste Griekse hotel waar wij geweest zijn. De kamers zijn mooi, ruim en worden dagelijks super schoongemaakt. Het personeel is top. Ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken. Uitzicht is prachtig. Eten is top. Wij hadden alleen ontbijt bijgeboekt omdat wij graag gebruik wilden maken van de vele restaurantjes die Molyvos rijk is. De eerste avond hebben wij toch gebruik gemaakt van het dinerbuffet van het hotel (15 euro pp) en ook dit was perfect. Kortom aanrader! Houdt wel rekening met hoger gelegen kamers (met mooi uitzicht op zee). Afstand tot Molyvos ca. 15 min. lopen (of 2 min met gratis hotelbus die 4x per dag rijdt). Afstand tot zeer mooie kiezelstrand van Eftalou ca. 20 min lopen (of 2 min met lijnbus (€1,50 pp) die 4x per dag rijdt). Zeker Molyvos (erg mooie plaats gebouwd tegen een heuvel met vele leuke winkeltjes en 42(!) restaurantjes) en Eftalou (lekker snorkelen) bezoeken...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Petrus09-08-2017

Prachtig ligging

Prima restaurant, mooi uitzicht en rustig gelegen. Erg vriendelijk en behulpzaam top. Bedden zijn verschrikkelijk, de vluchtelingen willen er niet verblijven dus zie je ze ook niet of nauwelijks. Ook moet je goed ter been zijn het is elkedag klimmen, en overal kom je dit probleem in en om het hotel tegen

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9De Weerdt - Lauwers07-07-2017

"Thuiskomen" in een prachtig hotel.

Hotel sunrise is een prachtig hotel met uitstekende accommodatie. Het personeel is enorm gastvrij. Het ontbijt en buffet 's avonds is steeds verzorgd en typisch Grieks Daarom keren we ook jaarlijks terug. Ondanks dat we het eiland en hotel al door en door kennen, valt er steeds wat nieuws te beleven. Het eiland zelf is authentiek en plaatselijke bevolking doet ook enorm hun best om het de touristen naar hun zin te maken.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ingrid28-06-2017

Heerlijk

Heerlijk hotel, prima bedden, ontbijt, schitterend gelegen, rustig en gastvrij. Als je niet zo goed ter been bent, moet je wel vragen om een laaggelegen kamer. Als je wel goed ter been bent, vraag dan om zo hoog mogelijk gelegen kamer: een goede workout met steeds weer prachtige vergezichten over zee en omgeving. Sowieso prachtige omgeving. Het stadje Molyvos is mooi en gezellig. Met een auto of een taxi ben je zo bij fijne, gastvrije strandjes met heerlijk helder zwemwater (Petra tot voorbij Anaxos). De fabel dat je op Lesbos last hebt van de vluchtelingenproblematiek en de vervuiling hierdoor, moet echt de wereld uit! Marine vaart doorlopend rond om eventuele vluchtelingen te helpen en snel naar een opvanglocatie te brengen. Dus daar merk je als toerist niets van. Ook de rommel die in het verleden door de vluchtelingen is achtergelaten, is tijdens een enorme schoonmaakactie verwijderd. Eigenlijk heb ik nog nooit zo'n schoon Grieks eiland gezien! Aanrader: ga naar Lesbos en geniet!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7Naomi28-05-2017

Top locatie en fijne mensen!

Net hotel met vriendelijke receptie, goede service, leuk uitzicht en super ligging in Molyvos! Ik vond vooral het zwembad erg mooi en de mensen super vriendelijk. De kamer was eenvoudig maar prima en ontbijt ook goed! Wifi kon beter, maar er is genoeg te doen in de omgeving en Molyvos is een super mooi plaatsje en aanrader om te verblijven als je naar Lesvos gaat!👌

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Jessica23-05-2017

Vriendelijk personeel en prachtige uitzichten

• De prettige ligging in de buurt van het leuke stadje Molyvos.
    • Het uitzicht vanaf het terras/zwembad was prachtig.
    • Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.
    • Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.
    • De kamers zijn schoon en het uitzicht vanaf het balkon op zee ook.
    • Fijne badkamer/douche.
    • Internet met name in de kamers was minder goed: maar digitaal detoxen hier is niet erg.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9fam. Sprakel13-06-2016

Verrassend, geweldig gastvrij en super relaxed

In tegenstelling tot de berichtgeving over vluchtelingen is er in de regio waar wij zijn geweest geen spoor te zien hiervan. De resorts en stranden zijn fantastisch, schoon en je wordt er uitermate gastvrij ontvangen. Veel leuke winkeltjes in Molyvos, Skala Eressos en Petra, heerlijke sardines gegeten in Kaloni, fantastische haventjes in Skala Sykaminia en Molyvos waar je heerlijk kunt eten en van de zon kunt genieten. Wij hebben ons meer dan prima vermaakt in Hotel Sunrise, Manolis zorgde voor een gezellig sfeer 's avonds aan de bar. Prima kamers, prima eten, leuke excursies oa naar Sigri en het versteende woud. Wij komen hier zeker weer!

Gereisd met vrienden in juni 2016

7 tips over Hotel Sunrise

• Paul Moonens, 04-09-2013 Rapporteren

Animatie is er 's avonds niet,maar dat hoeft ook niet voor ons.Gezellig even in de bar vertoeven is ok! En voor wie het nog niet weet: Manolo 's mojito is definitely the best!!!

• Francis Janssen, 15-05-2013 Rapporteren

De vulkanische hete bron is een echte aanrader. Ook is het leuk om bijvoorbeeld een dag een auto te huren (52 euro) om de noordkant van het eiland te bezoeken.

• mieke sprakel, 18-10-2011 Rapporteren

Er zijn veel mogelijkheden om te wandelen en de baden in Eftalou moeten zeker een keer worden bezocht. Verder is Molivos zeker het bezoeken waard en kun je in Petra heerlijk ronddwalen.

1 vraag over Hotel Sunrise

• truus ooteman, 20-04-2012 Rapporteren

taxi naar Eftalou

Wie kan mij vertellen wat de prijs is om van het vliegveld op Lesbos met een taxi naar eftalou gebracht te worden, las op zoover als je met de bus van je reisorganisatie gaat je ongeveer 2 a 3 uur onderweg bent, en dat duurt ons te lang. Hoop dat iemand iets weet groetjes Truus

Astrid, 22-04-2012

De prijs voor een taxi van het vliegveld naar Eftalou is 75 euro. De reis met de taxi duurt ongeveer een uur en 10 minuten, dus een stuk korter dan met de bustransfer. De taxi's op het vliegveld zijn vaak duurder dan de plaatselijke taxi's. Meer informatie kan je vinden op de website van Lesvos Taxiservice, t.w. www.lesvostaxiservice.webs.com . De verloofde van de eigenaar is Nederlandse dus je kan in het nederlands reserveren of informatie vragen.

truus ooteman, 23-04-2012

Hallo Astrid bedankt voor je tip , wel een hoop geld en dat heen en terug is 150 euro, dus we zoeken iets wat dichterbij een vliegveld ligt, dus gaan nu vermoedekijk naar corfu , nogmaals dank Groetjes Truus

Hotel Sunrise info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Steen & edelsteen sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages