Appartement Sunrise

Appartement
Appartement Sunrise
8,3

Laatste review

Hotel Sunrise in Eftalou is een geweldige plek voor een fijne vakantie. Wij verbleven er slechts een week, maar we hebben erg genoten. Naast dat de ligging rustig is, ben je met een huurauto toch binnen 5 minuten in het centrum. Lopen is het wat langer. Het strand is niet heel veel soeps, hiervoor kan je beter naar Petra gaan.

De kamers zijn erg netjes en modern voor Griekse begrippen. De minibar werd bijgevuld zodra je er iets uitpakte. Verder is het uitzicht vanaf de hotelkamer adembenemend mooi. Je kijkt zo over de zee en het groene land van Lesbos uit.

We verbleven er op basis van halfpension, dat is prima te doen. Ontbijt netjes, niet heel uitgebreid. Het eten 's avonds is van goede kwaliteit, ze maken er echte Griekse gerechten klaar, geen friet en dat soort dingen gelukkig. Ook het zwembad is heerlijk. Vanuit de zwembadbar komen ze je gewoon je drankje brengen bij je bedje.

Manolis maakt de beste cocktails in de bar van het hotel. Ontzettend aardig personeel.

Kenmerken
Restaurant
Sauna

12 reviews over Appartement Sunrise in het Nederlands

Prachtige plek met super personeel

Anique
22-9-2014

superhotel

timmermans
10-9-2013

Hotel Sunrise is een prachtig hotel op vele gebieden. Mooie inrichting, supervriendelijke bediening, goede ligging op wandelafstand van Molyvos en de natuurlijke bronnen van Eftalou. Een hotel waar je 's avonds op je terrasje de stilte nog kan "horen". Wij logeerden in een superiorkamer en die was zeer ok. Ruime kamers met eveneens ruime badkamer. Safe aanwezig in de kamer. Koelkast dagelijks goed aangevuld en dit aan zeer democratische prijzen.

Een hotel waar we zeker terugkeren!

2008

Leon
6-8-2008

vriendelijk personeel. Mooi uitzicht naar de zee.

prima zwembad. niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. wij moesten ongeveer 95 treden lopen om bij onze kamer te komen. eten

(alleen onbijt gehad) was eentonig maar dat vond ik van de restaurans in molyvos ook (misschien te verwend) gratis vervoer naar molyvos om 9,10,11 uur. terug rond 21,22,23. aanrader scooter huren rond de 110 euro 7 dagen. moluvos overigens mooie plaats, voor goed uitzicht probeer ook eens het tradioneel grieks cafe prijs ook laag voor biertje. ps je moet niet alergie hebben voor katten lopen er veel rond in molyvos, zijn wel goed verzorgd.

Tjingo

Hotel mooi, ligging perfect, eten minder.

Nico Kobes
22-6-2008

Het hotel en omgeving is perfect.

Het enige wat minder is, is het eten. We hadden half-pension maar het enige wat we gedaan hebben is ontbijten. Het avond eten was niet veel keuze en erg saai. Het personeel zou ook iets vriendelijker mogen zijn, het personeel bij de receptie was uitstekend!

2007

Niet voor mensen die slecht ter been zijn, erg veel trappen

T. Herold
18-8-2007

Niet voor mensen die slecht ter been zijn, erg veel trappen.

2006

het hotel is prima service erg goed

anje
19-12-2006

het hotel is prima service erg goed. meisje achter de balie is niet zo vriendelijk.ontbijt was erg goed.uitzicht vanaf kamer was prachtig. het hotel ligt wel ver van molivos vandaan op een heuvel had gedacht dat het dichterbij was.het is ong 5 km naar molivos en het eerste restaurant.er zit wel een restaurant aan de overkant maar iedere keer hetzelfde is ook niet leuk.molivos zelf is erg gezellig. aanrader zijn de warme grotten van eftalou

Prettige mensen, goed verblijf Ligging is goed, gratis te

w.doreleijers
15-7-2006

Prettige mensen, goed verblijf

Ligging is goed, gratis shuttle naar Molivos

Leuke dagtrips te maken

2005

Sunrise is een prachtige accom

L. van Kempen
11-9-2005

Sunrise is een prachtige accom.Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het strandje stelt niet veel voor, geen parasols of stoelen.Wij koken nooit in Griekenland, (behalve een kop thee zetten)het aanbod restaurant(je)s is altijd voldoende en betaalbaar.Het is handig om een auto of brommer te huren. Molyvos, Petra enz. zijn dan makkelijk te bereiken.

Wij hadden allen onbijt geboekt en dat is iedereen aan te raden. Het ontbijtbuffet is goed, maar simpel. Bij het avondbuffet hebben wij 1x gekeken (niet gegeten) en vonden dit enigzins tegen vallen. Ook het eten van de kaart in het hotel is af te raden. In Molivos zijn genoeg leuke eettentjes waar je lekker kan eten voor niet al te veel geld. De kamer was goed, maar een nadeel het zijn meer hotelkamers dan appartementen. Het keukenje stelt weinig voor met een elektirsch kookplaatje met 2 pitten. Ook zijn er weinig tot geen bestek/borden/pannen aanwezig. Wij zaten helemaal bovenin en het uitzicht daar is fantastisch, moet je trouwens wel wat voor over hebben. Omdat het hotel tegen een heuvel gebouwd is zijn er veel trappen naar boven (geen lift). Ook het zwembad was goed met ligbedjes en parasols. Vanuit het zwembad heb je een mooi uitzicht over de zee en in de verte Turkije.

juist terug van 11dagen sun rise hotel.De ligging is prachtig,het uitzicht is zeer mooi.(vraag echter wel een kamer bovenaan wij kregen eerst een kamer onderaan en zagen uit op de straat)dag erna prachtige kamer.Het zwembad heeft goede voorziening van ligzetels.Het eten bij de bar is echter minieem als je 10meter verder loopt het eftalou hotel kun je zeer lekker eten voor minder geld!het eten savonds is miniem,weinig keuze weinig varieëteit,niet lekker.In plaats van lokale lekkerneiën kregen we diepvries kabeljouw.nadat een andere hotelgast een klagt indiende werd het eten beter.

.het stadje molivos is ook zeer mooi maar na enkele keren heb je dat ook gezien.petra is ook zeer mooi en anaxos heeft een zeer mooi strand.je kunt er met de lijnbus voor slechts 1euro naar molivos 1euro naar petra en 2.20 naar anaxos geen geld!doen

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunrise in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.