Appartement Sunflower

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Sunflower

• 8W. Punt02-10-2012

Prachtig plekje!!!

Sunflower is een geweldige accommodatie! Ligt idd wel 20 min. van het centrum, maar is een leuke wandeling. En een scooter is ook zo gehuurd. Wij hadden 2-kmr app. Heel ruim, goede bedden, prima badkamer! Terras erg groot. Mooi uitzicht op het kasteel van Molyvos. Eigenaren leven naast je. Leuke contacten met ze gehad. Ze zijn erg vriendelijk. Elke dag schoonmaak. Heerlijk rustig hier, je hoort alleen de vogels en de schapen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Peter Levelt26-05-2012

We komen terug.

Liefste mensen op mooiste plek voor mensen die van rust en natuur houden. Appartement wordt elke dag schoongemaakt. Restaurant Perikles op 1 minuut afstand: ideaal na lange wandeldag. Alles heel kleinschalig. Restaurant is hele jaar open. Keuken is geweldig. Geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Ook daar weer: liefste mensen. Molivos, kasteel, winkels, restaurants, zee op 15 tot 25 minuten lopen afstand. Schitterende (naakt-)stranden op 3 kwartier lopen afstand. Ideaal voor wandelaars.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7md26-08-2011

leuk voor een keertje

Leuke studio met alles wat we nodig hadden. Helaas was de koelkast op het einde van zijn latijn en af en toe leek het net of deze aan het opstijgen was.(vooral s'nachts) Verder hadden we last van de airco van de buren. Deze hing op 1,5 meter van ons balkon af. Dus als je pech hebt kan je niet genieten van de rust die er kan zijn op deze locatie. Als de airco uitstond konden wij echt genieten van de rust. Verder werd onze studio dagelijks schoon gemaakt en verder hadden we niets te klagen. Maar aangezien wij nu weten hoe de airco's hangen zul je ons hier niet meer zien!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Fam.Metselaar03-08-2011

Tegenvaller

Omgeving prachtig, Molyvos vlakbij. Auto wel aan te raden. Appartement is zeer gedateerd, werd niet schoongemaakt, was ook niets hiervoor aanwezig om 't zelf te doen. Geen privacy, gemeenschappelijk terras. Handdoeken oud en rafelig, werden wel elke drie dagen vervangen, evenals de lakens. Serviesgoed en bestek zeer karig en rommelig. Geen zwembad, maar je mag van het zwembad van Hotel Orpheus (op loopafstand) gebruikmaken. En dan ook nog voor gebruik van de airco betalen. Gelukkig leef je buiten en het weer was geweldig, dat maakt veel goed. Molyvos is heel gezellig, van alles te vinden. Het strand van Petra is prima, ook daar talloze restaurantjes te vinden. Maar naar Sunflower zal ik echt niet teruggaan.

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Fam.Metselaar03-08-2011

tegenvaller

De omgeving is prachtig, Molyvos vlakbij, auto wel aan te raden.Geen zwembad, maar op loopafstand mag het zwembad van Orpheus Hotel gebruikt worden. Appartement zeer gedateerd, werd niet schoongemaakt, ook geen spullen aanwezig om 't zelf te doen.Serviesgoed zeer karig, evenals het bestek.Geen privacy, gemeenschappelijk terras. De handdoeken waren oud en rafelig, maar werden wel elke 3 dagen vervangen, evenals de lakens. En dan nog de airco apart betalen. Gelukkig leef je eigenlijk buiten en met de auto zo ergens naar toe. Strand van Petra is prima, ook daar talloze restaurantjes.Molyvos is gezellig, van alles te vinden.Geweldig weer gehad, dat maakt veel goed.

Gereisd met partner in juli 2011

• 4Fam. Evers10-07-2011

nooit meer

Studio's Sunflower zijn te klein. Slechts 14,5 m2 incl. 1,9 m2 voor douche/wc ruimte. Studio #5 is nog kleiner en met kleinste balkon. 2persoonsbed afm 1.20 x 1.90, niet geschikt voor Noord-Europeanen. Servies en bestek erbarmelijk. Verschoning lakens en handdoeken, om de andere dag. Bezoek/info van touroperator minimaal. Ligging buiten Molivos, flinke klim naar centrum. Last van vliegen ivm naast gelegen "boerderij". Kraaiende haan om 4.30 uur. Foto's touroperator tonen de studio's en de inrichting van de 2 kamer app. Misleidend. Airco was gratis.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9h smidt12-10-2010

een aanrader voor rustzoekers

een klein schalig apartementen complex attente beheerder rustige omgeving

waar je tot rust komt we genoten van de schapen met belletjes die savonds langs

kwamen op 15 minuten loop afstand van het mooie gezellige molyvos een auto is wel een aanrader

Gereisd met partner in september 2010

• 8J. Wijma26-09-2010

Zeker een aanrader

Prachtig uitzicht op Molivos, klantvriendelijke beheerders. Wij verbleven in een 2 kamer appartement, mooi ruim en schoon. Het enige nadeel is dat je op het terras weinig privacy hebt, doordat er geen afscheiding is tussen 2 terrassen. Studio's hebben wel een eigen balkon.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Jacqueline Sinke10-11-2009

Relaxed

Zijn er eind augustus geweest voor 10 dagen met zoontje van vier. Hij vond het geweldig. Je zit tussen de boerenbedrijven in, hoort dus vaak belletjes van geiten, schapen e.d. Hij mocht vaak helpen met de eigenaar die ook boer is en kwam regelmatig terug met zelf verbouwde groente. Schitterend uitzicht op kasteel van Molyvos. Hebben er een supervakantie gehad!! Zou er alleen niet met vier personen in gaan zitten, dat is toch wel krap hoor. Verder een mega aanrader voor rustzoekers en genieters van het echte Griekenland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Marianne Kuijpers01-10-2008

prachtig gelegen

de ligging was perfect. de inrichting van het appartement was erg schaars, zelfs voor griekse begrippen. Onze ervaring was, dat we niet 2 keer per week schone handdoeken kregen, maar minder.Maar verder niets dan lof, voor een rustige vakantie.Vlak in de buurt ligt een grieks restaurant Ämbrosia, waar je heerlijk en niet duur kunt eten.

Gereisd met partner in september 2008

0 tips over Appartement Sunflower