Hotel Seahorse

Hotel Seahorse

9 reviews over Hotel Seahorse in het Nederlands

Seahorse ligt aan de haven van Molyvos en is omrings door restaurants. Dat maakt het de hele dag een levendige plek. Het strand is klein en behoorlijk ver. Je moet een steile weg op en af, zo'n 900 meter. Het kleine strandje dichtbij is vies en er zijn geen faciliteien, het was dan ook altijd verlaten. De supermarkt dichtbij verkoopt bijna niets, alleen melk, yoghurt, en wijn. Voor brood moet je minsten 1,5 kilometer lopen. Verder is het daar heerlijk vertoeven. Goede schoonmaak, prima ontbijt en lekker dineren bij alle restaurants aan de haven. Niet duur ook. Al met al een fijne plaats, maar je moet wel redelijk goed ter been zijn. Ik verbleef in het appartement in het zijstraatje, klein en goed verzorgd.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Mijn favoriet hotel

Marjolijn
11-7-2013

Mijn laatste beoordeling dateert van 2006 dus tijd voor een update. De kamers zijn inmiddels gerenoveerd en de bedden zijn prima. Schoonmaak is voor Griekse begrippen goed. Ontbijt is inmiddels sterk verbeterd. Geen buffet, maar je krijgt het ontbijt geserveerd aan een tafeltje aan het water en er is elke dag iets anders bij. Superlocatie aan de haven. Voor ons al de negende keer in het hotel. Kwaliteit blijft goed. Stella en Dimitri zijn hartstikke gastvrij en bieden alle service die je wilt. Kortom.... volgend jaar de 10de keer!!!

Molivos leuk stadje met kris kras straatjes. Wel alles bergop. Veel souvenierwinkeltjes. Goede restaurants overal. Strand stelt niet veel voor, oude bedjes en parasols. Beter om naar Petra of Anaxos te gaan. Met de bus prima te doen.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een keer gedurende mijn vakantie daar gegeten, het was ronduit slecht. Slechtste maaltijd geurende twee weken Molyvos. Ga beter op zoek naar restaurants buiten de haven. Mijn ervaring was dat het eten het slechts was op de mooiste plekjes.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitmuntende ligging

Jan H
16-7-2010

Eenvoudig hotel met een prachtige ligging aan de haven. Het ontbijt is eentonig (1 broodje en 1 croissant) en de airco werkt enkel als je in de kamer bent. Wel zeer vriendelijke bediening door Dimitri en zijn team. Restaurant van het hotel is niet denderend, veel beter in de buurt voorhanden.

Gereisd met partner in juni 2010
2006

Voor dit hotel is slechts één woord op zijn plaats: GEWELDIG!!! Schitterende omgeving, prachtige haven met leuke restaurantjes, pitoresk dorpje, zeer vriendelijk (en hardwerkend!) personeel en verrukkelijk eten. ABSOLUUT GEWELDIG!!!

Beter dan Seahorse kan je niet krijgen op Molyvos!

Gereisd anders in augustus 2006

Wij waren er een maand in 2004 en vonden het een TOPPER! Geweldige locatie en erg goede service met vriendelijk personeel. De eigenaar doet er ook alles aan om het je naar de zin te maken. Zittend aan de haven op terras van het hotel geeft een luxe gevoel. In de vroege ochtend komen de Griekse vissers daar even drinken na hun vangst. Het toerisme stroomt 's- avonds uit richting haven en zijn het er (bijna) allemaal over eens dat ze spijt hebben geen Seahorse te hebben geboekt. Kortom: geweldige keus en kon niet beter !

Gereisd met partner in september 2004

Prima hotel, wij hadden het 2-kamerappartement, was voor Griekse begrippen vrij ruim. Netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Erg leuke lokatie. Parkeren kan op 50m in de haven. De afstand lopend naar het centrum is heel goed te doen via hellende weg. Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2006

Hartstikke leuk hotel op prachtige locatie

Marjolijn
13-7-2006

Hartstikke leuk hotel op prachtige locatie. Mooie ruime kamers, mooie badkamer, schoon, zeer aardig personeel. Het terras onder het hotel is gezellig aan de haven. Het ontbijt kan iets afwisselender. De ene ochtend croissant en broodje met kleine plakjes kaas en jam, de andere ochtend een hard gekookt ei. Doe de groeten aan Dimitri en Gavrill van mij.

Gereisd anders in Thu Jul 13 2006 16:47:53 GMT+0000 (UTC)
2004

toplocatie! eenvoudig, maar netjes appartement, met uitzicht over haven en zee..zeer vriendelijke eigenaar en personeel..voor herhaling vatbaar..

Gereisd anders in Fri Oct 01 2004 21:05:46 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seahorse in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seahorse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.