Aparthotel Panselinos

KinderhotelWeer vandaag22°15°
Aparthotel Panselinos
8,1

174 reviews over Aparthotel Panselinos in het Nederlands

Het complex is rustig gelegen in Eftalou, waar behalve hotels en (kiezel)strand weinig is. Mooi onderhouden en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet (07.30-10.00) is best uitgebreid. Redelijk groot zwembad met apart kindergedeelte. Ook is er een kleine speeltuin.

Wandelen naar Molyvos is ca. 30 minuten grotendeels over de stoep. Hotelbus gaat 5x per dag heel stipt. Prima geregeld!

Schoonmaak en wisseling bedlinnen zeer vaak. Airco is inclusief en het ligt aan jezelf of je hem om 0.00 uur uitschakelt ;). Het werkt met een afstandbediening en dus niet centraal.

Op de tv is BVN te ontvangen zodat je altijd kunt zien hoe nat het in Nederland is ;)

Prachtig verblijf gehad in Panselinos.

Roelof Koops
11-8-2010

voor ons de eerste keer in Panselinos, keurig appartement met zeezicht.

goede service van het personeel,van de scoonmaaksters tot de manager. TOP.

Schoon, iedere dag nieuwe handdoeken en bedden opgemaakt.

mooi zwembad ( zoutwater)keurig ontbijtbuffet.

veel gezien van het eiland, 7 dagen een auto en 2 excursies gedaan.

Stadswandeling in Molyvos onder leiding van Dolf van der Ley (touroperator). Veel geleerd over de geschiedenis van het eiland.

Rondje westen( versteende woud,klooster,Scala Errasou) .Reisleiding in handen van Sigrid (touroperator) en Maria van het eiland. Bijzonder leerzaam.

Zelden reisleiding,hosting gehad die zo goed,bezielend hun werk doen.

Prachtig goed appartementencomplex

Roelof Koops
11-8-2010

Apartementenhotel is ons zeer goed bevallen. De service en inzet van het personeel is erg goed. Zeer klantvriendelijk . Van de scoonmaaksters tot de manager.

Staan altijd klaar.Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren.

Zelf geen kinderen maar wel gezien hoe ze met de kinderen omgaan.

Wat een geweldig eiland!

Nienke
5-8-2010

Het verblijf in Panselinos is zeker een aanrader voor stelletjes !

Wat je moet weten is dat het keukentje erg weinig inhoud bevat, neem dus zelf een theedoek, vaatdoekje, afwasborstel, kurkentrekker en bieropener mee.

Fijn dat er airconditioning aanwezig was. Deze schakelt om 00.00 automatisch uit.

We hadden een mooi uitzicht op de zee en de Turkse kust aan de overkant.

De jeepsafari was een absoluut hoogtepunt van onze vakantie! Als je de mogelijkheid hebt om zelf te rijden, zou ik dit zeker doen! Als we dit niet hadden gemogen zouden we de jeepsafari iets minder leuk hebben ervaren.

Het uitzicht vanaf de berg Olympos is prachtig!!!

Een andere tip is het huren van een scooter. Wij hebben dit via Panos Motors (Molyvos) gedaan en het was prima voor elkaar, behalve dan dat het licht van de scooter zo matig was dat we 's avonds laat amper wat konden zien. Check dit dus even voordat je wegrijdt.

De service van het personeel in Panselinos is goed! Ze hebben veel voor je over

Eerste keer op Lebos, dus ook eerste keer Panselinos. Zeer goed bevallen. Gaan zeker nog een keer terug. Ontzettend vriendelijk personeel, zowel bij de bar als bij het ontbijt. Ook `Stratos` bij het winkeltje. Wij hadden een appartement op de eerste verdieping met op alle plekken uitzicht op zee. Iedere dag werd het appartement schoon gemaakt met bijna ieder dag dag schone handdoeken en bedlinnen.Goed zwembad en genoeg ligbedden met een heerlijk uitzicht op zee.

Zeker een hotel om naar terug te gaan

Marga Piederiet & Mark Visser
19-7-2010

De eerste keer Lesbos en meteen een schot in de roos. Geen minpuntje op te noemen, we hadden een super appartement nr 408 op de 1e verdieping, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel wat nog weet wat service is, uitgebreid ontbijt buffet, haast elke dag schone handdoeken. Toen de hotel bus voor service weg was werden we per auto naar Molyvos gebracht. Fijn zwembad. Kortom alles ok. Wij hebben met onze huurauto veel gezien en ook andere stranden bezocht. Een stads wandeling met Dof de reisleider gemaakt door Molyvos. Toffe gast waar we veel van hebben opgestoken. Lesbos we komen zeker nog een keer terug!!

prijs kwaliteit goed

odiban
4-7-2010

afstand luchthaven wel ver (2.5 uur bustranfer)

hotel app in orde, douche gordijn ontbreekt dus natte badkamer

Erg leuk,mooie,gezelllig app.

Femke en Mischa
1-6-2010

Wij hebben er van 18 tot 28 Mei gezeten en het was een super leuke vakantie. Het app. was erg goed! Leuke mensen die er werken, de barman die een heerlijke mojito kan maken!! En de man die in de supermarkt werkt ook erg leuk met zijn hondje Jack!

Zijn er mensen die er ook rond die tijd in het app. hebben gezeten?? die later naar huis zijn gegaan? Dan zou ik het erg leuk vinden hoe het is afgelopen met dat nestje met de jonge vogeltjes. Zijn ze goed en wel uitgevlogen?

Verder is dit app. erg aan te raden!!

Wij zouden hier zeker wel weer naar toe willen.

Femke & Mischa uit Leeuwarden

Prachtige omgeving

Brigitte
15-5-2010

Mooie plek, schoon hotel, ontbijt is goed voor 3 sterren. Twee nadelen.

Keuken kan je hooguit gebruiken voor het zetten van koffie.

Matrassen zijn voor mensen die een zacht matras willen niet prettig

we gaan dit jaar voor de 3e keer

Helen
10-5-2010

ontzettend genoten, dit was de 2e keer dat we er waren deze zomer gaan we weer!

onze dochter werd vreselijk verwend door de medewerkers van Panselinos

op de dag van vertrek hadden ze zelfs geld ingezameld en een kdaaotje voor haar gekocht

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Panselinos in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Panselinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.