Aparthotel Panselinos

Aparthotel Panselinos
8,2

5 tips over Aparthotel Panselinos

joelleswart, 30-9-2013
Huur een scooter bij Kosmos voor tussen de 10 en 15 euro per dag. Skala Eressos is een leuk plaatsje om te stoppen op een rondreis over Lesbos, met een mooi zandstrand. Mooi is ook de wandeling van Petra (kom je met de bus die voor Panselinos vertrekt voor €1,60) naar Molyvos. Lekker eten bij Brasserie Bazaar vlak voor de haven in Molyvos. Goedkoop lunchen in Molyvos doe je beneden aan de kust. Ook is daar een leuke cocktailbar.
Marijke, 3-7-2013
Veel restaurantjes in Molivos en Petra. Vooral Molivos is een aanrader, restaurant Tropicana, die ligt hogerop tussen de steegjes. En Galliano, een italiaans restaurant. Echt super lekker, zijn we vaker geweest. 3 gangen menu voor 14 euro pp. Een auto is een aanrader, eiland is groot!
dik, 24-12-2012

Voor mensen met kleine kinderen is er geen strand aanwezig, daarvoor moet je naar Petra, (bus 15 min), halte voor het complex, is leuk plaatsje.

Of auto huren voor andere stranden. Molyvos leuk om te shoppen

Mooi eiland met verschillende aanzichten.(mooi groen of wat ruw)

We hebben een aantal aanbieders voor Panselinos voor je op een rij gezet:

Jessica, 19-11-2012

- Blijf er niet langer dan een week (meer is er niet te zien)

- Bezoek Molyvos met de GRATIS hotelbus (vraag receptie voor tijden)

- Bezoek het kasteel in Molyvos

- Voer de katten niet, dan blijven ze terug komen en die zijn brutaal hoor! (Er was wel 1 lief jonkie)

- Wil je de excursie 'het versteende woud' doen? Verwacht dan niet een echt bos! Het zijn stukken boom welke versteend zijn, zie foto's.

- Het zwembad is zout. Dus prikt enorm in je ogen!

Baxxy, 6-7-2012

Huur een auto en rijd naar Skala Eressos.

In Molyvos hebben wij een lekker restaurant gevonden, genaamd Gatos. Daarnaast zit een leuk juwelierswinkeltje gerund door een Griekse man, maar met Nederlandse vrouw. Mooie sieraden en niet duur.

We hebben een aantal aanbieders voor Panselinos voor je op een rij gezet: