Aparthotel Panselinos ***

Review geschreven door Marijke

Super!

Marijke,
3-7-2013

Leuke en mooie accommodatie! Wij hadden kamer 205 met balkon en was prima! Uitzicht over zee en Turkije. Auto voor de deur parkeren. Auto is zeker nodig, anders kom je nergens. Het complex ligt redelijk afgelegen. Veel mensen gingen lopend naar Molivos, maar dat is een best eind. Complex zelf was netjes. We hadden alleen logies en ontbijt. Ontbijt was prima, wel elke dag hetzelfde, maar dat vonden wij niet erg. De kamers werden alleen op zondag niet schoongemaakt. Je moet geen hekel hebben aan katten en honden, die lopen overal op het eiland en zitten naast je tafel.