Goed vakantie, met zo zijn minpunten

Review geschreven door Jessica

Goed vakantie, met zo zijn minpunten

Jessica,
19-11-2012

Het is niet het chiqueste hotel waar ik ben geweest en dat is te zien. De omgeving is mooi en op ons balkon kon je iedere avond de zonsondergang bekijken. Jammer dat er geen strand dicht in de buurt was, op kiezelstranden na. Het hotel ligt vrij afgelegen dus je kunt niet lopend naar Molyvos om te shoppen,wel gratis met de hotelbus. Bij busreizen waren wij de eerste die opgehaald werden en als laatste terug gebracht en zaten dus het langst in de bus (wel goed voorzien van airco!) Bij binnenkomst werden we niet enorm goed ontvangen. Er werd ons gebrekkig gevraagd om ons ID. Onduidelijk was wanneer we deze terug kregen, hier moesten wij duidelijk om vragen. En dat was serieus alles. De man in het supermarktje is super aardig, kregen bij onze boodschappen nog gratis perzikjes mee. Hij is zeer gesteld op Nederlanders. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker, ook het restaurant (menu+medewerkers) is prima. Kamers zijn minder mooi, ook last van mieren gehad.