Aparthotel Panselinos ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Mikat

Nooit meer, wat een afknapper

Mikat,
17-8-2017

Het appartement is ruim, maar niet zo schoon. Alles is 10 jaar over de houdbaarheidsdatum heen, dringend aan renovatie toe. Een badkamer met bad/douche zonder douchegordijn, 1x douchen alles hartstikke nat.

We voelden ons niet welkom, werden op de gang van zaken rondom het HP na, nergens over geïnformeerd: niet over de handdoekenservice, niet over de ontbijttijden. Kamers wel ruim.

Zwembad ziet er wel zo uit als de foto's aangeven, bediening in de poolbar erg vriendelijk.

Er is geen airco, de kasten hangen wel aan de buitenzijde van het appartement, maar de kabels zijn leeg.

Eten: vooraf klaargemaakt en opgewarmd in de magnetron. De bedienende jongedame sprak slecht Engels.

De hoge waarderingen in Zoover zijn echt veel te hoog! Met moeite een 5 (door het poolbarpersoneel!)

Rustige ligging wil zeggen dat je overal heel ver vandaan zit: geen restaurantjes, geen winkeltjes of leuke straat om even een stukje te wandelen: Niets

Het kiezelstrand is een stuk verder weg dan de genoemde 100-150 meter. Daar staan een paar ligbedden, maar die zijn duidelijk bedoeld voor de gasten van het hotel waarvoor ze staan.

Touroperator: wat een waardeloze accommodatie!