Géén boekingskosten

GriekenlandLesbosEftalou/Molyvos

8.2FantastischScore uit 167 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

167 Reviews over Panselinos

• 4Mikat17-08-2017

Nooit meer, wat een afknapper

Het appartement is ruim, maar niet zo schoon. Alles is 10 jaar over de houdbaarheidsdatum heen, dringend aan renovatie toe. Een badkamer met bad/douche zonder douchegordijn, 1x douchen alles hartstikke nat. We voelden ons niet welkom, werden op de gang van zaken rondom het HP na, nergens over geïnformeerd: niet over de handdoekenservice, niet over de ontbijttijden. Kamers wel ruim. Zwembad ziet er wel zo uit als de foto's aangeven, bediening in de poolbar erg vriendelijk. Er is geen airco, de kasten hangen wel aan de buitenzijde van het appartement, maar de kabels zijn leeg. Eten: vooraf klaargemaakt en opgewarmd in de magnetron. De bedienende jongedame sprak slecht Engels.

De hoge waarderingen in Zoover zijn echt veel te hoog! Met moeite een 5 (door het poolbarpersoneel!) Rustige ligging wil zeggen dat je overal heel ver vandaan zit: geen restaurantjes, geen winkeltjes of leuke straat om even een stukje te wandelen: Niets Het kiezelstrand is een stuk verder weg dan de genoemde 100-150 meter. Daar staan een paar ligbedden, maar die zijn duidelijk bedoeld voor de gasten van het hotel waarvoor ze staan. Touroperator: wat een waardeloze accommodatie!

• 8N. Rotmeijer07-07-2017

Mooie ligging, prachtig uitzicht vanuit de studio.

Panselinos is een mooi hotel, met vriendelijk personeel. Auto huren is aan te raden om de mooie plaatsjes en stranden te bezoeken. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. De schildpaden die er vrij rond lopen. De kruiden die in het wilt groeien. De vissershavens. Teveel om op te noemen. We willen zeker weer terug!!!!!

• 8Bonnie31-05-2017

Heerlijk verblijf gehad.

Goed: zwembad, bar, personeel, service, schoonmaak, uitzicht, ontbijt, ruimte van de kamers.

Minder goed: de kamers zijn enigszins gedateerd maar van alle gemakken voorzien en brandschoon.

• 8Alexandra28-05-2017

Simpel hotel met mooi zwembad

De kamers zijn ruim qua opzet en simpel ingericht. Wel goed schoon en dat vind ik zelf het belangrijkste. Bedden waren wat hard maar ik vond het prima. Zwembad is mooi en ontbijt is prima. Hotel is wel wat afgelegen.

• 8Caroline20-05-2017

Zonder meer een goed hotel

Het is zonder meer een goed hotel. Het zwembad is fantastisch en het terras eromheen ook. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijke en behulpzame mensen. De kamers zijn echt heel ruim en schoon maar basic. In de zomer is dat geen probleem en juist fijn, maar als het wat frisser voelen ze wat spartaans. Wel lekker terrasje bij kamer. Het complex is ruim opgezet en de tuin goed onderhouden.

• 9Rondas27-07-2015

Prachtige ligging, zeer vriendelijk personeel, lekker eten, mooie studio's

• 9Kateřina Kuncová14-06-2014

Nádherné místo

Celkem se mi zde líbilo. Ostrý okraj bazénu. Výhled docela hezký. Jídlo mi chutnalo až na banánové želé (to bylo 3x za sebou).

• 8joelleswart30-09-2013

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Pluspunten: - Goede prijs-kwaliteitsverhouding - Zeer vriendelijk personeel - Goede shuttleservice van en naar Molyvos; bus naar Molyvos - Petra - Anaxos vertrekt voor de deur - Een half uur lopen naar Molyvos als er geen bus gaat - Ruime appartementen - Zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet - Fijn, groot zwembad - Fijne ligstoelen bij het zwembad, meer dan voldoende aanwezig - Rustig, mooi complex - Uitzicht

Minpunten: - Slechte bedden: erg oud, je voelde de veren zitten - Lunch en diner zijn in Panselinos niet geweldig: in Molyvos eet je veel beter en verser. Ontbijt is echter erg goed en enorm uitgebreid. - Wat verder lopen naar Molyvos, hoewel dat ook 's avonds erg goed te doen is als je een mobiele telefoon of zaklampje mee hebt om jezelf zichtbaar te maken; voor een deel loopt er een stoep. - Geen spuitbus tegen ongedierte aanw.

Wij twijfelden erg tussen Olive Press en Panselinos. We zijn blij uiteindelijk te hebben gekozen voor Panselinos en hebben het erg naar onze zin gehad.

• 9Marijke03-07-2013

Super!

Leuke en mooie accommodatie! Wij hadden kamer 205 met balkon en was prima! Uitzicht over zee en Turkije. Auto voor de deur parkeren. Auto is zeker nodig, anders kom je nergens. Het complex ligt redelijk afgelegen. Veel mensen gingen lopend naar Molivos, maar dat is een best eind. Complex zelf was netjes. We hadden alleen logies en ontbijt. Ontbijt was prima, wel elke dag hetzelfde, maar dat vonden wij niet erg. De kamers werden alleen op zondag niet schoongemaakt. Je moet geen hekel hebben aan katten en honden, die lopen overal op het eiland en zitten naast je tafel.

• 9dik24-12-2012

de moeite waard

Ruime accomendatie, met veel bloemen,rustige omgeving met uitzicht op turkije. Aan zee zonder strand voor het appartement .alleen wat kiezelstranden, Voor strand moet je naar petra, bushalte voor het complex Personeel vriendelijk en hulpvaardig,Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Er is een restaurant binnen en buiten. Wij hadden HP en is ons prima bevallen de kamers zijn ruim en schoon

Aparthotel Panselinos info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar