Appartement Orfeas

Appartement
Appartement Orfeas
9,2

87 reviews over Appartement Orfeas in het Nederlands

Het verblijf bij Orfeas was super. Lefteris & Olga zorgen er voor dat je je erg welkom voelt. Service wordt hier echt geschreven met hoofdletters. Heerlijk eten, probeer vooral de Orfeas special, kipfilet met ouzo en citroen, echt 👍. Fijn zwembad met voldoende ligbedden en parasols en altijd een koud drankje in de buurt.

Ik wil onmiddellijk terug.

Meylemans
26-7-2018

Kleinschalig familiebedrijf.Bungalow was onze keuze. Zeer proper. Om de twee dagen verse badlinnen en kuis.Kamers zijn dik OK .Badkamer wel naar kleine kant.

Zeer goed ontvangst van de huisbewaarder. Er werd voor ons na middernacht zelfs gekookt bij aankomst. Hotel ligt op 1.5 km van Movilos (20 min stappen). Overal vriendelijke en behulpzame Grieken. Echt nog het authentieke Griekenland. Geen enkele vluchteling te zien in de verste omgeving.Alleen in de hoofdstad hebben we er enkele gezien. Is in de media fel overroepen.

Nooit meer.

Hans
25-7-2018

Locatie is best wel goed. Afstand tot de zee zou 600 meter bedragen, niet dus. Het strand, of daar voor door moet gaan, ligt op 1200 meter afstand. Dit hebben we gemeten met de auto. Strandje wil je trouwens niet verblijven, er is niets.

Wij hadden een appartement met een balkon met uitzicht op het restaurant. De uitbater en zijn vrouw zijn idd. zeer gastvrij en de man (of eigenlijk zijn vrouw) kan een smakelijke maaltijd op tafel zetten. Eigenlijk zit je van alles ver weg, je moet goed ter been zijn in ieder geval.

Dan het appartement: wat een drama. Bedden waar je niet goed op slaapt, later een extra matras gekregen. Stank op de kamer. De badkamer van ongeveer anderhalve meter in het vierkant.

Ontbijt is ook een drama, 3 stukken stokbrood, wat boter, ham/kaas en jam. Triest allemaal. Snap niet dat dit etablissement zulke hoge cijfers krijgt. Mss. omdat de uitbaters zo aardig zijn?

Stip Reizen

Fantastisch verblijf met lieve gastvrije mensen.

Ed & Dionne Nobel
23-7-2018

Voor de 2e keer naar Orfeas, weer een heerlijk verblijf hier en voelen ons helemaal thuis door de gastvrijheid van Lefteris en Olga. Wanneer je wilt eten, op welk tijdstip dan ook, maakt Lef iets lekkers voor je klaar! Wij hebben een heerlijke bungalow (alles wel klein) met een prachtig uitzicht vanaf ons balkon.

Fijn schoon zwembad met ligbedden en parasolletjes.

Molyvos met onze gehuurde auto snel bereikbaar en wat een prachtige plaats is dat, het ultieme romantische haventje en zonsondergang maken alles compleet.

Als je van dansen houd, moet je in de Conga’s zijn en het strand van Petra is met de gratis bedjes ook heerlijk.

Géén vluchteling gezien trouwens....

We love Lesvos ❤️ en Orfeas.

Geweldig complex op een prachtig eiland

Liz
13-7-2018

Wat een geweldige plek! Mooi, knus, kleinschalig complex met een mooi zwembad, waar eigenaar Lefteris er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Hij kan heerlijk koken en geeft ook kookworkshops. De studio’s zijn basic, schoon, klein keukentje met kookplaat en koelkast en een kleine badkamer. Waterdruk is soms wel laag, toilet spoelt grote boodschappen slecht weg, maar een litertje water met de waterkoker doet wonderen 😁. Studio’s beneden hebben een klein zitje buiten en boven hebben ze een balkon.

Auto gehuurd in NL (geen cc nodig). Scooterhuur is €10 pd. Excursies via touroperator zijn ook leuk, de Hap Stap tour door Molivos is een aanrader. Metha en Dolf doen het echt leuk. Vluchtelingen hebben we niet gezien, er schijnt nog een kamp vlakbij de hoofdstad Mitilini te zijn, maar niks van meegekregen. Lesbos is een prachtig eiland, met lieve mensen, leuke dorpjes en genoeg te zien.

Geweldig😍👍

Hilfra Heus

In een woord.....Fantastisch!!!!

Lefteris Hondros en Olga, Heerlijke mensen,zo gastvrij. Lefteris is een Topkok,als je s'avonds geen zin meer om eruit te gaan dan kun je heerlijk en goedkoop eten bij Orfeas. Lefteris en Olga zijn hele hartelijke mensen waar je jezelf thuis voelt. Wij hebben in een bungalow vertoeft,simpel maar heerlijk,wij heb geen behoefte aan luxe. En het eiland Lesbos voelt voor ons als thuiskomen.

Peter Visch
10-7-2018

Wij zijn in juni/juli weer 3 weken bij Orfeas geweest en het was net als eerdere keten weer een geweldig verblijf. Lefteris en Olga doen er alles aan ejr verblijf zo prettig mogelijk te maken en. Lefteris is een geweldige kok en maakt de heerlijkste geregten voor je klaar. Orfeas ligt net buiten Molyvos en Is een heerlijke plek om tot rust te komen. Er is trouwens ook een heerlijk zwembad waar je na een dagje strand of een dagje er op uit geweest te zijn nog lekker kunt vertoeven. Conclusie : Orfeas kijkt van ons een 10. love the place and the people.

Volgende vakantie naar Lesbos is alweer geboekt!

Joop en Anke
10-7-2018

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Lesbos is een fantastisch eiland. Vriendelijke behulpzame bevolking. We kunnen het iedereen aanraden om naar Lesbos te gaan. Het heeft mooie stranden, leuke dorpjes en er is heel veel te zien! Orfeas bungalows is een prachtig gelegen complex. De zeer vriendelijke en spontane eigenaar doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Bovendien kan hij heel lekker koken. Hij heeft z'n eigen restaurant. Dus als je niet wilt, hoef je de deur niet uit! De accomodatie's en alles erom heen is super schoon en netjes! Een echte aanrader! Je hebt alleen wel een auto nodig als je niet van lange wandelingen houd.

Genoten op dit prachtige eiland!

Nienke
6-7-2018

Een fantastische vakantie gehad bij Lefteris en zijn vrouw Olga. Lefteris is op en top gastheer, bij aankomst kregen we eerst een drankje aangeboden, we hadden immers een lange reis achter de rug, dat we er pas om 23:30 aankwamen maakte allemaal niks uit. Ook konden we toen nog een hapje eten, goed begin van de vakantie!

De studio’s hebben alles wat je nodig hebt, een bed, balkonnetje met zitje, paar keukenkastjes met inventaris, koelkast, waterkoker, koffiezetapparaat en een badkamer, met wel een kleine douche, maar voor die twee weken dat wij er verbleven hebben wij ons daar prima mee gered, ook gezien de prijs die je ervoor betaald, bovendien wordt het door een lieve schoonmaakster goed schoon gehouden.

En van de vluchtelingen niks gezien, dat hebben ze op het eiland goed onder controle en wordt goed in de gaten gehouden. De vluchtelingen worden opgevangen in de hoofdstad, daar kun je ze dus wel tegenkomen, verder zie je ze nergens

Fantastisch!

ridder
5-7-2018

Orfeas is een super fijne accomodatie.

Het ligt dicht bij Molivos en Petra waar volop restaurants en winkeltjes zijn. Ook het strand van Petra is super.

De eigenaar van orfeas, Lefteris is een super gastheer. Hij doet alles om je verblijf naar de zin te maken en kan ook voortreffelijk koken.

En van alle negatieve verhalen over Lesbos is niks te merken. Lesbos is een geweldig mooi en vriendelijk eiland waar je echt kan genieten van Griekenland.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orfeas in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orfeas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.