Appartement Orfeas

• 9.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Je wordt hartelijk ontvangen door de gastheer bij Orfeas Hotel op Lesbos. Er is een groot zwembad en bij het restaurant eet je heerlijk eten bereid door de eigenaren. Af en toe wordt er ook een kookworkshop georganiseerd. Het hotel ligt op loopafstand van Molyvos of huur een auto als je meer van het eiland wilt zien.

Tonen op kaart

154 Reviews over Orfeas

• 10Cindy15-08-2020

Volgend jaar weer maar dan langer!

Meestal ben ik bij hotels of appartementen wel na 5 a 8 dagen klaar en wil ik iets anders zien. Door de persoonlijke aanpak van Lefteris en Olga voelde ik mij thuis, 10 dagen was niet genoeg! Volgend jaar weer heen en dan 21 dagen. Top locatie vanuit bungalow nr. 23 en het eten... Zo ontzettend lekker! Lefteris heeft mij nog geen enkele keer teleurgesteld. Vooral zijn watermeloenen als toetje zijn de beste. Echt een aanrader en bezoek waard!

• 9Bregje03-08-2020

Orfeas was fantastisch!

Heerlijk ontspannen in de prachtige bungalows. Alles in de studio was super schoon en fijne bedden. Sprookjesachtig uitzicht vanaf het balkon achter. Voor waren er ook nog extra zitjes. Volledige rust met uitzicht over natuur en de zee. Heerlijk zwembad el ligbedjes. Zeer sfeervol aangekleed en met name de eigenaars bieden fenomenale service in iedere zin van het woord. Sociaal vriendelijk, behulpzaam en maken persoonlijk de heerlijkste gerechten en cocktails voor je klaar. Een auto of scooter huren is wel noodzakelijk ivm de afstand naar het strand of Movylos. Auto hurem bij Avis is betrouwbaar. Zelfs in deze tijd van corona was er tijdens deze vakantie niets maar niets vervelends van te merken!! Super veilig en verantwoord.

• 10Hans Bosman14-07-2020

Weer thuiskomen bij en met vrienden

Voor de vierde keer op rij, tegen onze gewoonte in, teruggegaan naar Orfeas Bungalows. Hartelijker is niet mogelijk, en mede daardoor een geweldige vakantie gehad bij Lefteris en Olga. Ondanks de corona crisis, waar we daar totaal niets van hebben gemerkt. Weer heerlijk genoten van de kookkunsten van Lefteris en de heerlijke toetjes van Olga. Hopelijk kunnen we er volgend jaar wederom naar toe. Twijfel je? Moet je niet doen, ga lekker op vakantie en dan zeker naar Orfeas Bungalows.

• 9Tom N23-11-2019

Wat doe je nog hier ? Ga naar Molyvos gauw!!!

Dat je 100% terug komt, het personeel kan, als je een gezellig persoon bent aanvoelen als familie, niets is te grote moeite en altijd tijd voor praatje met een glimlach.

Het eten is ook altijd goed, betaalbaar en vers! Maar het eiland en het dorp zijn ook zeker de moeite waard om aan je reis palmares toetevoegen

• 10Benny De Rijcke21-11-2019

Fantastische locatie - heerlijke vakantietijden

Wij komen reeds 23 jaar naar Orfeas en beschouwen Lefterris, Olga, Stratos, Tulla en de kinderen als echte familie. Vroeger was er geen zwembad of poolbar maar een Taverna met uitgebreide keuken. De keuze was enorm en alles uit eigen tuin en boerderij. De tijden zijn veranderd maar de vriendschap is gebleven. De ligging is fantastisch en we hebben veel vrienden in Molivos, Petra en daarbuiten. Tot volgende jaar.

• 9Hein21-11-2019

Fantastisch !

Warm ontvangst, fantastische gastheer en gastvrouw, niets is teveel (leuke attentie bij onze trouwdag), Lefteris is een topkok die graag luistert naar de wensen van de klant, schoon resort, gemoedelijke sfeer kortom een aanrader voor iedereen!

• 8Shi & Hans20-10-2019

Je wordt vanzelf een 'repeater' @Orfeas Bungalows

Voor het 2e jaar weer 2 weken heerlijk genoten. Het seizoen was bijna ten einde (10 okt hebben wij de laatste gasten uitgezwaaid om zelf nog 1 week te blijven) maar de gastvrijheid, zorgzaamheid en lekkere kookkunst was nog voor 200% aanwezig. Elke ochtend de wandeling gemaakt (ca 20 min) naar het warme bakkertje e/o supermarktjes in het centrum. Daarna ontspannen bij het grote, mooie zwembad en een heerlijke lunch nuttigen : de Orfeas salade is een aanrader ! Wij komen hier zeker weer terug bij Lefteris en Olga 👍💋

• 10Hans Bosman05-10-2019

Familie gevoel, gezelligheid, heerlijk eten, rust.

Wij zijn voor de derde keer op rij naar Orfeas op vakantie gegaan, wat normaal niet onze gewoonte is. Wederom is het zeer goed bevallen. Heerlijk eten bereidt door kok/eigenaar Lefteris en Olga, ontzettend gezellig en niets is teveel gevraagd. Je wordt met open armen ontvangen, waardoor het een soort thuiskomen is. De bungalows zijn niet groot, wat ook niet nodig is, en worden heel goed schoon gehouden/gemaakt. Het is bij Orfeas heerlijk rustig, maar na een pittige wandeling van zo'n 800 meter kom je al aan de rand van Molyvos met al de heerlijke restaurantjes enz. Huur wel een scooter of auto, dat is wel zo handig omdat de eerste supermarkt ook een stukje lopen is en je natuurlijk zo ook lekker het eiland kan verkennen. Wij raden een verblijf bij Orfeas Bungalows zeer aan, vanwege o.a. de sfeer maar ook niet te vergeten het prachtige zwembad. Het is ons opnieuw zo goed bevallen dat wij nu alweer voor volgend jaar hebben geboekt.

• 7Korver30-09-2019

Was wel prima ,gezien de prijs

Het verblijf was op zichzelf wel prima aangezien de prijs Wat jammer was dat er aangeven stond dat het strand op loopafstand was Dat is wel zo maar was geen strand om aan te zitten,leuk om Je hond uit te laten,ook de aangeven wandeltijd naar Molyvos klopt niet Het was veel verder lopen

• 10Peter27-09-2019

Dik het geld waard,

Kleinschalig mooi complex met supervriendelijke eigenaren, Lefteddy en Olga. Altijd met een lach en behulpzaam. Prima zwembad met voldoende ligbedden. Bungalows zijn gerenoveerd en prima in orde. Worden frequent schoongemaakt. Wij kunnen over het complex geen negatieve zaken aangeven. Klein minpuntje is de afstand naar het dorp Molyvos. Deze is exact 2 km. Dus Minimaal 25 min. Lopen. Auto huren, maar ook om het eiland te zien is een must. Fijne vakantie gehad,

Appartement Orfeas info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met