Appartement Orfeas

9,2

60 reviews over Appartement Orfeas in het Nederlands

Heerlijk genoten

Fam. Pin, 30-12-2017

Op aanraden van onze dochter die hier in mei als was geweest met het hele gezin + aanhang en kleinkinderen naartoe gegaan en het was heerlijk. Even een weekje weg met het hele spul. We hebben genoten van het eiland en zeker ook bij Orfeas. De eigenaar en zijn familie doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Heerlijk tot rust gekomen

Robin, 30-12-2017

In juni een weekje hier geweest om even tot rust te komen en ik heb genoten. Lesbos is een mooi eiland, Molyvos een heel leuk stadje en bij Orfeas is het super vertoeven...dankjewel Lefteris voor deze fantastische week! Ik kom zeker nog een keer terug.

Geweldige vakantie op een super mooi eiland

Yolanda, 20-12-2017

Wat is Lesbos een mooi eiland en heel goed te verkennen met een auto. Orfeas is een uitstekende locatie om te vertoeven en vanuit daar het eiland te verkennen. Prima appartementencomplex, netjes, verzorgd en je wordt in de watten gelegd door de eigenaar, Lefteris en zijn familie. Heerlijk en wij komen zeker nog een keertje terug...

Geweldige accommodatie ,top vakantie

Caroline, 18-11-2017

Heerlijke accomodatie met ontzettend lieve eigenaren. Zwembad met genoeg bedjes en leuke bar. De eigenaar Lefteris is kok en gastheer , je wilt hier nooit meer weg . Eten is zo lekker en dat kan een nadeel zijn...je eet nergens anders . Olga verzorgt de appartementen en alles is super schoon. Dit is een plek waar je echt heen moet gaan . Strand is misschien wat sober , maar de zee maakt dat goed, glashelder.

Hier hebben ze geleden onder de negatieve aandacht van het vluchtelingenprobleem .

Het eiland en de inwoners verdienen een nieuwe start van het toerisme.

Heerlijke vakantie plek!

Fam. Elbertsen, 17-11-2017

Prima kamers, eenvoudig maar schoon. Heerlijk eten in de taverna. Zeer gastvije en vriendelijke eigenaar. Rustig gelegen, dicht bij Molyvos (prachtig dorp). Lekkere Griekse sfeer. Echt een fijne plek om op vakantie te gaan, we komen zeker terug hier!!!

Super leuke vakantie

Jeannette van Meenen, 29-10-2017

Deze zomer hebben wij hier met ons gezin een top vakantie gehad, mooi en schoon appartement en een mooi zwembad en prima lig bedden.

De eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijke mensen en zorgen dat het je aan niets ontbreekt en ook het eten is erg lekker, wij hebben daardoor zelf een kook cursus bij de eigenaar Lefteris gedaan wat ook erg leuk was.

Het plaatsje Molyvos is erg mooi met veel kleine winkeltjes en heel veel restaurantjes ook het plaatsje Petra is erg leuk om te bezoeken het is alleen wel aan te raden als je iets van het eiland wilt zien een auto of een brommer te huren want lopend is het niet echt te doen.

Voor Griekenland liefhebbers een echte aanrader

Fantastische vakantie beleefd!

Raymond, 29-10-2017

Afgelopen zomer hebben wij hier een fantastische vakantie beleefd.

Orfeas is een top vakantiebestemming met mooie kamers en gelegen op een fantastische plek. Doordat het wat hoger ligt heb je een schitterend uitzicht over het Griekse landschap.

De eigenaar Lefteris en zijn vriendin zijn zeer vriendelijke mensen en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Het is ook heerlijk vertoeven bij het goed onderhouden en schone zwembad. Onze jongens van 9 en 5 jaar konden zich hier prima vermaken waardoor wij zorgeloos in de zon een boek konden lezen. Echt vakantie!!

Lefteris is ook een zeer goede kok. Het is daarom zeker een aanrader eens bij het complex zelf te eten. Hij maakt echt traditionele Griekse gerechten.

Het plaatsje Molyvos is ook erg leuk om te bezoeken. Op de berg staat een oude burcht welke te bezoeken is. Tegen de berg aan zijn huizen, winkels en restaurants gebouwd welke te vinden zijn via smalle winkelstraatjes. Het eten in alle restaurants is zeer betaalbaar.

Ook zijn er enkele kroegen te vinden en een openlucht discotheek. Het plaatsje Molyvos is voor jong en oud!

Kortom, een echte aanrader!!

Fantastisch appartement en zeer gastvrij.

Marga, 27-10-2017

Heel leuk appartement. Zwembad is zeer leuk voor de kinderen. De eigenaar is zeer gastvrij en lief. Hij probeert het iedereen naar de zin te maken. Hij organiseert ook Griekse kookles en dat is een echte aanrader. Lesbos is een geweldig eiland en heel gastvrij. Je voelt je zeker niet de zoveelste toerist want de mensen zijn echt in je geïnteresseerd. Er is ook een restaurant bij het zwembad waar je zeer lekker kunt eten. De eigenaar kan zeer goed koken. De appartementen zijn zeer schoon en netjes. Er is genoeg te beleven op Lesbos. Er zijn vele fijne restaurants waar je tot laat kan tafelen. Het is een groot eiland met heel veel strandjes en plekjes om te ontdekken. Het toerisme is niet massaal en de mensen zijn oprecht in je geïnteresseerd. Het is ook een mooi eiland en Molyvos is een adembenemend mooi dorpje dat tegen een heuvel is opgebouwd. Op Lesbos vind je nog het echte Griekenland. Ook zijn er nog terrasjes en barretjes waar je nog terecht kan wil je een avondje uit. Er is ook een openlucht disco waar de jeugd terecht kan. Kortom wil je het echte Griekenland meemaken wacht niet langer en boek. Orfeas is dan een perfecte plek om te verblijven. Er zijn geen negatieve punten.

Fantastisch en autenthiek

Rene, 27-10-2017

Op lesbos ervaar je nog het echte griekenland, dus geen uitgebreide straten vol met cafes en discotheken maar wel het lekker lang natafelen en relaxen in een van de vele restaurants met de lekkerste gerechten, en ook nog betaalbaar, en natuurlijk is er voor de jeugd ook wat te beleven ( oxy club, conga,s beachbar ) en een paar kleine cafe,s maar dit is waar het niet om draait op dit eiland, kortom een geweldige plek voor een vakantie om eens echt het griekenland te ervaren, en mocht je hiervoor kiezen dan is orfeas een geweldige plek om te verblijven kleinschalig maar met een bijzonder vriendelijke eigenaar en vriendin die je tijdens je verblijf er alles aan doen om je een onvergetelijke tijd te bezorgen, in hun restaurant of aan het zwembad, de kamers zijn niet overdreven groot maar wel goed verzorgt en vooral schoon, het zwembad is altijd goed van temperatuur en altijd up to date, en wat een aanrader is tijdens je verblijf is het eten wat chef kok lefteris verzorgt hij tovert bij regelmaat culinaire hoogstandjes uit de keuken die zeker de moeite waard zijn

Kleinschalig , gezellig familie bedrijf !!

Roy & Gemma, 20-9-2017

Heel persoonlijke benadering door de familie die het hotel runt .

Eigenaar is een meesterlijke kok .

De kamers zijn wel basic (bijv. Geen tv in de studio's).

Met een flinke wandeling ben je in het dorp Molyvos , dus is het beter een scooter of auto te huren om in het dorp of de vele mooie dingen op het eiland te zien .

Voor we op vakantie gingen hebben we veel verhalen over vuchtelingen gehoord .

Deze vluchtelingen kom je totaal niet tegen .

Voor de rest een super vakantie gehad en heel veel interresante dingen gezien .

In de lente gaan we terug om de vele watervallen te zien .

We hebben een aantal aanbieders voor Orfeas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orfeas in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orfeas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Orfeas scoort een 9.23 uit 10 op basis van 84 reviews.