Appartement Orfeassterstersterster

Zoover gold Award 2019

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Je wordt hartelijk ontvangen door de gastheer bij Orfeas Hotel op Lesbos. Er is een groot zwembad en bij het restaurant eet je heerlijk eten bereid door de eigenaren. Af en toe wordt er ook een kookworkshop georganiseerd. Het hotel ligt op loopafstand van Molyvos of huur een auto als je meer van het eiland wilt zien.

151 reviews over Appartement Orfeas

• 2019
    9Tom N23-11-2019

Wat doe je nog hier ? Ga naar Molyvos gauw!!!

Dat je 100% terug komt, het personeel kan, als je een gezellig persoon bent aanvoelen als familie, niets is te grote moeite en altijd tijd voor praatje met een glimlach.

Het eten is ook altijd goed, betaalbaar en vers! Maar het eiland en het dorp zijn ook zeker de moeite waard om aan je reis palmares toetevoegen

• 10Benny De Rijcke21-11-2019

Fantastische locatie - heerlijke vakantietijden

Wij komen reeds 23 jaar naar Orfeas en beschouwen Lefterris, Olga, Stratos, Tulla en de kinderen als echte familie. Vroeger was er geen zwembad of poolbar maar een Taverna met uitgebreide keuken. De keuze was enorm en alles uit eigen tuin en boerderij. De tijden zijn veranderd maar de vriendschap is gebleven. De ligging is fantastisch en we hebben veel vrienden in Molivos, Petra en daarbuiten. Tot volgende jaar.

• 9Hein21-11-2019

Fantastisch !

Warm ontvangst, fantastische gastheer en gastvrouw, niets is teveel (leuke attentie bij onze trouwdag), Lefteris is een topkok die graag luistert naar de wensen van de klant, schoon resort, gemoedelijke sfeer kortom een aanrader voor iedereen!

• 8Shi & Hans20-10-2019

Je wordt vanzelf een 'repeater' @Orfeas Bungalows

Voor het 2e jaar weer 2 weken heerlijk genoten. Het seizoen was bijna ten einde (10 okt hebben wij de laatste gasten uitgezwaaid om zelf nog 1 week te blijven) maar de gastvrijheid, zorgzaamheid en lekkere kookkunst was nog voor 200% aanwezig. Elke ochtend de wandeling gemaakt (ca 20 min) naar het warme bakkertje e/o supermarktjes in het centrum. Daarna ontspannen bij het grote, mooie zwembad en een heerlijke lunch nuttigen : de Orfeas salade is een aanrader ! Wij komen hier zeker weer terug bij Lefteris en Olga 👍💋

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Hans Bosman05-10-2019

Familie gevoel, gezelligheid, heerlijk eten, rust.

Wij zijn voor de derde keer op rij naar Orfeas op vakantie gegaan, wat normaal niet onze gewoonte is. Wederom is het zeer goed bevallen. Heerlijk eten bereidt door kok/eigenaar Lefteris en Olga, ontzettend gezellig en niets is teveel gevraagd. Je wordt met open armen ontvangen, waardoor het een soort thuiskomen is. De bungalows zijn niet groot, wat ook niet nodig is, en worden heel goed schoon gehouden/gemaakt. Het is bij Orfeas heerlijk rustig, maar na een pittige wandeling van zo'n 800 meter kom je al aan de rand van Molyvos met al de heerlijke restaurantjes enz. Huur wel een scooter of auto, dat is wel zo handig omdat de eerste supermarkt ook een stukje lopen is en je natuurlijk zo ook lekker het eiland kan verkennen. Wij raden een verblijf bij Orfeas Bungalows zeer aan, vanwege o.a. de sfeer maar ook niet te vergeten het prachtige zwembad. Het is ons opnieuw zo goed bevallen dat wij nu alweer voor volgend jaar hebben geboekt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Korver30-09-2019

Was wel prima ,gezien de prijs

Het verblijf was op zichzelf wel prima aangezien de prijs Wat jammer was dat er aangeven stond dat het strand op loopafstand was Dat is wel zo maar was geen strand om aan te zitten,leuk om Je hond uit te laten,ook de aangeven wandeltijd naar Molyvos klopt niet Het was veel verder lopen

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Peter27-09-2019

Dik het geld waard,

Kleinschalig mooi complex met supervriendelijke eigenaren, Lefteddy en Olga. Altijd met een lach en behulpzaam. Prima zwembad met voldoende ligbedden. Bungalows zijn gerenoveerd en prima in orde. Worden frequent schoongemaakt. Wij kunnen over het complex geen negatieve zaken aangeven. Klein minpuntje is de afstand naar het dorp Molyvos. Deze is exact 2 km. Dus Minimaal 25 min. Lopen. Auto huren, maar ook om het eiland te zien is een must. Fijne vakantie gehad,

• 9Roger Houben11-09-2019

Geweldige accommodatie en vakantie

Accommodatie zoals het moet zijn. Een voorbeeld! Schoon, netjes mooi zwembad. Appartementen zijn wat gedateerd maar zeer schoon. Dagelijks gepoetst. Restaurant is uitstekend en alles word bereid met verse kruiden. Ligging , op 20 min lopen vanaf Molivos. Op het complex is verder een bar. Aantal bungalows en appartementen 20 stuks. Dit familiebedrijf word gerund door uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaren die uitstekend engels spreken. Zoals dit wel vaker gebeurd betreffende vluchtelingen in het nieuws word dit overtrokken. Ja er zijn vluchtelingen met buiten de hoofdstad in een kamp in Moire. Wij hebben er geen een gezien. Toeristische plaatsen liggen aan de andere kant van het eiland. Heel jammer dat de kleine Griekse zelfstandige moet boeten voor paniekzaaierij op het nieuws waardoor mensen gaan om boeken. Zoek het maar eens zelf op en ik weet zeker dat je niet gaat omboeken!! Wij zijn geweest tijdens het ''negatieve nieuws ''

• 8Mike31-08-2019

Genoten!

Zeer goed verblijf. De ligging is perfect en de natuur is er prachtig. Het stadje Molyvos is vlakbij. Wij zelf hebben de afstand gelopen, maar er rijdt ook een lokale bus waarmee je goedkoop kunt reizen naar Molyvos en andere plaatsen. De eigenaar en de werknemers zijn zeer vriendelijk en kunnen je veel vertellen over de omgeving. De kamer was helaas wel wat te klein (voornamelijk de doucheruimte). Algemeen is dit een hele mooie plek om te verblijven en zul je geen spijt krijgen dat je hier bent geweest.

• 9Fam. Veenhuis15-08-2019

Wij zijn 3 weken in Orfeas geweest met onze 3 dochters en hebben genoten. Wij zaten in het gedeelte van het complex waar de kamers wel wat klein en gedateerd waren, maar alles werd keurig schoon gehouden en we kregen heel vaak schone handdoeken. Lefteris, zijn vrouw en dochters doen er alles aan om je hier thuis te laten voelen en dat is hun bij ons zeker gelukt. Waarvoor nogmaals onze oprechte dank. Het eten wat Lefteris maakte was heerlijk en de porties waren meer dan royaal. Het appartement ligt helaas wel een eindje buiten het dorp, maar de wandeling was goed voor onze conditie en voor €5,- konden we ook altijd een taxi terug nemen. Het was een heerlijke vakantie en wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

2 tips over Appartement Orfeas

• Houben, 13-09-2019

Heerlijk eten bij Orfeas , alles word vers ,met passie, en met verse kruiden bereid, ruime porties.!!

• Theo en Meintje Schmeits, 13-07-2015

Huur een scooter bij Kosmos.

3 vragen over Appartement Orfeas

• IngridC, 10-08-2019

Keukeninventaris bungalows

Beschikken de gerenoveerde bungalows ook over een koffiezetapparaat en wat pannen om ook zelf een maaltijd te koken

• Rian Zusterzeel, 04-08-2019

Ontbijt

Kunnen jullie het ontbijt aanraden? Is het een buffet?

• Kiki, 21-08-2017

Supermarkt

Is er een minimarkt of supermarkt in de buurt van deze accommodatie?

Hans, 17-01-2018

Niet echt, best een stukje lopen.

Appartement Orfeas info

• Aantal sterrensterstersterster