Appartement Orfeas

Appartement
Appartement Orfeas
9,3

65 reviews over Appartement Orfeas in het Nederlands

Een fantastische plek om tot rust te komen en van de Griekse sfeer te proeven. De prachtige ligging van de appartementen en het heerlijke eten van de top kokchef Lefteris maakt dat je vakantie niet meer kapot kan. Het fijne zwembad is geschikt voor klein en groot en voorziet voor een heerlijke verkoeling bij warmte. De locatie ligt ideaal om het eiland verder te verkennen.

Geweldig verblijf, geweldige mensen!

Fam. van der Kruis
13-5-2018

Een hele fijne plek met geweldige eigenaar Lefteris en partner.

Eerste bezoek aan Griekenland/Lesbos maar zeker niet de laatste keer.

Hebben er een geweldige week gehad in een mooie omgeving, zeker ook door het mooie weer!

Dit hele eiland doorkruist met huurauto en dat is zeer aan te raden, wel zeer heuvel/bergachtig maar goed te doen!

Één ding wat ons opviel was het, door anderen geopperde, vluchtelingenprobleem op Lesbos. Afgezien van wat donkere mensen in Mytilini, merk je er totaal niets van. Als ik dan hoor dat er zoveel annuleringen zijn snap ik daar niets van!

Een absolute aanrader.

Lesbos m'n 2e thuis!

Annemieke
8-5-2018

Al een aantal jaar ga ik naar deze perfect gelegen accommodatie in de heuvels achter Molyvos. Heerlijk wandelen en de gezellige dorpjes bezoeken. En 's avonds een heerlijke maaltijd bij Lefteris, de gastvrije eigenaar.

Over de vluchtelingen wordt veel geschreven in de media, maar ik zie ze niet.

De vriendelijke, gastvrije bevolking van dit prachtige eiland heeft ons als toerist hard nodig om in hun inkomen te voorzien! Daarom blijf ik op Lesbos terugkomen!

Absolute aanrader!

Frank
1-5-2018

Een heerlijk plekje aan de mooie, groene kant van het eiland. Overal bloemen op dit moment in het voorjaar en het lijkt wel een sprookje. Laat je vooral niet weerhouden door enge verhalen over vluchtelingen, want er is nauwelijks nog sprake van en daarnaast niks van te merken! De eigenaar is super vriendelijk en de accommodatie is top. Een klein stadje/dorpje Molivos met genoeg restaurantjes en barretjes is op loopafstand. Ook op het eiland is genoeg te zien/doen. Huur vooral een auto en ga op pad, maar blijf vooral ook hangen bij het mooie zwembad.

Nog twijfels ? Gewoon boeken !

Roza
30-4-2018

Gastvrij, schoon, prima restaurant en prima prijs/kwaliteit! Lefteris doet er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Appartementen eenvoudig maar ok! Wij hadden een twee kamer app met terras. S morgens wakker worden met het zonnetje dat op het terras schijnt ! Een prima start van de dag! Auto wat mij betreft wel noodzakelijk . Molyvos is toch een flinke wandeling. Je hoeft Lesvos overigens niet te mijden voor de vluchtelingen. Het eiland verdient meer toeristen ! Niet teveel hoor ... dat zou weer zonde zijn, het eiland Lesbos is nog zo puur ! Dit komt mede omdat het niet overspoeld wordt door hordes toeristen. Wat extra groei heeft Lesvos echter wel nodig, na de toestroom van de vele vluchtelingen is het toerisme sterk afgenomen. Zonde, het eiland is zo mooi, zo groot, zo natuurrijk.... gewoon boeken !!

Heerlijk genoten

Fam. Pin
30-12-2017

Op aanraden van onze dochter die hier in mei als was geweest met het hele gezin + aanhang en kleinkinderen naartoe gegaan en het was heerlijk. Even een weekje weg met het hele spul. We hebben genoten van het eiland en zeker ook bij Orfeas. De eigenaar en zijn familie doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Heerlijk tot rust gekomen

Robin
30-12-2017

In juni een weekje hier geweest om even tot rust te komen en ik heb genoten. Lesbos is een mooi eiland, Molyvos een heel leuk stadje en bij Orfeas is het super vertoeven...dankjewel Lefteris voor deze fantastische week! Ik kom zeker nog een keer terug.

Geweldige vakantie op een super mooi eiland

Yolanda
20-12-2017

Wat is Lesbos een mooi eiland en heel goed te verkennen met een auto. Orfeas is een uitstekende locatie om te vertoeven en vanuit daar het eiland te verkennen. Prima appartementencomplex, netjes, verzorgd en je wordt in de watten gelegd door de eigenaar, Lefteris en zijn familie. Heerlijk en wij komen zeker nog een keertje terug...

Geweldige accommodatie ,top vakantie

Caroline
18-11-2017

Heerlijke accomodatie met ontzettend lieve eigenaren. Zwembad met genoeg bedjes en leuke bar. De eigenaar Lefteris is kok en gastheer , je wilt hier nooit meer weg . Eten is zo lekker en dat kan een nadeel zijn...je eet nergens anders . Olga verzorgt de appartementen en alles is super schoon. Dit is een plek waar je echt heen moet gaan . Strand is misschien wat sober , maar de zee maakt dat goed, glashelder.

Hier hebben ze geleden onder de negatieve aandacht van het vluchtelingenprobleem .

Het eiland en de inwoners verdienen een nieuwe start van het toerisme.

Heerlijke vakantie plek!

Fam. Elbertsen
17-11-2017

Prima kamers, eenvoudig maar schoon. Heerlijk eten in de taverna. Zeer gastvije en vriendelijke eigenaar. Rustig gelegen, dicht bij Molyvos (prachtig dorp). Lekkere Griekse sfeer. Echt een fijne plek om op vakantie te gaan, we komen zeker terug hier!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Orfeas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orfeas in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orfeas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Orfeas scoort een 9.25 uit 10 op basis van 89 reviews.