Appartement Orfeas

Appartement
Appartement Orfeas
9,2

Omschrijving
Je wordt hartelijk ontvangen door de gastheer bij Orfeas Hotel op Lesbos. Er is een groot zwembad en bij het restaurant eet je heerlijk eten bereid door de eigenaren. Af en toe wordt er ook een kookworkshop georganiseerd. Het hotel ligt op loopafstand van Molyvos of huur een auto als je meer van het eiland wilt zien.

Laatste review

Eigenaar is super vriendelijk en kan goed koken. De locatie is mooi gelegen op de juiste plek van het eiland. De bungalow viel ons iets wat tegen (klein) waarbij de keuken niet geschikt is om te koken. De bedden waren prima. Badcel is eveneens niet groot. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

92 reviews over Appartement Orfeas in het Nederlands

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

E. Moerman,
14-10-2018

Écht Grieks, geweldig.

Avd,
9-10-2018

Puur Griekse gastvrijheid. Lefteris, Olga en de rest van de familie zijn geweldige mensen. Het eten is er heerlijk, vers en echt regionaal. Nergens op het eiland zo lekker gegeten als daar. Mooie rustige plek in de buurt van de stad Molyvos (prachtig uitzicht op het kasteel). Studio’s en appartementen zijn zeer netjes en goed schoongemaakt. Klein maar fijn, alles wat je nodig hebt zit erin. Probeer een paar woordjes Grieks te spreken, dat is leuk! Heerlijk ontspannen vakantie gehad. Vluchtelingen? Niets van mee gekregen. Geef lesbos en haar inwoners een eerlijke kans. Ze werken er keihard voor om het je naar het zin te maken.

Wij komen zeker terug. Efgharisto poli!

Een aanrader in meerder opzichten

Jeroen van Hoek,
7-10-2018

Fantastische ligging (wel even lopen om in Molyvos te komen), mooi zwembad, fijne sfeer, lekker eten, aardige en behulpzame eigenaar (Leftaris). Hij maakte echt het verschil!

Super

Jan Foman,
1-10-2018

Super , super, Lefteris en zijn vrouw helpen je de hele dag door met een big smile, niets is te gek.

mooi eiland en genoeg te zien, wat fijn is dat het nog niet super toeristisch is, vele mooie knusse dorpjes.

een aanrader, en zeker Orfeus.

Geweldig, voor jonge gezinnen.

Frank ,
24-9-2018

Orfeas is overzichtelijk, niet te groot, gezellig en netjes. De ligging van het terrein is mooi. Vanaf het terrein zie je de zee en Turkije liggen. Orfeas ligt op zo'n 15 min lopen van Molyvos, is 's ochtends en 's avonds nog wel te doen qua warmte. Gastheer Lefteris is heel aardig en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is hij je tot dienst met een smile. Ook de tuinman begroet je elke ochtend met een big smile en om de dag wordt de kamer schoongemaakt. Het zwembad viel erg in de smaak bij onze zoon. Hij kreeg er geen genoeg van.

De mensen op Lesbos zijn erg vriendelijk en niet opdringerig. Er is genoeg te zien met een auto (Kosmos was prima service), verder kan ik een boottrip aanraden bij Escape Boat Trips.

De studio's op de eerste verdieping zijn eenvoudig en aan de kleine kant, airconditioning is een must. Ook lopen er veel zwerfkatten, net als in de rest van Griekenland.

Buitengewoon prettig en leuk Hotelletje!

Janny & Henk R. Kruiningen Zeeland,
23-9-2018

Heel tof en fijn kleinschalig hotel waar we ons gelijk thuis voelden,begon al met een hartelijk en warm ontvangst van "chef "Lefteris met zijn vrouw Olga , die ondanks dat we pas om 23.30u aankwamen nog gewoon ff a'la carte voor ons kookten! Daarna ons knus bungalow'tje(no 24)toonde(met zeezicht) alwaar we 2 weken met veel plezier in hebben vertoeft! Orfeas is heel rustig gelegen maar toch op loopafstand van Molyvos! Ook de kookkunst van Lefteris (&Team) beviel ons ook zo goed dat we er bijna iedere dag 's avonds hebben gegeten en ook het ontbijt was eenvoudig maar goed en lekker en voldoende! Onze Bungalow werd ook iedere dag goed schoongemaakt door de vriendelijke interieurverzorgster en ook Ali de "all-round klusjesman"was ook toppie,altijd een smily!

Kortom we hebben een prima vakantie in Orfeas gehad!! Alleen wil je wat meer van Lesbos zien is het een aanrader om een huurauto te nemen!

Nogmaals hartelijk dank aan team ORFEAS!!!

Super!!

Marjolein,
3-9-2018

Wat een heerlijk verblijf bij Orfeas! Fijn kleinschalig complex met zwembad. Mooie en schone bungalow met uitzicht op zee. De eigenaar Leftiras en Olga zijn ontzettende lieve en zorgzame mensen. Kunnen heerlijk koken. Wij hebben vaak lekker ‘thuis’ gegeten. Gezellige en sfeervolle plek. Alles kan en als je iets wilt staan ze gelijk voor je klaar. Lesbos heeft ons zeer positief verrast. Heerlijk authentiek Grieks eiland met mooie plekken, lieve mensen. Een auto is zeer aan te raden gezien het bergachtige landschap. Voor ons zekervoor herhaling vatbaar! Ook als alleenstaande ouder met kind. Ik ga graag terug naar Lesbos en dan weer naar het leuke Molyvos en uiteraard naar Orfeas.

Superplek met geweldige gastvrije eigenaar.

Jan van duijn,
23-8-2018

Heerlijke ruimte en van alle gemakken voorzien. Fantastisch restaurant er bij waarbij het eten vaak beter is dan in de dorpjes.

Paradijsje

Carline Blokdijk,
17-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie! We hebben genoten van o.a. de gastvrijheid van Lefteris en Olga, het goede eten van ontbijt tot en met diner, het mooie en rustige zwembad, het gezellige terras en de kookworkshop. Het complex ligt in een rustige omgeving en is lopend naar Molivos prima te doen. Molivos is een erg leuk plaatsje met de smalle straatjes, tavernes, haven en winkeltjes. Kortom, we hebben het erg naar onze zin gehad. Bedankt Lefteris en Olga! We zullen het missen!

Een complex om tot rust te komen

Annemarie Vermeeren,
14-8-2018

Vorige week thuis gekomen van 2 heerlijke relaxte weken bij Orfeas. Een klein schalig en gemoedelijk complex met de vrolijke en hardwerkende gastheer Leftaris die ook nog heerlijk kan koken. De appartement zijn schoon en het zwembad is heerlijk. We hebben geen vluchteling gezien. Een heerlijk complex om tot rust te komen. Leftaris bedankt voor de heerlijk dagen.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orfeas in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orfeas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.