Hotel Olive Pressstersterster

Vertrekdatum
Reisgezelschap

8.3Fantastisch

Tonen op kaart

Olive Press Hotel ligt in idyllisch Molyvos op Lesbos. Hier ontbijt je op het terras met een mooi uitzicht over de zee en de baai. Verwacht hier geen ruime slaap- en badkamer. Bij de beachbar bij het zwembad kun je heerlijk lunchen. Het plaatsje Molyvos zorgt voor genoeg vertier dankzij de leuke winkelstraatjes en restaurantjes aan het water.

Contact

142 reviews over Hotel Olive Press

• 2019
    8Rotmeijer13-09-2019

Fantastisch wat een geweldige atmosfeer.

Ligging is perfect, overal dichtbij. We kregen en welkomstdrankje en hapjes. Ontbijten is leuk zo aan het water. Ruim voldoende het ontbijt. Personeel is vriendelijk. De kamers variëren in grote, we hadden dit keer een grotere kamer. Lekker gezwommen in het zwembad. Als je vertier wil kan je naar de congas en sunshine bar, het haventje is leuk. Ook molly's bar. Verder moet je echt het oude stadsgedeelte in wel een klim maar de moeite waard leuke souvenirwinkels. Vooral bij Tanja en Andreas. Voordeliger dan bij de haven en langs de weg. Er is voor elk wat wils, cultuur en vertier. Wil je naar Petra of Kalloni het is allemaal te doen met taxi zeer goedkoop. We hebben een gezellige en relaxte vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Fam. Jansen19-07-2019

Fantastisch ik kom zeker terug, dit eiland is top

We kregen bij aankomst, een welkomstdrankje en wat hapjes erg lief. Het hotel ligt dichtbij alles. Kamers zijn eenvoudig, maar je kunt ter plekke een upgrade nemen. Wij hadden aanbiedingsreis. Ontbijt was perfect. Mooie plek zo aan de zee, het zwembad was zalig. We hebben heel veel mooie plekjes gezien het rode strand, ampelia strand, delfinia strand dichtbij. Bezoek ook het leuke restaurant Petrino in Vafios(wat een schatten van mensen de eigenaars) met een taxi of huurauto goed te doen, we hebben daar zalig gegeten wat een prachtig uitzicht je kijkt dan zo op Molyvos, de zee de prachtige olijfbomen. Taxi's kan je aan de weg nemen en zijn zeer voordelig aardige chauffeurs, of bij het hotel. Ik ben verliefd geworden op het eiland de bevolking is zo aardig en respectvol, lieve mensen. Bezoek ook het oude gedeelte tis wel een klim , in de leuke souvenirwinkels van Andreas en Tanja, goed geholpen door Mireille leuke dingen gekocht.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Miranda Gommans27-06-2019

Relaxte sfeer en hele lieve mensen!!

Een heel fijn hotel. Direct aan zee, genoeg strandbedjes, relaxte sfeer, heerlijk eten bij de beachbar (beste Griekse salade ever!), prima hotelkamers, iedere dag schone handdoeken en lakens, goed werkende gratis airco, blinderende luiken. Centrum en gezellig haventje om de hoek en tal van prima restaurantjes. Tips: schoenen met hakken thuislaten en voor de zee en het kiezelstrand: waterschoentjes mee! Wij komen hier zéker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10els alen16-04-2019

Zalige plek...het paradijs!

We gaan terug met vrienden, omdat het zo geweldig was!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8pat langeveld19-03-2019

leuke vakantie,ontbijtbuffet aan zee.

prima hotel ,niet zo groot een smal kiezelstrand.Maar wat een leuk plaatsje is Molyvos.

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    7Fam. v/d Berg07-09-2018

Fijne vakantie, slechte bedden.

De locatie is prachtig, het eten is prima maar helaas zijn de bedden echt erg slecht. Ook jammer dat deze erg kleine tweepersoons kamers gewoon voor 3 persoonskamers verhuurd worden. Maar elke dag ontbijten op het terras direct aan zee maakt veel goed. We hebben hier een fijne vakantie gehad, het dorpje is ook heel bijzonder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Yvonne27-08-2018

Idyllisch maar nooit meer.

Het is heel idyllisch gelegen, heeft sfeer, het eten (hp) is smakelijk maar heel eenvoudig. Neem l/o! Op het grasveld echter verblijven veel straathonden (5/6 pd) die alles, incl de strandbedjes, onderpissen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Natascha18-08-2018

Heerlijke vakantie!

Olive Press heeft echt een prachtige locatie! Inderdaad een klein strandje met grote keien.Heerlijk als je rustig wilt liggen.Blij met onze waterschoenen! Zwembad was onze eerste week lekker rustig, tweede week ontzettend veel Griekse gasten die met grote groepen komen en nogal luidruchtig zijn. Dat was pech hebben. Het restaurant heeft echt heerlijk eten, aanrader! De beachbar voor een snack tussen de middag ook prima, de Griekse salade is echt zalig! De kamer voor 2 wkn prima, jammer dat we geen plekje bij het app.hadden om buiten te zitten,maar ach zo ga je dr juist lekker op uit! Bedden hard, maar vonden wij prima voor 2 wkn. Douche idd echt veel te krap. Ik ben heel slank, maar voorover om benen te scheren kon ik vergeten, want dan zat ik al met mn bips tegen de douchewand ;-) Plaatsje Molyvos toch echt het leukst hoor! Schattige straatjes, leuke restaurantjes aan het water ( Le Grand Bleu aanrader!) en leuke winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10De Boer18-06-2018

Olive Press een super mooie locatie , wij hadden appartement met terras op een soort pleintje , aanrader !! ontbijten met een waanzinnig mooi uitzicht over de baai . Winkeltjes en restaurantjes alles op loopafstand in het gezellige molyvos . Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Joke de Ridder15-06-2018

Superontspannen

Een geweldig aparthotel! !!! Super ligging en super aardige mensen. De badkamer was alleen erg klein maar wij hadden wel een bugetkamer!!!! Superschoon. Een heerlijk ontbijtbuffet en heerlijk eten. Kortom een superlekkere plek op een prachtig eiland!!!!!

Gereisd met partner in mei 2018

10 tips over Hotel Olive Press

• Griekofiel, 28-05-2014

Stadtour door Molivos met Dolf (Reisleider Sunweb), hij geeft een goede en prettige uitleg over het ontstaan van Lesbos en de plaats Molivos-

• E. Blom, 26-07-2012

Waterschoentjes mee of ter plekke aanschaffen vanwege kiezelstrand en zee-egels en geniet van de openlucht-bios!

• Wilma, 05-09-2013

Boek enkel ontbijt en geen avondeten. Er zijn meer dan voldoende goede en voordelige restaurants in de buurt. Kasteel van Molyvos moet je echt gezien hebben. Huur 2 a 3 dagen een auto. Per dag kost dit tussen de € 32 en € 54. Goed vergelijken dus! Een scooter kost circa € 13 per dag.

5 vragen over Hotel Olive Press

• Maddie, 14-03-2017

Halfpension of ontbijt?

Wij hebben hotel olive press in gedachten om naar op vakantie te gaan. Wij twijfelen over de mogelijkheid tot halfpension of alleen ontbijt. Heeft iemand ervaring met halfpension in dit hotel? Aanrader of juist niet? Wat kunnen wij hiervan verwachten?

• gaby, 11-01-2013

met kindje van 1,5 jaar

wij overwegen hierheen te gaan met een kindje die dan 1,5 jaar is dus rondloopt. we willen dan een 2 kamer app. huren. Is dit een beetje geschikt of denken jullie dat het erg 'gevaarlijk' is voor zo'n kleintje

Lex, 11-05-2013

Let op: als je een appartement boekt in Olive Press Hotel, dan wordt je ondergebracht in een appartementengebouw op ongeveer een halve kilometer van het hotel. Dat is ons overkomen. Op zich was het appartement niet slecht, maar ik zou daar niet met een kindje van 1,5 jaar naar toe gaan. Dan kun je m.i. beter naar een hotel, even buiten Molyvos. (Akti Hotel) Succes!

• Heleen, 31-05-2012

eenkamerappartement

Wij gaan eind deze maand een weekje naar Olive Press en hebben met z'n drietjes een eenkamerappartement geboekt. Weet iemand hoe de eenkamerappartementen zijn, foto's??

Ton, 11-06-2012

de eenkamerappartementen zijn best ruim, degene die wij hebben gezien had echter een raam hetwelk op de binnenplaats uitkeek. wij hebben omgeboekt naar een appartement met zeezicht in het naastgelegen complex (15 euro/nacht) Was het wel waard.

Hotel Olive Press info

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats