Hotel Olive Press

Hotel Olive Press
8,2

Omschrijving
Olive Press Hotel ligt in idyllisch Molyvos op Lesbos. Hier ontbijt je op het terras met een mooi uitzicht over de zee en de baai. Verwacht hier geen ruime slaap- en badkamer. Bij de beachbar bij het zwembad kun je heerlijk lunchen. Het plaatsje Molyvos zorgt voor genoeg vertier dankzij de leuke winkelstraatjes en restaurantjes aan het water.

129 reviews over Hotel Olive Press in het Nederlands

Fijne vakantie, slechte bedden.

Fam. v/d Berg,
7-9-2018

De locatie is prachtig, het eten is prima maar helaas zijn de bedden echt erg slecht. Ook jammer dat deze erg kleine tweepersoons kamers gewoon voor 3 persoonskamers verhuurd worden. Maar elke dag ontbijten op het terras direct aan zee maakt veel goed. We hebben hier een fijne vakantie gehad, het dorpje is ook heel bijzonder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Idyllisch maar nooit meer.

Yvonne,
27-8-2018

Het is heel idyllisch gelegen, heeft sfeer, het eten (hp) is smakelijk maar heel eenvoudig. Neem l/o! Op het grasveld echter verblijven veel straathonden (5/6 pd) die alles, incl de strandbedjes, onderpissen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke vakantie!

Natascha,
18-8-2018

Olive Press heeft echt een prachtige locatie! Inderdaad een klein strandje met grote keien.Heerlijk als je rustig wilt liggen.Blij met onze waterschoenen! Zwembad was onze eerste week lekker rustig, tweede week ontzettend veel Griekse gasten die met grote groepen komen en nogal luidruchtig zijn. Dat was pech hebben. Het restaurant heeft echt heerlijk eten, aanrader! De beachbar voor een snack tussen de middag ook prima, de Griekse salade is echt zalig! De kamer voor 2 wkn prima, jammer dat we geen plekje bij het app.hadden om buiten te zitten,maar ach zo ga je dr juist lekker op uit! Bedden hard, maar vonden wij prima voor 2 wkn. Douche idd echt veel te krap. Ik ben heel slank, maar voorover om benen te scheren kon ik vergeten, want dan zat ik al met mn bips tegen de douchewand ;-)

Plaatsje Molyvos toch echt het leukst hoor! Schattige straatjes, leuke restaurantjes aan het water ( Le Grand Bleu aanrader!) en leuke winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

De Boer,
18-6-2018

Olive Press een super mooie locatie , wij hadden appartement met terras op een soort pleintje , aanrader !! ontbijten met een waanzinnig mooi uitzicht over de baai .

Winkeltjes en restaurantjes alles op loopafstand in het gezellige molyvos .

Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2018

Superontspannen

Joke de Ridder,
15-6-2018

Een geweldig aparthotel! !!! Super ligging en super aardige mensen. De badkamer was alleen erg klein maar wij hadden wel een bugetkamer!!!! Superschoon. Een heerlijk ontbijtbuffet en heerlijk eten. Kortom een superlekkere plek op een prachtig eiland!!!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Verrukkelijk

X,
6-6-2018

Alles is goed, prachtige plek, fantastisch uitzicht , aan zee! Gastvrij! Mooie stad, authentiek ! Aanrader! Waarom deze plek en dit eiland wordt vermeden is ons een raadsel, ga erheen en geniet , dat verdienen ze hier!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Twijfel

Anoniem,
27-5-2018

Onze kamer was zeker geen 8.1 waard. De badkamer was verouderd, klein en de douche kon niet opgehangen worden. Je moest je steeds douchen met de stang in je hand. Airco en balkon waren erg prettig. Hygiëne is onvoldoende, komt mede door het gebruik van tapijt op de vloer. Wij vonden nog drankflessen onder ons bed, achtergelaten door de vorige hotelgasten. Verder is het ontbijt simpel en elke dag hetzelfde maar wel ontbijten met een prachtig uitzicht over zee. Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de ligging is uitstekend!

Gereisd met partner in mei 2018

fantastisch

l. de boer,
5-3-2018

alles goed, appartement oké. vooral met terras.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Waanzinnig uitzicht over de baai bij aankomst

VRIENDEN GROEP,
29-9-2017

De kamers zijn superklein, badkamer ook...maar verder is alles super.......het zwembad is eenvoudig met een hele fijne beachbar..de drankjes zijn heerlijk en niet duur..de lunchkaart is geweldig......en het dorpje en de mensen,aardiger bestaan ze denk ik nergens op de wereld..

Gereisd met vrienden in mei 2017

In 1 woord.... Genieten!

Greeta,
23-8-2017

Erg genoten op Lesbos. Olive Press super locatie en Molyvos een adembenemend mooi plaatsje.

Erg jammer dat toeristen het eiland links laten liggen, dit is echt niet nodig. Wij twijfelde ook maar ben zo blij dat we ons niet hebben laten leiden door de negatieve berichtgevingen. Alles is onder controle. De bewoners zijn erg vriendelijk. Je voelt je welkom op het eiland. Dus ga!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olive Press in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olive Press zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.