Appartement Olive Press Residence

7,1

43 reviews over Appartement Olive Press Residence in het Nederlands

dit nooit meer!!!!!!!

kees schouten, 30-9-2013

Wij zijn hier terecht gekomen door overboeking van Olive Press Hotel, wat van dezelfde eigenaar is. De afstand tot het hotel, waar we onze maaltijden moesten genieten viel achteraf best mee, 7 tot 10 min.Lopen heuvel af/op en het uitzicht daar was fantastisch!De eerste kamer die we toegewezen kregen was best wel ruim, goed bed, maar een badkamer om te huilen.Het douchegordijn ging ook om het toilet zodat tijdens het douchen ook het toilet een wasbeurt kreeg.Het water bleef na elke douchebeurt ca.1 cm hoog in de badkamer staan omdat het afvoerputje hoger lag dan de omliggende tegels. Veel stopkontakten die los in de muur zaten. Noem maar op.In de jaren 60 hoort dit al niet meer in de reisgidsen thuis, maar touroperator stuurt hier dus nog klanten naar toe.Het is aan de schoonmaker Steve, een Engelsman, te danken dat ons verblijf op het eiland toch goed bevallen is. Hij gaf ons een andere kamer (waar ook wel iets aan mankeerde, maar een mooi uitzicht op de zee)en goede "tips for trips" .

Valt tegen in werkelijkheid

Sjoerd, 19-9-2012

Het appartementencomplex Olive Press Residence is goed gelegen tegen het oude centrum aan. Je loopt zo het oude centrum in met veel leuke restaurants. Het kiezelstrand met bedden en parasols (huur) ligt op 10 minuten lopen.

Helaas ligt het appartement aan een stoffige en rommelige openbare parkeerplaats en heeft het complex geen sfeer. Ook het zwembad is ongezellig met veel inkijk vanaf de doorgaande weg en vanaf de parkeerplaats.

De appartementen zijn groot genoeg voor 2 personen. Echter, de kamers hebben zeer dunne wanden en deuren en daardoor zeer gehorig. Je hoort de (over) buren vrijwel letterlijk praten. Daarnaast is de badkamer klein; de douche is klein met een vies douchegordijn dat continu aan je plakt...

Je krijgt genoeg schone handdoeken, maar wordt er niet goed schoongemaakt. De matrassen op de bedden zijn versleten en de balkons zijn klein met erg weinig privacy.

Kortom: goed gelegen maar een tegenvallende accommodatie met slechte voorzieningen voor een te hoge prijs.

Prachtig plekje op een mooi eiland !

jonomi, 6-9-2012

Na 1x verhuizen hadden we dan een appertement met uitzicht op zee.

Elke avond konden we vanaf ons balkon genieten van de prachtige zons ondergang.

De faseliteiten van het appartement niet gebruikt, behalve de waterkoker en de koelkast.

Het plekje van het hotel en de ontbijt gelegenheid aan de zee is uniek en het ontbijt erg lekker.

Vriendelijk bedienend personeel.

De kamers worden (globaal) schoon gehouden, maar daar is alles mee gezegd, wel netjes elke dag schone handdoeken en om de 2 dagen schone lakens.

OK

André Lieberom, 12-11-2011

Er moet onderscheid worden gemaakt tussen 'Olive Press' en 'Olive Press Residence'. We zijn in 2007 in OP geweest, zie onze ervaring daar. Dit jaar voor de tweede keer naar OPR, dat veel ruimer en rustiger is. Lakens en handdoeken werden elke twee drie dagen omgewisseld. Aardig personeel.

Enige nadeel van OPR is dat als je aankomt met de bus, je je koffer een honderd meter moet sjouwen; hem laten rijden op wieltjes lukt niet door de hobbelkeien.

Geweldig appartement

Looptmetstok, 22-3-2011

Dit is een geweldig appartement, misschien een beetje te veel inrichting in de keuken, wat het geheel dan een beetje klein doet lijken.

Het zwembad is prima, met voldoende ligstoelen in zowel zon als schaduw.

Het complex ligt niet aan het strand maar in een wat rustiger deel van het dorp. Er is een kleine super aan de overkant van de straat, waar uiterst vriendelijk personeel staat.

Uit eten kan prima in de buurt, of iets verder weg bij Olive Press Hotel aan de kust.

Niet doen

Conny, 20-1-2011

Inderdaad, ze liften mee op het succes van de oude olijffabriek "Olive Press". Dit appartement ligt ver weg van het centrum, erg verouderd!!! Te klein, te warm, te klein balkon, te kleine keuken. Niet doen!

Ruime kamers

Gio, 27-8-2010

Wij zijn voor een week daar gegaan en wij waren tevreden met de kamers maar ook met de omgeving.

Wij hadden, dankzij het personeel van het Hotel Olive Press mooie vakantie gehad.Bedankt.

Mooie plaats

Tom, 10-8-2010

Ik had 2 weken vakantie en met de advies van de mensen van de hotel had ik een leuke tijd gehad.De kamers waren ruim en schoon en de zwembad schoon.

perfecte vakantie

Mary, 9-8-2010

Ik had een mooie vakantie en dankzij het personeel heb ik alle mooie plekjes van de omgeving gezien.Grote kamers en schoon

Perfecte

Rik, 9-8-2010

Ik had een mooie tijd en de personeel was behulpzaam met alles.Ruime kamers ,schoon en schone zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olive Press Residence in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olive Press Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olive Press Residence scoort een 7.13 uit 10 op basis van 45 reviews.