Appartement Olive Press Residence

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Olive Press Residence

• 6Sjoerd19-09-2012

Valt tegen in werkelijkheid

Het appartementencomplex Olive Press Residence is goed gelegen tegen het oude centrum aan. Je loopt zo het oude centrum in met veel leuke restaurants. Het kiezelstrand met bedden en parasols (huur) ligt op 10 minuten lopen. Helaas ligt het appartement aan een stoffige en rommelige openbare parkeerplaats en heeft het complex geen sfeer. Ook het zwembad is ongezellig met veel inkijk vanaf de doorgaande weg en vanaf de parkeerplaats. De appartementen zijn groot genoeg voor 2 personen. Echter, de kamers hebben zeer dunne wanden en deuren en daardoor zeer gehorig. Je hoort de (over) buren vrijwel letterlijk praten. Daarnaast is de badkamer klein; de douche is klein met een vies douchegordijn dat continu aan je plakt... Je krijgt genoeg schone handdoeken, maar wordt er niet goed schoongemaakt. De matrassen op de bedden zijn versleten en de balkons zijn klein met erg weinig privacy. Kortom: goed gelegen maar een tegenvallende accommodatie met slechte voorzieningen voor een te hoge prijs.

Gereisd met partner in september 2012

• 8jonomi06-09-2012

Prachtig plekje op een mooi eiland !

Na 1x verhuizen hadden we dan een appertement met uitzicht op zee. Elke avond konden we vanaf ons balkon genieten van de prachtige zons ondergang. De faseliteiten van het appartement niet gebruikt, behalve de waterkoker en de koelkast. Het plekje van het hotel en de ontbijt gelegenheid aan de zee is uniek en het ontbijt erg lekker. Vriendelijk bedienend personeel. De kamers worden (globaal) schoon gehouden, maar daar is alles mee gezegd, wel netjes elke dag schone handdoeken en om de 2 dagen schone lakens.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7André Lieberom12-11-2011

OK

Er moet onderscheid worden gemaakt tussen 'Olive Press' en 'Olive Press Residence'. We zijn in 2007 in OP geweest, zie onze ervaring daar. Dit jaar voor de tweede keer naar OPR, dat veel ruimer en rustiger is. Lakens en handdoeken werden elke twee drie dagen omgewisseld. Aardig personeel. Enige nadeel van OPR is dat als je aankomt met de bus, je je koffer een honderd meter moet sjouwen; hem laten rijden op wieltjes lukt niet door de hobbelkeien.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Looptmetstok22-03-2011

Geweldig appartement

Dit is een geweldig appartement, misschien een beetje te veel inrichting in de keuken, wat het geheel dan een beetje klein doet lijken. Het zwembad is prima, met voldoende ligstoelen in zowel zon als schaduw. Het complex ligt niet aan het strand maar in een wat rustiger deel van het dorp. Er is een kleine super aan de overkant van de straat, waar uiterst vriendelijk personeel staat. Uit eten kan prima in de buurt, of iets verder weg bij Olive Press Hotel aan de kust.

Gereisd met partner in juni 2008

• 2Conny20-01-2011

Niet doen

Inderdaad, ze liften mee op het succes van de oude olijffabriek "Olive Press". Dit appartement ligt ver weg van het centrum, erg verouderd!!! Te klein, te warm, te klein balkon, te kleine keuken. Niet doen!

• 10Gio27-08-2010

Ruime kamers

Wij zijn voor een week daar gegaan en wij waren tevreden met de kamers maar ook met de omgeving.

Wij hadden, dankzij het personeel van het Hotel Olive Press mooie vakantie gehad.Bedankt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 9Tom10-08-2010

Mooie plaats

Ik had 2 weken vakantie en met de advies van de mensen van de hotel had ik een leuke tijd gehad.De kamers waren ruim en schoon en de zwembad schoon.

• 9Mary09-08-2010

perfecte vakantie

Ik had een mooie vakantie en dankzij het personeel heb ik alle mooie plekjes van de omgeving gezien.Grote kamers en schoon

• 9Rik09-08-2010

Perfecte

Ik had een mooie tijd en de personeel was behulpzaam met alles.Ruime kamers ,schoon en schone zwembad

• 9Rik09-08-2010

Grote kamers

Ruime kamers, vriendelijke mensen en mooie hotel.Ik had een leuke tijd en veel informatie van de mensen van de hotel gekregen.

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement Olive Press Residence info