Pension

2008

Heerlijk back to basic

Marc Bosman
30-7-2008

Prima stek met mooi uitzicht. basic kamers voor een acceptabele prijs. de moeite waard als je gewoon lekker op vacantie wilt en geen luxe om je heen wil..

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij zijn een week te gast geweest en hebben genoten van het prachtige dorp molyvos. Wij werden goed en vriendelijk ontvangen door Tom, de beheerder van het guesthouse. Het guesthouse, een mooie villa die halverwege de berg ligt, is simpel van opzet maar alles is aanwezig, onze kamer was ruim, schoon en verzorgd. De ligging is prachtig! vanuit onze kamer hadden we een prachtig zeezicht en kan je de zon savonds in de zee zien ondergaan. Verder hebben we genoten van het heerlijke eten in de leuke restaurantjes in het oude vissershaventje. Het is een tip om een scooter te huren en tripjes te maken over het eiland, je komt op totaal verlaten strandjes waar je een lekkere duik kunt maken en in kleine dorpjes waar je kunt aanschuiven voor de lunch. Het was ons eerste bezoek aan Lesbos maar zeker niet het laatste en we gaan zeker terug naar Nassos Guesthouse!!

Gereisd met partner in mei 2008

Het was erg leuk in Nassosguesthouse

max bokking
11-6-2008

Het was erg leuk in Nassosguesthouse. We hebben 2 leuke weken gehad met andere leuke gasten die in het guesthose warenn. Ook de eigennaar,TOM, een nederlander) vonden wij erg gezellig. Hij gaf ons veel tip omdat het onze eerste keer was. De kamers waren netjes(op z'n groieks) en dat wilde wij ook. Tom kent leuke restaurantjes enlocaties om te kunnen schilderen.. Tom ,wij zijn er komend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2007

2006

Heerlijk pension, voor diegene die tussen de Grieken wil wonen. Onze kamer was ruim, schoon, maar eenvoudig met een prachtig uitzicht op zee en de haven. Ligt centraal, maar moet redelijk goed ter been zijn, daar je wel een paar staatjes "omhoog" moet. Maar zeker de moeite waard.

Gereisd anders in november 2006

Pension info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Nassos Guesthouse in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Nassos Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.