Appartement Moon Garden Village

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

Net buiten Molyvos op het Griekse eiland Lesbos ligt Moon Garden Village. Een kleinschalig appartementencomplex met vriendelijk personeel. De appartementen zijn compleet ingericht met vaatwasser, airco en wasmachine. Voor verkoeling kun je een duik nemen in het zoutwaterzwembad. Op 2 km lopen van het centrum.

Contact

116 reviews over Appartement Moon Garden Village

• 2019
    9Francis en Gea19-10-2019

Super plek om een fijne vakantie te hebben

Een heerlijk klein appartementencomplex met heel vriendelijk personeel en eigenaresse die er alles aan doen om het je naar het zin te maken. Wij waren er aan het einde van het seizoen en het was er heerlijk rustig. Als je bij Molyvos een plekje zoekt is dit complex zeker aan te raden.

• 10Jeroen & Judith27-09-2019

Zo snel mogelijk weer terug...

Een 10+ voor alles.. Tijdens ons verblijf kwam het nieuws dat Touroperator failliet gegaan was, ook voor het Team van Moon Garden een financiële strop. maar de welgemeende lach en service bleven, alsof er niets aan de hand was. Dit is thuiskomen op vakantie.

• 10Maarten Kroon23-09-2019

Goed verzorgd, schoon en rustig gelegen.

Wij komen laat in de avond aan met onze huurauto, want het vliegtuig had behoorlijke vertraging opgelopen. Het is ca. 1 uur en 15 minuten rijden vanaf het vliegveld. Wij worden gelukkig bij aankomst welkom geheten en hoeven dus niet te zoeken. Het appartement is echt mooi en praktisch ingericht. Rustig gelegen en naar wat zal blijken wordt het om de 2 dagen schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het ontbijt buffet is ook zeer compleet. Koffie, thee, vruchtensap. Gedroogde vruchten; verse vruchten, muesli en cornflakes, honing, jam, chocolade, yoghurt, brood, koekjes, warme snacks en gekookte en gebakken eieren en gebakken spek. Mooi uitzicht en de appartementen liggen omsloten door een prachtige bomen en struiken tuin (olijven; vijgen; granaatappels; citroenen en limoenen en nog veel andere soorten. Prima zwembad en bovendien kun je gebruik maken van het zwembad van Dephini wat ernaast ligt, alsmede de strandstoelen aan zee.

• 10Theo&Roel18-06-2019

Kleinschalig paradijsje

Twee weken in paradijs verbleven. Mirtho en alle anderen doen echt hun best om je het zo veel mogelijk naar de zin te maken. Heerlijk zwembad, lekker ontbijt, schone en knusse huisjes. Bedden zijn naar Griekse maatstaven heel comfortabel. Partner met pijnklachten kon hier prima slapen. We voelen ons hier verwend! Oh ja ligt prima tussen Molyvos en Petra in beide kanten op 10-15 min lopen. Schoom strand op 10 min lopen.

• 10Henk en Yvonne van der Waart18-06-2019

Zeker aan te raden

In één woord, weer een heerlijke vakantie gehad. Mooie locatie, heerlijk rustig, zeer goed gevarieerd ontbijt, zal het missen als weer thuis zijn

• 9Kloosterman17-06-2019

Super vriendelijke mensen . Prima service . Prima ontbijt met van alles en nog wat. Erg leuke huisjes en keurig netjes alles is aanwezig. Er is een prachtig zwembad met parasols en ligbedden aanwezig. Heerlijke tijd gehad. Ligging van de huisjes is prachtig. Heerlijk rustig en Molyvos is een leuk plaatsje .In de omgeving is van alles te doen .Petra is zeker een bezoekje waard er is een gezellig zandstrand met ligbedden. Wij komen zeker een keer terug in moongarden!!!

• 2018
    8Aislinn30-10-2018

Mooi, schoon, rustig en vriendelijk

Het verblijf is heel mooi met super vriendelijk personeel. In september was het heerlijk rustig, we lagen doorgaans helemaal alleen bij het zeer schone zwembad. Het verblijf is wel 2 km (20 minuten lopen) van het centrum over een zeer oneffen weg zonder verlichting. Het ontbijt was ietwat eentonig.

Gereisd met partner in september 2018

• 9paulina hoorn29-09-2018

Voor herhaling vatbaar.

Mooi kleinschalig appartemencomplex. Heerlijk rustig maar toch op loopafstand tot het centrum Molyvos. Schone kamers ,fijn ontbijt,zoutwaterzwembad en gratis ligbedden en parasols. Fruitbomen en olijfbomen rondom het complex. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2018

• 6Karin30-08-2018

Je krijgt niet altijd wat je boekt.

Wij hadden een 2 kamer maisonnette geboekt met 2 badkamers en een afgesloten slaapkamer, wij kregen echter een "2" kamer appartement met een slaapkamer welke slechts door een niet doorlopend wandje was afgescheiden van het woongedeelte met een sofa en met 1 badkamer. Dit hebben wij direct aangegeven bij de eigenaresse, maar mevrouw was van mening dat gezelschappen met 4 personen voorrang krijgen op een gezelschap van 2 personen met de maisonnette terwijl je daar duidelijk voor kiest en betaald bij de boeking. Er was geen maisonnette beschikbaar. De hostess gaf aan dat dit een vaker voorkomend probleem is en dat de tekst op de website van touroperator misleidend is en aangepast moet worden. De hostess zou een formele klacht indienen maar helaas is dit naar ons weten niet gedaan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Esther22-08-2018

Perfecte accomodatie met super lieve mensen die er werken. Fijne tijd gehad tot... Na een heel naar incindent heel veel hulp gehad en veel betrokkenheid vanuit zowel de eigenaars als de medewerkers. Rust...ruimte mooi zwembad goed ontbijt en lekker eten. Een mooie plek die ik in mijn hart gesloten heb en nooit zal vergeten en hoop dat ik ooit nog eens terug kan komen. Alleen als je voor strand gaat...dan moet je met de taxi of iets anders regelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

20 tips over Appartement Moon Garden Village

• Dick, 25-09-2013

Let op bereikbaarheid van appartement. Niet ieder appartement heeft uitzicht.

• linss296, 05-07-2014

Ons appartement was nummer 2 met daarin een wasmachine en een afwasmachine. Erg handig.

• Dick, 26-09-2013

Niet ieder appartement heeft een uitzicht op de stad Molyvos. Verder zijn paden naar sommige appartementen moeilijk beloopbaar.

8 vragen over Appartement Moon Garden Village

• jacquelienvm, 26-06-2015

Winkel - supermarkt(je)

Over 5 weken hopen wij naar Moon Garden op vakantie te gaan met dochter van 8 jaar. Nu vraag ik mij af of er op korte loopafstand ook een supermarktje in de buurt van het hotel zit. Voor water/drinken en een broodje tussen de middag. En hoe lang ik het lopen naar de dichtstbijzijnde restaurantjes. Gerekend vanaf Moon Garden.

Jan Kamphorst, 04-07-2015

Voor een prima prijs koop je deze bij de accomodatie. Lopen Kost 10 min. naar eerste supermarkt

• Bianca, 13-01-2015

Zoutwaterzwembad/gezinnen

Hoi, Wij willen in augustus naar Moongarden gaan, onze dochter is 8 jaar, weet iemand of dat er in het hoogseizoen ook gezinnen zitten. En het zoutwaterzwembad is dat nou juist prettig, dat houdt me nl een beetje tegen. Hopelijk kan iemand antwoord geven of mijn vragen. Alvast bedankt!

olie76, 21-04-2015

Er zijn wel gezinnen, maar niet erg veel. Er is buiten het zwembad niet veel te doen voor kinderen op het park. Het strand is dichtbij. Een zoutwaterzwembad is heerlijk! Je stinkt niet naar chloor en er is een douche om het van je af te spoelen.

• Roos, 03-01-2015

Zoutwaterzwembad

We hebben gelezen dat ze een zoutwaterzwembad hebben. Graag willen wij weten hoe zout het water is. Vergelijkbaar met de zee? of hoe het is bevallen - zwemmen in een zoutwaterzwembad.

Klaas Vijn, 08-05-2015

We zijn net terug (8 mei). Geen zoutwater zwembad hoor. Wel erg schoon water wat steeds door de pomp en een waterstofzuiger ververst wordt. Geen chloor.

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Balkon / terrasAanwezig

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats