Appartement Moon Garden Village

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Appartement Moon Garden Village
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Moon Garden Village voor je op een rij gezet:

104 reviews over Appartement Moon Garden Village in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

paulina hoorn
29-9-2018

Mooi kleinschalig appartemencomplex. Heerlijk rustig maar toch op loopafstand tot het centrum Molyvos.

Schone kamers ,fijn ontbijt,zoutwaterzwembad en gratis ligbedden en parasols.

Fruitbomen en olijfbomen rondom het complex. Vriendelijk personeel.

Je krijgt niet altijd wat je boekt.

Karin
30-8-2018

Wij hadden een 2 kamer maisonnette geboekt met 2 badkamers en een afgesloten slaapkamer, wij kregen echter een "2" kamer appartement met een slaapkamer welke slechts door een niet doorlopend wandje was afgescheiden van het woongedeelte met een sofa en met 1 badkamer. Dit hebben wij direct aangegeven bij de eigenaresse, maar mevrouw was van mening dat gezelschappen met 4 personen voorrang krijgen op een gezelschap van 2 personen met de maisonnette terwijl je daar duidelijk voor kiest en betaald bij de boeking. Er was geen maisonnette beschikbaar. De hostess gaf aan dat dit een vaker voorkomend probleem is en dat de tekst op de website van touroperator misleidend is en aangepast moet worden. De hostess zou een formele klacht indienen maar helaas is dit naar ons weten niet gedaan

Esther
22-8-2018

Perfecte accomodatie met super lieve mensen die er werken.

Fijne tijd gehad tot...

Na een heel naar incindent heel veel hulp gehad en veel betrokkenheid vanuit zowel de eigenaars als de medewerkers.

Rust...ruimte mooi zwembad goed ontbijt en lekker eten.

Een mooie plek die ik in mijn hart gesloten heb en nooit zal vergeten en hoop dat ik ooit nog eens terug kan komen.

Alleen als je voor strand gaat...dan moet je met de taxi of iets anders regelen.

Heerlijk relaxed!

Caroline
20-7-2018

Het is een rustige, kleinschalige , prachtige accommodatie nét buiten Molyvos.

Maar wil je daar naar toe dan is dat goed te belopen . In de accommodatie is alles aanwezig wat je nodig hebt. Teveel zelfs; afwasmachine, airco en wasmachine niet gebruikt. Maar voor ieder ander is het misschien wel handig en een 'must'. Om de dag wordt er schoongemaakt en liggen er schone handdoeken.

De eigenaresse en de mensen die er werken zijn bijzonder aardig en behulpzaam. De 'goodmorning, how are you? ' hebben we de eerste dage thuis zéker gemist ....

Evenals de gulle lach van de dame die in de middag de drankjes kwam brengen als je aan het zwembad lag. Het ontbijt was goed en netjes verzorgd. En ook voor een lunch kan je er uitstekend terecht.

De mooie tuin, de voldoende privacy, kortom wij hebben er genoten !

Het was een fijne plek om de vakantie door te brengen !

Onvergetelijk en voor herhaling vatbaar

Arjan Korevaar
11-7-2018

Een heerlijk relaxed en kleinschalig complex. Wij hadden

een maisonette met twee slaapkamers en twee badkamer(tje)s. Alles werd tip-top schoongehouden. Zelfs de heerlijke ligbedjes bij het zwembad kregen elke ochtend en natte doek om de zaak weer spik en span op te leveren voor de gasten. Eigenaresse en personeel heel erg vriendelijk en servicegericht. De motivatie om het de gasten naar de zin te maken was overduidelijk groot en oprecht. Een heel lief stel mensen!.

Bij de poolbar werd het ontbijt elke ochtend geserveerd. Uitgebreid en voor ieder wat wils. Tot 18:00 kon je lekker lunchjes en snacks bestellen die met veel liefde werden bereid en geserveerd. Elke avond naar Molyvos ( ca 20 minuten rustig lopen) was te doen maar 's avonds namen wij een taxi die je voor €5 weer bij Moongarden afleverde. Molyvos is prachtig maar voor mensen die slecht ter been zijn bij bijna ontoegankelijk. Het was fantastisch en zeker een herhaling waard.

Superheerlijk! Doen! Aanrader!

Wij2
13-6-2018

Heerlijk relexed complexje ruim opgezet, net buiten het dorp. Prima gelegen en hartstikke leuk ingericht huisje. Schoon, fris en ruim zwembad(staat zout water maar dat merk je vrijwel niet). Schoonmaak en verzorging geweldig. Douchecabine beetje klein. Ongelooflijk lieve mensen, niet gespeeld en das heel mooi. Barretje open van ontbijt tot 1800 uur. Lekkere gerechten en ook hier weer superlief allemaal. Er is inderdaad handdoekenservice al moet je daar iets voor betalen. Maar 10 euro voor een week is niks en dan worden ze ook nog vervangen. Kindvriendelijk op zich wel, veilig en zo. Maar eiland en complexje lenen zich meer voor volwassenen. Er waren ook geen kids. Kortom Geweldig!!!

Geweldige plek!

paula
8-5-2018

Super plek! Heel schoon, alles wordt enorm netjes en keurig onderhouden. Prachtig zwembad. Restaurantje is open tot half 4 voor lunch/ijs. Ongeveer kwartiertje lopen naar Molyvos. In grote appartement staan 2x enkele bedden boven. Personeel doet alles om ervoor te zorgen dat je het naar je zin hebt.

wat heerlijke stek!

Vriendelijke eigenaren

Zeer aan te bevelen.

M Muntje
6-9-2017

Wij waren hier in de laatste week van augustus en de eerste week van september.

Het appartementen complex ligt rustig in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel en service gericht. Iedere tweede dag werd alles grondig schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. De maisonnette is zeer ruim en we hadden een balkon aan de achterzijde en een terras aan de voorzijde. Naar Molyvos lopen is ongeveer 20 minuten.

geweldig,ontspannen,vriendelijk en netjes

ingmar en annelies Abbink
3-9-2017

heb geen opmerkingen over wat niet goed is was perfect verzorgd , schoon en vriendelijke mensen en kleinschalig en van alle gemakken voorzien .

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Moon Garden Village in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Moon Garden Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.