Appartement Moon Garden Village

• 9.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Net buiten Molyvos op het Griekse eiland Lesbos ligt Moon Garden Village. Een kleinschalig appartementencomplex met vriendelijk personeel. De appartementen zijn compleet ingericht met vaatwasser, airco en wasmachine. Voor verkoeling kun je een duik nemen in het zoutwaterzwembad. Op 2 km lopen van het centrum.

Tonen op kaart

Contact

128 Reviews over Moon Garden Village

• 9Fam.Visser05-10-2021

Dat het onbijt echt heel goed is! De eigenaresse ,Mirto, is heel behulpzaam en geeft goede tips voor dagtrips. Kamers zijn precies zoals op de website. Het uitzicht is iedere avond prachtig, je kijkt n.l. naar het kasteel van Molyvos wat verlicht was. Molyvos is goed aan te lopen , wel goede schoenen aan i.v.m. de bestrating. We hebben geen enkele vluchteling meer gezien dit jaar, dus dat is geen belemmering meer om naar dit prachtige eiland te komen! Wij hebben nu al weer heimwee, we gaan zeker terug!

• 9Natuur
  • 10Halime24-09-2021

Prachtige ruimme maisonnette met eigen terras en hotelservice ( handdoeken, ontbijt en 3 keer per week schoonmaak) Heel leuk ingericht. Heerlijk zwembad. Goede service, fijne eigenaresse. Op loopafstand van het mooie stadje Molyvos. Vanuit je eigen terras mooi uitzicht op de prachtige tuin en het dorpje Molyvos. Leuke strandjes met beachbars overal dichtbij en anders met een taxi die maar €7,- kost naar Molyvos of Petra. Heerlijk goedkoop eten en leuke bars in de buurt. De locals zijn ongelofelijk vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Aanrader.

• 10Ruimte
  • 9Milan & Claudia22-09-2021

Perfect for a clean and calm vacation.

Lesbos is a beautiful island. The city of Molyvos is gorgeous and very clean. Moongarden is walking distance from Molyvos. Moongarden resort felt like paradise. It was always quiet and calm, perfect for a calm and relaxing vacation. The owner is a very nice lady, there is a beautiful view of the city from the resort and the pool is clean and quiet. The apartment is very nice, the way it is build makes that you have an incredibly private terrace. There is cleaning every other day. It was just perfect

• 10Sam15-09-2021

Erg prettig

We hadden een heel fijne tijd bij Moongarden. Het buffet was er niet vanwege corona, maar we kregen iedere ochtend een (heel) uitgebreid lunchpakket. Molyvos, een prachtig stadje met een overweldigende hoeveelheid goede restaurant, ligt op 10 tot 15 minuten lopen. Goed te doen dus. Een aanrader!

(O, en als je je zorgen maakt over vluchtelingen: daar is niks van te merken.)

• 10Ruimte
  • 10Nick24-08-2021

Geweldig verblijf in mooi resort

Hele behulpzame crew (o.a Mirto onze gastvrouw, en ook een hele lieve schoonmaakster), prima ontbijt/lunch pakket, mooi huisje (heel schoon), ligging van park is ongeveer 10-15 min lopen van Molyvos centrum. Lesbos zelf mooie natuur, aantal leuke bezienswaardigheden, paar dagen auto huren is wel aan te raden.Geen enkele ‘last’ van vluchtelingen, dus laat die verhalen je alsjeblieft niet af schrikken om dit mooie vriendelijke eiland te bezoeken.

• 9Marjolijn10-08-2021

Prachtig park

Heerlijk rustig parkje, leuke huisjes. Prachtig uitzicht op het fort van Molyvos vanuit het zwembad. Hele lieve gastvrije eigenaresse. Iedere dag een goed gevulde ontbijttas waar nog voor eventuele lunch en snack genoeg in zat. Douchegordijntje was het enige wat iets minder was. Molyvos is een gezellig sfeervol stadje op iets van 2km lopen. Petra is ook aan te raden maar niet aan te lopen. Maar daar ook veel leuke restaurantjes.

• 10D. Achterberg10-08-2021

Fantastisch!

Wij hebben een super vakantie gehad!Elke ochtend konden we een heerlijk ontbijt ophalen bij de receptie, om deze vervolgens lekker relaxed op ons eigen terras op te eten. Vanaf ons appartement hadden we mooi uitzicht op het kasteel van molyvos.De eigenaresse is een geweldige gastvrouw. Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Harry Schaminee08-07-2021

Fantastisch 😍

Super relaxed genoten van het eiland Lesbos. Het verblijf in Moongarden was zeer goed verzorgd met vriendelijk personeel. Molyvos een leuke stad om de avond door te brengen.

• 10Lilian13-09-2020

Fantastisch.....volgend jaar hopelijk weer.

Wij hebben zoals vanouds weer een heerlijke vakantie gehad, Mirto had weer haar uiterste best gedaan om ons weer welkom te voelen. Door de Corona geen ontbijtbuffet maar een overheerlijke gevulde tas, waar we heel de dag plezier van hadden. Kortom een aanrader voor mensen die van rust en ruimte houden.

• 9Gerard12-09-2020

In één woord fantastisch

Geweldig vakantie gehad ondanks de Corona maatregelen elke morgen een goed gevulde ontbijt tas. (Ontbijt buffet was gezien de maatregelen niet mogelijk) Ruim en schoon appartement. Mooi uitzicht op Molyvos. Groot en hygiënisch zwembad.

Appartement Moon Garden Village info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met