Appartement Moon Garden Village

Appartement
Appartement Moon Garden Village
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Moon Garden Village voor je op een rij gezet:

106 reviews over Appartement Moon Garden Village in het Nederlands

Heerlijk relaxed!

Caroline
20-7-2018

Het is een rustige, kleinschalige , prachtige accommodatie nét buiten Molyvos.

Maar wil je daar naar toe dan is dat goed te belopen . In de accommodatie is alles aanwezig wat je nodig hebt. Teveel zelfs; afwasmachine, airco en wasmachine niet gebruikt. Maar voor ieder ander is het misschien wel handig en een 'must'. Om de dag wordt er schoongemaakt en liggen er schone handdoeken.

De eigenaresse en de mensen die er werken zijn bijzonder aardig en behulpzaam. De 'goodmorning, how are you? ' hebben we de eerste dage thuis zéker gemist ....

Evenals de gulle lach van de dame die in de middag de drankjes kwam brengen als je aan het zwembad lag. Het ontbijt was goed en netjes verzorgd. En ook voor een lunch kan je er uitstekend terecht.

De mooie tuin, de voldoende privacy, kortom wij hebben er genoten !

Het was een fijne plek om de vakantie door te brengen !

Onvergetelijk en voor herhaling vatbaar

Arjan Korevaar
11-7-2018

Een heerlijk relaxed en kleinschalig complex. Wij hadden

een maisonette met twee slaapkamers en twee badkamer(tje)s. Alles werd tip-top schoongehouden. Zelfs de heerlijke ligbedjes bij het zwembad kregen elke ochtend en natte doek om de zaak weer spik en span op te leveren voor de gasten. Eigenaresse en personeel heel erg vriendelijk en servicegericht. De motivatie om het de gasten naar de zin te maken was overduidelijk groot en oprecht. Een heel lief stel mensen!.

Bij de poolbar werd het ontbijt elke ochtend geserveerd. Uitgebreid en voor ieder wat wils. Tot 18:00 kon je lekker lunchjes en snacks bestellen die met veel liefde werden bereid en geserveerd. Elke avond naar Molyvos ( ca 20 minuten rustig lopen) was te doen maar 's avonds namen wij een taxi die je voor €5 weer bij Moongarden afleverde. Molyvos is prachtig maar voor mensen die slecht ter been zijn bij bijna ontoegankelijk. Het was fantastisch en zeker een herhaling waard.

Superheerlijk! Doen! Aanrader!

Wij2
13-6-2018

Heerlijk relexed complexje ruim opgezet, net buiten het dorp. Prima gelegen en hartstikke leuk ingericht huisje. Schoon, fris en ruim zwembad(staat zout water maar dat merk je vrijwel niet). Schoonmaak en verzorging geweldig. Douchecabine beetje klein. Ongelooflijk lieve mensen, niet gespeeld en das heel mooi. Barretje open van ontbijt tot 1800 uur. Lekkere gerechten en ook hier weer superlief allemaal. Er is inderdaad handdoekenservice al moet je daar iets voor betalen. Maar 10 euro voor een week is niks en dan worden ze ook nog vervangen. Kindvriendelijk op zich wel, veilig en zo. Maar eiland en complexje lenen zich meer voor volwassenen. Er waren ook geen kids. Kortom Geweldig!!!

Geweldige plek!

paula
8-5-2018

Super plek! Heel schoon, alles wordt enorm netjes en keurig onderhouden. Prachtig zwembad. Restaurantje is open tot half 4 voor lunch/ijs. Ongeveer kwartiertje lopen naar Molyvos. In grote appartement staan 2x enkele bedden boven. Personeel doet alles om ervoor te zorgen dat je het naar je zin hebt.

wat heerlijke stek!

Vriendelijke eigenaren

Zeer aan te bevelen.

M Muntje
6-9-2017

Wij waren hier in de laatste week van augustus en de eerste week van september.

Het appartementen complex ligt rustig in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel en service gericht. Iedere tweede dag werd alles grondig schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. De maisonnette is zeer ruim en we hadden een balkon aan de achterzijde en een terras aan de voorzijde. Naar Molyvos lopen is ongeveer 20 minuten.

geweldig,ontspannen,vriendelijk en netjes

ingmar en annelies Abbink
3-9-2017

heb geen opmerkingen over wat niet goed is was perfect verzorgd , schoon en vriendelijke mensen en kleinschalig en van alle gemakken voorzien .

Mooi en rustig gelegen kamers tussen de bomen

A. Valster
2-9-2017

Moongarden heeft alles in zich voor rust, een klein complex met een zwembad met prima ligbedden en een terras om iets te eten en drinken. de huisjes staan tussen div bomen zowel olijf als granaatappel, De huizen zijn groot genoeg alleen het verschil met de voordeelkamers is het uitzicht en iets minder comfort maar niet de ruimte deze is goed. Het doortrekken van de toilet geeft door de kracht van het water veel lawaai (niet leuk snachts) De afstand naar Molyvos centrum is te lopen alleen is de stoep niet echt makkelijk met ongelijke stenen en na een aantal malen heb je het wel gehad.

Het ontbijt is prima is orde , vriendelijk behulpzaam personeel . het nadeel is de vroege sluiting van het terras om 18.00 dus verplicht naar Molyvos te gaan.

Er gaat een treintje over de weg van Molyvos naar Petra maar om op te stappen moet je naar Molyvos en bij Moongarden gaat hij voorbij maar is geen stopplaats. maar leuk voor het kasteel van Molyvos te bezoeken en door te gaan naar Petra.

Geweldig relaxed

Conny en Lisa
21-8-2017

Supermooi complex in rustige omgeving.

Eigenaresse en team (keuken,schoonmaak, onderhoud) supervriendelijk en gastvrij en behulpzaam.

Het ontbijt is geweldig uitgebreid wit, bruin brood, warme gerechtjes yoghurt fruit met elke dag verse spiegeleitjes.

Mooi groot zwembad en strand aan de overkant van de weg.

Appartement goed ingericht , alles wat je nodig hebt en bed met goede matrassen.

Goede uitvalsbasis voor excursies en vaartochten.

Molyvos op 15 minuten loopafstand is een schitterend en gezellig oud monumentaal stadje .

Niet erg toeristisch nog gewoon gezellig bevolkt.

Wij komen hier zeker terug 😃😍😎

Friendly and welcoming

Mike and family
26-6-2017

Excellent small complex, with everything you need for a relaxing break away, the staff were really nice, and nothing was too much trouble. a small sandy beach with pool and bar was a 5 minute walk away, with the main town a further 10-15 mins easy walk.

greatly recommended.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Moon Garden Village in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Moon Garden Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Moon Garden Village scoort een 9.18 uit 10 op basis van 106 reviews.