Appartement Molyvos Stars

0Tonen op kaart

31 Reviews over Molyvos Stars

• 8Tineke Gresnigt08-07-2014

Heerijke accoomodatie!

Kleinschalig complex in een mooie tuin met vriendelijke eigenaar. Lopend naar een van de vele taveerne`s, het strand, de haven en het prachtige kasteel bovenaan het stadje. Het eiland is groot maar wij hebben er veel van kunnen zien met de scooter en een paar dagen met een auto. Wij boften wel met onze kamer die op de tweede verdieping lag met een groot balkon met prachtig uitzicht. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en wij hadden voor Griekse begrippen een een keer prima bedden!

• 8frank en grace01-10-2011

super: een aanrader

Eenvoudig, klein, maar voor deze prijsklasse een zeer goed appartement, gunstig gelegen: strand, haven, restaurantjes, winkeltjes alles op loopafstand. Elke dag schoonmaak (m.u.v. het weekend) en regelmatig schone handdoeken. Zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers. Mochten zelfs op de dag van vertrek nog de hele dag volledig gebruik maken van het appartement tot uur van vertrek (17.00 uur). Wel TV, maar geen BVN.

• 7Fam. Kroon20-05-2010

Viel toch wel tegen....

Zeer slechte schoonmaak, kruimels van de mensen voor ons lagen nog op tafel. Appartement was zeer karig ingericht. 4 dagen met koud water gedoucht. Eigenaar was een zeer vriendelijke man en welwillend in het oplossen van deze probleempjes, ik denk dat zijn ingehuurde personeel dat niet zo was.... Lesbos zelf is ene leuk eiland waar veel te zien is o.a. versteende woud,

• 6Filius08-11-2009

goed app. op een fijne lokatie

Wij waren hier voor de 3e keer en vinden Molyvos Star een eenvoudig appartement op een fijne ligging op loop afstand van Molyvos.De inrichting is erg sober maar het uitzicht is geweldig vanaf het balkon.De honden zijn erg luidruchtig en de tuin kan wel een goede opknapbeurt gebruiken zodat je 's middags ook lekker in de tuin kan zitten. In Molyvos zijn verschillende goede restaurants, het strand stelt niet zoveel voor dan kan je beter naar Petra of Anaxos gaan.

• 5Manon Vlekke15-09-2009

Liever ergens anders

12 dagen Molyvos Stars is genoeg!!De inrichting met name de inventaris is zeer zeer eenvoudig. Het bestek stond in een beker met water weg te roesten. Van de rustige ligging hebben wij niet veel gemerkt. Naast het appartement loopt een eenrichtingsweg waar het verkeer vanaf Eftalou met ruime snelheid naar beneden suist. In de tuin heeft de schoonzoon twee honden in een kennel aan een ketting zitten. Menig nachtelijk uurtje hebben wij door geblaf moeten inleveren. Maar het eiland Lesbos, de stranden van Petra en vooral Anaxos zijn geweldig. Wij hebben heerlijk gegeten bij Barracuda, bij het restaurant in de haven naast Hotel Sea Horse is het geweldig vis eten. Tropicana in de oude stad op een pleintje is goed vertoeven Jammer van onze keuze voor Molyvos Stars maar Lesbos is een heerlijk vakantie eiland!!!!

• 9Marielle15-05-2009

1 woord GEWELDIG

Heerlijk eenvoudig, prachtige tuin en mooi uitzicht. Ligging was super ! Als ik weer naar Lesbos ga boek ik zeker weer een appartement hier.

• 8Arnold en Hennie Eelzak05-10-2008

wederom een succes

zijn hier nu voor de 15e keer geweest, het is simpel maar de ligging is uitstekend. Hebben nu al besloten volgend jaar weer te gaan. Het was er nu erg stil met toeristen in Molyvos.

• 8georgie van der horst12-09-2008

gezellig, goede ligging

Oprecht vriendelijke eigenaar, goede ligging.Vriendelijke, verstrooide schoonmaakster. Molivos zelf is een prachtig dorpje met vriendelijke mensen, gelukkig geen enorme all-inclusive resorts.

• 5zorlu04-09-2008

slechte dienstverleining

bijzonder slechte dienstverleining. 8 dagen lang is ons bed niet verschoond. op de negende dag moesten we het zelf doen na enige aandringing. er is geen informatie over de frequentie van schoonmaak. de locatie is prima maar al te vaak was er een hele nacht jankende hond of om zich heen schurende motor

• 7Sanne03-09-2008

Geen topper,geen bagger, iets tussenin

Algemeen:Molivos een pitoresk dorpje, na 1,5 dag heb je alles gezien.Tip:huur een auto.Ligging appartement: ligt aan de drukke eenzijdige doorgaande weg.'s-avonds lawaai.Begane grond geen privacy,1e&2e etage wel balkons.Op balkon 2e etage ook weinig privacy,er is geen afscheiding met de buren.Strand:Molivos vol met grote/kleine stenen.Een zeeschoen nodig.Het strand bij Eftalou ook met stenen,maar de zee is erg schoon en prachting ivm privacy.Loopafstand Eftalou 1 uur (4 km) en voor wandelaars goed te doen!Apartement:keukeninventaris erg schaars.Als je in je apartement wilt eten/koken,neem voldoende keukeninvanteris van huis mee of koop het ter plekke.Minpunt:ons bedgoed is na 1 week niet verschoond.Na ons verzoek werd medegedeeld dat de schoonmaakster het heeft vergeten,en het goed zal komen.De volgende dag was zij ziek,dus weer niet verschoond.Weer de eigenaar ingeschakeld.We kregen van hem een stel lakens en mochten het zelf doen.De schoonmaakster is wat vergeetachtig.

Appartement Molyvos Stars info

Facilities