Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Molyvos Inn

• 8cornelia04-07-2019

Prima locatie

Molyvos inn is een echt Grieks verblijf met kleine gebreken zoals kapotte parasols bij het zwembad de kamers zijn ruim en de keuken is van alle gemakken voorzien wij waren op het laats de enige gasten en werden verwend door de eigenaar dat is een oude man en doet alles alleen zoals wij hadden begrepen zou zijn dochter en schoonzoon het hebben overgenomen maar daar hebben wij niets van gezien. Op zich is het een heel mooie locatie waar nog het een een ander aan gedaan moet worden. Wij hebben het er goed naar ons zin gehad en de eigenaar Thomas is een schat van een man.

• 9Angelique Westhovens16-05-2019

heel leuk

hele leuke acoomodatie met een hele goede ligging

• 9Eric & Marion04-10-2018

Super appartement tijdens verblijf in Molyvos !!

Alweer voor 5e keer (of is het 6e keer?) verbleven in Molyvos Inn, voorheen Kangaroo. Afgelopen winter hebben de eigenaren de appartementen flink aangepakt en opnieuw geverfd, aangekleed en nieuwe bedden geplaatst. Overal hangt er kunst gemaakt door jonge aankomende kunstenaars, ziet er erg mooi uit. De eigenaresse Helen is er alles aangelegen om het iedereen naar de zin te maken, want als er iets kapot is of niet in orde, wordt het binnen enkele uren gerepareerd. Waren we voor de renovatie al zeer tevreden over de appartementen, nu zijn we dat nog meer. Zeker omdat er nog meer verbeteringen aankomen (oa nieuwe badkamers). Wat ons betreft, komen wij hier nog vaak terug (we komen elk jaar trouwens naar Lesvos). Zoals gezegd, de appartementen van Molyvos Inn zijn zeer goed, de ligging is super met de supermarkt van Timo voor de deur, alles voor een geweldige vakantie. En eerlijk gezegd: wij kunnen niets negatiefs verzinnen!!!

• 9Family of 712-08-2018

Lovely stay in beautiful Lesbos

Thank you Helen for a lovely stay. We felt very welcome. The owners are nice and friendly and hardworking. The pool is perfect. Location of the apartment is great. At walking distance of the sea, the beautiful narrow streets of Molyvos, the supermarkets are open till late in the evening and we enjoyed our stay very much. We had a very good dinner on Saturday (with live music) in nearby restaurant Alonia. Our children (age 10-15) had a great time here! And so had we !!! Lesbos has had a setback in tourism because of the refugees problem a few years back, but is recovering, don't let this hold you back to go here, you will have a great holiday, people are so warm and welcoming towards tourists!

• 9Nancy23-07-2018

super naar ons zin gehad

Zijn hier 11-6 geweest voor 11 dagen. Mooi gerenoveerd appartement op een hele mooie ligging, met uitzicht op de burcht. Wordt gerund door een ontzettend lieve familie die meteen voor je klaarstaan als er iets is. Verder lekker rustig en een lekker zwembad.

• 10Jolande en Wim01-07-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad .

Wij zaten in appartement nummer 201,ruim met voor Griekse begrippen een ruime badkamer en een balkon met uitzicht op de burcht. Het royale zwembad (word goed schoon gemaakt)dat is voorzien van ligbedden op een echt grasveld, is een welkome aanvulling op de zee (die op loopafstand is) net zoals de plaats Molyvos wat tegen een bergwand is gebouwd.Je moet wel goed ter been zijn want de straten zijn best wel stijl.Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Elia en Casa Di Vino.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Molyvos Inn met dank aan Hella de eigenaresse en haar geweldige schoonmaakster (spreekt alleen Grieks maar wat een topper) wij komen zeker een keer weer om nogmaals te genieten van de Griekse gastvrijheid bij Molyvos Inn.

• 10Mea12-06-2018

fantastish voor herhaling vatbaar!

Net terug uit Molivos en verbleven in appartement Molivos Inn ( voorheen Kangaroo) Het complex is overgenomen door de dochter en schoonzoon van de oude baas Thomas en zij hebben het laatste half jaar hard gewerkt om de appartementen op te knappen. De houten vlonders rondom het zwembad zijn vervangen door gras. Ook de kamers zijn opgefrist met een nieuwe verflaag en een comfortabele zithoek. De bedden zijn prima. In de keuken vind je een oven met 3 kookplaten, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, koelkast en een afwasmachine. Schoonmaak was ook prima in orde, om de dag schone handdoeken. Wifi op de kamer had ook een zeer goede ontvangst. Kortom een verblijf om aan te raden en waar de eigenaars er alles aan doen om het je naar de zin te maken!!

• 8Ingrid en Roel13-07-2017

Apparte ervaring

Wij zijn 2 weken met plezier in het Kangaroo hotel geweest. We zijn het eens met bijna iedereen die hier een revieuw heeft geschreven, op een uitzondering na er zat nergens poep en het was allemaal heel schoon. Een minpuntje is nu toch wel het houten terras rond het zwembad. Het word zodanig slecht dat het gevaarlijk gaat worden. Maar Thomas heeft ons verzekerd dat die volgend jaar is vervangen voor een betegelde vloer. Een tip van ons is, geef de schoonmaaksters een leuke tip vooraf en niet achteraf. Dan zal je verbaasd zijn wat ze allemaal voor je doen. En uhhhh ze verdienen al niet zoveel.

• 8Eric Rodigas04-07-2017

Geweldige ligging!

Kangaroo -appartementen is een prachtig gelegen gebouw, wat weliswaar ondehoud behoeft, maar door de ligging, de supervriendelijke eigenaar en supermarkt er tegenover, zorgt ervoor dat je een super vakantie hebt. Wij komen er nu al jaren met veel plezier, afgelopen mei was het laatst! We missen Kangaroo, Molyvos en al zijn vriendelijke bewoners nu al weer!

• 7Marianne en Anne09-06-2017

Ervaar het zelf

Een mix van achterstallig onderhoud aan kamers en huis, maar volop luxe keukenapparatuur in een prachtig pand met groene luiken op heerlijk rustige plek. Eigenaar is een oude man, die zijn stinkende best doet om het je naar de zin te maken. In etappes brengt hij steeds kleine verbeteringen aan. Hij heeft geen personeel dus verwacht geen 5 sterren resort. Een zeer bijzonder plekje als je niet op zoek bent naar perfectie.

Appartement Molyvos Inn info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Viena, 7, 811 08