Hotel Molyvos I

Hotel Molyvos I

58 reviews over Hotel Molyvos I in het Nederlands

Fantastisch, kleinschalig maar heel gemoedelijk

Thea,
6-7-2017

Dat ze vooral moeten genieten van het prachtige Molyvos, wat op looafstand ligt

fantasties

k w muilwijk
14-9-2015

hotel is goedvrindelijk personeelhet is veelklimmen maar dan heb je een schitterrend uitzicht

Valt erg tegen

Wim
2-11-2014

Na de min of meer lovende reacties op Zoover dit jaar dit hotel geboekt.

Het viel eigenlijk niet mee! We hadden zeezicht geboekt, maar aan de zeezijde stonden zoveel bomen dat er van zicht op zee geen sprake was.

Het ontbijt was zeer matig, elke dag hetzelfde en weinig keus.

De locatie is wel goed, op loopafstand van de haven en het centrum van Molivos.

Geen aanrader!

Paulien
1-11-2014

We hadden geboekt voor zeezicht, dit bestaat niet in dit hotel: achter de palmbomen kun je de zee horen, maar niet zien!

Kamer was volgestouwd met meubels, erg klein. In de de badkamer hing een vies douchegordijn.

Regelmatig moest je zelf je bed opmaken: de lakens lagen hiervoor klaar op het voeteneind van het bed.

Het ontbijt was zeer karig en elke dag hetzelfde.

Personeel was, op één meisje na, niet vriendelijk en gastvrij.

Prima hotel op Perfecte locatie

Ted
17-9-2014

Eenvoudig hotel op prima locatie direct aan het strand en op loopafstand van vele gezellige winkeltjes, terrasje en restaurants. De kamers zijn aan de kleine kant, maar dat was voor ons geen probleem. Dagelijks schoonmaak en regelmatig wisseling van beddengoed en handdoeken. Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is voldoende, maar wel elke dag hetzelfde.

Leuk eenvoudig hotel

Wefra
16-7-2014

Eenvoudig hotel aan het strand met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is prima , er is alles wat je nodig hebt. en je kunt lekker buiten eten met uitzicht op zee. Je loopt van het hotel zo het kiezelstrand op. Het centrum is om de hoek. Centrum heeft een historisch uiterlijk. Vele straatjes met keien. Veel klimmen maar daardoor heb je overal een prachtig uitzicht. Overal zijn winkeltjes en restaurants.

Prima Hotel

H. Linskens
13-7-2014

Hotel Molyvos is een prima hotel. Afgelopen juni hebben wij daar 2 weken vertoefd en wij waren tevreden over deze accommodatie.

Ligging vlak aan het strand met een prima uitzicht, zowel aan zeezijde als aan achterzijde.

Wij vonden het personeel uitstekend, erg vriendelijk, erg behulpzaam en nooit te beroerd om iets te doen.

Kamers war schoon en opgeruimd. We kregen regelmatig schone handdoeken.

Nadelen. wil je naar het centrum moet je de heuvel op, kan me voorstellen dat dit voor mensen die slecht ter been vervelend kan zijn..

Prijs/kwaliteitsverhouding is prima

hotel met schaduwrijk terras aan zee

a.oppedijk
12-7-2014

Ontbijt prima, zie foto's. Terras pal aan zee. Veel bomen op het strand. Kamers:Koelkastje,airco en föhn , bed prima. Behulpzaam personeel. Alles op korte afstand. Weg naar de haven is klimmen en dalen, gladde steentjes. Goede schoenen meenemen! Eten dichtbij : Olive Press of Sunset aan zee met zonsondergang. Fiets-scooterhuur bij Moto George in het kleine straatje. Bij Molyvos1 geen lunch-diner. Minpuntjes: Mijn douchekop kwam vaak geen water uit, verkalkte knop. Alleen water uit kraan. Vier keer toe niet douchen Ben maar gaan zitten onder die kraan. Werd later provisorisch verholpen. Ik hoorde dat ook de gast voor mij dit probleem had. Jammer.Verder harde knallen waarmee deuren werden geopend en dichtgeknald. Ook 's nachts.Dat galmde hard door de gangen.Deels door sociale gasten, deels door de bouw. Positief : Bij vroeg vertrek voor terugreis regelt het hotel toch een prima ontbijtje.

Goede ligging, de moeite waard

Marien
11-6-2014

Htl Molyvos ligt rustig gelijk aan een klein smal kiezelstrandje met ligbedden €2,50, parasol €1,-.

De kamer is klein, kledingkast helaas geen legplanken, bedmatras wat aan de harde kant maar dat went wel. Handig is het koelkastje op de kamer.

Onze kamer lag a d zeekant, heerlijk om de golven te horen. Ontbijt redelijk, wel iedere ochtend de heerlijke yoghurt met honing.

Personeel is erg vriendelijk.

Lekker hotel op een goede plaats

hartm36
13-9-2013

Molivos I is een prima hotel op de goede plaats ten opzichte van Molivos.

Wij hadden een kamer met een ruimer terras met uitzicht op zee. Kamer wel wat klein maar verder prima, wordt goed schoongehouden. Ontbijt erg matig. Soms oud brood en elke dag precies hetzelfde beleg. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Molyvos I voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Molyvos I in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Molyvos I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.