Appartement Molyvos Castlestersterster

Tonen op kaart

71 reviews over Appartement Molyvos Castle

• 2018
    8Geert van der Heide01-09-2018

Prachtige appartementen, met fantastisch uitzicht

We zijn ongeveer twee weken in Molyvos Castle geweest. We hadden huisje nummer 3 op de begane grond. Dit zijn huisjes met twee slaapkamers, een extra ruimte woonkamer en ruime badkamer. Buiten heb je een terras met uitzicht op zee en direct aan het prachtige zwembad. Het zwembad is niet heel groot, maar ruim voldoende voor het aantal mensen dat gemiddeld bij het zwembad ligt. Overigens zijn er ruim voldoende ligbedden bij het zwembad, er zijn er altijd wel een aantal vrij. Het huisje heeft een keuken met een oven + kookplaat, magnetron en een vaatwasser. Er zijn amper borden en glazen, zou wel wat uitgebreider kunnen. Omdat we met zijn vijven waren moesten we ook gebruik maken van de bedbank, welke een behoorlijk spartaans hard matras had. Dit geldt in mindere mate ook voor de andere bedden. De zeer vriendelijke Maria hield het huisje keurig schoon. Omdat het tussen Molyvos en Petra in ligt is een huurauto aan te raden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Fam.30-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Groot appartement en aardige familie die het complex runt. Keukeninventaris is karig. Geen voldoende bestek /glazen/ etc voor vier personen. Kapotte vaatwasser. De vaat wordt door de schoonmakers alleen gedaan als je er geld neerlegt. Er zit zoveel chloor in het zwemwater dat het haar van mijn kinderen groen is geworden. Ook erg veel last van hun ogen gehad. Gasten van andere hotels komen ook Nasr de infinity pool dus het is altijd hartstikke druk daar. Het complex is aan een drukke weg gebouw. Je hoort continu het verkeer voorbij razen. Het complex zit vrij ver van Molivos en Petra af. Niet te lopen tenminste maar je kan met de taxi voor 5 euro naar het stadje. Ook rijdt er een treintje langs. De douche is ook aan vervanging toe. De douchedeuren vallen eruit. Er komt schuim naar boven vanuit het putje. De toiletdeksel ligt compleet los. Katten die je de hele nacht wakker houden. Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Wilma07-07-2018

Geweldig knus.

Fantastische accommodatie. Op de begane grond grote ruime appartementen met 2 slaapkamers. De appartementen met 1 slaapkamer zijn boven of in een apart gebouw. Sober ingericht maar zelfs met vaatwassertje en wasmachine. Keukengerei is karig. Groot terras, heerlijk zwembad. Zwembad bij de villa is helemaal prachtig. Daar mag je ook zwemmen. Ruim terras dat grens praktisch aan het zwembad. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10peter nichting26-08-2014

Pareltje op Lesbos

Appartementen Molyvos Castle zijn geweldig! Perfecte ligging tussen Petra en Molyvos op een heuvel met fantastisch uitzicht over zee waarin iedere avond de bloedrode zon zakt. Handig is het wel een vervoermiddel (brommertje is al prima) ter beschikking te hebben. Zo kom je op de mooiste stranden van de regio en kun je wat verder gelegen tavernes bezoeken. Personeel is echt geweldig! Thakis in het barretje is een prachtmens! Maria maakt bijna iedere dag het appartement schoon, regelmatig schone handdoeken. Zeker een aanrader! Wij gaan zeker nog eens een ouzo'tje met Thakis drinken.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Steven16-08-2014

Mooi appartement op een fantastische plek!

Dit appartement door omstandigheden last-minute geboekt via touroperator. Maar een prachtige en relaxte plek! Molyvos Castle is een kleinschalig appartementencomplex op een goede locatie tussen Molyvos en Petra. Het uitzicht vanuit ons appartement was geweldig. Iedere avond hebben we genoten van een magische zonsondergang. Het appartement is compleet ingericht met wasmachine en vaatwasser (al was de laatste niet nodig met weinige serviesgoed). Heerlijk rustig gelegen, maar alle gezelligheid in de buurt. Lesbos wordt niet overspoeld met toeristen en wanneer je erop uit trekt, dan kom je vaak het 'authentieke' Griekenland nog tegen. Opvallend vaak waren we (in augustus) alleen op het strand. Het strandje bij het appartementencomplex is lastig bereikbaar, maar je kunt er prima snorkelen. Het mooist kan gesnorkeld worden op het 'rode' strand van Tsonia. Lekker eten doe je bij restaurant Triena in Molyvos.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8jan willem02-05-2014

rustig plek met schitterend uitzicht

mooie plek om te starten om te touren over het eiland de keuken inrichting is spartaans 1 koeken pannetje en 1 pan de bedden zijn hard en onze douche had 1 defecte deur het personeel is aller vriendelijkst. zwembad was nog erg koud

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Mr and Mrs van O13-07-2013

We want to go back!

We just got back from a week at Molyvos Castle and we are missing it already! Lovely quiet complex, nice clean and spacious appartments in a small complex. Staff are friendly and helpful but not in your face. Swimming pool is cleaned daily and suitable for all ages. The view is amazing, we enjoyed watching the sun going down into the sea each night. We reccommend hiring a scooter to see more of the island but also if you dont feel like walking up the hill to your appartment after big eats in Molyvos, just ask at the pool bar and they bring the scooter to your door. Oh and dont forget to go to the neighbouring poolbar in the evening for a drink,ice cream or light meal. Our salad and burger were a treat. We advise Molyvos Castle Apppartments to those looking to relax, getting into the Greek unstressed rhythm of life and not to party animals. When we were there most guests were dutch too and of the social kind :-)

Gereisd met partner in juli 2013

• 9h boschloo23-06-2013

Paradijsje

Ik sluit me aan bij voorgaande meningen. Mooie ligging, rustig, schoon , fijn als je eigen vervoer hebt. Als we tegen 17 uur terug kwamen na een dagje weg, namen we een lekker drankje op ons grote terras. We genoten altijd van de rust bij het complex en de ondergaande zon. Als we zin hadden liepen we zo het zwembad in. We voelden ons erg verwend, heerlijk

Gereisd in mei 2013

• 10Mirjam_vanhaaren05-06-2013

Geweldig!

Rustig, mooi gelegen, kleinschalig appartementencomplex, maar wel een eindje lopen van bewoonde wereld (25-30 minuten). Het personeel is uitermate vriendelijk en gastvrij, met name Takis en Maria. We zijn net thuis, maar hebben nu al heimwee. Het uitzicht is bijna niet te omschrijven, zo mooi! En dan die zonsondergang! De accommodatie heeft geen eetgelegenheid, maar voor een klein hapje tussen de middag kun je hier voor een zeer schappelijke prijs terecht. De kamers zijn erg schoon en ruim. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10B. Heldoorn25-09-2012

schitterende plek

Molyvos Catsle is een mooi kleinschalig zeer schoon appartementencomplex aan de mooiste kant van het eiland. Met vriendelijke behulpzame mensen. Wij zaten boven op nr 7 en hadden heel mooi uitzicht over zee en het appartement was ruim opgezet, zowel buiten als binnen. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken als je die nodig had. Alleen het kookgerei in de keuken was wat magertjes De privacy kon inderdaad iets beter als je beneden zit, maar hebben ons er verder niet aan gestoord. Wel is er vervoer nodig omdat het precies tussen Petra en Molyvos inligt en wij het te ver vonden om te lopen. Kortom een aanrader en waar voor je geld en hopen er ooit nog eens terg te komen.

Gereisd met partner in september 2012

4 tips over Appartement Molyvos Castle

• jan willem, 02-05-2014

ga geo-cachen en ontdek plekjes waar je anders nooit zou komen

• Mirjam_vanhaaren, 05-06-2013

Huur een auto of scooter, dat is echt nodig! Goede eetgelegenheid is Taverna The Sea in Petra, met heel gastvrije eigenaar/-es Nikos en Maria.

• Steven, 16-08-2014

Boek gelijk een huurauto, want dat heb je wel nodig.

9 vragen over Appartement Molyvos Castle

• Priscilla, 14-07-2014

Ontbijt/ broodjes

Wij gaan van de zomer hier naar toe, ik lees dat het erg afgelegen ligt, kun je er ontbijten of broodjes bestellen?

Steven, 16-08-2014

Volgens de beschrijving kan dat via de bar/receptie. Wij kochten altijd ons brood en andere zaken bij Proton in Petra (2 km rijden).

• Nuijten, 28-04-2014

Hoe lang is het rijden?

Hoe lang is het rijden vanaf het vliegveld?

jan willem, 02-05-2014

met de bus was het 1 1/2 uur rijden vanaf het vliegveld naar appartement molivos castle ( villages molivos castle ligt er naast)

• Fam. Wolfs, 13-06-2013

Voorzieningen in de omtrek van molivos casle

Wij gaan in juli naar dit appartementencomplex, echter zonder eigen vervoer. Hoe zit het met winkels, supermarkt , restaurants in de nabijheid? Op loopafstand?

h boschloo, 23-06-2013

Eigenlijk is wel heel handig een auto of een scooter te hebben. Het is ongeveer een klein half uur lopen naar Petra of Molyvos/ naar de restaurants en supermarkten. De bus komt ook een aantal keren per dag langs, maar daar hebben we geen ervaring mee. Verder is het er geweldig.

Appartement Molyvos Castle info

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinKapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)