Tijdelijk €25 aanbetaling

Molivos Castle Villa

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Molivos Castle Villa voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 7 reviews

8.6FantastischScore uit 7 reviews
  • 9.4Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Molivos Castle Villa

• 9Rob & Sandra18-05-2019

Een pareltje met prachtige uitzichten

Na een lekkere informele welkom werxen we naar ons appartement geleid. Alles en meer dan je voor een geslaagd verblijf nodig hebt was aanwezig. - zeer schoon - een heerlijk bed - prima sanitair - prachtige balkon met spectaculaire uitzicht. - prachtig zwembad

Kortom een absolute aanrader.

• 9Vanessa12-05-2018

Super vakantie!

We zaten in Molivos Castle (naast Molivos Villa's) en we hebben een top vakantie gehad! Wat een mooie locatie! Onze kinderen hebben elke dag gebruik gemaakt van beide zwembaden. Heerlijk rustig en prachtig uitzicht. 's Avonds genieten van de zonsondergang en overdag het eiland verkennen of gewoon bij het zwembad liggen. Het appartement was prima in orde. De keukeninventaris was was beperkt, maar we hebben ons prima gered. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. De wasmachine was een uitkomst! De bedden waren wat hard, maar ach... we hebben prima geslapen. Met onze huurauto (aanrader!) hebben we een groot deel van het eiland verkend. Verschillende keren gegeten op het terras van het zwembad bij de Villa's en dat was meer dan prima! Heerlijk eten voor niet al te veel geld. Kortom, wij hebben enorm genoten!

• 7Ingrid08-07-2017

Redelijk schoon. Verouderde badkamer met kapotte douchedeur. Horren voor de ramen was heerlijk. Ligging tussen Molivos en Petra dus wel vervoer nodig want lopend was het zeker drie kwartierer. Er is een mooi zwembad en ook van het zwembad van Molivos Village mocht je gebruik maken.

• 9Betty31-01-2016

Een appartement met 1 slaapkamer, superlicht, 2 terrassen, een vaatwasser, koelkast met vriezertje, wasmachine en vooral....een superuitzicht op de zee en de zonsondergang......Stilte en rust verzekerd....hier was geen enkel negatief punt....een aanrader!!!!!

• 7Jan15-09-2015

Mooi maar spartaans

Mooie degelijke appartementen (geen villa's, maar boven en beneden-etage) met prachtig uitzicht. Perfect zwembad (infinity pool) met heerlijk terras en goede bediening. Het interieur van het appartement was in prima staat maar niet zo comfortabel. Harde hobbelige matrassen en alleen rechte stoelen op het terras. Relaxen doe je maar thuis. Twee wijnglazen is wat weinig in een 6-persoons appartemement en dat geldt ook voor de rest van het serviesgoed. Schoonmaak en dagelijkse linnenwissel was prima. Zwembadhanddoeken zelf meenemen!

Het complex ligt aan de doorgaande weg waar duizenden vluchtelingen langs lopen. Niet gevaarlijk of zo, maar wel confronterend.

• 10Mirjam04-09-2015

fantastische

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Mooi appartementencomplex, goed verzorgt. Heerlijk zwembad met Ee schittert uitzicht.

• 9YBM23-07-2014

Vrijstaande huisjes met allemaal uitzicht op zee

Naast Molivos Castle Appartments ligt Molivos Castle Villa. Zelfde eigenaar, maar Castle Villa is nieuwer, zit in een iets hoger segment en wordt geëxploiteerd door Dina en Christos. Wij hadden het geluk 1 dag voor hun bruiloft te arriveren: alle gasten waren uitgenodigd. Zelfs vervoer naar het kerkje v.v. werd voor ons geregeld. En wat een feest! Geweldig! Overdag waren Dina en Christos niet altijd aanwezig. Wel Stavros/Steve, die ook in de keuken staat. Schoonmaak iedere dag behalve op zondag. Bedden zijn harder dan thuis, zoals overal in Griekenland. Soms komen er (vooral in het weekend) ook Griekse jongeren van het zwembad gebruik maken maar deze worden naar de "tweede rij" verwezen voor een bedje. Netjes. De bar zou 's avond wat beter gebruikt kunnen worden. Soms was Steve al weg als wij van het eten terugkwamen. Misschien dat dat dan het enige minpuntje is.

Appartement Molivos Castle Villa info

• Adresgegevens