Appartement Marilena

164 reviews over Appartement Marilena in het Nederlands

Kees van dongen,
26-9-2018

Alles was goed de mensen heel vriendelijk.mooie kamers goed eten. een aanrader

Fantastisch, ik zeg: tot mei 2019!!

Joep kolsteren,
11-9-2018

Kan niets iets slecht vinden, geweldige familie hotel met een ontzettende lieve familie die er alles aan doen om het iedereen naar hun zit te maken!! Let op als je er bent geweest ga je zeker terug komen.

Amazing and Beautiful

Louloudi,
11-7-2018

Top locatie met een prachtige view op Molyvos. Gezellig familiehotel met ruime en schone kamers met heerlijke bedden!! Strato kookt heerlijk, de koffie en ontbijt is van top kwaliteit.

Relaxen in het mega grote zwembad alles is brandschoon. Vier keer per dag rijdt het busje van hotel Marilena je van en naar Molyvos met zijn leuke straatjes, het kasteel en heerlijke tavernas. Maak een wandeling van boven vanaf het kasteel naar beneden en laat je verrassen. De leukste winkeltjes kom je tegen met mooie handgemaakte producten.

Taverna Dilino heeft een zalige traditionele Griekse keuken met een stunning view met eerlijke producten uit het bergdorp Stipsi. Aan het haventje zijn ook leuke restaurantjes en gezellige coffee bars. Wat een lieve mensen werken hier!

Het Molyvos strand is goed bereikbaar en vlakbij.

Just go and take your friends with you 😍

Voor herhaling vatbaar !

G.S. Postma,
21-6-2018

Super appartementen complex met spontane eigenaar die samen met zijn gezin alles voor je wil doen. De appartementen zijn netjes en worden iedere dag schoongemaakt en opgeruimd. Het ontbijt is simpel maar voldoende, en het uitzicht is fantastisch. De afstand naar het strand is groot dus huur een scooter of auto en ontdek dit mooie eiland met vriendelijke mensen, of ga met het pendelbusje van "Marilena"naar Molyvos en pak de bus om naar andere dorpen te ontdekken. Hou je van wandelen dan ben je hier ook zeker op de juiste plek.

Erg Goed.

Huub kolen,
15-6-2018

Heerlijk hotel. Basic maar erg schoon en prachtig gelegen. Een fantastisch 25 meter zwembad. Er zijn wel wat ongelijke traptreden rondom het zwembad en restaurant vandaar dat ik het hotel niet zou aanraden voor kleuters. Prima restaurant en zeer vriendelijke staf. De hele familie werkt mee! Het hele verblijf maar 1 mug gezien. Mocht je een auto willen huren dan raad ik aan dat al voor vertrek te doen in Nederland. De voorwaarden zijn dan beter. Bv. eigen risico lager en ook niet

onbelangrijk, je mag ook over niet verharde, maar toch redelijk goede wegen

rijden.

Vele positieve reviews worden waargemaakt. Wij hadden wel een gedateerde kamer met een douche zonder cabine of gordijn, dat was wat minder. Goede airco en bedden en dat is wel t belangrijkste. Bijzonder lieve en behulpzame mensen. Ontbijt is elke dag het zelfde en beperkt maar voor ons prima. Denk aan wat gesneden wit en bruin stokbrood. Ham, kaas, kipfilet, komkommer, tomaat, krackers en wat koek en gebak. Daarnaast heerlijke zachte yoghurt met diverse toppings als muesli, honing. Sapje, thee en koffie.

Heerlijk zwembad.

Lekkerste avondeten hebben wij hier gehad en niet in de plaatsen waar wij geweest zijn.

Afstand tot de stad is te lopen maar met de warmte wel pittig. Zou op z'n minst een scooter adviseren maar een auto is veiliger. Je loopt er niet even heen.

Aanrader

Marjan,
9-6-2018

Marilena in Molivos op Lesbos is een gezellig familiehotel . De familie die er werkt is echt heel erg vriendelijk en doen er alles aan om het de basten naar de zkn te maken. Het hotel ligt mooi en je hebt een mooi uitzicht. Er is een zwembad met ligstoelen.

De appartementen zien er wat gedateerd uit, maar als je bedenkt dat je nog geen €300,- betaalt voor een week inclusief vliegreis, dan is de prijs/ kwaliteit prima.

Bep Hermans,
9-6-2018

Het waren 11 fantastische dagen op lesbos. Jammer van al de negatieve publiciteit omtrent de vluchtelingen, dat nergens voor nodig want je merkt daar niets van.

Hotel Marilena ik fantastisch hele vriendelijke hardwerkende familie het is net een warm bad waar je in terecht komt. Prachtig 25 meter bad goed onderhouden en een prima ligging. Kamer wat gedateerd maar keurig schoon en goede bedden.

Als je naar lesbos gaat een absolute aanraden

* Harde werkers, heel vriendelijke eigenaren en personeel

* Basic, alles doet het. Maar ook ‘kwaliteitsniveau Griekenland’, bv slechte afwerking, af en toe geen warme douche

* Muziek hele dag op terras voor hotel. Hoeft van ons niet

* Alleen WiFi rond receptie en terras

* Groot 50 meter zwembad.

* Lesbos is een groot eiland. Genoeg te zien, weinig jeugdtoerisme (behalve in augustus).

* Wil je hele eiland zien dan heb je zeker een paar dagen een auto nodig. Blijf je rond Molyvos, Petra en Anaxos dan kan je je ook prima redden met een scooter. Fietsen naar Petra is te zwaar.

* Appartementencomplex ligt 4 km buiten Molyvos op een rustige locatie. Vanaf terrein uitzicht op stadje Molyvos en de burcht daar.

in een woord fantastisch

patric en simone,
25-5-2018

wat een geweldig hotel/ appartement. wordt beheert door familie. alles wat je wil op een vakantie hebben ze. keuken is perfect. kamers mooi en schoon. ze leggen je in de watten. ze doen er alles aan om je een fantastische vakantie te geven. geeft t gevoel van God in .... lesbos😁. volgend jaar zeker terug. een dikke 10 op alles.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marilena in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marilena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.