Appartement Marilenastersterster

Tonen op kaart

215 reviews over Appartement Marilena

• 2019
    10Noël15-10-2019

Het is nog altijd even fantastisch als 19 jaar geleden toen we hier voor het laatst waren. We komen zeker terug, én veel sneller dan de vorige keer!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Noël15-10-2019

Nog altijd even fantastisch als 20 jaar geleden toen we hier voor het laatst waren. Nu komen we terug én veel sneller dan de vorige keer.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Familie Simons14-10-2019

Volgend jaar weer!

Mijn ouders verbleven hier twee weken in september. Wij verbleven in het zuiden en zijn hier een aantal keren op bezoek geweest met onze zoon van 1 jaar. We voelden ons meteen welkom en kunnen ons alleen maar aansluiten bij onderstaande positieve reacties. Het hotel ligt op een prachtige plek, rustig gelegen met een mooi uitzicht. Wandel via de olijfboomgaarden naar Molyvos of huur een auto en verken de rest van het eiland. De kamers zijn netjes en schoon. Ik vond ze in het echt mooier dan op de foto's. Niets is teveel voor de familie die het hotel runt. Ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Lucienne22-09-2019

Fijn verblijf

Net onderhouden Hotel, ik zat in het nog te renoveren gedeelte. Kamer was netjes, alleen duurt het echt 10 tot 15 minuten voor je heet water hebt om te douchen. Ook is het lastig als de douche niet aan de muur is bevestigd en je steeds met de douchekop in je hand staat. Het hotel ligt buiten Molyvos, gauw een half uurtje lopen. Dus een scooter of auto is wel handig als je in de stad wil eten. Want het eten in Marilena was niet bijzonder. Heerlijk rustig, en fijn zwembad met genoeg bedjes. ontbeid was basic. Ga zeker op pad om het eiland te verkennen. Te mooi om op één plek te blijven.

Alleen gereisd in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10joep kolsteren17-09-2019

het is een geweldig familie hotel net buiten Molyvos. Schitterend zwembad en heerlijk eten. Een zeer fijne plek om te verblijven en gaan dan ook zeker terug komen!!!

Hotel Marilena, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 18-09-2019

Dear Joep ! Thanks so much for your nice review!! Its always a pleasure to have you with us!! Greetings from all of us!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Wilma14-09-2019

Amazing place and island 🤩

Wat een fantastische plek om te verblijven! Behulpzame familie, heb je iets nodig? Vraag het en je hebt het 😊 mijn kamer 1e verdieping was gerenoveerd, héérlijk bed, boxspring, schone kamer, keukenblok met koffie apparaat en waterkoker. Douchen in bad met warm water. Overal WiFi! Strato kookt zalig. Gezellige Griekse avond! 4x shuttle bus naar prachtig Molivos waar fijne taverna's en terrasjes zijn. Taxi kost 5,00. Huur een auto of scooter om de rest van dit groene en rustige eiland te ontdekken. Perfect voor de mooiste wandeltochten. Strand op 2 km, kiezel/zand. Vluchtelingen? Zij verblijven in kamp Moria. Ga gerust naar Lesbos en geniet van Griekse gastvrijheid en natuur.

Great hotel on a hill with a lovely view and hospitality from family. Go there and see it yourself. I cannot wait to go again 😍

Hotel Marilena, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 18-09-2019

Dear Wilma ! Thank you so much for your kind words and nice review!! Its always a pleasure to have you back in our hotel! Looking forward to seeing you again!! Thank you very much. Greetings from all the family!!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10joep kolsteren10-09-2019

2x dit jaar, en ook 2x in 2020!!

heerlijk familie hotel , met zo'n lieve mensen en heerlijk eten!!! schitterend zwembad!!!

Hotel Marilena, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 18-09-2019

Dear Joep ! Thank you our friend for your kind words!! Looking forward to seeing you again soon! Many kisses and greetings from all the family

• 9Petra06-09-2019

Fantastisch appartement, super personeel

Super gezellig appartement dat gerund wordt door Stratos samen met z’n vrouw en z’n kinderen. Ze zijn heel erg behulpzaam en betrokken met de gasten. Heerlijke rustige ligging . Heerlijk zwembad

Hotel Marilena, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 18-09-2019

Dear Petra ! Thank you so much for your nice review! We hope we see you again soon!! It was nice meeting you ! Greetings from all the family

• 8Rinoz02-09-2019

Super familie

Super hotel Hier met de kinderen geweest . Heerlijk zwembad .super fijn eiland Geweldige familie die alles doet om het verblijf zo heerlijk mogelijk te maken. wij komen zeker terug .

Hotel Marilena, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 18-09-2019

Dear Rinoz ! Thank you very much for your nice review and kind words! It was really nice meeting you. Hope we see you again very soon ! Greetings from all the family.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Babs Ouwehand28-08-2019

FANTASTISCH !!!

2 weken geweest bij Marilena hotel en het was in 1 woord fantastisch !! Een heerlijk familiehotel waar wij zeer hebben genoten van de gastvrijheid en de zorg die besteed wordt aan jou als gast. De sfeer was heerlijk relaxed en als je wil bijtanken is dit hotel zeer aan te bevelen !! Voor mij een dikke 10 !!

Hotel Marilena, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, 18-09-2019

Dear Babs !! We really appreciate your wonderful review.. It's a pleasure for us that you had nice vacation in our hotel . Thank you for everything and looking forward to seeing you again... Greetings from all the family.

13 tips over Appartement Marilena

• joependebbie, 05-03-2012

huren een scooter. Vogelspot eiland. Op t eiland een vogelrescue. Molyvos staat op de wereld unesco lijst. sfeervolle haven.dagje jeepsafari of bootrip met stratis kabanas. boot de escape in de haven staat tlfnnr op.Molly's bar leuke muziek en goede cocktails. eten vaak bij de blauwe stoeltjes in de haven, altijd verse vis die dag gevangen, mag je kiezen in de keuken Naaktstrand,hotel dolphina oprijden. Dichterbij is gewoonstrand.Mooi strand is ook anaxos beach paar km voorbij petra.

• joep kolsteren, 04-05-2015

geniet van de sfeer, mensen, omgeving en relax

• Angelique en Michel, 31-05-2015

Een auto of scooter heb je wel nodig als je meer van het eiland wil zien. Het centrum van Molyvos is prachtig, je kan er mooie wandelingen maken, veel winkeltjes en restaurantjes. Ook aan de haven zit je geweldig te eten met uitzicht over zee.

3 vragen over Appartement Marilena

• Bianca.voort, 15-07-2019

Kosten huur van een scooter

Over een paar weken reizen wij af naar marilena, ik ben benieuwd wat de kosten zijn van het huren van een scooter. Ook vraag ik mij af of je handoeken in het appartement krijgt. Heeft iemand voor mij een antwoord hierop?

• Marleen, 13-02-2019

Temperatuur

Wie is er vorig jaar eind april begin mei op lesbos geweest en hoe warm was het er?

• Sanne, 30-07-2010

kluisje op de kamer?

hallo!

nog 3 weken en dan is het zover, dan vertrekken we richting Lesbos. Na het bekijken van verschillende websites is het een beetje onduidelijk of er nu een kluisje op de kamer aanwezig is of niet. Wie kan hier meer over vertellen?

P Hezemans, 06-09-2010

Geen kluisje op de kamer wel bij de receptie

Appartement Marilena info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts