Appartement Marianthi Paradise

Appartement info

Meer appartement info

59 reviews over Appartement Marianthi Paradise

• 7herman25-08-2007

prachtig gelegen, mooi uitzicht! Wij vonden het appartement goed voldoen. Bedden waren goed en voldoende ruimte. De keuken is niet geschikt om zelf eten te koken, maar buiten de deur eten is op dit eiland goed te doen. De afstand naar Molyvos is te lopen (ongeveer kwartier). Wel handig om een scootertje erbij te hebben. Verder mooi eiland en afwisselend eiland. Al met al hebben wij ons prima vermaakt.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9J. Hendriks19-08-2007

De vakantie was voor ons gewoon perfect. De accomodatie was niet super de luxe maar voor die prijs perfect. De ligging was super met een mooi zo niet perfect uitzicht. Het centrum van Molyvos op loopafstand, ca 1 kwartier. We hadden temperaturen van 35 graden en de airco niet nodig gehad. Gewoon de deuren opengezet en het waaide lekker door. Dit alles door de hogere ligging van de accomodatie. Eigenaar en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Er zijn mensen die deze accomodatie als slecht beoordelen, ik vraag me af hoe ver hun verstand reikt!!! Wij gaan in ieder geval binnen 7 weken weer lekker genieten in deze accomodatie op Lesbos!!!

Gereisd met partner in augustus 2005

• 7C. de la Court14-08-2007

Prachtig uitzicht, vriendelijke mensen. Wij waren voor het eerst samen op vakantie en werden lekker met rust gelaten. Het weer was perfect 30 graden, koel windje. Wij gaan nog weleens naar Lesbos, om het Zuiden ook te zien.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10J. van den Berg06-08-2007

de ligging krijgt geen 10 omdat in de brochure stond dat er 25 meter verder een bushalte was, dit was niet het geval en het dorpje was best ver dus we hebben een scooter gehuurd.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Frank28-07-2007

Het appartement zag er netjes en schoon uit. Elke dg schoongemaakt behalve op zondag. De afstand naar het centrum was redelijk groot, maar wel een lekker stukje lopen. 's-avonds pakte wij altijd voor vier euro een taxi.

Gezellig stadje alleen wel erg stijl allemaal.

kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2007

• 3lilooo21-07-2007

wij vonden het dus echt bagger, de reisleidster was in het begin heel aardig onze vakantie viel zo tegen dat wij de derde dag zijn vertrokken naar turkije... dat was super... we wilde dus een klachtenformuliertje invullen over de kamers die waren echt heel slecht... maar de reisleidster deed net of we niet meer bestonden... voor de rust is het in molyvos zeker wel mooi maar marianthi is echt niks aan.

Gereisd met familie in juli 2007

• 6Marja en Dick03-06-2007

App.viel tegen,wat in de cataloges staat is niet wat je krijgt. Buitenkant ziet er mooi uit, van binnen in en in triest. Veel kapot en zeer oud. Bij boeking is het verstandig om 'n auto te huren. Eigenaar en fam. zeer vriendelijk.Omgeving is mooi. Centrum erg gezellig en knus. Reisleidster zeer goed en behulpzaam.

Gereisd in juni 2007

• 1Mariët15-02-2007

ik lees dat er mensen zijn bij wie OOK gejat is door schoonmaaksters. Wij waren zelfs al drie keer in Marianthi geweest maar 2005 was voor ons echt de laatste keer. Nieuwe schoonmaaksters. 500 euro uit ons appartement gejat uit 2 portemonnees. Steeds zagen we dat er in laatjes was gekeken, heel slechte schoonmaak en dat roken van die vrouwen op de slaapkamers (ik heb astma) vond ik zo smerig en ik had er last van. De eigenaar was altijd heel er aardig maar dit heeft hij heel erg slecht aangepakt. Hij deed alsof hij zeer geschokt was. Deze schoonmaaksters waren voor hem een stuk goedkoper dan Griekse schoonmaaksters en dat was blijkbaar toch veel belangrijker voor hem dan tevredenheid van gasten die toch al een paar keer waren teruggekeerd. Dankzij reisleidster zeer moeizaam iets bij de politie geregeld en kregen zo ons geld terug van de verzekering.

Gereisd in februari 2007

• 7Pauline11-02-2007

Ik ben er 2 x naar toe gegaan. Het appartement is erg basic maar de rust en de ligging was super evenals het eiland. Aanrader, huur voor de hele week een scooter en je kan er het hele eiland mee over, alle afstanden zijn te doen! Ga niet weer naar hetzelfde plekje maar omdat ik denk dat ik wel heel veel heb gezien op dit waanzinnige heerlijke eiland. Niet te vergelijken met enig ander eiland!

Gereisd in februari 2007

• 508-11-2006

Wij zijn in juli 2006 met ons gezin, 2 dochters van 12-15 geweest. Appartement was heel erg klein,niet schoon, hele slechte wekster,heeft zelfs sigaretten gejat bij ons en ook op andere kamers,mijn fotocamera is er gejat. Eigenaar heel erg klantonvriendelijk. Het lag ook ver van het dorpje om te wandelen. Het uitzicht was het enigste wat erg mooi was

Gereisd met familie in juli 2006

Appartement Marianthi Paradise info