Appartement Marianthi Paradise

Meer appartement info

59 reviews over Appartement Marianthi Paradise

• 8Marjolijn Prijs27-07-2008

Fijn verblijf, goede sfeer

Afgelopen twee weken (juli 2008) heb ik met mijn vriend in een appartement in Marianthi Paradise verbleven. We hebben twee heerlijke weken achter de rug. De familie die het hotel runt is erg hartelijk en oprecht geinteresseerd, en staat altijd klaar voor een praatje of hulp. Er wordt elke dag schoongemaakt, de bedden worden eenmaal per twee a drie dagen verschoond evenals de handdoeken. Prima dus! Ook het zwembad en de tuin worden goed onderhouden.

Vanuit het zwembad en de kamers is er prachtig uitzicht op een blauwe zee (met name zonsopkomst en -ondergang zijn indrukwekkend!) en het gezellige havenstadje Molyvos dat tegen de heuvel aanligt. Kortom: wij zijn meer dan enthousiast over deze accomodatie en zouden het iedereen aanbevelen!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7J.v.d.Wiel14-01-2008

Wij komen al ruim 25 jaar op Lesbos waarvan plm 15 jaar bij Marianthi Paradise. Wij gaan altijd 3 weken in september. Ligging van het compex is werkelijk fantastisch. Bij ons wordt het appartement altijd goed schoon gemaakt. Handdoeken krijgen wij altijd op verstrekt. Je moet natuurlijk wel de prijs/kwaliteit in de gaten houden. Voor 3 weken betalen wij totaal per persoon maar € 612.

Gereisd met partner in januari 2008

• 5Harry en Corrien 21-11-2007

Wij zijn in september geweest. ons app. had een tussendeur naar ander app. Je hoorde en rook letterlijk wat je buren deden, roken bijvoorbeeld en de rook kwam onder de deur door. Zeer slechte of geen schoonmaak,geen schoon beddegoed,5 dagen met handdoeken,kapotte w.c bril.Ongedierte in (ongezellig) zwembad heeft er een week gelegen, báh ! Eigenaar gelooft het allemaal wel! Geen bar, alles uitgestorven !

Gereisd met partner in november 2007

• 8Bob en Jerry23-10-2007

We zijn hier voor de 9e keer geweest en ook nu weer een super vakantie gehad. De accommodaties zijn niet luxe maar daar betaal je ook niet voor. Voor mensen die niet van luxe houden is dit dan ook een goede accommodatie. Je hebt een prachtig uitzicht en naar het dorp is maar 15min wandelen. Of je neemt een scooter. De eigenaar en zijn familie zijn zeer vriendelijk. Ze houden wel van een geintje.

• 10J. Hendriks19-10-2007

Binnen 2 maanden 2 keer naar deze accomodatie geweest, voor ons gewoon perfect. Volgend gaan we minimaal 2 keer terug. Dit is geen Turkije all incl. als je dat wil moet je hier niet zijn. Hier krijg je echte Grieks gastvrijheid!!! De eigenaar is gewoon een prima vent met een zeer grote dosis humor. Voor info neem gerust contact met ons op.

• 8Bob en Jerry14-10-2007

We zijn nu voor de 9e x naar dit appartement geweest. Het is geen luxe accommodatie; maar daar betaal je ook niet voor. Het is super gelegen. Ideaal voor diegene, die van rust houdt en leuke dagtochten en wandeltochten wil gaan maken. De drukte kun je opzoeken. De familie die dit runt is heel aardig en willen zoveel mogelijk voor je doen. De eigenaar is een grappig mannetje die iedereen met zijn humor aan het lachen probeert te maken. Ook volgend jaar gaan we gewoon weer naar dit complex.

• 8Joan en Didier10-10-2007

Wij waren hier van 14 t/m 25 september 2007. Nog nooit hebben we zo'n prachtig uitzicht gehad. We hadden 2 balkons en konden kiezen voor zon of schaduw. Wij waren niet zo weg van de eigenaar en zijn neef, maar veel hebben we niet met hen te maken gehad.We hebben voor 10 dagen een auto gehuurd en bijna het hele eiland doorkruist. Prachtige uitzichten, leuke kleine dorpjes, mooie stranden. Wij vonden het strand bij Petra het fijnst. Iedere avond heerlijk uit eten in Molyvos. Het lekkerste eten met het mooiste uitzicht was bij Sansibal.

• 8G. Smit04-10-2007

fijn complex, keukeninrichting te sober ,vriendelijke mensen

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8Celis21-09-2007

Wij hebben het hier heerlijk gehad! De ligging van de appartementen is prachtig, tenzij je een hekel hebt aan wandelen. Wij niet! Het uitzicht vanaf de appartementen is adembenemend en je bent in 10 minuten in Molyvos. Karig ontbijt, maar grote honger hadden we niet met die temperaturen. Heerlijk rustig, de eigenaar laat je ook lekker je gang gaan maar staat wel voor je klaar als er iets is! Goed verzorgd en schoon appartement en zelfs zonder airco (bewust niet, vanwege de hoeveelheid energie) overdag en 's nachts goed uit te houden. Aan de voet van de heuvel ligt een klein supermarktje, maar dit is duurder dan de winkeltjes in Molyvos centrum! Ik heb genoten, mocht ik ooit weer naar Lesbos gaan dan zou ik weer voor dit complex kiezen!

Gereisd met partner in september 2007

• 5Y. Louis20-09-2007

We hebben bij dag op aankomst dinsdag schone lakens en handdoeken gekregen, daarna op donderdag en vervolgens niet meer. We zaten er tot dinsdags nog en dat is wel weinig met de handdoeken. Geen douchestang in de badkamer. continue natte vloer van de badkamer. gerookt in de kamer. slechte matrassen. karige keukeninhoud qua materiaal. 1x goed schoongemaakt bij aankomst en daarna met de franse slag schoongemaakt, zodat we zelf iedere keer de wc konden droogmaken, we hadden het idee dat ze er met de douchespoeier overheen ging. goede en aardige reisleidster. zwembad is in de hele week niet schoongemaakt. Zou er niet meer heen gaan. Het uitzicht was wel subliem.

Gereisd met familie in september 2007

Appartement Marianthi Paradise info