Appartement Marianthi Paradise

Meer appartement info

59 reviews over Appartement Marianthi Paradise

• 8Harry en Gerry14-10-2010

Leuk appartement

De ligging van Marianthi Paradise is adembenemend. De rust en relaxte sfeer die het uitstraalt is heel apart. Het appartement werd goed schoon gemaakt en de handdoeken en lakens werden op tijd vervangen. En de mensen die het appartement beheren zijn erg aardig en wanneer je iets hebt komen ze je direct helpen. Verder is Molyvos een leuk plaatsje met ongeveer 3000 inwoners. Bij het pittoreske haventje kun je lekker en gezellig eten. Voor het strand moet je naat Petra of nog mooier is het Annaxos strand. Dus genoeg te doen ook voor wandelaars.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Amanda08-09-2010

Mooi verrast!

Eind augustus hebben wij een fantastische vakantie gehad op Lesvos en verbleven wij in het prachtige Marianthe Paradise. Uitzicht van het appartement is of op de prachtige bergen of op de zee en haven stadje van Molyvos. Het was even lopen naar het dorp maar dat was goed te doen (20 minuten). De eigenaar is hartelijk en zeer vriendelijk en alles was netjes schoon en onderhouden. Het is allemaal wel recht toe recht aan, een simpele kamer met simpele meubels en een kleine badkamer. Maar als het goed is verblijf je daar alleen om te slapen omdat het eiland Lesvos enrom veel te ontdekken biedt.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Ravi en Joany03-08-2010

Heerlijke vakantie

Het appartement ligt wat hoger op de heuvel, dus je moet wel rekening houden met een stukje lopen naar het stadje toe (ongeveer 20 minuten), maar dit staat ook in de gids. Mooie plek, fantastisch uitzicht, rustig. De drukte is op te zoeken in Molyvos zelf. Vasilis, de zoon van de eigenaren, werkt hard en veel en is bovendien prettig gezelschap! De rest van de familie ook erg vriendelijk. Leuk om te gast te zijn in een boerenbedrijf, vader en oom werken elke dag op het land achter het appartement en zorgen voor de planten en de schapen. De kamers zijn niet groot, douche klein en niet altijd warm water. Maar goed te doen. Schoonmaken kan beter. Airco werkt prima. Aan te raden strand: Ga naar Petra (met de bus of taxi), mooier strand (gewoon zand en geen kiezels...). We hebben een topvakantie gehad en komen graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8J. Wiersma25-06-2010

Grote twijfel over herhalingsvakantie.

Jammer van de koude douche en de beheerder maakt zich daar maar makkelijk van af. Minimale keukenbenodigdheden.

Gereisd met partner in juni 2010

• 5N&W Hulshof29-10-2009

Jammer

Wij waren hier in de zomer, mooi eiland, Molyvos erg leuke stad. Eerst zaten we op de begane grond met geen uitzicht en s nachts kan je niets openzetten(we hadden o.a. een keer kleine kikkers op de kamer). Daarna tweede verdieping.Appartement heeft kleine douche, mooi uitzicht. Je kan verder een kleine maaltijd bestellen en lekker griekse salade. Maar waarom dan slechte cijfers? Als er kleine poesjes(zonder moederpoes) rondlopen en die geliefd zijn bij alle gasten en één van de medewerkers gooit een steen naar een poesje en die ligt dood te gaan(en we zagen ook nog dat de schapen werden getrapt als ze niet snel genoeg liepen),alle kinderen hiervan overstuur zijn, dan kan je nog zo'n mooi uitzicht hebben en lekkere salades maar de smaak gaat eraf en het uitzicht is ineens minder mooi. Nee, uiterlijk lijkt het wel wat, maar als je iets verder kijkt valt het tegen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 0Yannis13-10-2009

Fantastische appartement en ligging

Wij komen al 18 jaar bij Marianthi en sinds vorig jaar is het hele complex vernieuwd. Bij een blok appartementen zijn de kozijnen vernieuwd. Rond het zwembad is het volledig betegeld.(Voorheen beton) De oprit is prachtig bestraat. (In griekse stijl).Er zijn grasvelden aangelegd en er zijn ook veel bloemperken aangelegd. In het appartement is ook een koffiezetapparaat en een fohn geplaatst. Het is voor ons weer een reden om volgend jaar opnieuw naar marianthi te gaan.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Wilma14-09-2009

een zeven waard

Okay accommodatie. Mooi uitzicht. 26 1 kamer studio's. 10 2 kamer appartementen. Studio's achterkant ochtendzon en mooi uitzicht op bergen. Studio's voorkant avondzon en mooi uitzicht op Molyvos en zee. Verschillende gebouwtjes. Studio klein. Simpel, echt Grieks dus. Schoon. Studio's behoorlijk gehorig. Verder rustige atmosfeer. Zwembad niet vies maar kan schoner. Bedjes aan vervanging toe.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Michel en Teruska03-11-2008

Alles zat mee,het appartement-weer en eiland

We zijn 15 dagen in Maranthi geweest en hebben het voortreffelijk gehad. Ontzettend hartelijke eigenaar en familie, bij wie je heerlijk kan eten. We hadden de kamer met het mooiste uitzicht. Vanaf de balkons kon je de zon op zien komen vanachter de bergen en onder zien gaan in de zee. We haden een prachtig uitzicht op Molyvos met het haventje en de vesting boven op de berg. Kortom zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gereisd met partner in november 2008

• 9Bob & Jerry21-10-2008

geweldig mooie ligging

ook de 10e keer hebben we ons weer super vermaakt in dit complex. Er waren een aantal zaken verbeterd en ook de komende winter gaan ze weer de nodige verbeteringen aanbrengen. De familie is nog steeds vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht blijft subliem.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Yannis05-10-2008

Perfect

Dit jaar heeft er een grote renovatie plaats gevonden. Het zwembad is betegeld. De oprit is bestraat. De gebouwen zijn van binnen en buiten opnieuw geschilderd. De houten kozijnen zijn vervangen door kunststof . Daarnaast is er een mooie tuin aangelegd. De ligging is nog steeds perfect en door de renovatie is het voor ons zeker dat wij volgend jaar weer teruggaan. Ook de andere gaten die met ons in dezelfde tijd er verbleven waren zeer enthousuast.

Gereisd met partner in september 2008

Appartement Marianthi Paradise info