Appartement Marianthi Paradise

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
Appartement Marianthi Paradise

3 tips over Appartement Marianthi Paradise

Marita den Oudsten, 26-6-2014
Restaurant Kismet inde haven van Molyvos is een echte aanrader!! Heerlijke verse vis maar ook vleesgerechten plus alle Griekse lekkernijen. Eigenaar Stratos en zijn vrouw maken er een Grieks feestje van. De locatie aan het haventje waar de vissersbootjes binnenkomen na een dag vissen maken het helemaal perfect.
Alma, 8-6-2014
Het dorp Petra 6 km verderop heel geschikt voor families met kinderen ivm groot zandstrand. Veel wandel mogelijkheden in de omgeving. Met de boot van Molivos naar het knusse haventje van Skala Sikaminias waar je heerlijk kunt lunchen.
Thea Dijstra, 14-8-2013
wel handig om een auto te huren zodat je overal kan komen

We hebben een aantal aanbieders voor Marianthi Paradise voor je op een rij gezet:

Kras
Kras