Appartement Marianthi Paradise

Appartement info

Meer appartement info

59 reviews over Appartement Marianthi Paradise

• 8Connie20-09-2017

Mooi gelegen locatie,zeer vriendelijke eigenaar!

Het is maar net waar je tevreden mee bent,voor 2/3 sterren kan je natuurlijk niet al te veel luxe verwachten!! Wijzelf hebben 12 dagen bij Vasillis en zijn familie doorgebracht en hebben genoten! Wel is het even wandelen naar Molivos,maar wij houden wel van een blokje om,dus voor ons geen enkel probleem. Gezien de afstanden naar bezienswaardigheden zou ik zeker een huurauto aanraden.Verder niet vergeten te genieten met een boekje aan het heerlijke zwembad met dito uitzicht!!

Gereisd met partner in september 2017

• 2Conrad14-09-2017

Goede gastheer in oude meuk...

1e Nacht was in een studio ipv 2 kamer appartement wat we geboekt hadden! In deze studio bedden van 1,75mtr dus opgetrokken knieën en slechte matrassen + slechte nachtrust. 2e en 3e nacht in het kelderappartement naast een hok met hierin een pomp die je hoort. Zeer gehorig en hierin doorgezakte matrassen en vieze oude toiletten, geen waterkoker. Ook hier slechte nachten! Rest naar ander appartement dus in 4 dagen 3 keer moeten verhuizen!!! In deze kamer weer slechte matrassen waar je de spiralen voelt, geen waterkoker, rammelende leidingen, druppelende kraan, ronduit oude meuk. Het zwembad wordt niet echt bijgehouden en het water is groenig en smerig op de bodem en ik heb regelmatig met het schepnet het bad schoongemaakt. Ernaast ligt een drukke weg die je zeker hoort als je de deuren open hebt. Wij hebben ons laten misleiden door de 9 die touroperator geeft op haar site. Nooit meer dus. Reisbegeleidster Saskia heeft dit ook gemeld bij touroperator en dit werd niet serieus genomen omdat het een 2 sterren accommodatie is. Gezien de prijs/kwaliteit (wat niet overeenkomt) en onze jarenlange Griekenland ervaring weten we wat 'basic' is maar dit is ronduit slecht en oude meuk. Ook vertraging van dik een uur op de heenvlucht omdat iemand zijn kofferlabel niet bevestigt had (begeleid dit beter bij inchecken) is jammer.

Gereisd met partner in september 2017

• 7AWS11-08-2017

Prima verblijf.

Marianthi is een prima hotel. Vooral een mooie ligging en een rustige locatie. De eigenaar Vasilis en zijn broer Christos zijn zeer gastvrij. Wij hadden een tweekamerappartement. De inrichting is simpel en kan wel een lik verf gebruiken. De keukeninrichting is minimaal. Voor ons was de afstand naar het centrum, 20 minuten lopen niet zo'n heel groot punt. Maar het is denk ik wel fijner om een scootertje te huren. Hebben wij niet gedaan en hebben steeds gelopen. De "badkamer"is piepklein, en mag wel vernieuwd worden. Verkalkte douchekop en minder schoon douchegordijn. Schoonmaak is wel oké, kan beter. maar ja. Linnengoed en handdoeken worden op tijd verwisseld. En als je ernaar vraagt krijg je sowieso schone handdoeken. Wat ik wel vervelend vond, was dat elke ochtend om 07.00 uur een oude pick-up wagen aan kwam rijden. Werden wij dus wakker van, en ook schapen met bellen hebben ons wel s uit de slaap gehaald.

Tijdens ons verblijf lag er steeds veel zand in het zwembad en ook het zwembadwater oogde niet schoon. Wij hebben daarom weinig/ nauwelijks gebruik gemaakt van het zwembad

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Marita den Oudsten25-06-2014

Rust en gastvrijheid

We zijn teruggekomen met het gevoel heerlijk te zijn uitgerust! Marianthi Paradise is een plek om terug te komen als je op zoek bent naar het Griekse gevoel. Uitzicht over de zee met 's avonds een prachtige zonsondergang. De afstand tot Molyvos is in een voor Nederlandse begrippen hoge temperatuur te ver (+/ 20 minuten en terug 30 minuten) te lang en hebben een auto gehuurd. De eigenaar is geweldig, werkt hard en doet alles om het iedereen naar zijn zin te maken. Wij hadden een kamer aan de achterkant met uitzicht op de schapen die ons af en toe wel eens wakker hielden 's nachts. De kamer was simpel, bedden goed maar douchen in de badkamer werd een waterballet, geen douchegordijn aanwezig.Het schoonmaken (iedere dag) hield te wensen, over maar dat kwam waarschijnlijk omdat het onverwacht druk was. Voor kinderen is het minder geschikt. Het enige vermaak is het zwembad. Er is een restaurantje waar je kan ontbijten, een drankje kan nemen en 'avonds een prima, Griekse warme maaltijd.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Alma08-06-2014

Geweldig uitzicht op Molivos

Kamers aan de voorkant hebben een geweldig uitzicht. Lekker rustig. Kamers naast de bar is levendig. Studio is klein en de inrichting is aan vervanging toe, vooral de bedden en de kussens! Gastvrije eigenaar die altijd bij de bar aanwezig is.

Fijn zwembad met te weinig parasols. In 15 minuten loop je naar het gezellige Molivos. Naar de haven is 25 minuten lopen. Terugweg is hellend.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Thea Dijstra14-08-2013

Heerlijke vakantie

Wij vonden dit een heerlijke vakantie. De eigenaar is een zeer goede gastheer en het uitzicht is werkelijk schitterend. Volgend jaar gaan wij zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9tina de vet02-09-2012

prima accomodatie

rustige ligging, even buiten het dorp Molivos;vriendelijke eigenaren. schoonmaak 6x per week, handoeken en lakens 3x per week gewisseld. kamers simpel maar voldoende ingericht.Mogelijkheid om airco te nemen. Dit jaar regelmatig wind gehad waardoor het zwembad wat "vol" waaide, moesten we melden en werd daarna wel schoongemaakt. Wij zijn er dit jaar voor de 4e keer geweest en gaan zeker weer terug. Prijs/ kwaliteit is prima.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Anja28-08-2011

prachtig idyllische plek

Marianthi heeft een geweldige service, enorm vriendelijk personeel en een goedlachse gastheer. De kamer met uitzicht op zee en Molyvos is geweldig. Zeer schoon en een mooie groene omgeving! Molyvos is een mooi stadje.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Christel16-08-2011

Prachtige plek met veel rust!

We zijn net een week in Marianthi's geweest en het was heerlijk! Appartement op de begane grond met uitzicht op Molyvos en de zee, schitterend. Vlak aan het zwembad, maar het is er de hele dag rustig. Zwembad is lekker, eigenaren erg aardig. De kamer was niet groot en basic ingericht, maar daar zit je toch niet. Minpunt: slechte bedden en slechte hoofdkussens. Douche erg klein en geen ophangpunt voor douchekop en geen douchegordijn. Typisch Grieks? Een auto is erg praktisch!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7noekel18-06-2011

mooi uitzicht!

Simpel appartement, maar alles wat je nodig hebt is er. Mooi zwembad en vriendelijke eigenaar. Stuk lopen naar het centrum, maar dan kan het eten even zakken. Geen bijzondere stranden op loop afstand.

Gereisd met partner in juli 2004

Appartement Marianthi Paradise info