Appartement Liokambi

Appartement Liokambi
7,9

8 tips over Appartement Liokambi

reddingsvestje, 23-8-2015

Net voorbij Petra achter Alma Hotel het kleine en rustige zandstrand van Avlaki Beach met gratis bedjes.

Heerlijke stoofpotten bij Gatos en shrimps saganaki bij Molyvos Stars en Angelos.

Hotel Olive Press Hotel heeft hele mooie beachbar. En een cocktail of sangria bij Molly's Bar met prachtig uitzicht over Molyvos haven en de bergen.

Astrid, 31-5-2015
Let op! Op het moment komen er veel vluchtelingen van de Turkse kust naar Lesbos uit oa Syrië. Met de ellende van deze mensen wordt je tijdens je verblijf vroeg of laat geconfronteerd. Als je wilt helpen weet Melinda van The Captains Table (in het haventje) hoe dat het beste kan op dat moment.
Peter en Gertie Marisael, 27-5-2015

Ga mee met de tapas-excursie door molyvos (geleid door Els Maes nederlanse vrouw, welke al 30 jaar in Lesbos woont)

Wij hebben ervan genoten zeer gezellig

We hebben een aantal aanbieders voor Liokambi voor je op een rij gezet:

Joris Beentjes, 1-9-2014
Wij zouden zo weer gaan voor een bungalow. het strand om de hoek met ligbedden en daarachter een grasveld is ideaal
icg, 1-6-2013
hier kun je eindeloos wandelen met 22 tips in een nederlandstalig wandelboekje.
Jan Blankespoor, 29-5-2013

Romantisch eten kun je in restaurant Eftalou, met gratis zonsondergang. To Chani en Gatos, ook goed, met balkon met uitzicht op de zee. Bij Orizontalis (achter hotel Adonis) zit je heerlijk direct aan zee te eten. Een auto huren maakt een verblijf op Lesbos wel een stuk aantrekkelijker.

Het boekje Wandelingen op Noord Lesbos is geschikt voor afwisselende wandelingen. Koop het wel in Nederland, want dan kun je de wandelingen op je GPS-apparaat uitzetten. Taxikosten: slechts 1 euro per kilometer.

Fam. Nelen, 3-8-2012

Als echte liefhebbers van de griekse keuken raad ik u aan om zeker in taverne "Traditional Kafenion" te gaan eten. Hier staan enkel verse griekse gerechten op het menu + regelmatig veranderd de kaart als de kok weer wat nieuw vers heeft gemaakt.

Om deze taverne te bereiken gaat u over het vvv kantoor de kasseiweg naar boven en loopt u voorbij de apotheek verder omhoog. Net voor het tunneltje naast een schoenwinkel bevindt zich deze taverne.

Probeer het. U zult er geen spijt van hebben.

Hans & Agnes, 10-6-2012

Ga eens lekker eten bij Triena (zie foto) een Zweedse dame die heel vriendelijk is en heel lekker eten heeft! Dit is in het begin van Molyvos straatje links naar beneden naar de zee. Veel mensen gaan in de haven eten maar wij vonden het hier lekkerder en gezelliger.

Huur eens een auto en ga naar het versteende woud + museum, plaatsjes Stipsi, Pelopi, Kapi en dan naar zee naar het leuke haventje Skala Sykaminias.Het klooster net voor Kalloni(Dafia) en Mandamados met klooster en pottenbakkerij.

We hebben een aantal aanbieders voor Liokambi voor je op een rij gezet: