Appartement Liokambi

76 reviews over Appartement Liokambi in het Nederlands

Ontspannen sfeer

Family of five
5-3-2018

Voor ons een fijne vakantie bestemming. Heerlijk rustig in een grote tuin. Fijn zwembad en op op loopafstand van het dorp. Kleinschalig en een aardige eigenaar.

Heerlijk relaxen

Wytske van Dijk
22-2-2018

Al voor de 3e jaar naar Liokambi geweest. Het voelt als een beetje thuiskomen. Eigenaar Stratis is byzonder vriendelijk en behulpzaam. Je komt er helemaal tot rust. Zelfs toen Molyvos overstroomd werd door vluchtelingen, merkten we daar niets van in onze ruime bungalow. Heerlijke tuin ( waar wel wat gesnoeid mag worden) en lekker relaxed. Op 10 minuten lopen van het gezellige centrum van Molyvos. Dit jaar gaan we zeker weer!!

Je moet wél van katten houden want er lopen nogal wat rond. Stratis zorgt goed voor ze, maar het zijn er nogal veel

Super plek maar achterstallig onderhoud

Zante
5-8-2017

Ligging is prima, aan te lopen naar Molyvos. Alles aanwezig om het een ster locatie te maken maar het lijkt erop dat ze t hier moeilijk hebben door het - compleet onnodig - wegblijven van toeristen. Huisje niet goed schoon, veel te weinig glazen e.d. in de keuken echt minimaal. Badkamers viezig. Zwembad moet nodig opgeknapt worden, groene aanslag, kapotte rand, pomp werkt niet goed. Kinderbadje ronduit vies. Parasols en bedjes stuk. Tuin te verwilderd. Zooo jammer, de opzet is top en de eigenaar heel lief en gastvrij. Maar ja... je verwacht toch een beetje toonbaar geheel en dat is t niet of niet meer.

Oude reviews (archief)

Ingvi
23-10-2016

Top. Dicht bij de zee. Supermarktje nabij. Lekker rustig en kleinschalig. Erg goede uitvalsbasis. Alles op loopafstand. Heerlijk.

Geweldig!

Brooklyn
6-9-2015

Het authentieke en landelijke uitstraling van dit kleine complex maakt het dat ze graag weer terug zullen willen.We huurden een zgn bungalow met twee terrassen ,dus altijd schaduw.

De uitstraling met de griekse blauwe luiken en wit gekalkte muren maakte het vakantiegevoel compleet.Compleet met vide en 2 badkamers!Natuurlijk wel op zijn Grieks,wat klein en niet modern, maar schoon en passend bij het huisje.

En een paar stappen en we namen een duik in het heerlijke zwembad en daarna zonnen op de houten ligbedden. De afstand naar het plaatsje Molyvos was op loop afstand.

En leuk extraatje, de vriendelijke Engels sprekende eigenaar haalt en brengt je bagage vanaf het start- en vertrekpunt van de transfer naar en van het vliegveld.

Kortom wij hadden een super vakantie met een voor ons een geweldige accomodatie

Heerlijk 'siga siga' in Liokambi

reddingsvestje
23-8-2015

Liokambi is een heerlijke bestemming op loopafstand van Molyvos. Kleinschalig met 'n prachtige, maar op Griekse wijze onderhouden tuin. Met een goed sproeisysteem, een tuinman en een barretje zou dit een A-locatie zijn, maar dat is het gelukkig niet en dus betaalbaar. Ons gezin heeft uren in en rond het fijne zwembad doorgebracht.

De tradionele bungalows zijn ruim met maarliefst 2 badkamers. Maar let op: in de slaapkamer zit géén deur! Eigenlijk is het dus een open ruimte, want de etage is een vide. Jammer dat dat niet vermeld wordt. Voor Griekse begrippen is de bungalow luxe uitgerust met voldoende pannen, een strijkijzer, een mixer en twee koffiezetapparaten. Fijne douche ook. Uit waterbesparingsoverwegingen kun je hem niet ophangen. Er werd bijna elke dag schoongemaakt en elke dag werd het bed opgemaakt. Heerlijk!

Er zijn inderdaad veel poezen en soms zijn ze hardnekkig, zeker als er wat te eten valt. Maar onze kinderen hebben uren gespeeld met de kittens en zelfs ik smolt soms.

Mooie vergane glorie op z'n Grieks

Astrid
31-5-2015

Wij verbleven met z'n tweeën bij Liokambi in een 'bungalow' die eigenlijk voor 4 personen was. Zeeën van ruimte dus! Verder hebben we genoten van de prima ligging voor alles dat leuk is (wandelen, naar Molyvos voor restaurantjes/winkeltjes, de bus naar Eftalou en Petra voor strandbezoek, etc.). Ook de poesjes op het complex vond ik schattig. Het zijn er veel en ze komen regelmatig op bezoek. Wel zo handig om een plantenspuitje oid mee te nemen om ze buiten de deur te houden ihk van hygiëne. Liokambi is er al sinds eind jaren '80 - begin jaren '90 en dat merk je wel hoor! Het zwembad nodigde niet uit tot een lekkere plons (beetje vies), er zaten onnodig veel trapjes in de bungalow en er waren best wat dingetjes stuk. Maar we hebben erg genoten van deze mooie vergane glorie op z'n Grieks. En de eigenaar Stratis is heel vriendelijk en brengt met z'n auto je koffer van en naar de bus als je aankomt en weer weg moet.

Geweldig mooie, en rustige plek

Peter en Gertie Marisael
27-5-2015

Appartementen Liokambi is een rustig, mooi gelegen complex

midden tussen de olijfboomgaarden aan de rand van Mythymna (Molyvos) Een schitterend stadje met vele goede restaurants en een mooi kasteel. Wij verbleven in een appartement met boven en onderverdieping, wel wat gedateerd, maar schoon en netjes.

De beheerder was zeer vriendelijk en behulpzaam en sprak zeer goed engels.

Fantastich was het hier

Karin
28-9-2014

Prachtige ligging. Net een paradijs. Erg rustig

Beheerder is een zeer vriendelijke en behulpzame man die zeer goed Engels spreek.

Als wij weer naar lesbos gaan, boeken we weer deze accomedatie.

Heerlijke plek voor een rustige vakantie

F.J. van Rhijn
20-8-2014

Liokambi ligt vrij dicht tegen het mooie plaatsje Molyvos aan. Het appartementencomplex is niet zo groot, met als voordeel dat het ook aan het zwembad steeds erg rustig was. Het appartement zelf was vrij ruim en schoon. Iedere dag werden de prullenbakjes geleegd en de vloer en toilet gedaan. Om de drie dagen werden de handdoeken en lakens verschoond.

De eigenaar is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het is iedere ochtend wel een paar minuutjes lopen naar een winkeltje voor brood e.d. Maar dan heb je gelijk ook weer een prachtig uitzicht op het plaatsje en de zee!

Het is ongeveer 10 minuten wandelen naar de zee en naar Molyvos.

Verwacht in Molyvos geen spectaculaire uitgaansgelegenheden, maar er zijn wel meer dan genoeg gezellige restaurantjes en barretjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Liokambi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Liokambi in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Liokambi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Liokambi scoort een 7.88 uit 10 op basis van 76 reviews.