Appartement Liokambi

Appartement
Appartement Liokambi
7,9

80 reviews over Appartement Liokambi in het Nederlands

Heerlijk rustige plek, dichtbij dorp en strand.

Ankie Veldhuis
16-9-2018

Heerlijk rustig gelegen in een tuin vol olijfbomen en oleander. Ruime bungalows met boven en beneden badkamer, en een terras waar je niet meteen de buren ziet.

Mooi wandelingetje naar het strand en het oude dorp, waar het niet te druk maar wel heel gezellig is. We hier voor de tweede keer geweest, dat doen we meestal niet maar omdat het voor ons ideaal is....Jammer voor de zeer vriendelijke eigenaar dat gasten zich laten weerhouden door de vluchtelingencrisis van 2015, waar je nu niets meer van merkt. Daardoor zijn er veel minder gasten en kan er minder worden geïnvesteerd, bv in de tuin die wat onderhoud nodig had. Maar voor ons geen punt.

Place to be

Eef en Sonja
3-8-2018

Heerlijke plek op loopafstand van het strand en het gezellige centrum van Molyvos. De appartementen zijn wat verouderd en op het Griekse timmermansoog gemaakt (scheef, dus) maar dat is niet zo belangrijk als je toch alleen maar binnen bent om te slapen. De appartementen zijn zodanig gesitueerd dat je altijd privacy hebt; je kijkt nergens bij de buren naar binnen. Regelmatig komt de schoonmaak langs en krijg je ook verse handdoeken en beddengoed. Het katje Bella heeft ons hart gestolen en de eigenaar is zeer hartelijk en hulpvaardig voor alles wat je over Lesbos weten wil. Er is een schommel en klimrek voor de kleintjes en een pingpongtafel voor de groteren, en een mooi zwembad voor iedereen die even af wil koelen. De tuin behoeft nog wat werk (ik zou me graag als tuinman aanbieden als ik eens een maandje tijd had, want we vonden het er prachtig). We hebben een mooie tijd gehad.

Prachtige plek met vriendelijke eigenaar.

Dinant
17-7-2018

Mooie plek op korte afstand van Molyvos. Rustig gelegen.

Corendon

Mooi rustig gelegen complex op korte loopafstand van Molyvos. We hadden een prachtig uitzicht op Molyvos vanaf ons balkon. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar Stratis. We komen hier al jaren en het is een beetje ons tweede thuis geworden.

Ontspannen sfeer

Family of five
5-3-2018

Voor ons een fijne vakantie bestemming. Heerlijk rustig in een grote tuin. Fijn zwembad en op op loopafstand van het dorp. Kleinschalig en een aardige eigenaar.

Heerlijk relaxen

Wytske van Dijk
22-2-2018

Al voor de 3e jaar naar Liokambi geweest. Het voelt als een beetje thuiskomen. Eigenaar Stratis is byzonder vriendelijk en behulpzaam. Je komt er helemaal tot rust. Zelfs toen Molyvos overstroomd werd door vluchtelingen, merkten we daar niets van in onze ruime bungalow. Heerlijke tuin ( waar wel wat gesnoeid mag worden) en lekker relaxed. Op 10 minuten lopen van het gezellige centrum van Molyvos. Dit jaar gaan we zeker weer!!

Je moet wél van katten houden want er lopen nogal wat rond. Stratis zorgt goed voor ze, maar het zijn er nogal veel

Super plek maar achterstallig onderhoud

Zante
5-8-2017

Ligging is prima, aan te lopen naar Molyvos. Alles aanwezig om het een ster locatie te maken maar het lijkt erop dat ze t hier moeilijk hebben door het - compleet onnodig - wegblijven van toeristen. Huisje niet goed schoon, veel te weinig glazen e.d. in de keuken echt minimaal. Badkamers viezig. Zwembad moet nodig opgeknapt worden, groene aanslag, kapotte rand, pomp werkt niet goed. Kinderbadje ronduit vies. Parasols en bedjes stuk. Tuin te verwilderd. Zooo jammer, de opzet is top en de eigenaar heel lief en gastvrij. Maar ja... je verwacht toch een beetje toonbaar geheel en dat is t niet of niet meer.

Ingvi
23-10-2016

Top. Dicht bij de zee. Supermarktje nabij. Lekker rustig en kleinschalig. Erg goede uitvalsbasis. Alles op loopafstand. Heerlijk.

Geweldig!

Brooklyn
6-9-2015

Het authentieke en landelijke uitstraling van dit kleine complex maakt het dat ze graag weer terug zullen willen.We huurden een zgn bungalow met twee terrassen ,dus altijd schaduw.

De uitstraling met de griekse blauwe luiken en wit gekalkte muren maakte het vakantiegevoel compleet.Compleet met vide en 2 badkamers!Natuurlijk wel op zijn Grieks,wat klein en niet modern, maar schoon en passend bij het huisje.

En een paar stappen en we namen een duik in het heerlijke zwembad en daarna zonnen op de houten ligbedden. De afstand naar het plaatsje Molyvos was op loop afstand.

En leuk extraatje, de vriendelijke Engels sprekende eigenaar haalt en brengt je bagage vanaf het start- en vertrekpunt van de transfer naar en van het vliegveld.

Kortom wij hadden een super vakantie met een voor ons een geweldige accomodatie

Heerlijk 'siga siga' in Liokambi

reddingsvestje
23-8-2015

Liokambi is een heerlijke bestemming op loopafstand van Molyvos. Kleinschalig met 'n prachtige, maar op Griekse wijze onderhouden tuin. Met een goed sproeisysteem, een tuinman en een barretje zou dit een A-locatie zijn, maar dat is het gelukkig niet en dus betaalbaar. Ons gezin heeft uren in en rond het fijne zwembad doorgebracht.

De tradionele bungalows zijn ruim met maarliefst 2 badkamers. Maar let op: in de slaapkamer zit géén deur! Eigenlijk is het dus een open ruimte, want de etage is een vide. Jammer dat dat niet vermeld wordt. Voor Griekse begrippen is de bungalow luxe uitgerust met voldoende pannen, een strijkijzer, een mixer en twee koffiezetapparaten. Fijne douche ook. Uit waterbesparingsoverwegingen kun je hem niet ophangen. Er werd bijna elke dag schoongemaakt en elke dag werd het bed opgemaakt. Heerlijk!

Er zijn inderdaad veel poezen en soms zijn ze hardnekkig, zeker als er wat te eten valt. Maar onze kinderen hebben uren gespeeld met de kittens en zelfs ik smolt soms.

Corendon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Liokambi in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Liokambi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.