Appartement Green Garden

8.2Fantastisch

Griekenland, Lesbos, Eftalou/Molyvos

Op vakantie geweest naar Green Garden?

8.2Fantastisch

• 7.2Inrichting
  • 7.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Green Garden

• 6Inge Flim05-07-2015

Eerlijke weergave

Green Garden als accommodatie is niets mis mee, eigenaar super aardig en vriendelijk. Molyvos als plaats is idyllisch en heel erg mooi.

Echter Green Garden ligt dicht bij het busstation. Dit is het verzamelpunt waar de bootvluchtelingen te eten, drinken en voorzien worden van de eerste levensbehoefte. Aangrijpend en schrijnend. Met name in de nachtelijke uren kun je wakker worden van huilende babies. Je moet een hart van staal hebben om nog echt te kunnen genieten van de onbezorgde vakantie.

Nogmaals niets ten nadele van de accommodatie en een groot compliment naar alle hulpverleners daar ter plaatse.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Janine04-07-2015

Hier kom ik absoluut terug! :)

Het is een geweldige accommodatie met een prachtige ligging met uitzicht op het dorpje dat tegen een berg op is gelegen. Kers op de taart is het kasteel op de top dat savonds prachtig verlicht is. Alles is op loopafstand, de appartementen zijn eenvoudig maar ruim en je hebt twee terrassen,midden in een groene tuin. Onze vakantie hier was heerlijk en de eigenaar is ontzettend vriendelijk! Wij wilden nooit meer naar huis!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Monique24-06-2015

Heerlijke plek.

Hebben hier eind mei twee weken doorgebracht. Prima plek, eenvoudig maar alles is er. Behalve een kurkentrekker. Meenemen dus. Heerlijk rustig. Zaten in de studio achterin, naast de artisjokken. Zeer vriendelijke eigenaar. Aanrader.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9gerrit09-09-2014

Ideale ligging, rustig, schoon

Net terug van twee weken Lesbos. We hebben hier 12 dagen in Green Garden overnacht. Het was prachtig daar. Locatie op enkele minuten afstand van zee en centrum Molyvos. De kamer was schoon met dagelijks schone handdoeken terwijl de kitchenette sober maar voldoende was uitgevoerd. De eigenaar kwam regelmatig fruit en aubergines/paprika's brengen. Waardering: 9

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6sander bos04-09-2014

Te vies voor woorden

Mijn partner en ik zijn hier 2 weken geweest van 28 july tot 11 augustus. Het is gewoon heel erg vies. Schimmel in de douche douchebak vol met barsten. Je spat hele douche nat omdat je geen gordijn hebt. Inrichting van de keuken is minimaal en de hele kast stonk van de muffigheid. Maanden niet schoongemaakt. Koelkast lag plas water onderin. Bron van bacteriën. Eenvoudig maakt niet uit maar schoon moet het zeker wel zijn. Er wordt geadverteerd met groente en fruit uit de tuin krijgen. Je kunt pruimen krijgen verder is er niks wat je kon gebruiken. Ze moeten van touroperator helemaal niet daarmee adverteren.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7dijkhuise07-06-2014

leuke plek en zeer eenvoudig

De eigenaar kwam regelmatig met fruit uit eigen tuin aan

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9a.m.w. van der velden13-01-2013

Geweldige locatie

Een eenvoudig maar prima appartement voor een prima prijs.De appartementen hebben 2 terrassen maar let op; de muurtjes ertussen zijn laag en dus niet veel privacy.Wij hadden toevallig leuke Engelse buren. Wij hadden nr. 5. Onze terrassen lagen bijna de hele dag in de zon. Van de zeer aardige eigenaar een parasol gekregen.Dat veroordeelde ons tot maar 1 terras. Verder zeer goed naar ons zin gehad. Fruit van de eigenaar en er loopt een lieve hond en natuurlijk katten.Ook oma is schattig.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9freb23-09-2011

Geweldige plek

Studio is minimaal ingericht, verder een toplokatie! Vriendelijke eigenaar. Eigenaar van Panos, motorbikes is ook een topper!!

Gereisd met partner in september 2011

• 910tje13-07-2011

Mooi appartement met ideale ligging

In juni 8 dagen in het 2 kamer appartement van Green Garden verbleven. Zeer goed bevallen! Het appartement is zeer compleet ingericht (kluisje, waterkoker, magnetron, strijkijzer), niet overdreven luxe maar gewoon goed. Schoonmaak was goed, bedden zijn goed. Douche op zijn grieks, dus douchekop zelf vasthouden, wel eigen boiler dus goed heet water! Op 2 zijden een terras waar je altijd heerlijk kon zitten. Ons uitzicht op het kasteel was geweldig. De eigenaar is erg vriendelijk, brengt je verse pruimen e.d. Woont zelf in een andere stad maar de moeder van de eigenaar woont wel op het terrein. Terrein is voormalige boerderij, ezeltje van 40 jaar is er nog! Heel lief beestje! (Niet voeren aub...). Locatie is perfect, 300 meter van het strand via smal pad. Supermarkt linksaf 200 meter, daar ook een heel goed restaurant. Rechtsaf eerste resto's op 200 m. Tegenover zit autoverhuur en soort luxe snackbar (in juni nog dicht). Goede uitvalbasis voor wandelingen!

Gereisd met vrienden in juni 2011

Appartement Green Garden info