Appartement Gorgona

141 reviews over Appartement Gorgona

• 2019
    10Annet Bras20-09-2019

Fantastisch!

Dit jaar waren we hier voor de 3e keer. Dat zegt al genoeg. Dit jaar voor het eerst in een gerenoveerd appartement, in 1 woord geweldig. Lieve eigenaars, schoonmaak is top en het eten is heerlijk. Wij gaan hier zeker volgend jaar weer naar toe 😊👍

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Hillegonda18-09-2019

Rustig en afgelegen complex

Wij hadden een niet gerenoveerd app. App. vraagt duidelijk om renovatie. Toilet lekte (is wel gelijk verholpen) deur naar de slaapkamer wilde niet sluiten, koelkastdeur sluit niet. Hier was ook niks aan te doen volgens de eigenaar. Wel mochten we in een ander app. Hebben hier niet voor gekozen. Omdat het niet veel beter leek. Schoonmaak is goed, eigenaar en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een oase van rust, persoonlijk vonden wij het met 2 kids van 22 en 25 jr wat saai. Om vertier te zoeken moest je toch echt van het complex met transfer-bus, taxi of de lokale bus. (taxi > complex-dorp kost 5 euro) met de bus 1,80 pp. (maar deze rijdt 's avonds niet) transfer-bus van Gorgona rijdt om 9:30 u~13 u~19 u~22 u. (gratis) Ontbijt is goed (geen lopend buffet) elke dag zelfde. Zwembad was heerlijk en goed verzorgd. Wil je echt naar een goed strand moet je naar Petra of Anaxos. Met de bus goed te doen/300 meter naar bushalte.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Maureen29-06-2019

Geweldig

Heerlijke plek om te verblijven. De eigenaar en zijn vrouw en kinderen zijn heel vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Hordijk28-06-2019

Plek voor rustzoekers in de natuur.

Gorgona ligt tussen Molivos en Eftalou op een prachtige in de natuur en is een plek voor rustzoekers. De eigenaar is bijzonders attent en probeert je in alles ter wille te zijn. Zo mochten wij op de vertrekdag in ons appartement blijven tot we laat in de middag opgehaald werden. Molivos is een prachtig stadje dat als een labyrint omhoog kringelt naar een kasteel. Eftalou heeft een thermaal bad en een mooi ruig strand. Je kunt gebruik maken van het busje om naar Molivos gebracht te worden of een vervoersmiddel huren. Lopen kan ook, maar dat is wel zwaar als het heet is. Het is heel goed toeven in Gorgona als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. De appartementen zijn ruim en schoon en we kregen 6 dagen schone handdoeken. Het zwembad is prachtig en alles wordt keurig schoon gehouden. Het ontbijt is lekker,goed verzorgd en eenvoudig. De prijs is meestal laag dus wij waren zeer tevreden en van ons dus een dikke pluim.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Henk Vos09-10-2018

laagbouw, prachtig vernieuwd

Laagbouw, garant voor rust en vrijheid. Zeer vriendelijke en behulpzame familie. Prachtig uitzicht over zee vanuit zwembad en terras. In zekere zin centrale ligging; vervoer naar Molivos geregeld.

Alleen gereisd in september 2018

• 9Marianne kuijpers13-09-2018

Fantastisch!

Wat een super vakantie en wat een fijne mensen stelios en mama en de kids.voelden ons echt welkom en t eten was heerlijk. De vernieuwde appartementen waar ze mee bezig zijn zijn echt super en is ook hard nodig haha.schoonmaak 6x per week en om de dag schone handdoeken...top service.ook de taxi service is super..verder heerlijk auto gehuurd bij kosmos en t mooie eiland verkend.echte aanrader: dagje zeilen met de salena....1 woord Geweldig!!!!!!

Nou ik kan nog even doorgaan maar ik zeg....gaan dus.

Gewoon een super vakantie gehad en volgend jaar zijn we er weer hoor !!!!!!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Fam. De Harder14-08-2018

Genoten

Gerund door ontzettend lieve mensen, uitzicht vanuit het zwembad prachtig, 6 dagen per week schoonmaak, lekker rustig, prima restaurant. Appartementen zijn verouderd (slechte staat keuken, douchegordintje douche) en de keukeninrichting is niet best. Al met al heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Peter Miranda en Rick14-08-2018

Top vakantie

De fam die het app complex verhuurt is geweldig,hebben ons een leuke vakantie bezorgt vooral met de verjaardag van onze zoon. Het eten is er prima alles in de app schoon. Ook de schoonmaakster verdient een pluim,regelmatig een bloemetje neer gezet in het app en erg meegaand als het op schoonmaak tijden op aan kwam.Als tip geven we wel dat het verbeteren van de keuken inventaris een extra toevoeging zou zijn voor de gasten. Maar verder hebben we het er prima naar onze zin gehad,een aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Ludwig27-05-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Hadden ruim 2 kamerappartement (#107),met uitzicht op zee (en Turkije).Grote slaapkamer,2ekamer met keuken en 2 bedden voor de kinderen.Eenvoudig en wat gedateerd ingericht (oa. kleine douche met gordijn) ,maar prima voor deze prijs.Heel groot balkon.Toen wij er waren werden wat appartementen opgeknapt. Zeer vriendelijke eigenaren,met prima service.Doen erg hun best.Betaalbaar en goed eten in restaurant(mama kookt).Overwarmd zwembad was geen probleem door zonnig klimaat(zelfs begin mei).Nieuwe ligbedden en parasols waren heerlijk. Tourisme is merkbaar ingestort door beelden van vluchtelingencrisis.Wij hebben er geen gezien. Volgens mij helpt het iedereen het best wanneer we als toeristen blijven komen.Molyvos en Petra (duikschool)in de buurt zijn leuke plaatsjes.Molyvos is te lopen,maar gratis busje(2x per dag) of huurauto is prettiger.Rustig gelegen.Prima voor gezinnen met kleinere kinderen,stellen en senioren.Niet voor partygangers.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Nima28-01-2018

Herlijk

Mooie ligging, vriendelijke eigenaar, rustig gelegen. De eigenaar rijdt 4 leer per dag met het busje naar het dorp, maar om de omgeving te bekijken heb je of een brommer, motor of een auto nodig.

Gereisd met vrienden in september 2017

Appartement Gorgona info