Appartement Gorgona

130 reviews over Appartement Gorgona in het Nederlands

Fantastisch!

Marianne kuijpers
13-9-2018

Wat een super vakantie en wat een fijne mensen stelios en mama en de kids.voelden ons echt welkom en t eten was heerlijk. De vernieuwde appartementen waar ze mee bezig zijn zijn echt super en is ook hard nodig haha.schoonmaak 6x per week en om de dag schone handdoeken...top service.ook de taxi service is super..verder heerlijk auto gehuurd bij kosmos en t mooie eiland verkend.echte aanrader: dagje zeilen met de salena....1 woord Geweldig!!!!!!

Nou ik kan nog even doorgaan maar ik zeg....gaan dus.

Gewoon een super vakantie gehad en volgend jaar zijn we er weer hoor !!!!!!

Genoten

Fam. De Harder
14-8-2018

Gerund door ontzettend lieve mensen, uitzicht vanuit het zwembad prachtig, 6 dagen per week schoonmaak, lekker rustig, prima restaurant.

Appartementen zijn verouderd (slechte staat keuken, douchegordintje douche) en de keukeninrichting is niet best.

Al met al heerlijke vakantie gehad!

Top vakantie

Peter Miranda en Rick
14-8-2018

De fam die het app complex verhuurt is geweldig,hebben ons een leuke vakantie bezorgt vooral met de verjaardag van onze zoon. Het eten is er prima alles in de app schoon. Ook de schoonmaakster verdient een pluim,regelmatig een bloemetje neer gezet in het app en erg meegaand als het op schoonmaak tijden op aan kwam.Als tip geven we wel dat het verbeteren van de keuken inventaris een extra toevoeging zou zijn voor de gasten. Maar verder hebben we het er prima naar onze zin gehad,een aanrader dus!

Stip Reizen

Goed genoeg voor ontspannen vakantie

Thiadmar Koopman
10-8-2018

Fijn verblijf gehad hier. Appartementen gedateerd maar dat is niet bepalend voor een geslaagde vakantie. Sfeer, lekker zwembad, uitzicht op zee, gastvrije mensen etc. wel. Het personeel is zeer klantgericht, zo konden we bijvoorbeeld bij aankomst in de nacht nog terecht bij het restaurant voor een hapje eten👍🏻. Stel je niet teveel voor van het strandje nabij het complex (alhoewel er wel wat ligbedjes staan) daarvoor kan je beter naar het plaatsje Petra gaan.

Molyvos is een prachtig havenstadje op 20 minuten lopen, vijf minuten met de taxi (vijf euro) of gratis met het pendelbusje van het complex.

Conclusie: leuke vakantie gehad en met een tevreden gevoel weer naar huis.

Aanraders:

-pita gyros of souvlaki bestellen of gaan eten bij Friends in Molyvos;

- strand van Petra;

- dagtrip (in- en uitstappen) met treintje vanuit Molyvos.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Ludwig
27-5-2018

Hadden ruim 2 kamerappartement (#107),met uitzicht op zee (en Turkije).Grote slaapkamer,2ekamer met keuken en 2 bedden voor de kinderen.Eenvoudig en wat gedateerd ingericht (oa. kleine douche met gordijn) ,maar prima voor deze prijs.Heel groot balkon.Toen wij er waren werden wat appartementen opgeknapt. Zeer vriendelijke eigenaren,met prima service.Doen erg hun best.Betaalbaar en goed eten in restaurant(mama kookt).Overwarmd zwembad was geen probleem door zonnig klimaat(zelfs begin mei).Nieuwe ligbedden en parasols waren heerlijk. Tourisme is merkbaar ingestort door beelden van vluchtelingencrisis.Wij hebben er geen gezien. Volgens mij helpt het iedereen het best wanneer we als toeristen blijven komen.Molyvos en Petra (duikschool)in de buurt zijn leuke plaatsjes.Molyvos is te lopen,maar gratis busje(2x per dag) of huurauto is prettiger.Rustig gelegen.Prima voor gezinnen met kleinere kinderen,stellen en senioren.Niet voor partygangers.

Herlijk

Nima
28-1-2018

Mooie ligging, vriendelijke eigenaar, rustig gelegen. De eigenaar rijdt 4 leer per dag met het busje naar het dorp, maar om de omgeving te bekijken heb je of een brommer, motor of een auto nodig.

kwaliteit naar prijs.

haasdijk
22-8-2017

- aardige mensen

- appartement simpel. onderhoud is wel nodig (horren, deuren, keukentje, etc)

- zwembad goed.

- ontbijt elke dag hetzelfde

- restaurant prima

- schoonmaak perfect

- heeel klein tv(tje) maar dat kan je thuis weer doen!

- sommige horren defect

Ruime appartementen en vriendelijke mensen

Maureen
9-8-2017

Ligt niet heel dichtbij het dorp maar vanuit Gorgona gaat een gratis busje dus ideaal. Lieve mensen en ruime appartementen.

Doen we niet meer

Ingrid
13-7-2017

Achterstallig onderhoud, nieuwe ligbedden bij zwembad tijdens ons verblijf, gloednieuw gebouw gezet voor receptie en ontbijtzaal.

Maar eigenaar had beter eerst horen kunnen plaatsen in app, geen raam open waardoor geen ventilatie bij 38 gr.in de nacht!

Anders veel muggen en spinnen,vliegende mieren, motten, sprinkhanen.

Appartementen zijn nodig toe aan opknapbeurt!

Eten bij appartementencomplex is matig, alleen salades goed.

Ligging prima vlak bij de zee, als het opgeknapt is komen wij graag terug!

Keurig en schoon

de Jong
8-7-2017

Keurig onderhouden, super schoonmaak. Het eten vond ik minder goed maar al met al een heel goed verblijf gehad!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gorgona in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gorgona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.