Appartement Gorgona

126 reviews over Appartement Gorgona in het Nederlands

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Ludwig
27-5-2018

Hadden ruim 2 kamerappartement (#107),met uitzicht op zee (en Turkije).Grote slaapkamer,2ekamer met keuken en 2 bedden voor de kinderen.Eenvoudig en wat gedateerd ingericht (oa. kleine douche met gordijn) ,maar prima voor deze prijs.Heel groot balkon.Toen wij er waren werden wat appartementen opgeknapt. Zeer vriendelijke eigenaren,met prima service.Doen erg hun best.Betaalbaar en goed eten in restaurant(mama kookt).Overwarmd zwembad was geen probleem door zonnig klimaat(zelfs begin mei).Nieuwe ligbedden en parasols waren heerlijk. Tourisme is merkbaar ingestort door beelden van vluchtelingencrisis.Wij hebben er geen gezien. Volgens mij helpt het iedereen het best wanneer we als toeristen blijven komen.Molyvos en Petra (duikschool)in de buurt zijn leuke plaatsjes.Molyvos is te lopen,maar gratis busje(2x per dag) of huurauto is prettiger.Rustig gelegen.Prima voor gezinnen met kleinere kinderen,stellen en senioren.Niet voor partygangers.

Herlijk

Nima
28-1-2018

Mooie ligging, vriendelijke eigenaar, rustig gelegen. De eigenaar rijdt 4 leer per dag met het busje naar het dorp, maar om de omgeving te bekijken heb je of een brommer, motor of een auto nodig.

kwaliteit naar prijs.

haasdijk
22-8-2017

- aardige mensen

- appartement simpel. onderhoud is wel nodig (horren, deuren, keukentje, etc)

- zwembad goed.

- ontbijt elke dag hetzelfde

- restaurant prima

- schoonmaak perfect

- heeel klein tv(tje) maar dat kan je thuis weer doen!

- sommige horren defect

We hebben een aantal aanbieders voor Gorgona voor je op een rij gezet:

Ruime appartementen en vriendelijke mensen

Maureen
9-8-2017

Ligt niet heel dichtbij het dorp maar vanuit Gorgona gaat een gratis busje dus ideaal. Lieve mensen en ruime appartementen.

Doen we niet meer

Ingrid
13-7-2017

Achterstallig onderhoud, nieuwe ligbedden bij zwembad tijdens ons verblijf, gloednieuw gebouw gezet voor receptie en ontbijtzaal.

Maar eigenaar had beter eerst horen kunnen plaatsen in app, geen raam open waardoor geen ventilatie bij 38 gr.in de nacht!

Anders veel muggen en spinnen,vliegende mieren, motten, sprinkhanen.

Appartementen zijn nodig toe aan opknapbeurt!

Eten bij appartementencomplex is matig, alleen salades goed.

Ligging prima vlak bij de zee, als het opgeknapt is komen wij graag terug!

Keurig en schoon

de Jong
8-7-2017

Keurig onderhouden, super schoonmaak. Het eten vond ik minder goed maar al met al een heel goed verblijf gehad!

Idyllische plek

Johanna
4-7-2017

Prachtig uitzicht op de zee, tussen de mooie bloemen in de tuinen van dit apartementencomplex. Lieve familie die het complex runnen. Ook kun je er terecht voor grieks eten! Iets verder van t centrum in het dorpje maar wel lekker dicht bij het strand. Centrum is overigens prima aan te lopen. Heerlijk weekje gehad bij gorgona, (dat zeemermin betekent in t grieks). Ik kom hier graag weer naartoe!

Rustig gelegen en zeer vriendelijk ontvangen

Marianne
20-6-2017

Het appartementencomplex is mooi aangelegd met goed onderhouden, prachtig bloeiende, tuin rondom de verspreide appartementen. Vanuit het terras van het restaurant en het zwembad heerlijk uitzicht op de zee. Alles wordt netjes en schoon gehouden; misschien is het her en der wat verouderd, maar dat is zeker niet hinderlijk. De appartementen zijn ruim en de bedden prima. Het ligt op 20 minuten wandelen naar Molyvos maar vanuit het complex worden meerdere keren per dag busjes ingezet van en naar het stadje.

Helaas voor de bevolking blijven de toeristen weg na de vluchtelingencrisis in 2015. Dit is echter onterecht, Molyvos is een hele leuke bestemming en zeker een aanrader.

Oude reviews (archief)

Wederom heerlijke vakantie gehad.

Clementine
7-10-2016

De media laat nog steeds berichten zien van vorig jaar, hierdoor zijn er weinig toeristen. Zaten hierdoor maar met z'n 2en in het appartementen complex. Voor ons heerlijk relaxed maar voor de lokale bevolking een strop.

Geen vluchtelingen gezien

geweldig eiland

miranda
25-8-2016

Er zijn geen vluchtelingen het eiland is mooi schoon rustig .

Er komen weinig toeristen zeer onterecht!!!!

appartementen zijn aan renovatie toe familie die het beheerd zijn behulpzaam als iets kapot is en je meld het maken ze het meteen.

door het tegenvallend sezioen valt het denk ik niet mee om te renoveren

Voor de prijs die wij betaald hebben goed te doen.

Zou iedereen aanraden naar lesbos te gaan mooi eiland auto huren bij Nikos en er op uit trekken.

Onderweg veel mooie stranden en dorpjes gezien.

We hebben een aantal aanbieders voor Gorgona voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gorgona in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gorgona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gorgona scoort een 8.21 uit 10 op basis van 126 reviews.