Géén boekingskosten

Appartement Gorgona

GriekenlandLesbosEftalou/Molyvos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Gorgona voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 136 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

142 Reviews over Gorgona

• 9Marcia05-05-2022

Super verblijf, voor herhaling vatbaar

Heerlijk ruime appartementen, voorzien van alles wat je nodig hebt. Grote koelkast, oven, dolce gusto, waterkoker, fohn. Recentelijk alles vernieuwd. Geweldige douche met 2 douche-koppen. Vriendelijke mensen. Wel enigszins gehorig. Mooi zwembad (in april wel wat fris). Uitzicht op zee, Molyvos is aan te lopen. Lekker pita gyroa eten bij Friends in molyvos en in Petra bij Kaliderma.

• 9Natuur
  • 10Peter out29-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Geweldig vriendelijk personeel mooi uitzicht heerlijk eten pracht van een appartement doen echt alles voor je mooie omgeving gezellig molivos

• 10Annet Bras20-09-2019

Fantastisch!

Dit jaar waren we hier voor de 3e keer. Dat zegt al genoeg. Dit jaar voor het eerst in een gerenoveerd appartement, in 1 woord geweldig. Lieve eigenaars, schoonmaak is top en het eten is heerlijk. Wij gaan hier zeker volgend jaar weer naar toe 😊👍

• 6Hillegonda18-09-2019

Rustig en afgelegen complex

Wij hadden een niet gerenoveerd app. App. vraagt duidelijk om renovatie. Toilet lekte (is wel gelijk verholpen) deur naar de slaapkamer wilde niet sluiten, koelkastdeur sluit niet. Hier was ook niks aan te doen volgens de eigenaar. Wel mochten we in een ander app. Hebben hier niet voor gekozen. Omdat het niet veel beter leek. Schoonmaak is goed, eigenaar en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een oase van rust, persoonlijk vonden wij het met 2 kids van 22 en 25 jr wat saai. Om vertier te zoeken moest je toch echt van het complex met transfer-bus, taxi of de lokale bus. (taxi > complex-dorp kost 5 euro) met de bus 1,80 pp. (maar deze rijdt 's avonds niet) transfer-bus van Gorgona rijdt om 9:30 u~13 u~19 u~22 u. (gratis) Ontbijt is goed (geen lopend buffet) elke dag zelfde. Zwembad was heerlijk en goed verzorgd. Wil je echt naar een goed strand moet je naar Petra of Anaxos. Met de bus goed te doen/300 meter naar bushalte.

• 9Inge27-08-2019

hele vriendelijke mensen en schoon complex

Super schoon complex, er komt elke dag (behalve op zondag) een vriendelijke mevrouw die het appartement schoonmaakt. De eigenaar is heel vriendelijk en hij rijdt om bepaalde tijden GRATIS naar het dorpje. Het strand is ongeveer 5 minuten lopen en vanaf het appartementje waar ik zat kon ik Turkije zien liggen. Een echte aanrader!

• 9Marloes10-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Basic ingericht appartement met zeer vriendelijke mensen. Appartementen worden gerenoveerd. Wij hadden een niet gerenoveerd appartement. Aan de aanpassingen van het zwembadtoilet te zien gaat dat erg mooi worden. Zeer netjes en erg schoon. Om eiland te verkennen is een auto noodzakelijk. Eigenaar rijdt 4x per dag op vaste tijden naar Molyvos. Zeer goede service. Erg tevreden.

• 9Lijda16-07-2019

Prima gerenoveerd appartement

Gerenoveerd appartement was echt fantastisch. Met oven, magnetron, Nespresso apparaat. Zelfs een stortdouche. Heerlijke bedden. Door balkon op t noorden geen airco nodig. Bovendien kon ieder raam/deur open omdat er overal horren waren. Eigenaar en zijn gezin super aardig...ze reageren direct als er iets mis is of je iets nodig hebt. Ontbijt was goed genoeg. Verder is t eten prima. Heerlijk zwembad erbij. Schoonmaak iedere dag behalve zondag. Wandeling naar Molyvos is te doen. Scooter huren beviel ons echter beter! De rust en t uitzicht op zee zijn fantastisch. Kortom...prima verblijf!

• 9Trijntje05-07-2019

Prachtig complex . Kleinschalig en rustig

Een aantal appartementen zijn gedateerd maar worden dit jaar gerenoveerd .

Elke dag schoonmaak en bedden verschoond !

Vriendelijk eigenaar Wij werden al opgewacht door de eigenaar bij aankomst

Heerlijk eten in het restaurant

Een prachtig gebied om te wandelen

Eten erg goedkoop en bus en taxi ook niet duur.

• 9Maureen29-06-2019

Geweldig

Heerlijke plek om te verblijven. De eigenaar en zijn vrouw en kinderen zijn heel vriendelijk.

• 10Hordijk28-06-2019

Plek voor rustzoekers in de natuur.

Gorgona ligt tussen Molivos en Eftalou op een prachtige in de natuur en is een plek voor rustzoekers. De eigenaar is bijzonders attent en probeert je in alles ter wille te zijn. Zo mochten wij op de vertrekdag in ons appartement blijven tot we laat in de middag opgehaald werden. Molivos is een prachtig stadje dat als een labyrint omhoog kringelt naar een kasteel. Eftalou heeft een thermaal bad en een mooi ruig strand. Je kunt gebruik maken van het busje om naar Molivos gebracht te worden of een vervoersmiddel huren. Lopen kan ook, maar dat is wel zwaar als het heet is. Het is heel goed toeven in Gorgona als je niet voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. De appartementen zijn ruim en schoon en we kregen 6 dagen schone handdoeken. Het zwembad is prachtig en alles wordt keurig schoon gehouden. Het ontbijt is lekker,goed verzorgd en eenvoudig. De prijs is meestal laag dus wij waren zeer tevreden en van ons dus een dikke pluim.

Appartement Gorgona info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)