Appartement Eriphilly

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Eriphilly

• 8Helma23-08-2013

Prima appartement en plek

Prima 2 kamer appartement, voor een gezin met 2 kinderen. De tv en strijkplank hebben wij niet gebruikt. Het beloofde koffiezet apparaat was er niet, maar na overleg met de eigenaar, kwam dit nog de volgende dag. Kinderen (onder de 18 jaar!) mogen niet zonder toezicht in het zwembad! Wij hadden een kopie gemaakt van onze paspoorten, nadat ze hadden gezien dat deze met de originele overeen kwamen, was het inschrijven direct geregeld. We hebben er Airco bijgenomen, maar als je 's ochtend, 's avonds en 's nachts de ramen goed open zet is dat niet nodig. Airco kan je alleen aanzetten als je er niet bent. Schoonmaakster kwam buiten de zondag elke dag. Kinderen sliepen op een bed en een opgemaakte bank in de huiskamer. Het is niet geschikt om er te kopen, hoog uit je Ontbijt en Lunch verzorgen. Eten bij bar is mogelijk, maar de kwaliteit en verkrijgbaarheid is zeer matig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7Ralph12-06-2013

Voor ons prima, maar zeker niet voor iedereen

Bij aankomst kregen we zeer summier uitleg van de eigenaar. Onze paspoorten werden ingenomen en kregen we na 3 keer vragen pas terug na 4 dagen. Het appartement is verder basic, maar voldoende.

Er wordt dagelijks schoongemaakt, elke 2 dagen nieuwe handdoeken. Vervelend is de continu wegvallende waterdruk en de beperkte beschikbaarheid van warm water. Regelmatig shampoo uitspoelen met een koud druppelstraaltje.

Bijna alle apparaten waren kapot (tv niet gecheckt): koffieapparaat valt elke 10 sec uit, kookplaat blijft heet tenzij stekker uit contact is, waterkoker deed het niet, maar kregen we nieuw. De rest voor lief genomen. Bedden zijn wel prima!

Strand en stadje zijn 20 minuten lopen in plaats van de (bij touroperator) vermelde 800 meter. Wel de mooiste stad v/h eiland: Molyvos. Auto is een must om de rest te bekijken. Mooi uitzicht vanaf balkon op de heuvels rondom complex.

Het zwembad is erg schoon en netjes, eten en drinken bij de snackbar prima en betaalbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7Jacqueline17-05-2013

Redelijk appartement

Er blijken 2 soorten 2-kamer appartementen te zijn. 35 en 50 m2. De appartementen met 50 m2 zijn ruimer en hebben een strijkijzer en broodrooster. Wij zaten in een 35 m2 kamer app. Ruimte genoeg. Helaas was onze matras niet naar wens. Je kon de ijzeren veren er doorheen voelen. Dit hebben we gemeld. Ze hebben er toen een deken over heen gelegd. Dit scheelde aanzienlijk. Verder is alles schoon en netjes. Het wisselen van de handdoeken moet je in de gaten houden. Na 3 dagen heb ik schone gevraagd en gekregen. De bar en de "keuken" stelt niet veel voor. Als je iets vraagt zijn ze vriendelijk maar er straalt verder geen spontaniteit van hen af. Ze doen geen moeite om het gezellig te maken. Al met al zijn wij toch tevreden over dit appartement.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Jasmine08-06-2012

Bovenverwachting fantastisch!

Zeer vriendelijke ontvangst van de warme familie die dit prachtige appartementencomplex runt. Erg ruime, cool appartement, volledig ingericht, van broodrooster/grill/koffiezet/fornuis/ tot strijkijzer. Mooi redelijk groot zwembad, zeer zeer goed verzorgd en schoon, tevens de bloemen eromheen. Een oase van rust met uitzicht op palmbomen en olijfbomen en de prachtige burcht. Groot balkon met tafel en stoelen. Nadelen: ligging (fiets/scooter/auto is eigenlijk een must, route naar centrum is een ruime km over een autoweg lopen, slecht verlicht) bedden zijn behoorlijk hard. Extra dekens/kussens/bestek etc krijg je direct, zeer behulpzaam en meedenkende familie.

Een fantastische ervaring, zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Leendert en Corrie19-09-2011

Heerlijk terug komen

Als we deze beoordeling sturen zitten wij weer bij Eriphili. 2 kamer app. met airco tegen betaling, met kluis tegen betaling. Met broodroaster en tosti app met waterkoker en koffiefilter app, en een complete pannenset. Strijkijzer en strijkplank. Bestek niet super en borden voor 4 personen. Als je wat extra nodig hebt vraag en je krijgt het. Ook is er gratis WiFi wel op balkon binnen geen ontvangst,zwembad met kinderbad maar verder geen speeltuin maar dat zie je maar weinig in Griekenland. het uitzicht is over olijfboomgaard en de burcht van Molivos. S' avonds op het balkon leuk want de burcht is verlicht. Eten in Molivos aan de haven is wat duurder maar niet kwaliteit. Daarom gingen wij vaak naar Petra erg leuk plaatsje. Met de auto nog geen 10 min. O ja we hebben de auto geboekt via internet goedkoper kan bijna niet, en als je gelijk vanaf luchthaven boekt goedkoper dan in Molivos of Petra.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Sonja29-05-2008

Erg mooie en ruime appartementen. Ben hier afgelopen zomer geweest en heb hier een uitstekende vakantie gehad. Het ligt iets buiten het centrum van Molyvos, maar het is makkelijk te lopen vind ik, tijdens je vakantie heb je toch geen haast!

Gereisd met partner in juli 2007

• 6Michiel12-08-2007

keurige appartementen maar kleine bedden! Lokaal eigen vervoer noodzakelijk. Veel wespen. 80% engelse gasten. Weinig kinderen.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Corrie en Leendert10-11-2005

Wij zijn hier 2 weken geweest in Juni 2005 En hebben een 2 kamer appartement geboekt, omdat het al duidelijk was dat de studio's erg klein waren. Lesbos is een nog echt Grieks Eiland. Waar de mensen vriendelijk zijn. Molyvos is erg leuk met aan de haven leuke betaalbare restaurants. Maar Petra is ook leuk kleine straatjes met overal wel restaurants

Gereisd in november 2005

• 7Lillian en Bram25-09-2005

De studio's zijn inderdaad klein.Wij hadden het geluk om beneden te ziten. Dan heb je een ruimere kamer en terras. Wij vonden de eigenaars niet vriendelijk. Wij vroegen of we voor iets meer geld in het 2kamer-appartement mochten zitten en dat zou ons 50 euro per nacht extra kosten. (Anderen maar 35).Ook gooiden ze stenen naar de zwerfkatten rond het complex. Verder kregen we maar 1 handdoek voor een hele week. De ligging van het complex is erg rustig maar de kamers zijn zeer gehorig. Wij hadden gelukkig rustige buren, maar in de badkamer kon je de gesprekken van je buren woordelijk volgen. Het zwembad is wel mooi. En onze matrassen waren geen schuimrubberen matjes. We hebben een geweldige week gehad. Molyvos is volgens ons het leukste plaatsje van het eiland. Je kunt er geweldig eten (captain,s table)en de straatjes zijn erg idyllisch. We komen zeker terug maar niet meer in Eriphili!

Gereisd in september 2005

• 3Jikkenien13-09-2005

Onze studio was erg krap om drie weken te zitten. Het is in drie weken tijd natuurlijk ook wel eens wat minder weer en dan is het fijn als je je tafel en tuinstoelen binnen kunt zetten en er nog langs kunt. Dat ging dus niet. Ook het badkamertje en balkonnetje waren piep. En onze matrassen leverden al na een paar nachten rugpijn op. Niet de bedoeling als je komt om uit te rusten, wij komen dus zeker niet terug hier.

Feit is dat de accommodatie niet duur is, dat de eigenaren gastvrij en behulpzaam waren en dat het zwembad prima was. Het is een eindje lopen naar Molivos, maar dat vonden wij geen enkel probleem vanwege de rustige ligging.

Met een auto is het leuk rondtoeren, Lesbos is een mooi eiland. En Molivos is een leuk plaatsje om 's avonds te eten en te winkelen.

Gereisd in september 2005

Appartement Eriphilly info