Appartement Elpis Eftalou

Appartement info

Meer appartement info

36 reviews over Appartement Elpis Eftalou

• 7anna11-02-2010

niet zo geschikt voor gezin met jonge kinderen

Ben hier geweest met 2 kleintjes van onder de 3.Hiervoor is het minder geschikt. Jenna was nl. vaak erg laat met ons halen vanuit het stadje en daar sta je dan met 2 ukkies. Verder was zelf koken eigenlijk niet te doen in het appartement. En kwam er vanaf een ander complex tot 's avonds laat behoorlijke herrie (muziek). Desondanks hebben we een hele fijne vakantie gehad. met name toen we een auto hadden gehuurd.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9dave17-08-2009

voor de echte Griekenlandganger

Elpis is echt een aanrader voor de echte Griekenlandganger zon, zee, rust. Elpis is prachtige gelegen aan de mooie baai Eftalou. Eigenares Janna geeft prima service binnen Griekse begrippen ( geen overbodige luxe ). Voor kinderen die zichzelf goed kunnen vermaken is het echt een klein paradijsje. Voor ouders die op zoek zijn naar rust een prima combinatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Clementine26-07-2009

Stukje ongerepte natuur en weinig toerisme.

Geboekt via internet maar wel naar de recensies gekeken. Geweldige plek, waar je kunt genieten van rust . Mogelijkeheden voor aktiviteiten zijn er voldoende. De inrichting is voldoende, de luxe van 2 badkamers en 2 toiletten, waar vind je dat nog. Janna en Christos zijn erg vriendelijke en behulpzame mensen. 4x per dag kun je met het busje gereden worden naar Molivos. Al met al een vakantie die zeker overgedaan gaat worden alleen dan 2 weken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Paul 10-07-2009

Unieke locatie voor rustzoekers

Vakantieperiode van 23/6 tm 7/7 2009 Niets is gelogen aan de vele reacties, dat Elpis uniek is gelegen. Ideaal voor de rustzoekers, met in het voorseizoen vaak het zwembad en strand voor jezelf. Geen drukte, geen animatie, alleen maar rust. Zwembad soms wat druk met dode insecten, maar zelf even reinigen met het netje en opgelost. Dubbele app., aan de zijkant waarin wij zaten, waren ruim, eenvoudig ingericht. Met grandioos zeezicht. Alleen het keukenmateriaal mag ietsje meer zijn. Maar met wat improvisatie zijn kleine ongemakken zo verholpen. Molivos is goed lopend binnendoor te bereiken in pakweg 30 min. Een prachtig oud dorp. Tip, loop ook eens 's-avonds omhoog door de kleine straatjes. Wel een auto nodig als je iets verder wil. Leukste strand in de buurt vonden wij Anaxos, nabij Petra. Kortom toplocatie, voor de mensen die zonder extra luxe kunnen.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Piet en Ineke Gaakeer19-10-2008

schitterende plek waar men iets van kan maken!

Mooie plek; auto c.q. scooter is noodzaak hier. Weinig privacy bij de appartementen; wij zaten gunstig op een hoek achteraan. Tijdens onze vakantie 2wk sept./1 wk oct. waren er weinig vakantiegangers hier.

Keukenuitrusting was nihil, geen plank of schap waar je iets op zou kunnen zetten. 1 electrische kookplaat + 1 mini. Wij ko- ken nl. heel graag zelf. Wel moet gezegd worden dat de eigenaresse, Janna, zeer welwillend was, als je iets nodig had, werd er direct werk van gemaakt. voorts ontbrak deksel putafvoer douche, onhygiënisch. Het zwembad was erg vies en is in onze periode van 3 weken, 2x schoongemaakt! Ook ontbraken er aan het trapje om uit het zwembad te komen, de onderste twee tre- den, met als gevolg veel moeite om er uit te komen. Wij boekten de reis met ontbijt. Het kwam vaak voor dat het brood was "opgepiept", niet lekker. Wij zullen zeker niet voor een tweede keer naar deze accommodatie gaan. Piet en Ineke.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Margreet24-06-2008

Heerlijke vakantie gehad vorig jaar! Weer geboekt en eind julie gaan we weer! Service een 6 gegeven omdat we die weinig nodig hadden maar als je service wou kon je het krijgen! Heerlijke rust mooi zwembad en een prachtig snorkel strand! Elpis we komen er aan!

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Winter15-06-2008

Geweldige lokatie, vriendelijke eigenaresse, rust, natuur en toch de gezelligheid van molivos in de buurt. Geschikt voor wandelaars, snorkelen en vogelaars.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8W Steijger06-06-2008

Wij zijn net een paar daagjes terug uit Lesbos. App. Elpis is heerlijk rustig gelegen met een adembenemend uitzicht op zee en Turkije! De kamers zijn ruim en schoon. Janna is erg vriendelijk. Voor de kattenliefhebbers, er lopen 4 jonge katjes rond die erg goed verzorgd worden plus 2 moederpoezen en een schat van een hond. De rust die je bij elpis vindt is eenmalig! Geen luxe maar dat vind ik persoonlijk niet belangrijk... Naar Molyvos is het 20 minuten lopen via een binnendoorweggetje..

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 0R. Boelens04-05-2008

veel achterstallig onderhoud, sfeerloos verblijf vooral ingesteld op slapen, slechte matrassen, te weinig dek in het voorseizoen. Lekkende w,c, en douche, klapperende luiken, een elktrisch, niet veilig kooktoestelletje onder de trap. defecte waterkoker enz. Mooie locatie, prettig zwembad, gemiste kans voor de eigenaren om niet wat meer aandacht te besteden aan inrichting en onderhoud van de kamers.

Gereisd met familie in april 2006

• 7G. Heeren10-10-2007

Echt een (rust)oord wanneer je van zon, zee en rust houdt.

Gereisd met familie in september 2006

0 tips over Appartement Elpis Eftalou