Appartement Elea Houses

29 reviews over Appartement Elea Houses in het Nederlands

Prima verblijf dicht bij Molivos Petra en Anaxos

Leendert Boon
27-7-2018

We zijn hier ook in 2016 geweest en het was prima.

Nu 17 dagen geweest en 17 dagen genoten van het uitzicht en de goede zorgen van Maria,

Maria kwam dagelijks iets van een griekse lekkernij brengen.

Ook zijn de appartementen van nieuwe deuren en ramen voorzien. met prima horren.

De airco is een gratis optie bij Elea, maar wij hebben er bijna geen gebruik van gemaakt, het was niet nodig temperatuur was 22a25 graden.

We gaan als we weer naar lesbos gaan zeker weer hier na toe.

even buiten molivos met een indrukwekkend uitzicht op de burcht .

PS als je zelf wil koken er is een volledige keuken uitrusting.

Bij het naast gelegen Appartement kan je lekker aan het zwembad liggen en zitten.

wel een drankje aan de bar nemen of een hapje eten.

Elea Houses is een echte aanrader

Hans Hiemstra
22-6-2018

Wij zijn een week in Elea Houses geweest. Het appartement is ontzettend schoon en de ligging is fantastisch. Om de paar dagen werd het schoongemaakt en de bedden verschoond. Ongeveer 700 meter lopen van het centrum van Molyvos. Je kijkt vanuit de tuin op het prachtige plaatsje Molyvos. Heel rustiek. Je kunt gebruik maken van twee zwembaden op ongeveer 50 meter lopen , een zoet en een zout water bad van een nabij gelegen complex.

De gastvrouw is zeer gastvrij. Ze is iedere ochtend in de tuin te vinden en bracht ons wat fruit uit de tuin. Als je zin hebt in een heerlijk weekje zon, strand, cultuur en ontspanning dan zit je op Lesbos helemaal goed. Elea Houses is een echte aanrader

Aanrader!

Lindy
17-6-2018

Superleuke plek, kleinschalig, betaalbaar en je krijgt daar het echte griekse gevoel. Vooral Maria, de eigenaresse, doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze is een fantastische kok en deelt dat graag met haar gasten. Uitzicht op Molivos in de verte en de olijfbomen voor de deur...je vakantie is compleet.

Een echte aanrader!!

Thuis in Griekenland

Maaike
22-5-2018

Hoewel ik al ongeveer 20 jaar in Molyvos kom, vond ik mijn Griekse ‘thuis’ pas enkele jaren geleden: bij Maria van Elea Houses. Wat een fijne plek! De appartementen liggen net buiten Molyvos (op weg naar Eftalou), tussen de olijfbomen. De appartementen beneden hebben 2 slaapkamers, de huisjes boven 1. Ik heb inmiddels in verschillende van de appartementen geslapen en ze zijn allemaal fijn: schoon, goed ingericht, fijne bedden, voldoende kastruimte, terras of balkon aan zowel de voor- als achterzijde, dus altijd zon / schaduw en een ‘breeze’ ter verkoeling in de hete zomermaanden. De huisjes boven kijken op Molyvos, die beneden liggen heel gezellig en beschut in de tuin. Het belangrijkste pluspunt zijn echter Maria en haar familie, zij zorgen voor het echte ‘thuis’gevoel en zorgen dat het je aan niets ontbreekt.

geweldig top

Monique Hermans
21-5-2018

Erg gastvrij en zeer goed berzorgd verblijf

Doen!

Else H
21-5-2018

Fijne plek, schone appartementen, mooi uitzicht.

Aanrader!

Linda
21-5-2018

Super plekje, lieve eigenaresse, rustige omgeving en keurige apartementen.

Net buiten het dorp met uitzicht op het kasteel. Een plek om zeker terug te gaan!!

Echt een aanrader!

Maria
21-5-2018

Een heerlijke plek onder de olijfbomen met uitzicht op het prachtige Molyvos. Niet duur, prijs/kwaliteit dik in orde. Ruime appartementen met prachtig uitzicht. Auto kan voor de deur, maar alles is verder ook op loopafstand. Echt een aanrader! Geen zwembad, maar je kunt zwembad van appartementen buren gebruiken, door de tuin, 1 minuut lopen.

Paradijsje...

Linda
4-7-2017

Buiten de drukte van het dorp, tussen de olijfbomen vind je Elea Houses, goed ingerichtte 2 en 3 kamer appartementen. Wat een fantastisch plekje!!

Vanaf de balkons van de 2 kamer appartementen heb je een prachtig uitzicht op Molivos en het kasteel.

Alles is er aanwezig, goed ingericht en schoon.

Maria zorgt dat alles piekfijn in orde is en in de keukenkast staat de olijfolie van eigen bomen.

Voor wandelaars is het lopen naar het dorp goed te doen, maar met een scooter of auto heb je nog meer mogelijkheden om de omgeving te bekijken.

Een aanrader om een heerlijke vakantie door te brengen!!

Fijne plek..

Marja
9-6-2017

Heerlijk plek...aardige gastvrouw..

Corendon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elea Houses in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elea Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.