Appartement Elea Houses

27 reviews over Appartement Elea Houses in het Nederlands

Aanrader!

Lindy
17-6-2018

Superleuke plek, kleinschalig, betaalbaar en je krijgt daar het echte griekse gevoel. Vooral Maria, de eigenaresse, doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze is een fantastische kok en deelt dat graag met haar gasten. Uitzicht op Molivos in de verte en de olijfbomen voor de deur...je vakantie is compleet.

Een echte aanrader!!

Thuis in Griekenland

Maaike
22-5-2018

Hoewel ik al ongeveer 20 jaar in Molyvos kom, vond ik mijn Griekse ‘thuis’ pas enkele jaren geleden: bij Maria van Elea Houses. Wat een fijne plek! De appartementen liggen net buiten Molyvos (op weg naar Eftalou), tussen de olijfbomen. De appartementen beneden hebben 2 slaapkamers, de huisjes boven 1. Ik heb inmiddels in verschillende van de appartementen geslapen en ze zijn allemaal fijn: schoon, goed ingericht, fijne bedden, voldoende kastruimte, terras of balkon aan zowel de voor- als achterzijde, dus altijd zon / schaduw en een ‘breeze’ ter verkoeling in de hete zomermaanden. De huisjes boven kijken op Molyvos, die beneden liggen heel gezellig en beschut in de tuin. Het belangrijkste pluspunt zijn echter Maria en haar familie, zij zorgen voor het echte ‘thuis’gevoel en zorgen dat het je aan niets ontbreekt.

geweldig top

Monique Hermans
21-5-2018

Erg gastvrij en zeer goed berzorgd verblijf

Doen!

Else H
21-5-2018

Fijne plek, schone appartementen, mooi uitzicht.

Aanrader!

Linda
21-5-2018

Super plekje, lieve eigenaresse, rustige omgeving en keurige apartementen.

Net buiten het dorp met uitzicht op het kasteel. Een plek om zeker terug te gaan!!

Echt een aanrader!

Maria
21-5-2018

Een heerlijke plek onder de olijfbomen met uitzicht op het prachtige Molyvos. Niet duur, prijs/kwaliteit dik in orde. Ruime appartementen met prachtig uitzicht. Auto kan voor de deur, maar alles is verder ook op loopafstand. Echt een aanrader! Geen zwembad, maar je kunt zwembad van appartementen buren gebruiken, door de tuin, 1 minuut lopen.

Paradijsje...

Linda
4-7-2017

Buiten de drukte van het dorp, tussen de olijfbomen vind je Elea Houses, goed ingerichtte 2 en 3 kamer appartementen. Wat een fantastisch plekje!!

Vanaf de balkons van de 2 kamer appartementen heb je een prachtig uitzicht op Molivos en het kasteel.

Alles is er aanwezig, goed ingericht en schoon.

Maria zorgt dat alles piekfijn in orde is en in de keukenkast staat de olijfolie van eigen bomen.

Voor wandelaars is het lopen naar het dorp goed te doen, maar met een scooter of auto heb je nog meer mogelijkheden om de omgeving te bekijken.

Een aanrader om een heerlijke vakantie door te brengen!!

Fijne plek..

Marja
9-6-2017

Heerlijk plek...aardige gastvrouw..

Een verborgen paradijsje in de boomgaard!

Tineke W.
5-6-2017

Wat een bijzonder fijne week gehad in Molyvos! Verblijf in het rustige en schone complex van Elea Houses maakt het uniek compleet. Een auto huren om de rest van het mooie Lesbos te zien blijkt bijna overbodig....

Wat een gastvrijheid!

Maria Reijntjes
4-6-2017

Zelden heb zo'n gastvrij onthaal gehad. Wat een fijne mensen..

Een week ontzorgd in een heerlijk appartement. Ruim, schoon en lekker bed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elea Houses in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elea Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elea Houses scoort een 9.03 uit 10 op basis van 31 reviews.