Appartement Elea Houses

34 reviews over Appartement Elea Houses in het Nederlands

Fijne plek!!

MK
18-2-2019

Fijne apartementen op een rustige plek. Vanaf balkon uitzicht op molivos castle. Hier kom je niets tekort en kun je genieten van je vakantie!

Genieten!!

PJE
15-2-2019

Fijne plek om samen te genieten van het mooie uitzicht, de rust, de fantastische verzorging door Maria en de goed ingerichte appartementen. Parkeren voor de deur, zwembaden vlak bij via de olijfboomgaard, dus niks te kort gekomen. Absoluut een plek om dit jaar weer terug te komen!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Mooi vriendelijke Griekse verblijf

Monique Hermans
12-2-2019

Prachtige tuinen en twee zwembaden op nog geen 3 minuten lopen waar er zelfs 1 met zeewater . Tevens erg vriendelijke eigenaresse die ook steeds vroeg of alles oké was en af en toe fruit uit haar tuin ons liet proeven. Echte Griekse gastvrijheid en dichtbij uitvalswegen naar andere dorpen. Super locatie

Droomplekje...

linda
9-2-2019

Wat een heerlijke plek om te ontspannen: uitzicht op het prachtige Molivos in de verte, de olijfbomen voor de deur en een ruim appartement . Binnen een minuut ben je bij het prachtige zoutwaterzwembad van het naast gelegen complex waar je (gratis) gebruik van mag maken. Eigenaresse Maria zorgt dat alles brandschoon is en dat het je aan niets ontbreekt! Soms verwent ze je met heerlijke baksels of gerechten uit eigen keuken! Een fantastische plek om te onthaasten en griekse gevoel maximaal te beleven. Een aanrader!!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Wat een heerlijke plek!

Maria
9-2-2019

Geweldige plek! Wat een heerlijke plek. Zwembaden op 1 minuut, olijfbomen om je heen, een fantastisch uitzicht en een comfortabel appartement.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Prima verblijf dicht bij Molivos Petra en Anaxos

Leendert Boon
27-7-2018

We zijn hier ook in 2016 geweest en het was prima. Nu 17 dagen geweest en 17 dagen genoten van het uitzicht en de goede zorgen van Maria, Maria kwam dagelijks iets van een griekse lekkernij brengen. Ook zijn de appartementen van nieuwe deuren en ramen voorzien. met prima horren. De airco is een gratis optie bij Elea, maar wij hebben er bijna geen gebruik van gemaakt, het was niet nodig temperatuur was 22a25 graden. We gaan als we weer naar lesbos gaan zeker weer hier na toe. even buiten molivos met een indrukwekkend uitzicht op de burcht . PS als je zelf wil koken er is een volledige keuken uitrusting. Bij het naast gelegen Appartement kan je lekker aan het zwembad liggen en zitten. wel een drankje aan de bar nemen of een hapje eten.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Elea Houses is een echte aanrader

Hans Hiemstra
22-6-2018

Wij zijn een week in Elea Houses geweest. Het appartement is ontzettend schoon en de ligging is fantastisch. Om de paar dagen werd het schoongemaakt en de bedden verschoond. Ongeveer 700 meter lopen van het centrum van Molyvos. Je kijkt vanuit de tuin op het prachtige plaatsje Molyvos. Heel rustiek. Je kunt gebruik maken van twee zwembaden op ongeveer 50 meter lopen , een zoet en een zout water bad van een nabij gelegen complex.
De gastvrouw is zeer gastvrij. Ze is iedere ochtend in de tuin te vinden en bracht ons wat fruit uit de tuin. Als je zin hebt in een heerlijk weekje zon, strand, cultuur en ontspanning dan zit je op Lesbos helemaal goed. Elea Houses is een echte aanrader

Aanrader!

Lindy
17-6-2018

Superleuke plek, kleinschalig, betaalbaar en je krijgt daar het echte griekse gevoel. Vooral Maria, de eigenaresse, doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze is een fantastische kok en deelt dat graag met haar gasten. Uitzicht op Molivos in de verte en de olijfbomen voor de deur...je vakantie is compleet. Een echte aanrader!!

Thuis in Griekenland

Maaike
22-5-2018

Hoewel ik al ongeveer 20 jaar in Molyvos kom, vond ik mijn Griekse ‘thuis’ pas enkele jaren geleden: bij Maria van Elea Houses. Wat een fijne plek! De appartementen liggen net buiten Molyvos (op weg naar Eftalou), tussen de olijfbomen. De appartementen beneden hebben 2 slaapkamers, de huisjes boven 1. Ik heb inmiddels in verschillende van de appartementen geslapen en ze zijn allemaal fijn: schoon, goed ingericht, fijne bedden, voldoende kastruimte, terras of balkon aan zowel de voor- als achterzijde, dus altijd zon / schaduw en een ‘breeze’ ter verkoeling in de hete zomermaanden. De huisjes boven kijken op Molyvos, die beneden liggen heel gezellig en beschut in de tuin. Het belangrijkste pluspunt zijn echter Maria en haar familie, zij zorgen voor het echte ‘thuis’gevoel en zorgen dat het je aan niets ontbreekt.

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

geweldig top

Monique Hermans
21-5-2018

Erg gastvrij en zeer goed berzorgd verblijf

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elea Houses in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elea Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.