Hotel Eftalou

Laatste review

Boven verwachting

Marjolijn,
16-9-2015

Prima hotel. Ruime kamers met groot balkon. Badkamer met douchedeur! Schoon. Ontbijt uitgebreid voor Griekse begrippen. 1 x oud brood gehad op zondag, maar je kunt het roosteren dus dat is prima oplossing. Vraag me wel af wat er gebeurt als hotel vol zit. Het ontbijtbuffet is klein en de koffieautomaat te traag. Zal zeker een wachtrij opleveren. Die dienbladen zijn oud en vies en mogen wel eens vervangen worden. Zwembad erg groot en schoon. Personeel aardig. Laatste dagen weinig gasten en heerlijk rustig. Pizzeria heeft heerlijke pizza's en je kunt ook andere lekkere dingen eten. Ligging prima. Met de bus voor 1,80 naar Molivos en met taxi 's nachts voor 5€ weer terug. Goed te doen. We komen zeker terug!

Kenmerken

16-9-2015

Fantastisch !

Miranka
8-9-2015

Wat een fantastisch hotel! Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij. De hotelkamers zijn ruim en schoon, hebben een koelkastje en airco. Ik heb een hele slechte rug maar heb heerlijk geslapen, goede matrassen. Bij het hotel is een restaurant waar je iedere avond goed kunt eten, uitgebreide kaart. Het zwembad wordt goed onderhouden. En niet geheel onbelangrijk....in dit hotel worden gelukkig geen handdoeken op de ligbedden gelegd om ze te "reserveren" . Iedere dag vertrekt op 4 verschillende tijdstippen de hotelbus naar het stadje Molovos en haalt je ook weer op. Het ontbijt is uitgebreid en een dikke voldoende. Je kan voor 9,- euro per week een kluisje huren, deze is in een brandkast in de receptie waar continu iemand aanwezig is. Mochten er gasten zijn die een negatief advies geven......dan is dat echt onterecht. Hotel Eftalou is een drie-sterren hotel en moet ook als zodanig worden beoordeeld. En die drie sterren zijn echt Dik verdiend!! Een echte aanrader!!!

Geweldige service

Koos Robart
21-6-2015

Hotel Eftalou heeft ons een van de beste vakanties bezorgd, mede door de superservice van het personeel.

Zo werden de drankjes bij de ligstoelen aan het zwembad bezorgd en altijd vergezeld van een gratis hapje.

Het zwembad werd regelmatig schoongemaakt en het water is licht gezouten en zonder hinderlijk chloor.

De kamers zijn eenvoudig maar bieden voldoende bergruimte, de bedden zijn prima evenals het sanitair, er was altijd warm water.

Het ontbijt is van goede kwaliteit, werd op tijd aangevuld.

Sommige kamers hebben zeezicht, andere weer met uitzicht op de bergen.

Het hotel ligt in een rustige omgeving, dicht bij zee en dicht bij wat stenige strandjes.

Het is mogelijk om te voet de heetwaterbronnen te bereiken of het geweldig leuke plaatsje Molivos.

Als je het toch te ver vindt pak je de lokale bus of maak je gebruik van de gratis pendeldienst van het hotel.

Vluchtelingen lopen soms in de vroege uren langs het hotel naar Molivos maar veroorzaken geen last.

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalou voor je op een rij gezet:

hotel eftalou ligt niet aan een doodlopende weg.

het is eenvoudig, schoon en goed onderhouden.

het personeel werkt erg hard en doet alles om het naar je zin te maken.

de service is echt goed net als het complete ontbijt met eieren, beleg en yoghurt.

het restaurant wat bij het hotel hoort heeft een goede keuken.

helaas is er voor in de middag geen kleine lunchkaart en moet je toch algauw een grote maaltijd eten al kun je dit wel samen delen.

het hotel ligt iets verder dan op loopafstand van molyvos maar met shuttle en openbaar vervoer goed te doen.

het strand van Petra is erg mooi en gezellig.

veel vluchtelingen maar daar heb je echt geen last van want die hebben maar 1 doel en dat is op de boot naar athene.

fietsers hebben zeer goede beenspieren nodig want je zit in de bergen en er zitten aardige klimmen bij.

lesbos is echt een heel mooi eiland en zeker voor de natuur de moeite waard. en als je voor een goede prijs naar een goed eenvoudig hotel wilt dan is dit zeer zeker een aanrader.

Heel leuk hotel

maggie van heusden
7-6-2015

Een mooi hotel, prachtig aangelegd en goeie service.. Shuttlebus naar Molivos..

perfecte vakantie.

Jolanda John
6-6-2015

Het Hotel Eftalou is wat verouderd hotel ligging lekker rustig met mooi zwembad.ontbijt simpel maar wel van alles voorzien.De bij liggende Taverna is zeker een aanrader met zijn heerlijke pizza's en vriendelijk personeel en dat geldt zeker ook voor het hotel.De mensen op het eiland Lesbos zijn zeer vriendelijk wij gaan zeker nog een keer terug.

Hotel Eftalou in Molyvos/Eftalou is een simple en kleinschalig hotel met een mooi groot zwembad. Er staan voldoende ligbedden rondom het zwembad en deze worden niet voorzien van handdoeken door de gasten (zelfs in het hoogseizoen is het rustig). Er rijdt 4x per dag een gratis busje vanaf het hotel naar Molyvos en terug. De afstand tot Molyvos is ongeveer 45 minuten lopen. Een taxi kost je € 5,-. Het ontbijt is in buffetvorm, erg simpel en weinig variatie. Naast het hotel zit een restaurant met een eenvoudige kaart. Hier kun je vanaf 11.00 uur ook drankjes kopen, dit is in het hotel helaas (nog) niet mogelijk. De kamers zijn voldoende en zeer schoon. De lakens en handdoeken worden om de dag verschoond. Er zit een klein kinderspeeltuintje bij en een tafeltennis tafel. Het is een aanrader om het treintje vanaf Molyvos naar Anaxos te nemen (ongeveer 1,5 uur), om vervolgens daar heerlijk een dag door te brengen op het mooie strand van Anaxos

Geweldig Grieks paradijsje

riet_1
16-7-2014

Hotel Eftalou is een eenvoudig maar echt Grieks hotel, sfeervol en authentiek. Het wordt zeer schoon gehouden. De mensen die er werken doen er alles aan om je thuis te laten voelen. Echt een plek om terug te keren.

Fijn hotel met rustige ligging

p. van trier
11-6-2014

Het hotel heeft dit jaar, 2014, een nieuwe start gemaakt. Ook het management is vernieuwd. Alba en Harris, twee jonge mensen doen er alles aan om je vakantie te laten slagen. Er rijdt 4x per dag een gratis busje naar Molyvos en 2x per dag naar de warme bron van Eftalou. Het ontbijt is in buffetvorm en voldoende en lekker.Bij het hotel behoort een pizzeria waar men pizza´s in een houtoven bakt. De Beste van Molyvos .

Ook beschikt het hotel over een fijn zwembad met rondom gratis ligbedden en hangmatten. Er zijn ook schaduwplekken. Als je sportief

bent aangelegd staan bij de hoofdingang 2 fietsen gratis tot je

beschikking. Het strand op 500mtr stelt niet zoveel voor maar met de gratis bus naar de warme bron en 50 mtr. lopen vind je een paar hele mooie stranden met een taverne.

Wij komen 100 pct zeker terug,!!!!!!!!!

Bas & boris klap
5-6-2014

Als je van rust houd : Eftalou ligt aan doodlopende weg , dus bijna geen verkeer op de bus na die een paar x per dag naar het dorp en petra rijdt.

De olijfhoutoven maakt het toch al lekkere eten nog lekkerder!!

Het personeel spreekt goed engels en is supervriendelijk

De warme bronnen op 2 km zijn uit de tijd van de roeinen geweldig!! Wel heet zo'n 45gr maar je ligt zo in de zee !

Wij Boris en Bas 12 j & 50 j vader en zoon gaan zeker terug!

Een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalou voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalou in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.