Appartement Dionyssos

Meer appartement info

36 reviews over Appartement Dionyssos

• 2018
    10Ekke Plasschaert16-06-2018

Geweldig en we blijven terug komen

Heel heel goede ligging het kiezel ligt op 100 meter van het appartement Dionyssos lig t in Molivos het centrum is op nog geen 100 . Molivos is een gezzig dorp met leuke winkelstraat en leuke restaurantjes. Bij de haven zitten leuke restaurantjes. Molivos is alleen voor mensen die slecht ter been en mensen met kleine kinderen die nog in een buggy zitten zijn lastig om dat Molivos op een berg is gebouwd en het is veen klimmen en dalen en de winkelstraat bestaat uit kinderkopjes. Lesbos is een gezellig eiland waar veel is te zien en de bevolking is zeer vriendelijk en behulpzaam. Laat je niet afschrikken door de media over de vluchtelingen ja ze zijn er ben ik eerlijk over maar je ziet ze niet en je hebt er dus ook geen last van. Wij komen er al jaren en waren er ook het eerste jaar van de vluchtelingen en toen hadden we er ook geen last van. Mijjn reisadvies is kom lekker naar Lesbos en geniet van dit heerlijke eiland .

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Jolanda19-06-2016

Heerlijk appartement, met vriendelijke eigenaresse

Heerlijke vakantie gehad op een prachtig groen eiland. Ondanks weinig toerisme zijn de mensen ongelooflijk gast vrij en vriendelijk. Jammer dat zij nu de dupe zijn van de vluchtelingenstroom die allang voorbij is. Molyvos is een erg leuk autentiek plaatsje met een gezellig vissershaventje. Dus een echte aanrader voor een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Mooi, ruim appartement23-08-2015

Ruimte genoeg!

Hat appartement ligt op een hele fijne locatie, je bent zo bij de zee en het ligt eigenlijk in het centrum. Het was ruimer dan we dachten, de kinderen allebei een bed en een badkamer, en wij ook nog een aparte slaapkamer met badkamer. Zeer ruim terras, eigen ingang. Natuurlijk waren de bedden gewoon hard, zoals meestal in Griekenland, en de schoonmaak liet ook wel wat te wensen over, maar wel bijna elke dag schone handdoeken en beddengoed. Zeer vriendelijke mensen van de scooterverhuur ernaast, die helpen je met alles.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Birgit6412-08-2014

Molyvos nog authentiek.

Een 2 kamer – appartement rustig gelegen aan de rand van Molyvos. Het is een oud bollig appartement maar schoon en gezellig met tuintje, veel planten en bloemen. Schoonmaak en wisselen van lakens/handdoeken waren voldoende. De ligging is prima, vlakbij het centrum van Molyvos met genoeg keuze aan restaurantjes. Het strand en zwembad ligt vlakbij waar ook een leuke strandbar bij hoort. Vriendelijke en behulpzame eigenaren en de schoonzoon is heeft een scooter verhuur bedrijf en is zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8andre.michon24-06-2014

Super vakantie

Basic maar zeer schone kamers. Vaak schoon linnengoed. De ligging is perfect kort bij strand en zee en zwembad van ol,pres. Het centrum van Molyvos ligt om de hoek. Familie is zeer vriendelijk echt Grieks. Dit alles zorgt voor een Super vakantie in Griekenland. Onder app. is scooterverhuur {schoonzoon van verhuurder} zeer betrouwbaar en behulpzaam en goede service. Marion en André ( zwart hoedje)

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Wil 15-05-2013

ons tweede thuis

Inmiddels kan ik wel zeggen dat Dionyssos ons tweede thuis aan het worden is. Centrale ligging t.o.v. strand en het centrum van Molyvos. Giorgos van Panos Motors, aan de voorzijde gevestigd, is de schoonzoon en verhuurd voor een eerlijke prijs een goede scooter. Hij is de hele dag aanwezig en beantwoordt je vragen, helpt indien je problemen hebt etc etc. Maar, het is vooral Schoon, schoon schoon!!!! Geen zin om naar het strand te gaan? Aan het einde van het straatje, op nog geen 5 minuten lopen ligt het zwembad van Olive Press met een heerlijke (snack) bar, zonneweide en bedjes. Prima kwaliteit, ik zou zeggen : Gaan!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Eleni21-09-2012

Heerlijke vakantie gehad....

Een heerlijke vakantie gehad in een 2 kamer-app. op de begane grond met een schaduwrijk tuintje. Schoonmaak en wisselen van lakens/handdoeken waren meer dan voldoende. De ligging is prima, vlakbij winkeltjes, restaurantjes, het strandje en het zwembad van Olive Press. Leuke strandbar bij het zwembad/strand met aardig en snel personeel. En rustig gelegen aan de rand van Molyvos.

In tegenstelling tot voorgaande reacties absoluut géén last van ongedierte gehad. Flauwekul dus...we hebben zelfs geen vlieg of mug gezien...wel veel vlinders en vogeltjes. Maar wie wil dat nou niet? Kortom een prima bestemming met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ok, de inrichting is wat gedateerd maar wat maakt dat uit als je toch de hele tijd buiten bent?

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Robert en Petra30-07-2012

Zeer centraal en netjes

We hebben een heerlijke week gehad in Appartement Dionyssos! We hadden een studio: ruim genoeg met een fijn eigen terrasje. Om de dag werd er schoongemaakt en regelmatig schone handdoeken. Je kunt gebruik maken van het zwembad bij hotel Olive Press, op een paar minuten loopafstand. Ook de gezellige straatjes van Molivos bereik je in een paar minuten. We hebben geen last gehad van ongedierte of de mensen van de scooterverhuur, alles was prima voor elkaar! We zouden Appartement Dionyssos direct weer boeken!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Brant Prins24-06-2012

Fantastische plek!!!

Geweldig appartement en geweldige service, om de dag schone handdoeken etc. Komen hier al vele jaren! Goede scooters kun je huren voor het appartement bij Panos. je kunt bij Kastro heerlijk eten. Het strand van Petra is geweldig en dan vooral tegenover Zefiros waar je dan gelijk lekker kunt lunchen!! Ik kom zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8timmermans16-06-2012

PRIMA

Ondanks eerdere berichten, geen rat gezien gedurende ons 11 daagse verblijf. De studio was ruim genoeg voor 2. Alles wat je nodig hebt voor 2 is aanwezig(pannen,servies ,koffiezetapparaat,waterkoker enz.) Het geheel werd goed schoongehoudenn. Iedere dag kwam de werkster. Iedere dag schone handdoeken, theedoek en elke derde dag schoon beddengoed!! UItstekend toch? Als er iets is, kun je bij Panos scooterverhuur terecht en alles is snel geregeld, Er is de hele dag iemand aanwezig(tot 22.00). Van het scooterverhuur heb je trouwens geen last. Wil je dit liever niet,vraag dan een appartement boven of aan de achterkant. Er is een openlucht bioscoop in de buurt, als er een film draait(3x per week) dan hoor je tot 23.30 het geluid als je buiten zit, maar wij vonden het niet echt storend(makkelijke gasten oftewel geen zeurders?). Wij zijn zeer tevreden en gaan beslist nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2012

3 tips over Appartement Dionyssos

• Tine Murrath, 20-02-2012 Rapporteren

Het kasteel is zeker een wandeling waard !

• Sabrina Peeters, 21-02-2012 Rapporteren

Vraag gerust aan de eigenaars om tips, zij weten het best waarnaartoe, zo deed ik dat ook...en je krijgt een goeie prijs bij het verhuurbedrijfje voor auto's en brommers.

• Birgit64, 12-08-2014 Rapporteren

Huur een scooter bij de schoonzoon.

0 vragen over Appartement Dionyssos

Appartement Dionyssos info