Appartement Diamanti

Nooit meer

Thomas Brockmeier,
12-9-2018

Volledig eens met de recensie van Ton en Ans hieronder

Ontzettend lieve mensen heerlijk gegeten

Moen,
27-9-2017

Eigenaren zijn zo lief en behulpzaam, dankbaar dat ze voor je kunnen en mogen koken

Heel schoon complex

Geweldig

annie-0812
16-6-2015

Kom er al vele jaren gastvrijheid geweldig mooie omgeving alles netjes schoon. Alles kan en niets moet. Niets is ze teveel. Eten heerlijkkkk.

Karins Choice

Nooit meer te eenvoudig te simpel te gastvrij

Ton en Ans
15-6-2015

De gastvrijheid deed ons overdreven aan Het onderhoud van alles tuin appartement is heel pover.Het appartement grens direct aan de weg wat erg lawaaiig is.Ook de geluiddichtheid van de appartementen onderling is heel gehorig.Restaurant en ontbijt is lief maar smakeloos en erg onprofessioneel .Dit appartement is echt heel erg af te raden

Geweldig vriendelijk gastvrij

Annie
2-11-2013

Heerlijk complex netjes schoon ruim balkon. Mooi uitzicht op molyvos castle de ligging is op vijf minuten afstand van het stadje molyvos. Rustige omgeving. Hele vriendelijke gastvrije mensen nets is ze teveel. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten om hier te verblijven. Het restaurant heeft heerlijk eten elke dag vers uit eigen tuin. De kamers worden om de dag schoongemaakt. En voor de kinderen zijn er twee sxhommels.

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diamanti in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diamanti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.