Hotel Delfinia

41 reviews over Hotel Delfinia in het Nederlands

Kleine tegenvaller

Joyce,
23-9-2018

Ik snap dat het hotel 20 jaar geleden super mooi was. Nu zie je dat er al jaren niks aan renovatie of vernieuwing is gedaan.. Dit vonden wij erg jammer, want echt alles, van de kamer tot de lounge, is oud. Wel is het personeel erg vriendelijk. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Bij het zwembad zit je fijn uit de wind en het valt mee hoe zout het is. Wel zijn de bedjes bij zowel het zwembad als het strand nodig aan vervanging toe.

Het hotel ligt ook redelijk ver van het stadje vandaan. Als je dan nog een 1,5 km over heel ongelijke stoepen moet lopen in het pikdonker, is dit geen leuke wandeltocht.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

BOEKEN

Nathan M.,
2-8-2018

Mensen, boeken. Ondanks ietwat gedateerd wel schoon en goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Heel veel groen met name olijf-en vijgenbomen. Bij avondwandeling naar en van de oude stad rekening houden met beperkt aantal straatverlichting. Sommige stukken weg zijn aardedonker. Strand is vanaf het zwembad binnen één minuut bereikbaar. Een rustig zand/kiezelstrand.

Gereisd met partner in juli 2018

Wij vonden het TOP!!!!

Karel,
22-7-2018

Gewoon gaan en ervaar het zelf. Het was in 1 woord gezegd SUPER!!!!

Het was de eerste keer, maar beslist niet de laatste . De ligging van dit hotel is fantastisch. Elke morgen bij een zeer uitgebreid ontbijt heb je een geweldig uitzicht op zee en de bergen. Het ontbijt is zeker een 9 waard. De service is geweldig, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is mooi, de kamers zijn enigszins gedateerd ook de bungalows zijn heel fijn maar ook enigszins gedateerd de matrassen zijn redelijk hard maar dat was voor ons geen probleem want er staan zoveel mooie dingen tegenover. Fijn zwembad ( zout water )met fijne ligbedden. Ook hier weer een prachtig uitzicht. Voor de prijs kwaliteitsverhouding is dit een hele goede keus. Dit hotel is echt een aanrader. Het is zo jammer dat dit eiland de dupe is geworden van veel negatieve berichten, maar gelukkig zit er weer stijgende lijn in. Molyvos ( grandioos, heerlijk sfeertje )

Gereisd met partner in juli 2018

goede vakantie

L.T.Roessen,
30-5-2018

net terug uit htl Delfinia, het hotel is wel wat aan vernieuwing toe,zoals de badkamer, kamer is en wordt super schoon gemaakt, bedden zijn goed(voor rug patienten wat hard maar vraag om een extra topper, wordt direct geregeld) het ontbijt is wel super uitgebreid met warme broodjes, en verder alles in buffetvorm,

alle mensen in htl super vriendelijk, niets te veel.

voor diner naar Molyvos geweest, er is wel een stoep, maar is wel wat ongemakkelijk.

In Molyvos heb je div. lekkere eettentjes , Madjoran, Meltemi, en voor een lekkere bak koffie en voor lunch kan je goed terecht bij Pergola.

Om het gehele eiland goed te kunnen zien huur een auto, wegen zijn over het algemeen goed.

Doordat er een paar jaar geleden er giga veel vluchtelingen zijn geweest heeft het toerisme op geheel Lesbos wel een klap gehad, en de mensen hopen echt dat het geheel weer beter wordt, wij hebben GEEN vluchteling gezien.

Gereisd met partner in februari 2018

Geweldig

Ton en Louise,
25-9-2017

Schitterende lokatie. Vriendelijke mensen. Badkamer is aan renovatie toe.

Prachtig zwembad.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige service en gastvrijheid

Tjerd Kamphuis
6-7-2015

Voor een griekse accommodatie absoluut 1 van de betere. Wij verbleven in 1 van de bungalowkamers (elk huisje bestaat uit een kamer beneden en een kamer boven). Het is dus niet echt een bungalow, maar wel gelegen in een mooi aangelegd park. De bungalows die het verst van de receptie liggen hebben de mooiste ligging.

Ontbijt is uitgebreid en prima. Het uitzicht vanaf het ontbijtterras is geweldig! Bij het zwembad (dat op enige afstand van het hotel en de huisjes ligt, richting de zee) is een poolbar met restaurant. Het eten wordt door een ervaren rot (Adonis) bereid en dat proef je. De keuken is grieks maar ook internationaal. Serieus goed eten en goede service (Takis en Myrsine)!

Tot slot nog iets over de recente berichtgeving over de vluchtelingen die daar aankomen. Je kan met een gerust hart naar deze bestemming. Je ziet ze lopen of soms verzameld bij de p plaats bij het centrum. Ze zijn niemand tot last.

Samengevat: ons verblijf in hotel delfinia was in 1 woord geweldig!

Gereisd met partner in juni 2015

bungalow foto

heeresh stadskanaal
15-10-2014

als je boekt in een bungalow laat je niet misleiden door de foto op de reis aanbiedingen die zijn oud we zijn er geweest met boeking bungalow zee zicht

krijgen een bungalow met coniferen voor de ramen Na 3 dagen wel een bungalow met zeezicht gekregen dat was top van de dames [ dit park is een groot onderhoud snoeibeurt nodig ]

Gereisd met partner in augustus 2014

Bungalows zijn een aanrader

Suez
23-9-2014

Wij hebben 12 dagen in een bungalow gezeten. Eigenlijk gewoon een wat ruimere hotelkamer. Zeer groot terras! Badkamer was prima, en fijn dat er standaard airco en een koelkastje aanwezig is. Wij zaten helemaal aan het einde, dus we moesten wel elke keer een stuk lopen naar de lobby of het zwembad.

Een uitgebreid ontbijt zoals hier heb ik in Griekenland nog nooit meegemaakt.

Uitzicht vanaf het zwembad is echt fenomenaal. Aan de ene kant kijk je naar Molivos en aan de andere kant direct naar het strand en de zee. Met name in het weekend is het erg druk omdat er dan ook veel lokale bevolking naar dit hotel komt om bij het zwembad of strand te zitten. Daardoor heb je als hotelgast wel eens het nakijken als je s middags nog een bedje zou willen.

Molivos is wel een kwartier lopen over een zeer ongelijke stoep (laat je hakken maar thuis).

Gereisd met vrienden in juli 2014

De ligging is prima. Ca. 1 km van het centrum van Molyvos en dat is prima te lopen. Halverwege is nog een kleine supermarkt; erg handig voor wat kleine boodschappen.

Service is super! Iedere medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam. We gebruikten alleen het ontbijt, en dat was uitstekend.

Het enige (grote) minpunt is de staat van de hotelkamers. Die zijn echt aan een renovatie toe! Badkamer is klein en sanitair verouderd. Bedden zijn hard, maar wel okay. Kleine TV zonder ontvangst, maar waarvoor heb je een TV nodig op vakantie. Kamers erg gehorig. Dat je je buren op de badkamer/WC bezig hoort, is niet prettig. De druppel was wel, dat ik luid en duidelijk meekreeg dat de buren hun echtelijke plichten aan het vervullen waren.

De kamers hadden airco, maar die deden het nog niet. De Grieken vonden het daarvoor nog niet warm genoeg. Maar 's nachts was het echt niet uit te houden op de hotelkamers... zo warm. Balkondeuren open was ook geen optie: veel muggen en krolse katten.

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk zeer ruim appartement

HallieHallo
15-5-2014

Wij verbleven 2 wkn in een appartement. Wat een weelde!! Heerlijk zo enorm ruim, elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken.

Goed verzorgt en bij de receptie kun je voor alles terecht.

Het zwembad heeft een prachtig uitzicht en het eten is er erg goed. Vooral een heerlijke pasta met salade.

Het ontbijt is top en wordt goed aangevuld.

Het hotel met appartementen is ruim opgezet en heeft een ruim erf met veel groen en voetbalveldje, zwembad, poolsnackbar, receptie, lounge zithoek, ontbijtruimte, restaurant en ruime parkeerplaats.

Naar het centrum is wel even lopen over een hobbelige weg, maar wij vonden het niet erg. Vlak buiten hotel heerlijk restaurantje met topkwaliteit eten.

Gereisd met partner in september 2012

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfinia in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.