Aparthotel Belvedere

8.6Fantastisch

Aparthotel info

• Animatie
Meer aparthotel info

Op het Griekse eiland Lesbos vlakbij Molyvos ligt Hotel Belvedere Lesvos. Dit hotel is geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Vanuit het zwembad heb je prachtig uitzicht op zee. Er is een speciaal zwembad alleen voor volwassenen. Bij het dorpje Petra heb je een mooi strand, naar Molyvos kan je lopen of gebruik maken van het busje.

323 reviews over Aparthotel Belvedere

• 2019
    9Ellenbroek17-10-2019

Top vakantie

Geweldige vakantie gehad! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en het speeltuintje. Het peuterbad ligt de hele dag in de schaduw en is daardoor wel aan de koude kant. Het eten is oké. De lunch vaak beter dan het diner. Hotelbusje naar movylos is ideaal. Kamers zijn erg ruim, wij lagen met zijn 4en op een kamer en hadden nog ruimte genoeg. Mooi groot balkon en alle kamers kijken uit op zee en Turkije aan de overkant. Huur ook zeker een auto om het eiland te ontdekken. Het is er prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Anouk06-10-2019

Heerlijk ontspannen!

Heeeeeerlijk! Heerlijke ontspannen sfeer. Heel vriendelijk personeel. Eten goed, diegene die mekkeren: dat is vaak een kwestie van smaak. Eten ook afwisselend. Enkel bij het ontbijt kon wat meer afwisseling zijn. All Inclusive formule helemaal prima! Prijs kwaliteit helemaal goed. Busje naar het dorp helemaal perfect. Het dorpje zelf is een plaatje! Het strandje in het dorp is ook erg schattig, klein en fijn!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Maria05-10-2019

Wat een heerlijk relaxed hotel

De prijs/kwaliteit voor all incl. is echt goed. We hebben lekker gegeten. De eerste 5 dagen waren uitzonderlijk goed. De ambiance is heerlijk rustig, en gemoedelijk. De avonden zijn gezellig. De ruime schone kamer heeft een tegelvloer. Bedden met goede matrassen en fijne kussens. De badkamer is sober maar schoon, met w.c en douche met nieuw gordijn. balkon. Er is TV, ontvangt BVN (Vlaams/Ned). Er is koelkast en Airco. Al het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Er zijn twee mooi gelegen rustige zwembaden met prettige bedjes. In de omgeving van het hotel kun je wandelen en naar Molivos te voet gaan. (23 min.) Service: hotelbusje dat o.a. 5 x pd op en neer rijdt naar Molivos. Veel terugkerende gasten, die wel goed ter been moeten zijn ivm veel trappen. Wij gaan zeker nog eens terug.

De fitnesstoestellen waren al opgeborgen en tafeltennis zou er zijn, maar niet gezien.Tegen het einde van het seizoen (10 okt) zijn er minder gasten, daardoor ook minder variatie bij de maaltijden.

• 9Elisabeth04-10-2019

Een absolute aanrader voor rust zoekers Buitengewoon vriendelijk personeel, prima keuken en goed gevarieerd. De kamers zijn eenvoudig maar ruim en schoon Voor herhaling vatbaar wat ons betreft

• 8Paul04-10-2019

Aanrader

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Ondanks een dringend verzoek niet te roken op het terras tijdens maaltijduren, wordt dat helaas wel gedaan. Zou wat mij betreft gehandhaafd mogen worden.

• 9Sandra Huijbers01-10-2019

Echt,echt geweldig

Dit hotel is echt een aanrader.Eind Mei zijn we voor het eerst daar geweest en in één woord geweldig! De gastvrijheid,de accommodatie ,het personeel gewoon perfect. Dat zorgde dat we eind juni nog een bezoek hebben gebracht.En weer een heerlijke week mogen doormaken.De omgeving is prachtig,het dorp Molyvos is heerlijk toeven,leuke winkeltjes, terassjes in overvloed waar je super wordt behandeld.Heerlijke warme avonden doorbrengen aan het haventje. Of super gezellige avonden in het hotel met prachtig uitzicht op de zee. Dus gisteren thuis gekomen van het derde bezoek dit jaar. Want dit hotel Belvédère,en alles daaromheen zorgt voor een gevoel steeds weer terug te willen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Joep en Anette28-09-2019

Geweldige locatie en aardige mensen.

Geweldig hotel met zeer aardig personeel. Mooie ligging. Best rustig. All-inclusieve is goed. Je hoeft nergens aan te denken. Mooie zwembaden. Wij komen hier zeker terug. Als je slecht ter been bent moet je hier niet naar toe gaan.

• 8Beekhof26-09-2019

Mooi gelegen hotel met goede service van personeel

Hotelkamer wat verouderd maar schoon, balkon in schaduw met twee stoelen en klein tafeltje. TV geen/nauwelijks ontvangst. Drankjes prima, eten wat wisselend, over het algemeen was de lunch beter dan avondeten. Mooi uitzicht en prima zwembadenen voldoende ligbedden. Hotel busje naar Molivos s ochtends om 10 uur daarna pas weer in de middagen s avonds. Personeel zeer vriendelijk en netjes.

• 6Hans en Elvera24-09-2019

1 keer was genoeg

Wij zijn afgegaan op de reviews , die naar onze mening veel te hoog zijn. Daardoor liggen de verwachtingen over dit hotel dan ook hoog! Het personeel doet erg zijn best, echter sinds touroperator dit hotel heeft overgenomen en dus ook de meeste inkomsten heeft van dit hotel, is het roeien met de riemen die ze hebben. Zwembaden ijskoud en dat in September, eten lauw , weinig variatie . 1 keer per week een Griekse avond echter de andere avond ..hele felle verlichting , slechte muziek gedaan met de Griekse sfeer, ondanks de lieve mensen die er werken.
    All inclusive houd in dit hotel in....qua drank, Ouzo, rose, witte wijn en rode wijn plus bier. Precies tot 11 uur daarna is het gedaan ...alles eigen rekening. Bacardi cola eigen rekening 5 euro dit geld voor alle mix drankjes. Wij hebben leuke mensen ontmoet dus het was op zich toch een gezellige vakantie echter ik vind de score van 8.6 zwaar overdreven.

• 10Fam. Damen18-09-2019

Perfect

Geweldig. Molyvos is een heel leuk echt grieks plaatsje en petra is zeker een bezoekje waard. Alle mensen zo vriendelijk. Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel. Schone kamers en lekker eten kortom een geweldig hotel voor een eerlijke prijs.

Aparthotel Belvedere info

• Animatie programmaAanwezig