Aparthotel Belvedere Lesvos

Aparthotel
Aparthotel Belvedere Lesvos
8,4

278 reviews over Aparthotel Belvedere Lesvos in het Nederlands

Een onvergetelijke vakantie gehad!

Anja, 14-5-2018

Super mooie locatie met vriendelijk personeel! Eten is goed en afwisselend! Je moet niet allergisch zijn voor katten😏, deze zwervers lopen namelijk op het terras te schooien. Ga je met touroperator? Ga een dagje toeren met Dolf!! Je krijgt alle info over het eiland! In molyvos een super mooie strandbar “Congas” met heerlijke cocktails .

Prima!!

karen, 1-5-2018

Echt een hotel waar je tot rust komt, fantastisch uitzicht, aardig en vriendelijk personeel, goed en gevarieerd eten. Schone ruime kamers en een goed onderhouden tuin. Jammer dat de strand van het hotel een zeewier strand is met stenen. Maar veel mooie andere makkelijk bereikbaar stranden in de omgeving

Prachtig!

Miranda, 28-4-2018

Fijn hotel , netjes, schoon!

Prachtige omgeving... super mooie straatjes! Gezellige eettentjes. Heerlijke vakantie gehad.

in ons hart

Aileen van Vliet, 21-12-2017

Wat een heerlijk hotel is dit. We zijn hier 2 jaar achter elkaar geweest en beide keren genoten van dit heerlijke hotel en super aardig en behulpzaam personeel. We komen zeker weer een keer terug. Ik zal even wat plussen en minnen op een rijtje zetten:

+ 2 zwembaden waarvan 1 relaxpool met barretje. Héérlijke ijsjes verkrijgbaar tussen 15 en 17

+ kamers zijn echt super , heel groot en een groot balkon met zeezicht

+ makkelijk een auto te huren die voor je deur wordt afgeleverd en niet duur! ( doen!)

+ eten is heerlijk , enige - is dat het met drukte sneller koud is

+ strand op loopafstand , - is dat het wel even een klimmetje is op de terugweg

+ uitzicht is fenomenaal

+ busje van het hotel brengt je meerdere keren op een dag naar Molyvos en Eftalou ( warmwaterbronnen) vragen bij de receptie

- klimmetje van en naar strand

- strand is niet bijzonder, weinig ligstoelen ( nagevraagd, maar het hotel mag het niet opknappen, iets met vergunningen)

- eten dus soms wat kouder

Voor ons niet weer...

Hennie, 4-10-2017

Omdat Belvedere zo goed werd beoordeeld hadden we deze vakantie nog op het allerlaatste moment geboekt. Aangekomen viel de kamer ons wel iets tegen. Oudbollig, niet meer van deze tijd. En inderdaad douchen in het bad met het gordijn tegen je aangeplakt..niet echt fris. Het eten viel ons ook tegen. Erg eentonig en niet warm. Ontbijt was wel goed. Personeel super aardig. We spraken met verschillende gasten en die hadden allemaal hetzelfde gevoel als ons : hoe komt dit hotel aan 4 sterren en aan een 8.6 op Zoover!!! 3 dagen een auto gehuurd en het eiland verkend. Mooie natuur, prachtig. Maar verder niets te doen. Het was zoeken naar iets om te eten. Alles is daar dicht...en niet omdat het eind seizoen is maar al jaren dicht en zeer vervallen. Wij zijn nooit moeilijk en vinden het al snel goed...maar nee...Belverdere niet weer.

uiterst vriendelijk personeel wordt vriendenlijk ontvangen neem goede schoenen mee niet toegangkelijk voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten het eten is geen variatie in 10 dagen geweest al in kip,varken, lam pasta gebakken aardappelen meer keus was er niet dit 10 dagen lang ook de temperatuur van het eten was te koud tewijl er goede machines stonden maar Geen gebruik van maken dit was voor mijn de eerste en de laatste keer daar

sorry touroperator

Heerlijke vakantie

Raemakers, 18-9-2017

Wij zijn twee weken in hotel Belvedere geweest, een klein familie hotel, met ontzettend vriendelijk personeel, voor wie niets te veel gevraagd was. We voelden ons echt welkom. Onze kamer was eenvoudig, maar ruim en heel schoon, handdoeken en lakens regelmatig verschoond, en de kamermeisjes altijd vriendelijk! De stranden in de directe omgeving zijn, zoals we gelezen hadden, rotsachtig. In de buurt van het hotel is een klein afgelegen strand met stenen, waar het heel rustig is, alleen een paar bedjes en verder niets. Het water is daar heel helder, fijn om te snorkelen. Vanuit het hotel gaat er een aantal keer per dag een gratis busje naar het dorpje, Molivos, dat werkelijk schitterend is met het kasteel bovenop. Ook is er een gewone bus die vlak bij het hotel stopt en naar de drukkere zandstranden van Petra en Anaxos gaat. Voordat we op vakantie gingen hadden hadden we een beetje onze bedenkingen over deze all-inclusive formule omdat we vaak in grote resorts in Turkije op vakantie zijn geweest met over de duizend gasten en een evengrote keuze aan activiteiten en meterslange buffetten. Dat heeft Belvedere niet, want het hotel is klein, wat het gezellig en gastvrij maakt. We waren ook echt positief verrast door de smaak en de kwaliteit van het eten, wat op de griekse keuken is gebaseerd en er was genoeg variatie wat voor het aantal mensen te verwachten valt. Ook waren er af en toe thema-avonden (Griekse avond, Latin night) die heel gezellig waren. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad die we niet snel zullen vergeten!

Prima hotel

Charlotte, 3-9-2017

Mooi hotel met hardwerkend en zeer vriendelijk personeel. Genoten van de relax pool, hoewel het daar wel een beetje stonk. Het eten was lekker en gevarieerd. De kamer was schoon, maar de bedden wel erg hard. Aanrader: huur een quad om lesbos te verkennen, je kan hier bij de receptie naar vragen.

Prachtige Lokatie

Familie Knippen, 30-8-2017

De ligging van het hotel is werkelijk prachtig, heel veel balkons hebben uitzicht op zee. Het algemene zwembad is ruim met veel ligbedden. De relax pool ( alleen voor volwassenen) is schitterend.

Het personeel van het hotel is heel erg gastvrij. De Kamer vond ik heel prettig en zeer schoon.

Het hotel ligt op loopafstand van het mooie Molyvos. Een echt aanrader.

Super hotel

Hazenoot, 22-8-2017

Leuk hotel, schoon, eten is prima, niet enorm gevarieerd maar wel altijd lekker.

Zeer lief personeel dat altijd tijd maakt voor een praatje en je op alle mogelijke manieren probeert te helpen.

Het hotel ligt iets verder van Molyvos af maar is prima in 20 minuten te lopen.

Verder gaat er om het aantal uur een busje vanuit het hotel richting Molyvos en het openbaar vervoer stopt recht voor de oprijlaan van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere Lesvos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Belvedere Lesvos in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Belvedere Lesvos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Belvedere Lesvos scoort een 8.44 uit 10 op basis van 293 reviews.