Aparthotel Belvedere Lesvos

Hotel aan zeeWeer vandaag22°15°
Aparthotel Belvedere Lesvos
8,6

300 reviews over Aparthotel Belvedere Lesvos in het Nederlands

Een aanrader en huur eens een auto

Harry Maarsen
18-10-2018

Goed hotel met prima schoonmaak elke dag. Gevarieerd eten en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel

heerlijk

van Ravenswaaij
30-9-2018

het is een prima hotel,goede bedden,uitzicht is erg mooi.

kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. Eten is heel goed en ruim voldoende.

wel trapje op trapje af, is wel fijn als je veel hebt gegeten. Is alleen niet geschikt voor mensen die moeilijk lopen of slecht ter been zijn.

personeel is heel vriendelijk en prettig in de omgang.

een aanrader is een heerlijke ontspanningsmassage, knap je echt van op en hele goeie masseur.

winkels zijn er niet in de buurt.

Geweldig hotel, prachtige plek, super gastvrij personeel! Lekkere bedden, voldoende bedjes bij beide zwembaden, goed eten. Strand valt tegen. Tenzij je waterschoentjes mee hebt. Scooter gehuurd bij Kosmos, eerlijke prijs. Ook zeer gastvrij. Strand bij stadje Petra is fijn met gratis bedjes.

Fantastisch.

De Haan
24-9-2018

Vriendelijk uitstekend personeel, ruime kamer met balkon en zeezicht, goed en smakelijk gegeten, buffet. Aanrader!!!

Top vakantie gehad .

lexy
23-9-2018

Een heel gezellig hotel. Een hele mooie ligging , met overal uitzicht op zee.

Eten was gewoon heel goed. Personeel heel erg aardig en behulpzaam.

Prima voor een keer

K en R
20-9-2018

Op zich een goed hotel, maar dat ligt eraan wat je gewend bent. Wij zijn luxer gewend, dus de kamers van dit hotel zijn wat ouwelijk. De badkamer is niet groot en er hangt een douchegordijn in een veel te kleine douche wat constant aan je vastplakt. Er zijn twee zwembaden, worden goed schoongehouden! Een adult only zwembad met een prachtig uitzicht! Alleen is het water STEENkoud dus wie hier niet van houd kan de hele vakantie niet zwemmen. Het eten is goed. Het is een kleinschalig hotel dus verwacht geen meterslange buffetten. Er is wel genoeg keus en alles word aangevuld. Alles is lekker op smaak. Personeel is erg vriendelijk! Het stadje molyvos is erg leuk en heel mooi. Je kunt fietsen, scooters en autos huren. Niet geschikt voor mensen in rolstoelen of slecht ter been, aangezien het een heuvellandschap is ben je continu trappen aan het lopen. Leuk om een keer te doen maar voor ons geen 2de keer.

Super

De Vleminck Werner
19-9-2018

Prachtige ligging, je hebt 180° zicht op de zee of natuur. Super vriendelijk personeel die je hier dadelijk laten thuis voelen. De kamers zijn groot en proper. Daar het onze zevende maal was dat we in het hotel verbleven kunnen we zeker zeggen dat het eten elk jaar beter wordt, een pluspunt dat er een groot terras is dat je dadelijk bij het ontbijt in vakantie sfeer brengt. Dus prijs/kwaliteit kan het bijna niet beter;

Jet
18-9-2018

Echt alles is hier goed!!

Heerlijk eten, keuze uit vlees, vis, vegetarisch en iedere dag iets anders.

Kamers zijn erg ruim en worden iedere dag grondig schoon gemaakt.

2 zwembaden, 1 voor met kinderen en 1 relaxpool voor only adults met prachtig uitzicht op zee, Turkije aan de overkant en 2e bar.

All-inn formule is voor ons ruim voldoende!!

Witte- en rode wijn, bier, fris, water, ouzo en buiten ontbijt, lunch, diner zijn er sandwiches, koekjes, popcorn en ijs inbegrepen.

Hotel is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen, geen lift en 20 min. lopen naar centrum Molyvos.

Er rijdt 4 x per dag een gratis busje op en neer, dat is soms ook handig.

Omgeving is prachtig , er valt veel te zien op dit bijzondere en mooie eiland.

Er zijn diverse wandel- , fiets- en autoroutes in de buurt.

Fietsen huren in Molyvos en een auto huren doe je bij verhuurder in Petra.

Geweldig

Ellen schreuder
13-9-2018

Een heerlijk hotel met supervriendelijk personeel. Prima eten en drankjes. Kamers zijn netjes en schoon. Prachtig zwembad met uitzicht over zee. Het voelde zeer relaxed aan op het terras met een schitterend uitzicht. Komen hier zeker nog wel een keer. We hadden een auto dat is wel aan te raden, molyvos is erg leuk met zijn mooie straatjes en een aanrader in de haven is captains table een restaurant met heerlijk eten, vooral vis. Petra is gezellig en even verderop heb je het strand Naxos, heerlijk met wat gezellige horeca op het strand.

Top Hotel

Theo
12-9-2018

Dit hotel is een aanrader. Een klein paradijsje maar je moet niet slecht ter been zijn. Personeel is top . Erg behulpzaam en vriendelijk. Kamers zijn ruim en zeezicht. Eten is erg goed en genoeg keus. Kortom een fantastische vakantie hier gehad en zouden zo hier weer naar toe gaan als we weer naar Lesbos gaan. Top!!!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Belvedere Lesvos in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Belvedere Lesvos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.