Hotel Bella Vista

281 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Hartstikke leuk!

Thess
1-9-2016

We hebben een hele fijne ervaring gehad bij Bella Vista. Wij boekte een last minute maar werden aangenaam verrast. Het hotel ligt direct aan zee wat heerlijk is! Het eten is overtreffelijk. Alles wordt gemaakt met verse ingrediënten en verse kruiden. Het onbijt is goed genoeg. Laten we zeggen dat de gemiddelde Nederlander deze keuze aan ontbijtproducten niet op zijn tafel heeft staan. Het zwembad is top en het uitzicht is prachtig. Het hotel ligt vlakbij de hot springs waar je heerlijk kunt vertoeven. Daarnaast kun je een aantal keer per dag gratis gebruik maken van de shuttlebus van het hotel. Het is maar een aantal minuten rijden naar Molivos! Verder doen Babiesj (manager) en zijn team er alles aan om het je naar de zin te maken. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en de handoeken worden iedere dag vervangen (d.m.v. leuk gevouwen figuren). We hebben genoten en we gaan hier zeker terugkomen!

Geweldige service

Vera
1-9-2016

Wat een super hotel. Vriendelijke mensen die oprecht hun best doen het je naar de zin te maken. Één personeelslid heeft in haar eigen tijd lenzen voor mij gehaald in een ander dorp.

Hotel wordt dagelijks goed schoon gemaakt. Ontbijt is goed. Ook voor lunch en diner kan je er terecht, er is keuze uit gerechten van de menu kaart maar de manager kookt ook elke dag wat specials; hij maakt heerlijk eten!

Zwembad ronduit prachtig, zoetwaterbad zonder chloor, wat wil je nog meer. Vanuit het zwembad kijk je op de zee, die letterlijk aan de overkant van de (rustige) weg is.

Vier keer per dag een gratis busje heen en weer naar Molyvos.

Als je houdt van een wat kleiner hotel met uitstekende service ben je hier zeker op je plek.

Niet te vergeten: wat een mooi eiland is Lesbos en wat doen alle mensen hun best het je naar de zin te maken. Dit hebben wij nog nooit ergens anders zo gezien!

Droomvakantie!

Charlotte Jordaan
27-8-2016

Samen met een vriendin (wij zijn 21) ben ik 8 dagen naar Lesvos gegaan, last minute, met als doel heerlijk uit te rusten en te genieten van het mooie weer. Dit is helemaal gelukt bij Hotel Bella Vista Molyvos. Wat een prachtig hotel, met mooie, schone kamers en faciliteiten en top service! De manager en zijn medewerkers doen er alles aan om jou een heerlijke vakantie te bezorgen, staan altijd voor je klaar en maken gezellig een praatje. Het weer was constant zonnig, 33 graden met een koel briesje. 's Avonds koelt het wat af naar zo'n 28 graden, warm genoeg om zonder jasje op stap te gaan.

Het strand is letterlijk aan de overkant van de straat, je kunt er heerlijk snorkelen en genieten van het uitzicht. De afstand naar Molyvos is zo'n 3km, aan te lopen maar met de taxi kun je voor 12 euro heen en weer. Een stukje de andere kant op is een hot water spring.

Het eten in het hotel is ook super, de kok heeft per dag voor zowel lunch als diner verschillende maaltijden buiten de kaart om die echt aan te raden zijn. Aanpassingen in het menu zijn geen probleem. Het ontbijt is lekker met brood, cruesli, yoghurt, ei, bacon, worstjes, koekjes en dergelijke.

Het hotel heeft contacten met verschillende verhuurbedrijven, zodat je gemakkelijk een fiets, auto of scooter kunt huren. Ook hebben zij contacten bij bedrijven die tours en andere activiteiten aanbieden, zodat je ook hier gemakkelijk kunt boeken en zeker weet dat je niet opgelicht wordt.

Hotel Bella Vista is een echte aanrader voor degene die lekker wil uitrusten en genieten van de omgeving in een gezellig, sfeervol en steengoed hotel!

Een heerlijk verblijf

Martin
25-8-2016

Een heerlijk hotel waar het personeel niets te veel is om het je naar de zin te maken.

Het hotel, de kamers, ontbijt zaal, terrassen, terrein en zwembad zien er keurig schoon en verzorgd uit.

De airco in de kamer is heerlijk en er hoeft niet extra voor betaald te worden.

Echt een plaats waar ik graag nog eens naar terug zou gaan.

Het enige min puntje wat ik zou kunnen bedenken was dat de badkamer, die overigens keurig was, ietsje groter zou mogen zijn.

Super, erg aardig, fantastisch

GJ Meijerink
21-8-2016

Heerlijk eten, erg vriendelijk personeel, schoon.

Fantastische vakantie gehad, dankzij Bella Vista

Kyara Nowakowski
10-8-2016

De gastvrijheid en de service is fantastisch, volledig kn de watten gelegd! Het is allemaal recht vanuit het hart

Alvino
21-7-2016

Alles was gewoon goed hotel zeer schoon gastheer was fantastisch de omgeving is ontzettend rust gevend en hartstikke mooi

In 1 woord, geweldig

dikkie van de vosse
6-7-2016

Vriendelijk, behulpzaam, service. Geen negatieve opmerkingen

Het voelt als thuiskomen!

Klara Norg
6-7-2016

Heerlijk eten, en vooral niet overdadig.

Fantastisch!

Hans
6-7-2016

Goed: op verzoek bereid om op andere tijden de hotelbus te rijden, spontaan aanbod om elders naar een restaurant te rijden. Gastvrijheid en hartelijk in het contact door al het personeel. Dagelijkse schoonmaak kamer en verschoning handdoeken/lakens. Eten: gebruik verse ingrediënten in de smaakvolle salades.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.