Hotel Bella Vistasterstersterster

• Animatie
Tonen op kaart

300 reviews over Hotel Bella Vista

• 9Marc03-09-2016

Geweldig hotel met uitsekende service!!!

Hotel Bella Vista is een uitstekend hotel. Het hele hotel is geweldig schoon, het zwembad is heerlijk en schoon, de voorzieningen zijn erg goed en de service van het personeel en de eigenaar zijn ongekend. We zijn hier al eerder geweest in 2012 en 2013 en ook nu weer na overplaatsing uit andere appartement in de buurt weer vier dagen. we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Petra Hoogenbosch02-09-2016

Geweldige locatie, heerlijk rustig.

Goed hotel. Heerlijk om re verblijven. Geweldige service. Gaan zeker volgend jaar weer heen

• 9Rob & Margriet02-09-2016

Fantastisch!

Mooi, schoon, zeeeeer vriendelijk personeel, niets is teveel, heerlijk eten, zeer sfeervol. Strand(je) voor de deur is beperkt. Voordeel is wel dat je er heerlijk kunt zwemmen in zee, maar niet zonnen.

• 9ruud01-09-2016

Gezellig, vriendelijk en schoon

Veel Nederlanders en een lekker zwembad. Alles is schoon daar, ontbijt is prima, gratis shuttle naar molivos een paar keer per dag. Hier ga je nog een keer naar toe!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Thess01-09-2016

Hartstikke leuk!

We hebben een hele fijne ervaring gehad bij Bella Vista. Wij boekte een last minute maar werden aangenaam verrast. Het hotel ligt direct aan zee wat heerlijk is! Het eten is overtreffelijk. Alles wordt gemaakt met verse ingrediënten en verse kruiden. Het onbijt is goed genoeg. Laten we zeggen dat de gemiddelde Nederlander deze keuze aan ontbijtproducten niet op zijn tafel heeft staan. Het zwembad is top en het uitzicht is prachtig. Het hotel ligt vlakbij de hot springs waar je heerlijk kunt vertoeven. Daarnaast kun je een aantal keer per dag gratis gebruik maken van de shuttlebus van het hotel. Het is maar een aantal minuten rijden naar Molivos! Verder doen Babiesj (manager) en zijn team er alles aan om het je naar de zin te maken. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en de handoeken worden iedere dag vervangen (d.m.v. leuk gevouwen figuren). We hebben genoten en we gaan hier zeker terugkomen!

• 9Vera01-09-2016

Geweldige service

Wat een super hotel. Vriendelijke mensen die oprecht hun best doen het je naar de zin te maken. Één personeelslid heeft in haar eigen tijd lenzen voor mij gehaald in een ander dorp. Hotel wordt dagelijks goed schoon gemaakt. Ontbijt is goed. Ook voor lunch en diner kan je er terecht, er is keuze uit gerechten van de menu kaart maar de manager kookt ook elke dag wat specials; hij maakt heerlijk eten! Zwembad ronduit prachtig, zoetwaterbad zonder chloor, wat wil je nog meer. Vanuit het zwembad kijk je op de zee, die letterlijk aan de overkant van de (rustige) weg is. Vier keer per dag een gratis busje heen en weer naar Molyvos. Als je houdt van een wat kleiner hotel met uitstekende service ben je hier zeker op je plek. Niet te vergeten: wat een mooi eiland is Lesbos en wat doen alle mensen hun best het je naar de zin te maken. Dit hebben wij nog nooit ergens anders zo gezien!

• 9Charlotte Jordaan27-08-2016

Droomvakantie!

Samen met een vriendin (wij zijn 21) ben ik 8 dagen naar Lesvos gegaan, last minute, met als doel heerlijk uit te rusten en te genieten van het mooie weer. Dit is helemaal gelukt bij Hotel Bella Vista Molyvos. Wat een prachtig hotel, met mooie, schone kamers en faciliteiten en top service! De manager en zijn medewerkers doen er alles aan om jou een heerlijke vakantie te bezorgen, staan altijd voor je klaar en maken gezellig een praatje. Het weer was constant zonnig, 33 graden met een koel briesje. 's Avonds koelt het wat af naar zo'n 28 graden, warm genoeg om zonder jasje op stap te gaan.

Het strand is letterlijk aan de overkant van de straat, je kunt er heerlijk snorkelen en genieten van het uitzicht. De afstand naar Molyvos is zo'n 3km, aan te lopen maar met de taxi kun je voor 12 euro heen en weer. Een stukje de andere kant op is een hot water spring.

Het eten in het hotel is ook super, de kok heeft per dag voor zowel lunch als diner verschillende maaltijden buiten de kaart om die echt aan te raden zijn. Aanpassingen in het menu zijn geen probleem. Het ontbijt is lekker met brood, cruesli, yoghurt, ei, bacon, worstjes, koekjes en dergelijke.

Het hotel heeft contacten met verschillende verhuurbedrijven, zodat je gemakkelijk een fiets, auto of scooter kunt huren. Ook hebben zij contacten bij bedrijven die tours en andere activiteiten aanbieden, zodat je ook hier gemakkelijk kunt boeken en zeker weet dat je niet opgelicht wordt.

Hotel Bella Vista is een echte aanrader voor degene die lekker wil uitrusten en genieten van de omgeving in een gezellig, sfeervol en steengoed hotel!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Martin25-08-2016

Een heerlijk verblijf

Een heerlijk hotel waar het personeel niets te veel is om het je naar de zin te maken. Het hotel, de kamers, ontbijt zaal, terrassen, terrein en zwembad zien er keurig schoon en verzorgd uit. De airco in de kamer is heerlijk en er hoeft niet extra voor betaald te worden. Echt een plaats waar ik graag nog eens naar terug zou gaan. Het enige min puntje wat ik zou kunnen bedenken was dat de badkamer, die overigens keurig was, ietsje groter zou mogen zijn.

• 9GJ Meijerink21-08-2016

Super, erg aardig, fantastisch

Heerlijk eten, erg vriendelijk personeel, schoon.

• 9Kyara Nowakowski10-08-2016

Fantastische vakantie gehad, dankzij Bella Vista

De gastvrijheid en de service is fantastisch, volledig kn de watten gelegd! Het is allemaal recht vanuit het hart

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

36 tips over Hotel Bella Vista

• jdezwaan, 11-06-2014

Als lunch o.a. lekkere salades in het hotel.

• G Oosterbosch, 29-06-2012

Mensen het is gewoon zo jammer dat er mensen zijn die Griekenland afraden. Het is er zo geweldig dat heb ik nog nooit meegemaakt, en er is helemaal niks te merken van hetgeen er in Athene gebeurd. Het is er alleen te rustig en dat is jammen want de mensen op het eiland leven van het toerisme en die zijn je zo dankbaar voor alles wat je doet. Je kunt er echt met een gerust hart naar toe.

• bjgraven, 20-09-2013

Huur een scooter en rij naar Petra of Anaxxos. Genoeg plek op het strand, veel strandstoelen en iedere bar heeft ook Wifi.

14 vragen over Hotel Bella Vista

• Agaath, 30-04-2018

Scooter huren.

Wij willen binnenkort naar Bella Vista en willen dan een scooter huren. Hoe kunnen we dat het beste doen; bij het hotel of zelf iets huren in Molyvos? En wat zijn de kosten voor de huur? En is een 50 cc scooter genoeg als je er met z'n tweeën op wilt of is een 80 cc aan te raden?

• geert-patricia, 14-07-2017

dranken

hoi,

wij lezen dat er alleen maar bier, frisdranken en koffie in de all inn prijs zitten wat met een eventuele Cuba libre of andere cocktails zijn deze betalend en zo ja weet er iemand hier de prijzen van. THX

• theo, 04-05-2017

strand

ik lees niet veel over het strand: zijn er ligbedjes en parasols of is het meer een strook met kiezel waar niemand ligt?

alvast bedankt Theo

GJ, 08-06-2017

Alhoewel het inderdaad een smal kiezelstrand is staan er sinds dit seizoen strandbedjes en parasols. Met waterschoentjes is het toch comfortabel om de eerste meters de zee in te lopen.

Rvdp, 20-05-2017

Het is maar een strook met kiezels. Voor het strand moet je naar Petra ca. 9 kilometer van hotel. Is daar erg leuk.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels