Hotel Bella Vistasterstersterster

• Animatie
Tonen op kaart

300 reviews over Hotel Bella Vista

• 9hans08-07-2017

geweldig hotel, zeer rustig gelegen.

Bijzonder goede service. Lekker ontbijt. Personeel probeert het je echt naar de zin te maken. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden. Drie keer per dag gaat er een bus naar Eftalou, een prachtig dorpje, met veel oude bezienswaardigheden. Vervoer is gratis!

Gereisd met partner in september 2015

• 5Sannie02-07-2017

Dol op Polen? Dan is dit the place to be!

Sinds dit jaar het "all inclusieve" concept: Gratis is bier, wijn, ouzo en niet gekoelde frisdrank met ijsblokjes. Niets meer en niets minder. Echter om 22.30 uur is het niet meer gratis. Het eten was -ondanks soms koud- fantastisch! De kok verdient echt de hoofdprijs! Dat vonden ook de Polen die er borden vol van schepten ook en meer dan de helft van liet liggen. Het hotel heeft 36 kmrs, toen wij er waren, waren 4 kamers bezet door Nederlanders de rest waren Polen. Snachts zitten ze stomdronken op het balkon te schreeuwen. Zo jammer dit, want er waren Nederlanders die al vaker in Bella Vista waren geweest en nu vertelden hier niet meer terug te komen door de negatieve sfeer die de Polen met zich meebrengen. Ook logisch als je met 8 Nederlanders tussen 64 Polen zit, dit voelt echt niet fijn! En denk nu vooral niet dat dit een eenmalige Forse Poolse bezetting is, nee de eigenaar heeft een groot contract afgesloten met een Poolse touroperator waardoor de Poolse bezetting met vakantiegangers bij Bellavista altijd fors zal zijn! Je kunt je voorstellen als je de tapkraan om 2230 uur dichtdraait (all inclusieve stopt dan) dat de polen wel doorgaan met alcohol inname wat dan toch weer (veel) geld in het laatje brengt... Het personeel is vriendelijk en behulpzaam behalve de dame achter de bar, die het woord klantvriendelijkheid niet kent. Ze is te kwalificeren als onbeschoft. De barman bij het zwembad is een grote chagrijn en tapt biertjes alsof hij ze zelf moet betalen Zij halen dan ook het gemiddelde van de service (1) naar beneden want het is gewoon ergerlijk! De schoonmaaksters zijn pareltjes, ik heb nog nooit zo'n schoon hotel meegemaakt. De ligging slecht, het is 5 km lopen naar Molivos en avonds in het donker, niet te doen ivm onveiligheid omdat er geen stoep is om te lopen, daarnaast is er geen straatverlichting. Het shuttlebusje wat 4 x per dag rijd heeft een slechte tijdsplanning ( bv om 19u terwijl dan ook het avondeten begint), als je in Molivos wilt eten prima, maar niet als je in het hotel wilt eten want dan moet je wachten tot 2130 uur tot je dan weer met de shuttle kunt. Het hotel is niet ingericht op kinderen er is geen pierenbadje of ondiepe inloop bij het zwembad. Resume: -Als je dol op Polen bent die met volle borden vol ervoor zorgen dat als jij aan het hoofd- of nagerecht toe bent er dan niets meer over is.. maar het eten in de afvalbak is beland omdat de polen het hebben opgeschept maar niet hebben opgegeten... -Als je het prettig vind om bij het zwembad te liggen waarbij Jij als enige tussen 60 andere Polen ligt en je je zelfs in Polen waant omdat je alleen Pools om je heen hoort praten. Ga dan naar Bella Vista!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8paul_daisy25-06-2017

Prima hotel voor een weekje eiland verkennen.

Met onze huurauto (in NL geboekt) zijn wij bijna elke dag het eiland gaan verkennen. Dan is dit rustig gelegen kleinschalig hotel een prima uitvalsbasis. All Inclusive is net nieuw hier, dat is ook voor het personeel wennen. Het lauwwarme eten is wel van goede kwaliteit. Keurige schoonmaak van de kamer! Niet geschikt voor (kleine) kinderen en mensen slecht ter been.

• 10Ad en Thea23-06-2017

TOP hotel!

Top hotel met een mooi groot zwembad, ligstoelen en terras. Ook op het terras voor het hotel met loungebanken is het heerlijk vertoeven met een bakje koffie of een drankje. Alles tiptop verzorgd met vriendelijk en behulpzaam personeel. Nieuw dit jaar is de all inclusive formule met super lekker eten (alles vers) en de wekelijkse BBQ avond met live muziek en dans. Buiten de Nederlanders zijn er dit jaar ook Poolse vakantiegangers. Kortom, wij hebben een fijne vakantie gehad op een mooie locatie en een prachtig eiland met een schitterende natuur waar je ook heerlijk kunt wandelen!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Wio Oosten18-06-2017

Heerlijke vakantie gehad !

Het was een prima hotel ! Vriendelijk personeel , schoon hotel en prima eten ! Dit jaar was de all in formule van toepassing in het hotel . En natuurlijk was het even wennen... maar wij hebben het echt als goed ervaren ! Het hotel zat vol met allemaal Nederlanders... Wat een gezelligheid ! De ouzo was niet aan te slepen...:-) Ook hebben we een geweldig contact gehad tijdens onze vakantie met meerdere gasten . Dus eigenlijk kan ik niet iets negatiefs opnoemen... Ook tijdens ons verblijf was er het hotelbusje dat de gasten 4 keer per dag naar Mithymna kon brengen , omdat het hotel wat buiten het dorp ligt... Wat een service ! De mensen op Lesbos doen heel erg hun best om het de toeristen naar de zin te maken , wat een gastvrijheid ! En ook vind ik het jammer , dat door de vluchtelingenproblematiek , Lesbos zo negatief in het nieuws komt ! Als toerist merk je niks van deze problematiek...

• 9C&M24-05-2017

Prachtig eiland & goed hotel

Bella Vista is een prettig hotel met zeer vriendelijk personeel. Door onder andere het goede eten, de schone kamers, de rustige omgeving en mooie zwembad is het hotel een echte aanrader.

Zoals in meerdere reviews is aangegeven is er van de vluchtelingencrisis niks meer te merken, tenzij je doelbewust opzoek gaat.

Naar onze mening is Lesbos het Griekse eiland om je vakantiegeld aan uit te geven.

• 9RvdP20-05-2017

Super hotel en schitterend eiland

Prima hotel met goede all in formule.

Plaatsje Molyvos is heel gezellig met restaurantjes en leuke winkeltjes en de burcht op de berg. De mensen op dit eiland hebben een hele slechte periode gehad en we hopen voor ze, dat de toeristen massaal naar Lesbos gaan komen. Dat hebben ze echt verdiend. ( wat een lieve mensen hebben we daar ontmoet).

• 8Cvdb16-05-2017

Mooi en gezellige accomodatie

Bella vista is een mooi netjes en gezellige accomodatie. Zeer goed eten en de all in is goed. Eigenlijk is alles prima netjes en ze doen alles voor je als gast. Mensen kom naar lesbos echt de mensen op lesbos moeten het van de toeristen hebben en die komen nu niet, terwijl je geen vluchteling ziet.

• 10Jeroen Hennekes03-09-2016

No refugees on Lesvos

• Mooi- en vooral ook heel Schoon hotel!
    • Personeel is ook uitermate vriendelijk, behulpzaam en heel servicegericht (spreken ook goed Engels).
    • Ligging is met een uitzicht op zee- en Turkije (in de verte) werkelijk schitterend.
    • Hotel lijkt mij minder geschikt voor kinderen al ben ik er van overtuigd dat ze heel welkom en netjes zullen worden behandeld door het vriendelijke personeel (vandaar de 7).
    • Keuken van het hotel is overigens ook goed en betaalbaar.
    • Zwembad is mooi ruim van opzet, opvallend schoon en het water extreem helder.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Corine03-09-2016

Heerlijk om hier te zijn, voor de tweede keer.

Heerlijk eiland. Gezellige mensen. Goed te bereiken Zwembad kan iets meer middelen hebben om er gemakkelijk uit te lopen voor ouderen. Voor de rest niets op aan te merken

Gereisd met partner in augustus 2016

36 tips over Hotel Bella Vista

• jdezwaan, 11-06-2014

Als lunch o.a. lekkere salades in het hotel.

• G Oosterbosch, 29-06-2012

Mensen het is gewoon zo jammer dat er mensen zijn die Griekenland afraden. Het is er zo geweldig dat heb ik nog nooit meegemaakt, en er is helemaal niks te merken van hetgeen er in Athene gebeurd. Het is er alleen te rustig en dat is jammen want de mensen op het eiland leven van het toerisme en die zijn je zo dankbaar voor alles wat je doet. Je kunt er echt met een gerust hart naar toe.

• bjgraven, 20-09-2013

Huur een scooter en rij naar Petra of Anaxxos. Genoeg plek op het strand, veel strandstoelen en iedere bar heeft ook Wifi.

14 vragen over Hotel Bella Vista

• Agaath, 30-04-2018

Scooter huren.

Wij willen binnenkort naar Bella Vista en willen dan een scooter huren. Hoe kunnen we dat het beste doen; bij het hotel of zelf iets huren in Molyvos? En wat zijn de kosten voor de huur? En is een 50 cc scooter genoeg als je er met z'n tweeën op wilt of is een 80 cc aan te raden?

• geert-patricia, 14-07-2017

dranken

hoi,

wij lezen dat er alleen maar bier, frisdranken en koffie in de all inn prijs zitten wat met een eventuele Cuba libre of andere cocktails zijn deze betalend en zo ja weet er iemand hier de prijzen van. THX

• theo, 04-05-2017

strand

ik lees niet veel over het strand: zijn er ligbedjes en parasols of is het meer een strook met kiezel waar niemand ligt?

alvast bedankt Theo

GJ, 08-06-2017

Alhoewel het inderdaad een smal kiezelstrand is staan er sinds dit seizoen strandbedjes en parasols. Met waterschoentjes is het toch comfortabel om de eerste meters de zee in te lopen.

Rvdp, 20-05-2017

Het is maar een strook met kiezels. Voor het strand moet je naar Petra ca. 9 kilometer van hotel. Is daar erg leuk.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels