Hotel Bella Vista

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Hotel Bella Vista
8,6

281 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad !

Wio Oosten,
18-6-2017

Het was een prima hotel ! Vriendelijk personeel , schoon hotel en prima eten ! Dit jaar was de all in formule van toepassing in het hotel . En natuurlijk was het even wennen... maar wij hebben het echt als goed ervaren ! Het hotel zat vol met allemaal Nederlanders... Wat een gezelligheid ! De ouzo was niet aan te slepen...:-) Ook hebben we een geweldig contact gehad tijdens onze vakantie met meerdere gasten . Dus eigenlijk kan ik niet iets negatiefs opnoemen... Ook tijdens ons verblijf was er het hotelbusje dat de gasten 4 keer per dag naar Mithymna kon brengen , omdat het hotel wat buiten het dorp ligt... Wat een service ! De mensen op Lesbos doen heel erg hun best om het de toeristen naar de zin te maken , wat een gastvrijheid ! En ook vind ik het jammer , dat door de vluchtelingenproblematiek , Lesbos zo negatief in het nieuws komt ! Als toerist merk je niks van deze problematiek...

Prachtig eiland & goed hotel

C&M,
24-5-2017

Bella Vista is een prettig hotel met zeer vriendelijk personeel. Door onder andere het goede eten, de schone kamers, de rustige omgeving en mooie zwembad is het hotel een echte aanrader.

Zoals in meerdere reviews is aangegeven is er van de vluchtelingencrisis niks meer te merken, tenzij je doelbewust opzoek gaat.

Naar onze mening is Lesbos het Griekse eiland om je vakantiegeld aan uit te geven.

Super hotel en schitterend eiland

RvdP,
20-5-2017

Prima hotel met goede all in formule.

Plaatsje Molyvos is heel gezellig met restaurantjes en leuke winkeltjes en de burcht op de berg.

De mensen op dit eiland hebben een hele slechte periode gehad en we hopen voor ze, dat de toeristen massaal naar Lesbos gaan komen. Dat hebben ze echt verdiend. ( wat een lieve mensen hebben we daar ontmoet).

Mooi en gezellige accomodatie

Cvdb,
16-5-2017

Bella vista is een mooi netjes en gezellige accomodatie. Zeer goed eten en de all in is goed. Eigenlijk is alles prima netjes en ze doen alles voor je als gast. Mensen kom naar lesbos echt de mensen op lesbos moeten het van de toeristen hebben en die komen nu niet, terwijl je geen vluchteling ziet.

No refugees on Lesvos

Jeroen Hennekes
3-9-2016

* Mooi- en vooral ook heel Schoon hotel!

* Personeel is ook uitermate vriendelijk, behulpzaam en heel servicegericht (spreken ook goed Engels).

* Ligging is met een uitzicht op zee- en Turkije (in de verte) werkelijk schitterend.

* Hotel lijkt mij minder geschikt voor kinderen al ben ik er van overtuigd dat ze heel welkom en netjes zullen worden behandeld door het vriendelijke personeel (vandaar de 7).

* Keuken van het hotel is overigens ook goed en betaalbaar.

* Zwembad is mooi ruim van opzet, opvallend schoon en het water extreem helder.

Heerlijk eiland. Gezellige mensen.

Goed te bereiken

Zwembad kan iets meer middelen hebben om er gemakkelijk uit te lopen voor ouderen.

Voor de rest niets op aan te merken

Hotel Bella Vista is een uitstekend hotel. Het hele hotel is geweldig schoon, het zwembad is heerlijk en schoon, de voorzieningen zijn erg goed en de service van het personeel en de eigenaar zijn ongekend. We zijn hier al eerder geweest in 2012 en 2013 en ook nu weer na overplaatsing uit andere appartement in de buurt weer vier dagen. we komen zeker nog een keer terug.

Geweldige locatie, heerlijk rustig.

Petra Hoogenbosch
2-9-2016

Goed hotel.

Heerlijk om re verblijven.

Geweldige service.

Gaan zeker volgend jaar weer heen

Fantastisch!

Rob & Margriet
2-9-2016

Mooi, schoon, zeeeeer vriendelijk personeel, niets is teveel, heerlijk eten, zeer sfeervol. Strand(je) voor de deur is beperkt. Voordeel is wel dat je er heerlijk kunt zwemmen in zee, maar niet zonnen.

Gezellig, vriendelijk en schoon

ruud
1-9-2016

Veel Nederlanders en een lekker zwembad.

Alles is schoon daar, ontbijt is prima, gratis shuttle naar molivos een paar keer per dag. Hier ga je nog een keer naar toe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.