Hotel Bella Vista

281 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Redelijk hotel

Hans,
5-9-2017

Het gemiddelde van een 9,1 voor dit hotel heeft ons zeer verbaast! Dit kan niet kloppen!

90% van de gasten komt uit Polen. Ik heb niks tegen Polen, maar als ik dit van te voren geweten had, had ik een andere keuze gemaakt.

Een all-inclusive wil ik het niet noemen, maar een vol-pension. Cocktails moet je voor betalen zoals ook diverse andere zaken.

Niet al het personeel was al te vriendelijk. Een glimlach kon er nauwelijks vanaf. De barman was echt het toppunt! Deze ging volgens mij iedere dag met tegenzin naar zijn werk. Een babbeltje met de gasten had hij geen zin en drankjes inschenken ging met pijn en moeite. Klappen kon hij wel, maar dat was om de honden weg te jagen.

De schoonmakers daarentegen waren super! Altijd een glimlach en de kamers superschoon!

Het eten was redelijk goed. Maar soms ook koud. Er is weinig variatie.

Handdoekje leggen elke ochtend, ook helaas hier het geval.

Het zwembad zelf is prima. Niet geschikt voor kinderen. Maar zeker wel om tot rust te komen.

G E W E L D I G. Goed hotel.

Petra Hoogenbosch.,
2-9-2017

Hotel is perfect. Eten geweldig goed. gezelligheid is top. Personeel is perfect. Kamers zijn schoon en netjes. Poolplace is te krap voor al die hotelgasten.

Geen makkelijke uitstap uit het zwembad.

Krappe doucheplek in de badkamer.

Wel druk verkeer kustweg langs locatie en langs het zwembad naar hotel vanwege bevoorrading vrachtwagens.

Die vrachtwagens kunnen beter langs de achterkant van het hotel.

Fantastisch hotel, heeeeeerlijk eten

Charlotte van het Kaar - Gabriel,
13-8-2017

Kleinschalig hotel met groot zwembad, aan zee en vlakbij molivos (gratis shuttlebus).

Vers eten, veelal uit eigen tuin en naast van alles en nog wat, altijd overheerlijke Griekse salade, tsaziki en echte Griekse gerechten.

Woensdag een fantastische Griekse avond, professioneel met een geweldige bbq.

We hebben genoten met volle teugen

Super hotel

Linda,
9-7-2017

Het hotel ligt wat afgelegen, maar dat staat overal duidelijk. Dus dat weet je als je hier naartoe gaat. Wij vonden het heerlijk en het ligt mooi aan de zee. Wil je wat doen, dan kan je een auto of scooter huren. Het hotel kan dit met je regelen. All-in was goed. Eten was heel lekker en variërend (vlees, vis, aardappelen, rijst, pasta, veel groente): elke dag was er iets anders. Zo ook met lunch en diner. Het enige wat tegenviel waren de snacks. Dat mag wat uitgebreider. Het drinken krijg je met ijsblokjes en staat helaas niet koud. Dit was wel echt een minpunt. Ik kan wel begrijpen dat het eerste jaar all-in even aftasten is, dus ik hoop dat ze dit nog gaan verbeteren. Kamers zijn heel schoon en al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De Griekse avond op woensdag was ook gezellig en het eten was wederom super.

Geweldig kleinschalig hotel op heerlijk rustige locatie, maar wel de mogelijkheid om het schitterend mooie Lesbos te verkennen. Er rijdt namelijk 4x per dag een gratis shuttlebusje van het hotel naar het schilderachtige Molyvos. Ook is er een bushalte op loopafstand .Het eten is heerlijk: veel verse ingrediënten uit de eigen hoteltuin.Dit jaar voor het eerst all inclusive i.p.v. ontbijt. Heerlijk terras om te eten en een fijn loungegedeelte buiten met uitzicht op de tuin. Op het smalle (grind)strandje bij het hotel staan gratis ligbedden van het hotel. Ik was er een week met mijn volwassen dochter en we komen zeker terug!! De manager en zijn team doen alles voor de gasten om hen een fantastische vakantie te bezorgen! Minder geschikt voor kinderen. De Griekse avond was geweldig goed georganiseerd!! Petje af voor het vriendelijke, hulpvaardige personeel! We hadden al de dag van aankomst een thuisgevoel en nu al heimwee..!!

redelijk voor zijn geld

jos Schuijt,
8-7-2017

all-in is beperkt, mede gezien het aantal kamers kan je ook niet verwachten dat ze heel veel keuze hebben in het menu. Kwaliteit was wel goed, maar niet echt heel grieks. Kamers waren goed, wat gehorig met schuivende stoelen en slaande deuren. In en om het hotel is niets te doen, behalve het zwembad. Kwaliteit incl dranken gemiddeld. wijn bier fris en ouzo. er kwamen nu veel polen nadat wij weggingen.

geweldig hotel, zeer rustig gelegen.

hans,
8-7-2017

Bijzonder goede service. Lekker ontbijt. Personeel probeert het je echt naar de zin te maken. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden. Drie keer per dag gaat er een bus naar Eftalou, een prachtig dorpje, met veel oude bezienswaardigheden. Vervoer is gratis!

Dol op Polen? Dan is dit the place to be!

Sannie,
2-7-2017

Sinds dit jaar het "all inclusieve" concept: Gratis is bier, wijn, ouzo en niet gekoelde frisdrank met ijsblokjes. Niets meer en niets minder. Echter om 22.30 uur is het niet meer gratis. Het eten was -ondanks soms koud- fantastisch! De kok verdient echt de hoofdprijs! Dat vonden ook de Polen die er borden vol van schepten ook en meer dan de helft van liet liggen. Het hotel heeft 36 kmrs, toen wij er waren, waren 4 kamers bezet door Nederlanders de rest waren Polen. Snachts zitten ze stomdronken op het balkon te schreeuwen. Zo jammer dit, want er waren Nederlanders die al vaker in Bella Vista waren geweest en nu vertelden hier niet meer terug te komen door de negatieve sfeer die de Polen met zich meebrengen. Ook logisch als je met 8 Nederlanders tussen 64 Polen zit, dit voelt echt niet fijn! En denk nu vooral niet dat dit een eenmalige Forse Poolse bezetting is, nee de eigenaar heeft een groot contract afgesloten met een Poolse touroperator waardoor de Poolse bezetting met vakantiegangers bij Bellavista altijd fors zal zijn!

Je kunt je voorstellen als je de tapkraan om 2230 uur dichtdraait (all inclusieve stopt dan) dat de polen wel doorgaan met alcohol inname wat dan toch weer (veel) geld in het laatje brengt...

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam behalve de dame achter de bar, die het woord klantvriendelijkheid niet kent. Ze is te kwalificeren als onbeschoft. De barman bij het zwembad is een grote chagrijn en tapt biertjes alsof hij ze zelf moet betalen Zij halen dan ook het gemiddelde van de service (1) naar beneden want het is gewoon ergerlijk! De schoonmaaksters zijn pareltjes, ik heb nog nooit zo'n schoon hotel meegemaakt. De ligging slecht, het is 5 km lopen naar Molivos en avonds in het donker, niet te doen ivm onveiligheid omdat er geen stoep is om te lopen, daarnaast is er geen straatverlichting. Het shuttlebusje wat 4 x per dag rijd heeft een slechte tijdsplanning ( bv om 19u terwijl dan ook het avondeten begint), als je in Molivos wilt eten prima, maar niet als je in het hotel wilt eten want dan moet je wachten tot 2130 uur tot je dan weer met de shuttle kunt. Het hotel is niet ingericht op kinderen er is geen pierenbadje of ondiepe inloop bij het zwembad.

Resume:

-Als je dol op Polen bent die met volle borden vol ervoor zorgen dat als jij aan het hoofd- of nagerecht toe bent er dan niets meer over is.. maar het eten in de afvalbak is beland omdat de polen het hebben opgeschept maar niet hebben opgegeten...

-Als je het prettig vind om bij het zwembad te liggen waarbij Jij als enige tussen 60 andere Polen ligt en je je zelfs in Polen waant omdat je alleen Pools om je heen hoort praten.

Ga dan naar Bella Vista!

Prima hotel voor een weekje eiland verkennen.

paul_daisy,
25-6-2017

Met onze huurauto (in NL geboekt) zijn wij bijna elke dag het eiland gaan verkennen. Dan is dit rustig gelegen kleinschalig hotel een prima uitvalsbasis. All Inclusive is net nieuw hier, dat is ook voor het personeel wennen. Het lauwwarme eten is wel van goede kwaliteit. Keurige schoonmaak van de kamer! Niet geschikt voor (kleine) kinderen en mensen slecht ter been.

TOP hotel!

Ad en Thea,
23-6-2017

Top hotel met een mooi groot zwembad, ligstoelen en terras. Ook op het terras voor het hotel met loungebanken is het heerlijk vertoeven met een bakje koffie of een drankje. Alles tiptop verzorgd met vriendelijk en behulpzaam personeel. Nieuw dit jaar is de all inclusive formule met super lekker eten (alles vers) en de wekelijkse BBQ avond met live muziek en dans.

Buiten de Nederlanders zijn er dit jaar ook Poolse vakantiegangers.

Kortom, wij hebben een fijne vakantie gehad op een mooie locatie en een prachtig eiland met een schitterende natuur waar je ook heerlijk kunt wandelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.