Hotel Bella Vistasterstersterster

Tonen op kaart

300 reviews over Hotel Bella Vista

• 7Hildegarde22-10-2017

Nooit meer!

Kamer, hygiene en het eten was ok. Personeel kon vriendelijker! Het hotel was bijna volledig bezet door Polen, ik had het me anders voorgesteld, geen leuke ervaring, veel lawaai en ongemanierde toestanden.

• 6Linda12-10-2017

Dubbel gevoel

Het hotel ligt 65 km van het vliegveld vandaan. Helaas zijn dat geen Nederlandse km, maar berg km’s. Duur busrit: ca. 2 uur. We werden allerhartelijkst ontvangen om 22.30 uur ’s avonds en ze hadden al rekening gehouden dat we nog wat wilden eten: we kregen een bord met heerlijk warm eten, helemaal geweldig! Het hotel is gedateerd, maar dat vinden wij niet echt een probleem. Zowel in alle ruimtes, de hotelkamer, bij het zwembad en zelfs aan het strand kun je gebruik maken van hun Wifi, dat dan weer wel. Het strand is super dichtbij: drie keer rollen en je ligt in zee. Het strand zelf is niet veel, maar dat vinden we eigenlijk wel op het hele eiland weinig voorstellen (net genoeg om een bedje neer te zetten op voornamelijk zeewier en grote kiezelstenen). Allen bij Petra hebben we een aardig breed zandstrand gezien.

Het personeel kwam ons erg aardig over, maar niet zo hartelijk als dat we op de andere eilanden gewend zijn. Het hotel en de kamer zijn superschoon en de handdoeken en lakens werden zeer regelmatig verschoond (wat hygiëne betreft krijgt het van ons een 10!). Is niks op aan te merken, integendeel. Jammer genoeg is het hotel zeer gehorig.

Het eiland zelf is veel groter als dat we hadden verwacht (3 dagen rondgereden met een auto en eigenlijk alleen de hoofdwegen gereden -nog steeds niet alles gezien). Erg authentiek en veel armoede. Je merkt dat het vluchtelingenprobleem hier erg groot is: veel hotels e.d. zijn gesloten/failliet en de inwoners hebben het zwaar. Weinig vertier voor de toeristen; nauwelijks winkelstraatjes oid. Het enige dorp/stadje waar wij echt positief over kunnen zijn is Molyvos: gebouwd tegen een berg aan en bovenin een burcht om te bezichtigen. Helaas ook veel zwerfkatten en -honden gezien met de nodige ontlasting op de straten. Jammer! Ook veel zwerfvuil op het strand (heel veel plastic),

Al met al: het hotel: buiten de gehorigheid kan het ermee door. Personeel: mwah…. Eten: super! Het eiland zelf: Lesbos hebben we nu gezien en dat was een eenmalige bezichtiging. Liever volgend jaar weer naar een ander eiland (Kos, Rhodos, Zakynthos).

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ank23-09-2017

Mooie omgeving. Goed om tot rust te komen!

Dit was voor ons de 4de keer Bella Vista. Dus de verwachtingen waren hoog. Wij zijn niet van het all inclusivegebeuren, maar als je rust zoekt heeft het wel een voordeel. Je hoeft er niet op uit om te eten. Dat is gelijk weer een nadeel. Je hoeft het terrein niet af terwijl het zo leuk is om restaurantjes te ontdekken. We hadden een grote kamer aan de achterkant van het hotel. Lekker rustig. Met bad. Dat heeft niet iedere kamer heb ik begrepen. Het personeel is vriendelijk. Vooral de mevrouw van de schoonmaak. Die maakte elke dag een waar kunstwerk van de handdoeken. Het werd steeds fraaier. Wij waren ook enthousiast en daar groeide ze van. Wat een compliment al niet teweeg kan brengen. We hebben de vrouw van de eigenaar gesproken. Prettig gesprek. Er werd kritisch geluisterde. Fijn! Babis is een schat. Hij geeft je het gevoel thuis te komen. Als je vriendelijk tegen hem doet krijg je ook veel vriendelijkheid terug. Giorgios herkende ons direct. Gelukkig had hij zijn bril op. Die vergeet hij wel eens. 😉 We hebben 2 keer de Griekse avond met barbecue mogen meemaken. De tweede was het leukst! Lekker gedanst. Oh mijn benen! Het eten was prima! Vers uit eigen tuin. Omdat ik vegetariër ben was het voor mij soms wat eentonig. Maar wel lekker! We hebben een heerlijke vakantie gehad. We komen zeker terug. Mocht je lezen over lawaai van de Polen die er zijn in het hotel. OK. Het was af en toe iets drukker dan ik prettig vindt, maar bedenk: zet een grote groep Nederlanders bij elkaar en gegarandeerd dat je soms hetzelfde hebt. Polen zijn aardig en ze houden van gezellig. Kortom, deze vakantie was geweldig!

Gereisd met partner in september 2017

• 7Geert en patricia07-09-2017

Niet naar onze verwachting van een all-in

Als ik al onze reizen naar Griekenland vergelijk was deze toch de grootste tegenvaller. Kamers waren zeer proper ,een dikke pluim voor de kuisploeg.Douchebak met enkel een gordijntje was veeeel te klein-->badkamer stond dan ook geregeld onder water.Eten was verzorgd maar oooh zo eentonig in smaak na een week heb je het wel gehad en we waren er 14 dagen(dus balen)soep niet aanwezig,dessert meloen,meloen,meloen meloen...soms eens een rijstpap of een caketje.positief is wel dat er met verse producten word gewerkt zelfgemaakte frietjes waren best te smaken al je ze dadelijk na bakken kon eten. Keukenpersoneel zeer vriendelijk,barman mag best eens een cursus klantvriendelijkheid volgen.polen waren alom vertegenwoordigd.wel leuk is een taxibusje naar molivos als je wenst door manager himself.hij bracht ons zelf medicatie mee bij de apotheker die we nodig hadden. Van een all-in concept is er echter geen sprake: drank alleen lauwe frisdrank door ijsblokjes gekoeld,wijn(wel lekker),water,uzo,bepaalde koffie.coctails en andere te betalen(5€).alsook minibar op kamer te betalen.1 ijsbolletje per persoon per dag.andere ijs te betalen.buiten niks te zien,geen avondwandeling op promenade of dergelijke. Natuur is er mooi maar dor je moet je uitzicht van de zee hebben. Enige animatie, ja hoor als Belg hebben we leuke Hollanders ontmoet en zijn er vriendschappen ontstaan en aan diegene dat het hun herinneren er zijn nieuwe smartphone ringtones gemaakt met BLUB BLUB BLUB.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Hans05-09-2017

Redelijk hotel

Het gemiddelde van een 9,1 voor dit hotel heeft ons zeer verbaast! Dit kan niet kloppen! 90% van de gasten komt uit Polen. Ik heb niks tegen Polen, maar als ik dit van te voren geweten had, had ik een andere keuze gemaakt. Een all-inclusive wil ik het niet noemen, maar een vol-pension. Cocktails moet je voor betalen zoals ook diverse andere zaken. Niet al het personeel was al te vriendelijk. Een glimlach kon er nauwelijks vanaf. De barman was echt het toppunt! Deze ging volgens mij iedere dag met tegenzin naar zijn werk. Een babbeltje met de gasten had hij geen zin en drankjes inschenken ging met pijn en moeite. Klappen kon hij wel, maar dat was om de honden weg te jagen. De schoonmakers daarentegen waren super! Altijd een glimlach en de kamers superschoon! Het eten was redelijk goed. Maar soms ook koud. Er is weinig variatie. Handdoekje leggen elke ochtend, ook helaas hier het geval. Het zwembad zelf is prima. Niet geschikt voor kinderen. Maar zeker wel om tot rust te komen.

• 9Petra Hoogenbosch.02-09-2017

G E W E L D I G. Goed hotel.

Hotel is perfect. Eten geweldig goed. gezelligheid is top. Personeel is perfect. Kamers zijn schoon en netjes. Poolplace is te krap voor al die hotelgasten. Geen makkelijke uitstap uit het zwembad. Krappe doucheplek in de badkamer. Wel druk verkeer kustweg langs locatie en langs het zwembad naar hotel vanwege bevoorrading vrachtwagens. Die vrachtwagens kunnen beter langs de achterkant van het hotel.

• 10Charlotte van het Kaar - Gabriel13-08-2017

Fantastisch hotel, heeeeeerlijk eten

Kleinschalig hotel met groot zwembad, aan zee en vlakbij molivos (gratis shuttlebus). Vers eten, veelal uit eigen tuin en naast van alles en nog wat, altijd overheerlijke Griekse salade, tsaziki en echte Griekse gerechten. Woensdag een fantastische Griekse avond, professioneel met een geweldige bbq. We hebben genoten met volle teugen

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Linda09-07-2017

Super hotel

Het hotel ligt wat afgelegen, maar dat staat overal duidelijk. Dus dat weet je als je hier naartoe gaat. Wij vonden het heerlijk en het ligt mooi aan de zee. Wil je wat doen, dan kan je een auto of scooter huren. Het hotel kan dit met je regelen. All-in was goed. Eten was heel lekker en variërend (vlees, vis, aardappelen, rijst, pasta, veel groente): elke dag was er iets anders. Zo ook met lunch en diner. Het enige wat tegenviel waren de snacks. Dat mag wat uitgebreider. Het drinken krijg je met ijsblokjes en staat helaas niet koud. Dit was wel echt een minpunt. Ik kan wel begrijpen dat het eerste jaar all-in even aftasten is, dus ik hoop dat ze dit nog gaan verbeteren. Kamers zijn heel schoon en al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De Griekse avond op woensdag was ook gezellig en het eten was wederom super.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Maria08-07-2017

Fantastisch voor rust-en natuurliefhebbers!

Geweldig kleinschalig hotel op heerlijk rustige locatie, maar wel de mogelijkheid om het schitterend mooie Lesbos te verkennen. Er rijdt namelijk 4x per dag een gratis shuttlebusje van het hotel naar het schilderachtige Molyvos. Ook is er een bushalte op loopafstand .Het eten is heerlijk: veel verse ingrediënten uit de eigen hoteltuin.Dit jaar voor het eerst all inclusive i.p.v. ontbijt. Heerlijk terras om te eten en een fijn loungegedeelte buiten met uitzicht op de tuin. Op het smalle (grind)strandje bij het hotel staan gratis ligbedden van het hotel. Ik was er een week met mijn volwassen dochter en we komen zeker terug!! De manager en zijn team doen alles voor de gasten om hen een fantastische vakantie te bezorgen! Minder geschikt voor kinderen. De Griekse avond was geweldig goed georganiseerd!! Petje af voor het vriendelijke, hulpvaardige personeel! We hadden al de dag van aankomst een thuisgevoel en nu al heimwee..!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8jos Schuijt08-07-2017

redelijk voor zijn geld

all-in is beperkt, mede gezien het aantal kamers kan je ook niet verwachten dat ze heel veel keuze hebben in het menu. Kwaliteit was wel goed, maar niet echt heel grieks. Kamers waren goed, wat gehorig met schuivende stoelen en slaande deuren. In en om het hotel is niets te doen, behalve het zwembad. Kwaliteit incl dranken gemiddeld. wijn bier fris en ouzo. er kwamen nu veel polen nadat wij weggingen.

Gereisd met partner in mei 2017

36 tips over Hotel Bella Vista

• jdezwaan, 11-06-2014

Als lunch o.a. lekkere salades in het hotel.

• G Oosterbosch, 29-06-2012

Mensen het is gewoon zo jammer dat er mensen zijn die Griekenland afraden. Het is er zo geweldig dat heb ik nog nooit meegemaakt, en er is helemaal niks te merken van hetgeen er in Athene gebeurd. Het is er alleen te rustig en dat is jammen want de mensen op het eiland leven van het toerisme en die zijn je zo dankbaar voor alles wat je doet. Je kunt er echt met een gerust hart naar toe.

• bjgraven, 20-09-2013

Huur een scooter en rij naar Petra of Anaxxos. Genoeg plek op het strand, veel strandstoelen en iedere bar heeft ook Wifi.

14 vragen over Hotel Bella Vista

• Agaath, 30-04-2018

Scooter huren.

Wij willen binnenkort naar Bella Vista en willen dan een scooter huren. Hoe kunnen we dat het beste doen; bij het hotel of zelf iets huren in Molyvos? En wat zijn de kosten voor de huur? En is een 50 cc scooter genoeg als je er met z'n tweeën op wilt of is een 80 cc aan te raden?

• geert-patricia, 14-07-2017

dranken

hoi,

wij lezen dat er alleen maar bier, frisdranken en koffie in de all inn prijs zitten wat met een eventuele Cuba libre of andere cocktails zijn deze betalend en zo ja weet er iemand hier de prijzen van. THX

• theo, 04-05-2017

strand

ik lees niet veel over het strand: zijn er ligbedjes en parasols of is het meer een strook met kiezel waar niemand ligt?

alvast bedankt Theo

GJ, 08-06-2017

Alhoewel het inderdaad een smal kiezelstrand is staan er sinds dit seizoen strandbedjes en parasols. Met waterschoentjes is het toch comfortabel om de eerste meters de zee in te lopen.

Rvdp, 20-05-2017

Het is maar een strook met kiezels. Voor het strand moet je naar Petra ca. 9 kilometer van hotel. Is daar erg leuk.

Hotel Bella Vista info

• Aantal sterrensterstersterster