Hotel Bella Vista

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag14°8°
Hotel Bella Vista
9,1

4 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Ik vond het een heerlijk rustig hotel

Christa van Dijk,
23-9-2018

Het is een heel goed hotel, vriendelijk personeel, lekker eten. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Ik had een eigen terras waar je aan het einde van de middag nog heerlijk in het zonnetje kon zitten. Bij het hotel ligt een mooi zwembad, als je de straat oversteekt ben je al op het strandje met een glasheldere zee. Het hotel ligt wat afgelegen, maar met het transfer busje van het hotel zit je zo in Molyvos.

Heerlijk hotel. Elke dag schoonmaak. Op zaterdag muziek tot later op de avond (1e verdieping aan de achterkant vrijwel geen last - kamer aan zeekant hoor je de muziek). Kamers op de BG aan zeekant zijn nieuw en zijn wellicht iets mooier dan andere kamers. Woensdag is er bbq-avond met Griekse dans/muziek. Eten is erg goed. Ontbijt: brood, croissants, cake, koek, yoghurt, beleg, etc. Lunch &Diner: elke dag salades, brood en vers fruit. De rest is elke dag anders (pasta's, rijst, paella, uienringen, gehaktballen, groentes, vis, kebab, frites, aardappelt, toetje etc.). Elke dag gaat er een gratis shuttlebus naar Molyvos (vaste tijden, ik dacht rond 10u, 14u, 19u en 21u ). Een taxi naar Molyvos is 6eu enkele reis. Naar Petra en Anaxos is ca. 18min voor 15eu. In de buurt weinig te doen. Zwembad is top, vrijwel altijd een bedje vrij. Op het strandje (met kiezelstenen) staan ook bedjes. Er zijn veel Polen. De mensen van het hotel zijn geweldig

Uitmuntend hotel

AHPA Koops
22-8-2012

Heerlijke vijf dagen gehad in het Hotel Bella Vista. Personeel wel zeer vriendelijk en deed alles voor je. De kamers werden zeer goed schoongemaakt alles zag er tiptop uit.

Het ontbijt was goed, voldoende keuze. ( thuis heb ik niet eens zoveel op tafel staan)En natuurlijk de salades die gemaakt werden waren erg lekker. Prachtig zwembad waar je helemaal tot rust kon komen

Heerlijk hotel

Annemie de Wit
28-6-2011

Het hotel is inderdaad erg goed, ik ben al verschillende keren zo'n beetje overal op de eilanden geweest en dit blinkt letterlijk uit door zijn properheid. Heerlijke bedden trouwens. Heel aardig en behulpzaam personeel en een manager die altijd klaar staat om je met goede raad bij te staan. Ook het ontbijt was gewoon goed, drie soorten brood, cake of typische koekjes, ontbijtgranen, melk en Griekse yoghurt, verschillende soorten beleg, fruitsap....

Als je geen zin hebt om buiten het hotel te eten: de slaatjes tussen de middag of 's avonds zijn ook een makkelijk en lekker alternatief en probeer vooral de yoghurt met vers fruit.Met het hotelbusje raak je snel in Molivos en van daaruit ook naar het zandstrand van Petra of Anaxos. (De lijnbus stopt ook in de buurt en de vertrektabellen hangen bij de info). Een eigen auto huren of een motor:ideaal.

Ik zou zeggen: als je van een rustig hotel houdt in een mooie omgeving met een goede mogelijkheid om het mooie Lesbos te leren kennen:gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.