Hotel Bella Vista

Laatste review

Heerlijk hotel! Aanrader!

Esther,
8-9-2013

Bella Vista is een heerlijk hotel om even helemaal tot rust te komen. Iedereen van het hotel is even hartelijk en probeert het je naar je zin te maken. Elke dag (heel) schone kamer en schonen handdoeken. Ontbijt oke voor Griekse begrippen en lunch is prima! Gezellige zitjes en schoon zwembad.

Vier x per dag een gratis busje naar Molyvos. Helemaal goed geregeld!

Ga er zeker nog eens naar toe.

Kenmerken

3 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Heerlijk hotel! Aanrader!

Esther
8-9-2013

Vier x per dag een gratis busje naar Molyvos. Helemaal goed geregeld!

Ga er zeker nog eens naar toe.

2007

Een uitstekend schoon hotel met geweldig gastvrij en vriendelijk personeel. De manager geeft je meteen het gevoel dat je welkom bent. Geweldige service. Voor griekse begrippen een prima ontbijt. De bus van het hotel rijdt gratis van en naar Molivos. Daarnaast kan ook de reguliere bus worden genomen. Niet supertouristisch maar wel genoeg vermaak. In het restaurant "Anatoli" direct naast het hotel kun je uitstekend eten. Vanuit het hotel kun je eigenlijk zo de zee inlopen. (Wel waterschoenen meenemen) Reisorganisaties bieden veelal voldoende excursies en activiteiten aan. Mogelijkheden aanwezig tot huren van scooter, motor en auto.

2005

Net familiehotel

Nadine
17-4-2005

Net familiehotel. Geleid door een vriendelijke familie. Goed ontbijt. We keken achter op een glasbak en vuilnisbakken. Niet zo'n geweldig uitzicht. Mooi ligging aan zee. Ver buiten centrum, echter goede busverbinding. Ze hadden een russische jongen in dienst die nogal eens de wind van voren kreeg. Best genant als je daar als gast bij zat. Kamers gehorig.

Kortom: Eenvoudig hotel,maar wel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.