Hotel Bella Vista

20 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

fantastisch

Nel Harms en Petra Harms,
5-7-2018

alles in dit kleinschalig hotel was perfect heel gezellig personeel een peddel busje naar het gezellig stadje geen strand maar een schitterend zwembad eten heel goed niet overdadig maar voor ieder wat wils ik was hier met mijn schoonzus van 23 tm 31 mei Super genoten

Geweldige vakantie!

Katherina,
13-5-2018

Dit hotel is geweldig. Aardig personeel. Zeer vriendelijk en heel behulpzaam. De locatie is prachtig en het uitzicht ook. Zeker aan te raden.

Super hotel

Linda,
9-7-2017

Het hotel ligt wat afgelegen, maar dat staat overal duidelijk. Dus dat weet je als je hier naartoe gaat. Wij vonden het heerlijk en het ligt mooi aan de zee. Wil je wat doen, dan kan je een auto of scooter huren. Het hotel kan dit met je regelen. All-in was goed. Eten was heel lekker en variërend (vlees, vis, aardappelen, rijst, pasta, veel groente): elke dag was er iets anders. Zo ook met lunch en diner. Het enige wat tegenviel waren de snacks. Dat mag wat uitgebreider. Het drinken krijg je met ijsblokjes en staat helaas niet koud. Dit was wel echt een minpunt. Ik kan wel begrijpen dat het eerste jaar all-in even aftasten is, dus ik hoop dat ze dit nog gaan verbeteren. Kamers zijn heel schoon en al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De Griekse avond op woensdag was ook gezellig en het eten was wederom super.

Droomvakantie!

Charlotte Jordaan
27-8-2016

Samen met een vriendin (wij zijn 21) ben ik 8 dagen naar Lesvos gegaan, last minute, met als doel heerlijk uit te rusten en te genieten van het mooie weer. Dit is helemaal gelukt bij Hotel Bella Vista Molyvos. Wat een prachtig hotel, met mooie, schone kamers en faciliteiten en top service! De manager en zijn medewerkers doen er alles aan om jou een heerlijke vakantie te bezorgen, staan altijd voor je klaar en maken gezellig een praatje. Het weer was constant zonnig, 33 graden met een koel briesje. 's Avonds koelt het wat af naar zo'n 28 graden, warm genoeg om zonder jasje op stap te gaan.

Het strand is letterlijk aan de overkant van de straat, je kunt er heerlijk snorkelen en genieten van het uitzicht. De afstand naar Molyvos is zo'n 3km, aan te lopen maar met de taxi kun je voor 12 euro heen en weer. Een stukje de andere kant op is een hot water spring.

Het eten in het hotel is ook super, de kok heeft per dag voor zowel lunch als diner verschillende maaltijden buiten de kaart om die echt aan te raden zijn. Aanpassingen in het menu zijn geen probleem. Het ontbijt is lekker met brood, cruesli, yoghurt, ei, bacon, worstjes, koekjes en dergelijke.

Het hotel heeft contacten met verschillende verhuurbedrijven, zodat je gemakkelijk een fiets, auto of scooter kunt huren. Ook hebben zij contacten bij bedrijven die tours en andere activiteiten aanbieden, zodat je ook hier gemakkelijk kunt boeken en zeker weet dat je niet opgelicht wordt.

Hotel Bella Vista is een echte aanrader voor degene die lekker wil uitrusten en genieten van de omgeving in een gezellig, sfeervol en steengoed hotel!

Het voelt als thuiskomen!

Klara Norg
6-7-2016

Heerlijk eten, en vooral niet overdadig.

Super hotel!

Luc Van Heddegem
20-7-2015

Gezeklig hotel met zeer vriendelijk personeel!

Toffe baas Babis!

Kamers tip top in orde, worden alle dagen zeer proper gekuist.

Gezellig terras voor-en achteraan.

Ideaal voor wie van rust houdt!

's avonds mooi verlicht!

Busje brengt je enkele keren per dag naar het dorp!

Wij gaan zeker nog terug naar daar!

geweldig

Hans Hofkamp
19-9-2013

Voor de 7e keer naar Griekenland geweest en nog nooit zo'n goed hotel gehad. Alles was meer dan goed. Van de bediening tot het zwembad en van de douche tot het ontbijt alles was uitstekend geregeld. Er is zelfs een pendelbus voor 10 personen die 4 keer per dag naar Molivos heen en terug rijd. Bij het uitchecken om 6 uur s'morgens stond de koffie en een klein lunchpakket klaar. Wij hebben erg genoten hier en we kunnen Bella Vista dan ook aanraden voor iedereen.

Gezellig,prima service,goed en lekker eten

A.Verploegen
22-8-2013

Bella Vista is een prima hotel keurig netjes nieuwe spullen, heel goed eten

niet duur.

Ligt aan zee dus een heerlijk zeewindje het personeel is erg vriendelijk en doen alles om het de gasten naar de zin te maken.

In het restaurant kan tot half 4 s middags gegeten worden ,men is bereid na overleg ook s avonds wat te eten te maken,

De porties zijn heel royaal en lekker.

De bediening is prima er hoeft niet lang gewacht te worden.

De prijs van het eten viel ons erg mee.

De kamers zijn netjes, nieuwe spullen en worden elke dag schoon gemaakt.

Voor kinderen staan er wel speeltoestellen ook is er een prachtig zwembad, ik zou mijn kinderen hier niet mee naar toe nemen omdat er niet veel kinderen zijn in het hotel en ik het eiland niet zo toegankelijk vind voor kinderen.

Je komt er heerlijk tot rust wordt verwend en er rijd 4 keer per dag een mooi gratis busje van het hotel naar Molivos en terug.

geweldig hotel

gerda hulleman de bruijn
21-8-2013

net terug van 8 dagen vakantie in hotel belle vista een keurig hotel netjes schoon prima kamers goede bedden het ontbijt is goed en voldoende de salades zijn groot en overheerlijk met zorg bereid vriendelijk personeel die er alles aan doen om je een fijne vakantie te bezorgen ik vind dit een echte aanrader er gaat 4 keer per dag een busje van het hotel naar het stadje is goed geregeld de hotel eigenaar staat ook altijd voor je klaar en is ook erg vriendelijk al met al een heerlijk hotel om er je vakantie door te brengen ook het zwembad is super schoon voldoende ligbedden waar je onder de parasol lekker kunt genieten lieve mensen van bella vista bedankt voor een heerlijke vakantie groetjes gerda

Amazing Hotel, Beyond All Expectation!

Kirsten
27-5-2012

Vorige week een heerlijke vakantie gehad in hotel Bella Vista op Lesbos. We zijn bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar van het hotel. De kamers zijn goed onderhouden en schoon. Het hotel beschikt over een prachtig zwembad en strand op loop afstand (kiezelstrand). Het vriendelijke personeel en zeer behulpzame personeel, heeft duidelijk oog voor detail en overtrof telkens onze verwachtingen. Verschillende malen per dag rijdt er een gratis busje vanaf het hotel naar de stad Molivos. Hier bevinden zich tal van restaurants en bars met prachtig uitzicht over zee. Onze favoriete restaurants waren sansibal (begin van de haven) en BAZAAR Cafe Brasserie voor de heerlijke huisgemaakte taart (Nederlandse eigenares). Het is aan te raden om een scooter of auto te huren, om nog meer prachtige dorpjes van Lesbos te kunnen bezoeken. Wij hebben een geweldige week gehad op Lesbos, mede dankzij de uitstekende service van hotel Bella Vista.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.