Hotel Bella Vista

2 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

prima hotel

mike
10-8-2011

wij zijn net terug uit dit hotel wij hebben er 15 dagen doorgebracht met een kind van 4 en willen het volgende zeggen: de kamers zijn superschoon iedere dag schone handdoeken en beddegoed het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam het eten is zeer goed en niet duur het zwembad is ook schoon het is gewoon een heerlijk rustig en mooi hotel en met een scooter kom je overal ook met een kind en is niet duur ook de bella vista bus rijd 4 keer per dag naar het stadje. Mensen die hier klagen over kindonviendelijkheid moeten zich eerst maar eens beter laten informeren over dit hotel er was zelfs een klein speeltuintje aanwezig echt een aanrader dus.

High five

Goede uitvalsbasis !

willem
2-8-2011

Prima kamers, zeer schoon. Zeer kleine koelkast, dat wel.

Personeel vriendelijk + behulpzaam.

Beheerder Babbis lacht veel - komt erg "nep" over.

Eten prima, wel erg weinig keus. Na een week ons eigen beleg meegenomen naar ontbijttafel.

Zwembad helaas niet schoon ondanks veel chloor. Gevolg: allemaal oorontsteking gekregen en verkleurde zwemkleding. Geen kinderbad, maar wel een ondiep gedeelte. Prima te doen met kinderen die één of meer zwemdiploma's hebben of bandjes dragen.

Dichtbij Molivos en Petra waar je heerlijk kunt eten voor een redelijk bedrag en lekker kunt shoppen.

Tips: Panos in Molivos (eigenaar George) is een aanrader. Uitstekende service, vriendelijk en goede brommers te huur. Pas op: Panatella Holidays biedt slechte service!

Afknapper: het petrified forest. Een end rijden voor enkele versteende boomstronken die op de warmste plek van het eiland verspreid liggen en die je te voet moet bezichtigen. Sterk hellend terrein, dus zeer inspannend. Wij vonden het niets!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.