Hotel Bella Vista

Laatste review

Niet naar onze verwachting van een all-in

Geert en patricia,
7-9-2017

Als ik al onze reizen naar Griekenland vergelijk was deze toch de grootste tegenvaller. Kamers waren zeer proper ,een dikke pluim voor de kuisploeg.Douchebak met enkel een gordijntje was veeeel te klein-->badkamer stond dan ook geregeld onder water.Eten was verzorgd maar oooh zo eentonig in smaak na een week heb je het wel gehad en we waren er 14 dagen(dus balen)soep niet aanwezig,dessert meloen,meloen,meloen meloen...soms eens een rijstpap of een caketje.positief is wel dat er met verse producten word gewerkt zelfgemaakte frietjes waren best te smaken al je ze dadelijk na bakken kon eten. Keukenpersoneel zeer vriendelijk,barman mag best eens een cursus klantvriendelijkheid volgen.polen waren alom vertegenwoordigd.wel leuk is een taxibusje naar molivos als je wenst door manager himself.hij bracht ons zelf medicatie mee bij de apotheker die we nodig hadden. Van een all-in concept is er echter geen sprake: drank alleen lauwe frisdrank door ijsblokjes gekoeld,wijn(wel lekker),water,uzo,bepaalde koffie.coctails en andere te betalen(5€).alsook minibar op kamer te betalen.1 ijsbolletje per persoon per dag.andere ijs te betalen.buiten niks te zien,geen avondwandeling op promenade of dergelijke. Natuur is er mooi maar dor je moet je uitzicht van de zee hebben. Enige animatie, ja hoor als Belg hebben we leuke Hollanders ontmoet en zijn er vriendschappen ontstaan en aan diegene dat het hun herinneren er zijn nieuwe smartphone ringtones gemaakt met BLUB BLUB BLUB.

Kenmerken

12 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Niet naar onze verwachting van een all-in

Geert en patricia,
7-9-2017

Geweldig kleinschalig hotel op heerlijk rustige locatie, maar wel de mogelijkheid om het schitterend mooie Lesbos te verkennen. Er rijdt namelijk 4x per dag een gratis shuttlebusje van het hotel naar het schilderachtige Molyvos. Ook is er een bushalte op loopafstand .Het eten is heerlijk: veel verse ingrediënten uit de eigen hoteltuin.Dit jaar voor het eerst all inclusive i.p.v. ontbijt. Heerlijk terras om te eten en een fijn loungegedeelte buiten met uitzicht op de tuin. Op het smalle (grind)strandje bij het hotel staan gratis ligbedden van het hotel. Ik was er een week met mijn volwassen dochter en we komen zeker terug!! De manager en zijn team doen alles voor de gasten om hen een fantastische vakantie te bezorgen! Minder geschikt voor kinderen. De Griekse avond was geweldig goed georganiseerd!! Petje af voor het vriendelijke, hulpvaardige personeel! We hadden al de dag van aankomst een thuisgevoel en nu al heimwee..!!

Hotel Bella Vista is een uitstekend hotel. Het hele hotel is geweldig schoon, het zwembad is heerlijk en schoon, de voorzieningen zijn erg goed en de service van het personeel en de eigenaar zijn ongekend. We zijn hier al eerder geweest in 2012 en 2013 en ook nu weer na overplaatsing uit andere appartement in de buurt weer vier dagen. we komen zeker nog een keer terug.

Fantastische vakantie gehad, dankzij Bella Vista

Kyara Nowakowski
10-8-2016

De gastvrijheid en de service is fantastisch, volledig kn de watten gelegd! Het is allemaal recht vanuit het hart

Te hoog gewaardeerd maar goed.

stefan_sakx
13-7-2015

Het hotel was ok.Vriendelijke dames aan de receptie,mooi zwembad en goeie ligstoelen.We zijn een paar maal wakker geworden door het lawaai van de andere vakantiegangers--de muren zijn enorm doorlatend---ontbijt zeer eentonig.We vonden in het algemeen dat de drankprijzen en het verteer hoog lagen op dit eiland--vergeleken met onze vorige reizen naar Kreta en Zakynthos.

We hadden een huurauto maar dit is tegengevallen door de slechte staat van de wegen (veel putten in wegdek en geen afrastering).Maar eigenlijk slechte vakantie gehad door de confrontatie met de vele vluchtelingen die langst of op de straten lagen met jonge kinderen(hartverscheurend)--doet niks af van het hotel hoor.Minste eiland dat we tot nu toe bezocht hebben.Het hotel is ver afgelegen maar dat wisten we---al bij al teleurgesteld.

Zeer net en gezellig hotel

Fam. van Straaten
27-7-2011

Een zeer net en schoon hotel. Goede service. Vriendelijke bediening. Heerlijke lunchgerechten en drankjes. Mooi schoon zwembad (met bar en ligbedjes) en een kiezelstrand aan de overzijde van de weg (zonder accomodatie). Veel gezellige nederlandse bezoekers. Afstand naar Molivos is gevaarlijk en te ver om te lopen. Huur een auto of een scooter en ontdek het eiland! Je hebt een heerlijk strand met ligbedjes in Petra en Anoxos. Heerlijk vis eten kun je aan de haven in Molivos. Bezoek ook eens het restaurant Marjoran in Molivos. Bezoek Molivos,Petri,Petra, Mytilini, skala Kalloni, skala Sykamineas, Mantamados en wat nog niet meer..........Kortom een heerlijke plek van hieruit het eiland te ontdekken en dan terug te komen om te zwemmen en te relaxen!

Beste keus op Lesbos

Susanne
7-8-2010

Wij zijn 6 x op Lesbos geweest en dit is het beste tot nu toe. Een fijn hotel met een prettige, relaxte, gezellige sfeer. Super schoon: elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Het personeel is ontzettend vriendelijk en Babis de hotelmanager is er helemaal voor zijn gasten; altijd aanwezig en klaar om je verblijf zo goed mogelijk te laten slagen.

Er is een gezellig groot terras met heerlijke loungebanken waar iedereen 's avonds met elkaar zit te kletsen. In de lobby en op het terras is Wifi. Op de kamers tv met BVN (Nederlands kanaal) en Film1!

Ligging is ook goed: meteen aan een strandje. Groot zwembad. Met het busje zit je zo in Molivos, er rijdt ook nog een openbare bus elk uur naar alle badplaatsen in de omgeving.

Wij hadden eerst een kamer met zeezicht maar we zaten praktisch naast de receptie op de begane grond en dan kijkt iedereen zo je kamer in. Omdat ik van rust en privacy houd zijn we geswitcht naar de achterkant: heerlijk rustig en met uitzicht op de bergen.

The place to be !

angelique
20-8-2009

Hotel bella vista is HET hotel op lesbos,

wij hebben het geweldig gehad in bella vista!

gezellige groep mensen en babis de maneger is vriendelijk en helpt je graag!

de verhalen van mensen die heb onaardig hebben gevonden zien wij totaal niet trug!

dit hotel is voor de griekse begrippen uitermate goed!!

zeker een aanrader!

voor het stadje molyvos is het 3km lopen maar er zijn kortere wegen.

een aanrader is om een scootertje te huren daarmee ben je er zo!

voor overdag en 's avonds rijd het hotel busje heen en weer en die rijd netzo lang tot iedereen er is !

en haalt je ook weer op!

om iets te zien van het eiland kun je een auto huren.

wij hebben een top vakantie gehad!

Babis & staff thank you very very much for our great holliday !

your hotel is Toppie!

greets ben petra en angelique : room 308 !

trouwens kamer 308 heeft heel mooi uitzicht!

EEN ABSOLUTE AANRADER!

Aad, Erna en Colin
16-8-2009

Hotel Bella Vista is zijn 4 sterren meer dan waard. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk, de kamers zijn brandschoon. Erg gezellig was het op het terras in de avonduren met de diverse nationaliteiten, de barbecue op zaterdagavond bracht iedereen nog dichter bij elkaar. Manager Babis was bijzonder attent, kleine probleempjes loste hij direct op. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en zullen in de toekomst zeker nog eens terugkeren!

Heerlijk relaxen in Griekse sfeer

Ed van Diggelen
25-7-2009

Hotel Bella Vista is een oase van rust en luxe. Eigenaar Babis doet er alles aan om de gasten een prima vakantie te geven, wij vinden hem helemaal niet opdringerig. De kamers zijn prima, iedere dag schone handdoeken en lakens. Airco is gratis en er is Nederlandse TV. Ontbijt is voor Griekse begrippen prima. Lunch is top, heerlijke snacks en salades tegen lage prijzen. Overdag heerlijk loungen bij het zwembad, de muziek is heel relaxed. We hebben een auto gehuurd via Babis, wellicht iets duurder maar als is er iets, regelt hij het voor je. s'avonds lekker eten in Molivos (prachtig uitzicht vanaf de terassen), vraag Babis naar de beste restaurants. Locatie ligt erg rustig, je hebt echt een huurauto nodig om ergens te komen, alternatief is het hotelbusje. Bella Vista is een prima locatie voor een relaxte vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.